Сукупні доходи від мобільних додатків у 2019 році складуть понад 460 млрд доларів США, а прогноз на 2023 рік говорить, що цей показник наблизиться до 1 трлн.
Мобайл займає істотну частину життя сучасного користувача, що відкриває ряд додаткових можливостей для бізнесу. Зокрема — рекламувати свої товари та послуги більш точково, з меншими витратами і більшою результативністю рекламних кампаній. Один з інструментів, який дозволяє бути максимально близько до потенційних клієнтів - Apple Search Ads. Це рекламна платформа, завдяки якій можна показувати рекламу безпосередньо в магазині додатків від Apple.
27 березня 2019 року Apple Search Ads був додатково запущений в 46 країнах, так що тепер рекламу в App Store можна налаштовувати в 59 країнах світу. Серед нових країн з'явилися Україна, Казахстан, Польща і Азербайджан, що відкрило рекламодавцям, розробникам і бізнесменам зі Східної Європи додатковий канал для просування своїх додатків і як наслідок - можливість отримувати більше релевантного трафіку за низькою ціною. Повний список країн, де ця рекламна система доступна зараз тут.
Традиційно, Apple Search Ads відразу став популярний для просування ігрових додатків. Однак не відстають і інші галузі. Серед лідерів виявилися такі ніші як:
- fintech-сегмент;
- ecommerce-рішення;
- класифайди і агрегатори;
- корисні утиліти;
- фото- і відеоредактори;
- dating-сервіси;
- сервіси для замовлення їжі, таксі, авіаквитків, бронювання житла та інші програми.
ASO-фахівці та різні сервіси аналізу пошукового трафіку в магазинах додатків використовували можливості Apple Search Ads для отримання приблизних даних за кількістю пошукових запитів в сторі для просування за допомогою сервісу Search Ads Popularity.
Однак зараз, рекламодавцям і власникам бізнесу, пов'язаниз з мобільними додатками з вищевказаних країн відкрита можливість просувати свій продукт безпосередньо в самому сторі. Це дозволяє бізнесу бути ближче до потенційних клієнтів, а також обходити конкурентів, які ще не освоїли нову рекламну систему.
Переваги для бізнесу
Режими роботи. Apple Search Ads пропонує два режими: Basic і Advanced. У режимі Advanced, потрібно створити кампанію, групу, встановити дефолтну ставку для групи і задати ключові слова, підібрати які можна за допомогою вбудованих підказок, що дають приблизне значення Popularity.
В режимі створення кампаній Basic, у користувача немає можливості вибирати ключові слова та призначати ставки. Інструмент повністю автоматизований і дозволяє налаштувати кампанію буквально за кілька хвилин. У ньому необхідно вибрати місячний бюджет, гео для показу і максимальну вартість за установку програми. Далі розумні алгоритми самі визначать аудиторію, ціну за тап по оголошенню і будуть намагатися дотримуватися заданої ціни за цільову дію.
Нативність. Рекламні матеріали та креативи Apple Search Ads ґрунтуються на тих візуальних елементах, які використовуються в сторі. Таким чином, реклама максимально нагадує органічну видачу, причому в той же час вона вигідно вирізняється на тлі інших пропозицій при появі на екрані. Це відмінний шанс для молодих компаній, які не мають достатнього "ваги" по встановленнях і оптимізації займати перші місця у видачі та отримувати більшу кількість установок/користувачів вже в перші дні існування проєкт. Великим компаніям, в свою чергу, цей інструмент буде корисний як додаткове джерело трафіку, а також стане відмінним способом просунути та захистити свій бренд від конкурентів.
Релевантність і конверсійнсть. Ключова особливість Basiс - отримання інформації для визначення аудиторії і навчання алгоритму залежно від змісту на сторінці продукту в сторі. Таким чином система залучає найбільш релевантних користувачів, якому цей додаток буде цікавий.
Нашими фахівцями з просування мобільних додатків було протестовано кілька проєктів, коли проводився запуск інструменту до проведення ASO оптимізації і після. Результати показали, що з грамотно підібраними мета даними, Basic привертає значно більшу кількість релевантних користувачів за нижчою ціною.
До того ж інтерфейс дає можливість експериментувати з Creative Sets, визначаючи найбільш виграшний і конверсійний варіант як для реклами, так і для ASO.
Доступність для користувача. Мабуть, найбільш важлива перевага. Згідно з різними дослідженнями, від 58 до 63% установок мобільних додатків здійснюється після пошуку в магазинах додатків.
Можливість показати рекламу безпосередньо в пошуковій видачі магазину — відмінний спосіб розширити охоплення і бути максимально близько до користувача.
Низька ціна встановлення. Бізнесменам і рекламодавцям цей сервіс, також цікавий за рахунок того, що реклама показується безпосередньо в точці контакту зі стором. Іншими словами, на відміну від універсальних кампаній в Google Ads або Facebook, користувач сам зацікавлений в потрібному додатку, так що вартість установки в Apple Search Ads значно нижче, ніж в інших рекламних системах в більшості ніш, з якими працювали наші фахівці.
Недоліки
Як і будь-яка інша рекламна система, Apple Search Ads має ряд недоліків.
Обмежений вибір креативів. У процесі створення кампаній є можливість використовувати тільки скріншоти з набору зі сторінки додатка. Однак і цього цілком достатньо, щоб показати всі переваги рекламованого продукту для користувача, а також, при необхідності, протестувати різні варіанти.
Різні моделі атрибуції. «Хвороба» багатьох рекламних систем. До того ж, відстеження даних аналітики для мобільних додатків і сайту — не одне й те саме. Модель атрибуції зараховує установку відразу після завантаження, тоді як бізнесмену або рекламодавцю набагато важливіше відстежити перше відкриття додатка користувачем на його пристрої.
Тут на допомогу приходять різні трекери і системи аналітики, які дають більш достовірну інформацію, що може бути застосована до всіх рекламних активностей. Однак при зборі та аналізі статистичних даних необхідно враховувати цей момент і розуміти звідки взялося розбіжність в кількості скоєних дій між статистикою в самому Apple Search Ads і системі аналітики.
Досвід використання Apple Search Ads в Україні
Після старту робіт з цим інструментом на українських проєктах, пройшло трохи більше ніж 4 місяця. За цей час наші фахівці з просування мобільних додатків запустили кілька десятків кампаній в різних нішах, і вже можуть відзначити деякі тенденції.
1. Зростання конкуренції. Останнім часом все більше рекламодавців і бізнесменів почали тестувати онлайн-сервіс і тим самим — сприяти підвищенню ставок в аукціоні. Незважаючи на це, далеко не всі великі гравці у всіх нішах почали використовувати цю систему, так що ще є можливість викупити досить велику кількість високо релевантного трафіку недорогого.
2. Вплив на органіку. Після запуску інструмента на ряді проєктів було зафіксовано невеликий, але стабільний приріст органіки. Це пов'язано, в першу чергу, з тим, запитами, що просуваються в рекламі, зростає кількість установок додатків і, як наслідок, додаток отримує додаткове зростання позицій в органіці.
3. Викуп брендового трафіку. Існує думка, що реклама в Apple Search Ads по брендових запитах відбирає частину трафіку, який і так можна отримати з органіки. Тим самим рекламодавці витрачають гроші на ті установки, які вони і так отримали б безплатно — тобто «каннібалізіруют» трафік. Частково, це твердження вірне, адже сильні і досить відомі на ринку бренди не потребують реклами по брендовому трафіку, оскільки вбиваючи в пошуку запит пов'язаний з конкретним додатком, яке досить широко відомо на ринку, користувач найімовірніше пропустить рекламу побічного продукту і встановить саме те, що шукав.
Однак не зайвим буде зазначити, що інструмент допомагає витісняти з видачі конкурентів, які рекламуються на вашу брендовому запиту. Це особливо актуально для ecommerce-сегмента, а також для бізнес-проєктів в нішах з високим рівнем конкуренції, де важливо зберегти свій брендовий трафік. Серед таких проєктів можна відзначити агрегатори авіаквитків і авіакомпанії, інтернет-магазини, різні Класифайди, платіжні системи, сервіси доставлення, служби таксі та інші проєкти.
4. Висока окупність. З досвіду роботи на українському ринку, інструмент показав дуже низькі показники CPA і CPI, в порівнянні з іншими рекламними інструментами. Це означає, що бізнесмени і рекламодавці можуть отримати вищі результати при менших вкладеннях. Частково, це стало результатом того, що реклама показується максимально релевантним користувачам, безпосередньо на майданчику стору. Також свою роль грає той факт, що Apple Search Ads дозволяє таргетуватися за ключовими словами, а не інтересам або поведінці користувачів.
5. Максимальна цінність. Як показала практика користувачі, які саме прийшли з реклами з Apple Search Ads, схильні здійснювати покупки або інші цільові дії в додатку частіше за інших, так що ROI цього інструменту вище, ніж у інших майданчиків. Бувши порівняно новим рішенням для українського ринку, Apple Search Ads вже встиг показати свою ефективність. Це добре видно на прикладах таких виключно мобільних проєктів, як Монобанк. Нова платформа стала джерелом недорогого цільового трафіку для просування онлайн-бізнесу.
на розсилку