Гайд по рекламі на YouTube. Істина в деталях

Формати відеореклами на YouTube

Для початку - невеликий екскурс в формати відеореклами на YouTube. Існує три формату - In-Stream, Discovery і оголошення-заставки.
Гайд по рекламе на YouTube. Истина в деталях

 Формат In-Stream - це рекламний ролик, який показується у відео на YouTube і в Медійній мережі Google (сайти і додатки). Через 5 секунд після початку рекламного ролика у користувача з'являється кнопка «Пропустити».

Ви платите тільки в тому випадку, якщо користувач переглянув 30 секунд вашої реклами.

Формат Discovery представляє собою фрагмент вашого відео з супровідним текстом. Оголошення може показуватися в результатах пошуку YouTube, в списку «Схожі відео», на головній сторінці YouTube, у вигляді накладення на сторінці перегляду відео, а також на партнерських сайтах і додатках, що входять в Медійну мережу Google.

При натисканні на оголошення користувач переходить на ваш відеоролик або YouTube-канал. Ви платите тільки в тому випадку, якщо користувач почав перегляд рекламного ролика.

Формат «Оголошення-заставки» - це короткі відео об'яви довжиною 6 секунд, які не можна пропустити. Реклама показується тільки на мобільних пристроях, оплата за тисячу переглядів.

Створення рекламних кампаній

Рекомендуємо створювати окремі кампанії під кожен вид таргетингу. А вже в кожній такій кампанії створювати окрему групу під оголошення In-Stream і Discovery. Це дозволить більш гнучко вести всю рекламну кампанію. Ви зможете обмежувати щоденний бюджет кожної з них, перерозподіляти бюджети з кампаній, які працюють погано, на кампанії які працюють добре, але впираються в бюджет. А також робити зрізи по ефективності за кожним видом орієнтування.

 

В результаті у вас повинні бути створені 6 кампаній з кожним видом таргетингу і групами оголошень In-Stream і Discovery в кожній:

  • Інтереси охоплення
  • Інтереси аудиторії зацікавлених користувачів
  • За ключовими словами
  • По місцях розміщення
  • За темами відео роликів
  • Ремаркетінг 

Весь спектр таргетингу дозволить максимально охопити вашу цільову аудиторію. Хоча різні види таргетингу працюють з різною ефективністю, жоден з них не варто ігнорувати при створенні рекламних кампаній.

Гайд по рекламе на YouTube. Истина в деталях

Створення кампанії за ключовими словами

1. Назва кампанії

Название кампании.png



У назві відеокампаніі уточнюємо тип кампанії [Video] (облегшує пошук серед ваших інших кампаній в інтерфейсі AdWords або Analytics), тип орієнтування [Keywords] (Орієнтування за ключовими словами) і регіон показу вашої реклами [RUS].

2. Бюджет і метод показу

Гайд по рекламе на YouTube. Истина в деталях

При старті рекламної кампанії не варто відразу вибирати прискорений метод показу, краще спочатку ставити стандартний. Ваші відео об'яви будуть показуватися рівномірно і система буде працювати без необхідності якомога швидше витратити щоденний бюджет. Надалі є сенс ставити прискорений метод, якщо ваші рекламні кампанії не витрачають закладений на них бюджет.

3. Показ оголошень у мережах

Показ объявлений в сетях.png


«Пошук на YouTube» має на увазі показ реклами In-Display в пошуковій видачі сайту. Без включеній опції «Відео на YouTube» сама відеореклама втрачає сенс, тому що це виключає показ на відеороликах кампаній In-Stream і In-Display. Включати перші 2 опції обов'язково. 

А ось «Партнерські відеоресури в КМС» рекомендуємо відключати при старті рекламної кампанії. Дана опція надає більший радіус дії для ваших відеороликів за рахунок показу їх на сторонніх сайтах і в додатках. Охоплення збільшується істотно, але якість трафіку зазвичай низька. Включати цю опцію можна в подальшому, але ніяк не на старті рекламних кампаній.


4. Місцезнаходження і мова

Тут все гранично зрозуміло, вибираєте потрібний вам регіон показу і мову.

 

Местоположение и язык.png


5. Пристрої та операційні системи

Ви можете задати коригування на конкретні операційні системи, мобільні пристрої, а також на операторів мобільного зв'язку та WiFi. Чим корисна ця опція? 

Наприклад: якщо ви рекламуєте магазин аксесуарів для мобільних телефонів Apple, то має сенс задати коригування на користувачів саме з цією моделлю, але варто пам'ятати, що коли ви задаєте коригування по пристроях або операторам, то це автоматично виключає показ реклами на настільних комп'ютерах і планшетах. 

Устройства и операционные системы.png


6. Розклад показів

Планування показу оголошень є вибір певного часу доби для показу вашої рекламної кампанії. Варто застосовувати цю опцію в тому випадку, якщо ви маєте чітке уявлення про свою цільову аудиторію. Наприклад якщо це студенти і школярі, то має сенс встановити показ в будні дні ввечері - після закінчення занять.

 

Расписание показов.png


7. Обмеження частоти показів

Задаємо кількість показів реклами одному користувачу. Якщо немає особливих вимог, ми встановлюємо 6 показів в місяць. Не багато і не мало.

Ограничение частоты показов.png


8. Виключений контент

Исключенный контент.png


Обов'язково необхідно виключити певні види контенту. При натисканні на «Змінити» з'являється наступне вікно:

Гайд по рекламе на YouTube. Истина в деталях

 Вибираємо той тип контенту відеороликів, на якому ви не хочете показувати рекламу. Не варто відразу сильно урізати контент, так як це значно скоротить охоплення. Має сенс обмежити показ, спираючись на переваги вашої цільової аудиторії. Подумайте, на яких типах відеороликів ваша реклама була б недоречною. Якщо особливих переваг немає, то досить встановити «за замовчуванням».


9. Налаштування груп оголошень

З огляду на пропоновану нами структуру облікового запису, в кожній окремій кампанії у вас буде по 2 групи. Група In-Stream і Discovery. Вводимо назву групи оголошень, а в форму «Ваше відео YouTube» вставляємо посилання на рекламний ролик.

Гайд по рекламе на YouTube. Истина в деталях

 

При виборі варіанту In-Stream крім відображуваного і кінцевого URL ви можете вказати банер.

Настройка групп объявлений 2.png
 

Цей банер буде відображатися праворуч від самого відео. Якщо ви не вкажете банер, то буде використано автоматичне зображення на основі відео з вашого каналу. 

Настройка групп объявлений 3.png
 

Якщо ви вибрали варіант оголошення Discovery, то необхідно вказати заголовок і 2 рядки опису, а також вибрати із запропонованих зображень значок відео.

Настройка групп объявлений 4.png

10. Ціна за перегляд

Спочатку правильно встановити ціну за перегляд вищою за ту, яку рекомендує сам Google. Це необхідно для того, щоб «розігнати» рекламну кампанію. А вже по ходу роботи потрібно буде поступово знижувати ставку.
Цена за просмотр.png

Налаштування таргетинга

Демографічні дані 

Демографические данные.png

 

Вказуємо параметри вашої цільової аудиторії. Важливий момент. Якщо ви виключаєте будь-яку підлогу або якийсь вік, то не варто прибирати галочку з «Невідомо». Прибравши її, ви істотно скоротите охоплення - є величезна кількість користувачів, яких система ще не визначила ні в яку з наданих демографічних груп. Орієнтування по сімейному доходу більш-менш коректно працює тільки в США. 

Інтереси і ключові слова 

Интересы и ключевые слова.png

Якщо ми створюємо кампанію за ключовими словами, то ми не чіпаємо графу інтереси, а лише додаємо ключові слова.

Надалі, коли ви будете створювати кампанії по інтересам, необхідно розмежовувати два види інтересів. Аудиторію за інтересами та аудиторію зацікавлених користувачів. Незважаючи на схожість, на практиці вони дають різну ефективність.

Интересы и ключевые слова 2.png
 


Місця розміщення 

Для даного таргетингу варто самому додати саме ті відеоканали або конкретні відео, на яких ви хочете показувати вашу відеорекламу. Наприклад, якщо ви рекламуєте турагентство, варто вказати відеоканали різних тревел-блогерів і передач про подорожі.

Ключові слова 

Ключові слова підбираються за тим же принципом, що і для пошукових кампаній. Крім цього потрібно подумати над ключовими словами, за якими можуть шукати ваш товар / послугу на самому YouTube. Припустимо, ви рекламуєте мультиварки. Ваші потенційні клієнти можуть цікавитися тим, як ця мультиварка виглядає, будуть шукати огляди і відео з думками покупців. Тому варто додавати ключові слова з фразами «огляд», «думка», «розпакування» тощо. Ключові слова додаються в широкому співвідношенні.

Ремаркетинг

Аудиторію ремаркетингу можна взяти з загального списку ремаркетингу в AdWords. Наприклад, на тих користувачів, які вже відвідували сайт.

Після того, як ви заповнили всі необхідні форми, система запропонує зв'язати акаунт YouTube і AdWords.

Ремаркетинг.png


Вкрай рекомендується відразу пов'язувати акаунти. Це дозволить вам змінювати оверлеї із закликом до дії в ваших відеороликах. Це можна зробити, вибравши в групі оголошень «Відео» і натиснути на «Змінити заклик до дії».

Ремаркетинг 2.png
Ремаркетинг 3.png

 

Скрипты 

При запуску кампаній в YouTube рекламодавці стикаються з тим, що їх оголошення показуються на дитячих відео, мультфільмах тощо. Це найчастіше відбувається через низьку ставки. Подібні відео для вас напевно є «сміттєвими» і їх необхідно додавати в місця виключення для всього облікового запису. Вам доведеться робити це постійно і скрупульозно, тому краще відразу підключити скрипт для чищення від дитячих майданчиків.

Скрипт додає відео, що містять певні слова в назві або тегах, в список виключених місць розміщення на рівні облікового запису.

Для початку копіюємо сам скрипт з https://tonkikh.github.io/channels-cleaner/ в акаунт. 

Скрипты 1.png

Йдемо в «Розширені API» і ставимо галочку навпроти YouTube. Натискаємо «Зберегти».

Скрипты  2.png
 

Далі в Загальній бібліотеці створюємо список виключених місць розміщень «Стрічки відео». Туди будуть міститися всі непотрібні відео і канали, знайдені скриптом. Не забудьте вказати всі ваші відеокампаніі в настройки застосування даного списку.

 

Гайд по рекламе на YouTube. Истина в деталях

Після цього переходимо за посиланням https://console.developers.google.com і у вкладці «Бібліотека» вибираємо «YouTube Data API», вгорі буде кнопка «Підключити». Включаємо його.

Гайд по рекламе на YouTube. Истина в деталях

 

Скрипты 5.png


Потім в обліковому запису AdWords потрібно перевірити роботу скрипта. Відкриваємо скрипт і натискаємо перегляд. Якщо ви все зробили правильно, то ніяких помилок виникнути не повинно.

 

 

Скрипты 6.png

Потім встановлюємо періодичність, наприклад, щодня о 10 ранку з повідомленням вам на електронну пошту. 

 

Гайд по рекламе на YouTube. Истина в деталях

Аналітика

Важливо розуміти, скільки людей охопили ваші рекламні кампанії. Охоплення для кожної кампанії можна подивитися, додавши стовпець «унікальні файли cookie».

Гайд по рекламе на YouTube. Истина в деталях

Але варто враховувати, що при підсумовуванні охоплення кожної кампанії ви будете отримувати не зовсім достовірні дані через перетин аудиторій. Тобто одна людина потрапила під один таргетинг в одній кампанії, а на наступний день під таргетинг для іншої кампанії.

Висновки

Найчастіше рекламодавці скептично ставляться до відеореклами, аргументуючи тим, що вона не приносить прямих конверсій. Так, ефект від цього інструменту можна спостерігати тільки через тривалий час. Сам механізм відеореклами більше спрямований на збільшення впізнаваності бренду, ніж на продажу.

Дана стаття розміщена на ресурсі https://www.seonews.ru/

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу