Facebook налічує понад 200 мільйонів бізнес-акаунтів, і 62% з них мають негативний досвід після запуску реклами. Така невтішна статистика не зменшує важливості реклами в соціальних мережах для бізнесу, адже за даними Statista, 90% маркетологів використовують Facebook, як частину маркетингової стратегії.
Причини фейлів, інсайди, та рішення для збільшення ефективності рекламних кампаній в Facebook та Instagram ми шукали із тімлідом відділу PPC в Promodo Сергієм Ломаненко.
Ключовий аспект — аудит рекламного облікового запису Facebook
Найчастіше причина невдалих рекламних кампаній криється в акаунті Facebook Ads. Зазвичай перед тим, як звернутися до професійної маркетингової агенції, власники невеликих компаній або їх інхаус-спеціалісти налаштовують і запускають рекламу самостійно. Як наслідок, маємо низку помилок, які є основними причинами відсутності бажаного результату. Рішенням може стати аудит рекламного кабінету.
Аудит рекламного кабінету Facebook — це детальний аналіз та поглиблена оцінка налаштувань і ефективності акаунту, що дозволяє визначати помилки, прогалини та точки розвитку для бізнесу. Основна мета аудиту — покращення загальної ефективності впроваджених кампаній.
Наші спеціалісти проводять три різні варіанти аудиту рекламного облікового запису Facebook.
- Перший варіант — це отримати загальну інформацію про стан акаунту Facebook Ads ще на етапі переговорів. Для оцінки обсягу необхідних робіт та формування комерційної пропозиції фахівці отримують доступ до рекламного облікового запису, перевіряють налаштування та ефективність попередніх кампаній.
- Другий варіант — провести аудит рекламних облікових записів Facebook. У такому випадку ми самостійно аналізуємо проєкт, обираємо мету просування, перевіряємо піксель та налаштовані події.
- Третій варіант, який найчастіше обирають наші клієнти, — це аудит рекламного облікового запису Facebook, як окрема послуга. Наші експерти застосовують комплексний підхід до дослідження, аналізу та структурування даних у презентації, що отримує клієнт. Важливо те, що ми не тільки окреслюємо сильні та слабкі сторони облікового запису, але й надаємо рекомендації, які дозволять власнику бізнесу самостійно підвищити ефективність реклами у Facebook та Instagram.
Кому потрібен аудит рекламного облікового запису Facebook? Абсолютно всім!
Сергій Ломаненко переконаний, що аудит рекламних акаунтів у Facebook потрібен всім компаніям. З одного боку, це ідеальний варіант для власників малого та середнього бізнесу, які самостійно розміщують рекламу в Facebook і шукають можливості для вдосконалення. Завдяки нашому аналізу та рекомендаціям їм буде значно легше досягнути запланованих результатів.
З іншого боку, великі компанії з професійною командою маркетологів також отримують значні переваги від аудиту рекламних кабінетів. Сергій визнає, що робота над рекламною кампанією протягом тривалого часу може призвести до «замилення ока», через що фахівці втрачають увагу до важливих деталей.
Важливо не пропустити момент чергового аудиту
Маркетологам та власникам бізнесу потрібно навчитися розпізнавати той момент, коли потрібно звертатися за консультацією до маркетингової агенції.
Основна тривожна ознака — неефективність реклами, впровадженої через кабінет. Наприклад, ви бачите, що люди, які лайкають і діляться рекламними постами, — не ваша ЦА. Або ви продовжуєте підвищувати бюджет, але ваша реклама не окупається.
Це лише деякі з випадків, коли потрібно терміново реагувати. Проте катастрофу краще передбачити, ніж ліквідовувати її наслідки. Візьміть до уваги наші рекомендацій, щоб не пропустити своєчасну перевірку.
Розробіть графік перевірки кабінету
Внутрішнє і зовнішнє середовище змінюються, тому дуже важливо регулярно адаптувати свій рекламний обліковий запис Facebook. Ми рекомендуємо створити розклад і перевіряти налаштування принаймні чотири рази на рік.
Слідкуйте за показниками
Оскільки реклама в соціальних мережах орієнтована на підвищення ефективності роботи бізнесу, потрібно пильно стежити за показниками. Зверніть увагу на основні цілі рекламних кампаній Facebook, такі як конверсії, трафік, залучення потенційних клієнтів, впізнаваність бренду, перегляди відео тощо і постійно відстежуйте їх.
Порівнюйте свої результати із середньостатистичними в ніші
Недостатньо просто стежити за динамікою KPI. Потрібно порівнювати свої результати з контрольними показниками на ринку. Вони можуть відрізнятися залежно від галузі чи країни, але принаймні орієнтуйтесь на середній CPC у рекламних кампаніях Facebook. Якщо цифри далекі від середньостатистичних критеріїв — час замовити аудит рекламного облікового запису Facebook.
Враховуйте зміну типу компаній
Ще одним моментом, коли вашому рекламному акаунту може знадобитися перевірка, є зміна типу компаній. Наприклад, під час високого сезону, наближення свят чи розпродажів, маркетологи зазвичай змінюють рекламні кампанії — додають позиції, змінюють таргетинг або адаптують рекламні цілі. У такому випадку доцільно пройти позачерговий аудит рекламного кабінету.
Переваги аудиту рекламного облікового запису Facebook
Якщо ви маєте сумніви щодо інвестування в аудит рекламного кабінету Facebook, ось очевидний список переваг цієї послуги:
- Покращення таргетингу.
- Оновлення рекламних креативів, зображень, відео та CTA.
- Адаптація рекламної мети до цілей вашої кампанії.
- Правильне встановлення пікселя Facebook, перевірка налаштування агрегованих подій та відстеження переходів.
- Підвищення показників реклами (ліди, конверсії, рентабельність тощо).
- Зростання ефективності впроваджених рекламних кампаній.
Замість висновку
Хоча аудит реклами у Facebook складається з багатьох кроків, розібратися з цим нескладно. Проте процес трудомісткий, вимагає концентрації та ретельної обробки даних. Ми розповіли вам, яку методологію зазвичай використовуємо для відстеження ефективності рекламних кампаній та на які показники найчастіше звертаємо особливу увагу. Звичайно ж, в межах однієї статті описати все в подробицях неможливо. Як не можна й скласти детальний план дій для проведення аудиту, адже кожен бізнес і кожна кампанія унікальні. Але загальний напрям руху, сподіваємося, описали доволі чітко.
на розсилку