НАПИСАТИ НАМ
07
.
04
.
2023

На які показники орієнтуватися: бенчмарки світового та українського ринків email-маркетингу

ЗМІСТ

Електронна пошта — це як динозавр: вона вижила після метеоритного дощу інновацій і все ще панує у своїй ніші. Не дивлячись на пророцтва про її неминуче зникнення, email продовжує бути одним із найефективніших інструментів для зв’язку з аудиторією. І хоча сьогодні маркетологи захоплюються новими технологіями (привіт ChatGPT та ШІ), не варто забувати про переваги старого доброго email-маркетингу.

Щоб переконати вас у цьому, ми разом зі Світланою Фурсою, керівницею відділу Retention marketing підготували добірку найцікавіших бенчмарків про email-маркетинг у 2023 році. 

49,1% користувачів інтернету віком від 16 до 64 років активно перевіряють свою електронну пошту протягом дня

Згідно з даними Hootsuite's Annual Digital Report, у липні 2022 року кількість інтернет-користувачів сягнула 5 мільярдів. І з них 49,1% є платоспроможними користувачами, які активно перевіряють електронну пошту щодня.

72% успішних email-маркетингових кампаній містять персоналізовані повідомлення

Цифрова компанія HubSpot проаналізувала дані своїх клієнтів у 2021 році та виявила, що однакові email-повідомлення, які надсилалися всім абонентам, більше не працювали так ефективно, як це було кілька років тому.

Замість цього, більшість успішних кампаній (78%) фокусувалися на налаштуванні повідомлень для певних груп людей, з урахуванням їхніх потреб та інтересів.

У 72% випадків успішність кампанії залежала від персоналізації повідомлень. 

Отже, якщо ви хочете, щоб ваші клієнти звернули на вас увагу, почали інтенсивніше купувати, потрібно дізнатися про їхні потреби та смаки та відповідно налаштовувати свої повідомлення. Як це зробити? Дочитайте статтю до кінця.

63% брендів зменшують кількість розсилок залежно від рівня залученості своїх клієнтів 

Справді, коли та як надсилати листи залежить від конкретного бренду та його аудиторії.

Проте ставте собі одне запитання щоразу, коли у вас з’являється новий підписник: «Чому ця людина дала мені свою електронну адресу?»

Ми згодні, що запитання здається дещо безглуздим. Але згадайте себе. Коли ви реєструєте свою електронну пошту на якомусь сайті, ви ж робите це не через те, що хочете отримувати щоденні новини та нескінченну рекламу? Ось вам і відповідь, плюс статистичне підтвердження.

Згідно з дослідженням Databox, більшість компаній налаштовують відправлення листів з урахуванням зацікавленості одержувачів. Таким чином, щобільше відкривань листів вони отримують, то менше спамлять своїх адресатів. Адже ніхто не хоче набридати своїм клієнтам, правильно?

41% користувачів перевіряють електронну пошту зі смартфонів

Сьогодні зацікавити людину на тривалий час — це надважко. Попри те, що в середньому ми проводимо понад сім годин в мережі. Однак, тільки подумайте, що з тих 5 мільярдів користувачів інтернету щонайменше 44,9% шукають товари та послуги для купівлі. Як привернути їхню увагу в умовах, коли щодня надсилається та отримується 306 мільярдів електронних листів?

Вам слід сегментувати свою аудиторію та розробити візуально привабливі листи, особливо для смартфонів. 

Такий комплексний підхід до сегментації та персоналізації в усіх типах розсилок (тригерні та проморозсилки) дозволяє збільшити конверсію у 2-3 рази.

Світлана Фурса

Head of Retention Marketing в Promodo

Люди переглядають комерційні електронні листи лише 9 секунд

Навіть у далекому 2020, коли весь світ сховався від пандемії у своїх домівках та в інтернеті, час, витрачений на читання електронного листа, не досягав і 15 секунд. 

Сьогодні людина витрачає на це 9 секунд. Саме стільки часу у вас є, щоб донести суть вашого повідомлення. Звертайте увагу на формулювання — воно має вирішальне значення. Рекомендуємо робити акцент на анонси нових продуктів і писати привабливі теми в листах, щоб людина хотіла їх відкривати.  

Вдало підібрана тема листа — запорука успіху. 8 слів, щоб зачепити 

Чи чули ви фразу: «На написання заголовка потрібно витрачати стільки ж часу, скільки на написання змісту?». Цей вислів стосується і нашої теми. Тема листа — це чи не найголовніший його елемент. 

У звіті Retention Science зазначили, що теми з 6 до 10 слів мають найвищу конверсію. 8 слів – середня ідеальна кількість. Коли теми листів персоналізовані, чіпляють, то звісно й листи мають максимальний відсоток взаємодій.

В Україні хороший показник конверсій мають листи-привітання з Днем народження клієнта (його улюбленця, автівки). Найефективніше працюють саме ланцюжки листів, тобто відправка одного листа за 7 днів до свята, безпосередньо у день святкування та нагадування про промокод, який скоро «згорить». Конверсія з привітальних листів може сягати 20%.

А тригери з інформацією про бали на особовому рахунку допомагають значно збільшити коефіцієнт повторних покупок та підвищують лояльність підписників до бренду.

Світлана Фурса

Head of Retention Marketing в Promodo

25,4% людей від 5 до 20 разів на день перевіряють свою пошту

Більшість людей перевіряють свою пошту один раз на день. Тому, якщо ви хочете зосередитися на цьому типі користувачів, розгляньте ранкові години — це ідеальний час для ваших стратегічних рішень. Адже 58% людей передусім вранці перевіряють свою електронну скриньку. Хочете пораду? Скористайтесь цією можливістю:)

Так! У вас на 46% більше шансів, що підписник відкриє ваш email, якщо ви вкажете його [ім'я] в темі листа

SyleCycle дослідила поведінку 500 клієнтів, які відгукнулися на її електронні маркетингові листи. Листи з ім’ям клієнта в темі відкривали на 46,2% частіше. На 44% частіше відкривали листи з назвою нового продукту в темі. На третьому місці були листи з назвою компанії, де працює користувач. Такі листи відкривали на 42% частіше.

Можливо, це пов'язано з почуттям особистого звернення чи терміновості — але залишається фактом. Щоправда, якщо всі завжди почнуть додавати імʼя користувача до теми, цей показник навряд втримається. Як варіант, використовуйте такий елемент у листах із найважливішими акціями. І в українській памʼятайте про кличний відмінок. 

Взаємодія з аудиторією через електронну пошту на 22,8% ефективніша, ніж через пости в соціальних мережах.

Може скластись таке враження, що в маркетинговому світі левову частку займають соціальні мережі. Проте дослідження доводять зворотне. 

85% листів успішно надходять адресатам. Дані за останні роки показують, що людина щодня може отримати до 13 листів на свою електронну скриньку. Погодьтеся, це відчутна перевага над соцмережами. Крім того, пости в соцмережах досягають лише 0,58% залучення щодо загальної кількості підписників бренду.

В Україні середній показник OpenRate проморозсилок від брендів складає 37%, а кліків — 3,3%.

Світлана Фурса

Head of Retention Marketing в Promodo

52% бізнес-лідерів уже використовують ШІ в маркетингових стратегіях 

В кінці 2022 року ритейлери почали активно обговорювати використання штучного інтелекту (ШІ) для маркетингових стратегій. У 2023 році статистичний звіт Siege Media підсвітив, що 52% бізнес-лідерів уже використовують інструменти ШІ для створення успішних маркетингових стратегій відповідно до уподобань своїх користувачів.

А як почуває себе email-маркетинг в Україні

Email маркетинг в Україні в 2023 році лишається одним із найпопулярніших та найефективніших способів спілкування з клієнтами та просування брендів. За допомогою email маркетингу компанії інформують передплатників про акції та нові продукти, надсилають їм цікавий та корисний контент, створюють персоналізовані та автоматизовані розсилки, а також вимірюють ефективність своїх кампаній. Також email маркетинг також допомагає будувати міцні взаємини з клієнтами у складний час воєнного конфлікту, коли потрібно показати свою соціальну відповідальність та патріотизм.

Cвітовим трендам email-маркетингу слідують і в Україні. А саме: автоматизація, персоналізація та сегментація, цікавий контент (гейміфікація у розсилках та на сайті). Та наразі для українців в контенті є головними його доцільність, обережність у формулюваннях, ситуативність пропозицій (блекаути, визволення т.о. територій тощо). І мова не лише про тексти, але й дизайн вціломуДетальніше ми про це вже розповідали.

Світлана Фурса

Head of Retention Marketing в Promodo

Цікаві цифри зі світу email-маркетингу

  • У всьому світі щоп'ятниці спостерігається найвищий показник конверсій електронних листів — майже 19%, у суботу цей показник найнижчий — 17% — Campaign Monitor, 2021
  • Найбільшу частку ринку має власний поштовий додаток Apple, на другому місці Gmail — Litmus Labs, 2022
  • 50% людей раз на місяць купують з email-розсилок — Salecycle, 2022
  • Електронні листи з привітаннями, подякою або підтвердженням реєстрації мають дивовижну частоту конверсій 90,09% і частоту кліків 27,06% —GetResponse, 2022
  • Майже 22% усіх електронних листів користувач відкриває протягом першої години після отримання — GetResponse, 2022
  • 15,8% усіх електронних листів зникають або потрапляють до спам-фільтрів — Email Tool Tester, 2022
  • 59% респондентів кажуть, що маркетингові листи вплинули на їхні покупки — Salecycle, 2022
  • 59% представників міленіалів в основному використовують смартфон для перевірки електронної пошти, а 67% представників покоління Z сканують свою поштову скриньку на мобільному пристрої — Bluecore, 2021

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз

Які переваги має використання email маркетингу у 2023 році?

Використання email маркетингу у 2022 році має декілька переваг, зокрема: ви можете звертатись до своєї цільової аудиторії, підвищити впізнаваність свого бренду, залучити нових клієнтів та збільшити продажі. Крім того, email маркетинг є відносно недорогим та ефективним способом маркетингування порівняно з іншими методами.

Які є найкращі практики email маркетингу?

Найкращі практики email маркетингу у 2023 році включають відповідність GDPR, персоналізацію повідомлень, зосередження на змісті, який корисний для аудиторії, оптимізацію для мобільних пристроїв та використання тестування для покращення конверсій.

Які метрики варто відстежувати під час оцінки результативності email маркетингу?

Метрики, які варто відстежувати під час оцінки результативності email маркетингу у 2023 році, включають кількість доставлених повідомлень, кількість відкриттів та кліків, конверсійність, відписки та співвідношення витрат до прибутку. Ці показники допоможуть вам зрозуміти, як ефективно ви використовуєте email маркетинг для досягнення своїх бізнес-цілей.

В закладки

Хочете побудувати ефективну стратегію email-маркетингу? Зв'яжіться з нами

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз