НАПИСАТИ НАМ
22
.
08
.
2024

Google Ads Report у GA4: Покрокова інструкція

ЗМІСТ

Google Analytics 4 дозволяє створювати кастомізовані звіти. Їхня перевага в тому, що, на відміну від стандартних звітів GA4, ви можете з нуля створити звіт з параметрами та показниками, актуальними саме для аналітики вашого бізнесу. Але розібратися з налаштуваннями Google Ads Report у GA4 вперше може бути важко.

Саме тому разом з відділом вебаналітики Promodo ми підготували детальну та зрозумілу інструкцію і показали, як створити кастомний звіт з Google Ads. 

Чим корисний звіт з Google Ads

Звіт з Google Ads допоможе проаналізувати взаємодію користувачів та результативність рекламних кампаній за ключовими показниками. Основна задача деталізованих звітів у GA4 відслідковувати ті параметри та значення, які відповідають особливостям вашого бізнесу. 

Google Ads Report у GA4  допомагає бізнесу краще зрозуміти ефективність запуску рекламних кампаній та поведінку користувачів на основі даних. Такий звіт можна використати для прийняття стратегічних рішень щодо оптимізації рекламних кампаній, а налаштована візуалізація зробить дані зрозумілими та доступними для подальшого використання.

Наприклад, на картинці нижче — кастомізований приклад звіту для B2B, що дозволяє оцінити, які кампанії та міста приносять конверсії, а які є неефективними.

Нижче ми розглянемо деталізовану інструкцію зі створення кастомного звіту для eCommerce-бізнесу та пояснимо, які параметри за що відповідають. Щоб почати роботу, вам потрібно мати акаунт GA4 та підключений до нього акаунт Google Ads, який має інформацію для аналізу.

Приклад кастомного звіту у GA4 для eCommerce бізнесу

Створення звіту з аналізу реклами у GA4

Відкрийте акаунт GA4 та перейдіть в блок Explore (Дослідити) – Клікніть «+» в полі створення звітів

Сторінка редагування звіту складається з трьох блоків:

  1. Блок, в якому вам потрібно додати всі параметри і метрики, які ви збираєтеся використовувати.
  2. Блок, де ви упорядковуєте те, що обрали у блоці 1.
  3. Це, власне, ваша візуалізація.

Блок 1. Підбір параметрів для Google Ads Report 

Починаємо з блоку 1, де потрібно відібрати параметри та метрики для візуалізації.

  • Параметри (dimentions) — це те, що ви хочете проаналізувати. В нашому випадку основний параметр — це Кампанія Google Ads, а допоміжний параметр — категорія пристрою.
  • Показники (metrics) — це числове вираження параметрів, яке надає їм сенс. Наприклад, кількість подій, кількість користувачів, цінність події, тощо.

Клікніть на «+» біля блоку Параметр (Dimension) і у вас відкриється вікно параметрів.

Далі потрібно додати параметри. Для нашого звіту нам треба Категорія пристрою (Device Category) та Кампанія (Session Google Ads Campaign)

Категорія пристрою

Кампанія

При пошуку таких параметрів як Канал, Джерело/Канал та Кампанія завжди звертайте увагу на те, з чим саме цей параметр асоційований. У даному випадку нам потрібен параметр, асоційований з сеансом — Session Google Ads Campaign.

Коли відібрали все потрібне – Клікніть «Імпортувати».

Обрані параметри повинні відобразитися на панелі. 

Клікніть на «+» біля блоку Показники (Metrics), щоб відкрити вікно підбору Показників.

Додайте показники, які вам потрібні.

Для Google Ads Report у GA4 з реклами ми додаємо деякі показники Google Ads (Google Ads Clicks, Google Ads Cost, Google Ads cost per click) та показники Google Analytics (Item View Events, Adds To cart, Purchases, Revenue).

  • Google Ads Clicks
  • Google Ads Cost
  • Google Ads cost per click
  • Item View Events (Перегляд товару)

Подія показує, скільки разів користувачі переглянули сторінки товарів (коректно працює лише за умови, що на сайті правильно налаштовано передачу події view_item з переліку події електроннної комерції)

  • Adds To cart (Додавання в кошик)

Подія показує, скільки разів користувачі додали товари в кошик (коректно працює лише за умови, що на сайті правильно налаштовано передачу події add_to_cart з переліку події електроннної комерції)

  • Purchases (Покупки) та Revenue (Дохід)

Метрики, які показують, скільки покупок здійснили користувачі та на яку суму (коректно працює лише за умови, що на сайті правильно налаштовано передачу події purchase з переліку події електроннної комерції)

Коли відібрали все потрібне – Клікніть «Імпортувати».

Відредагуйте часовий діапазон, за який ви хочете бачити звіт.

Блок 2. Візуалізація

Тепер переходимо до наступного блоку інтерфейсу, де будуємо візуалізацію.

Dimentions (Параметри), які ми додали на попередніх кроках, найчастіше використовуються для виведення рядків (Rows). Також їх можна використовувати для відображення стовпців (Columns), якщо є потреба додати порівняння по додатковому параметру. Наприклад, у нашому випадку, ми проставимо Google Ads Campaign в рядки, адже це основне, що ми тут досліджуємо. А в колонки додатково можемо додати, наприклад, Тип пристрою. Це дасть змогу порівняти цифри в розрізі одночасно кампанії та пристрою.

Metrics (Показники) завжди використовуються у блоці Values. 

Загалом у вас є два способи перенести дані на візуалізацію:

  • Подвійний клік на метрику чи параметр, які ви імпортували на попередніх кроках.
  • Перенести мишкою параметр чи метрику з першого стовпця у відповідне поле другого стовпця.

Ми скористаємось подвійним кліком, щоб розмістити на візуалізації параметр Session Google Ads Campaign, а також всі метрики. Параметри у нас автоматично переносяться у рядки (Rows).

А метрики — у Values.

Якщо ви більше не хочете нічого додавати, пропишіть назву звіту — і він готовий до використання. Звіт зберігається автоматично, додатково зберігати його не потрібно.

Читайте також: Налаштування Google Analytics 4 на етапі розробки сайту для Readeat

Як переглядати звіт

Для вас звіт буде завжди доступний в блоці Explore.

Якщо ви хочете, щоб інші користувачі вашого акаунту також могли переглядати цей звіт — його треба поширити через кнопку Share.

Що ще корисно зробити в налаштуваннях GA4 Google Ads Report

Відфільтрувати (not set з даних)

У даному звіті (not set) - це дані по користувачах, які перейли на сайт не з Google Ads, а з інших джерел. 

Зверніть увагу: якщо у вас існує лише поле (not set), це означає, що або у вас не працювала реклама в обраний період, або немає інтеграції між Google Ads та GA4. 

Якщо ви хочете бачити дані виключно по користувачах, які перейшли на сайт з Google Ads - варто виключити (not set) зі звіту

Для цього прогортніть другий блок до самого низу, і там знайдіть фільтри. Клікніть фільтр і оберіть тут Session Google Ads Campaign.

Введіть does not exactly match >>  (not set) та збережіть. Після збереження в колонці кампаній ви більше не повинні бачити (not set). Тепер на візуалізації ви бачите лише кампанії Google Ads. Всі підсумки у колонках з даними тепер також будуть показувати інформацію лише по Google Ads.

Відобразити більше рядків на сторінці

Наприклад, якщо у вас понад 10 кампаній, і ви хочете бачити інформацію одразу по всіх. 

Прогорніть другий блок вище, до колонки Show Rows, та оберіть потрібну кількість рядків.

Додати розбивку по ще одному параметру

Тут будемо робити розбивку по типу пристрою. Для цього потрібно знайти блок Columns і сюди перетягнути параметр «Device Category» за допомогою мишки.

Дані розділяться по блоках, де для кожного типу пристрою є окремий блок. У кінці також є блок Total. 

Також на цю тему:

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки

Потрібно налаштувати GA4 для бізнесу або створити кастомні eCommerce звіти? Спеціалісти з аналітики Promodo допоможуть вам це зробити — пишіть нам!

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз