Блог або будь-який інший формат подачі матеріалів на сайті — один з способів залучити на сайт органічний трафік. Такий трафік залишиться навіть коли бізнес скоротить бюджет на рекламу, а також буде працювати на довгострокову перспективу: люди шукають інформацію в інтернеті — ви даєте їм відповіді.
Інша перевага того ж блогу — можливість ділитись саме експертними корисними матеріалами, адже власник бізнесу як ніхто інший добре розбирається у тому, про що пише.
Наприклад, для написання матеріалів у блозі Promodo під кожний текст ми говоримо зі спеціалістом компанії, який відповідає за цю сферу. У такому випадку користувач може знайти відповідь на своє конкретне питання і, в тому числі, придбати послугу.
У цьому матеріалі ми зібрали три кейси Promodo, де блог спрацював на залучення органічного трафіку і збільшив конверсії. Описані нижче кейси — з України та світу, блоги працюють всюди.
Кейс AgroApp / Ринок України
AgroApp — це фінтех-проєкт, який допомагає підібрати вигідні програми фінансування для сільських господарств та прискорює процес оформлення кредиту для агробізнесу. Клієнт поставив кілька цілей, одна з них — залучити органічний трафік та сформувати більшу довіру до проекту.
На початку роботи клієнт мав односторінковий лендинг і був готовий вкладатись у платне просування. Розуміючи цілі та запит, ми запропонували створити блог.
Ось кілька причин:
- Якісний тематичний контент підтверджував би експертність команди AgroApp.
- Блог працюватиме як канал залучення органічного трафіку, навіть в несезон.
- Блог дозволяє отримати кращі позиції в Google, аніж звичайний односторінковий сайт: розширення структури сайту через збільшення кількості сторінок допомагає залучити більше органічного за пріоритетними ключовими запитами в ніші.
Разом з командою та CEO AgroApp ми створили велику кількість корисних публікацій, оптимізували їх, і, що дуже важливо — у разі необхідності оновлюємо їх, щоб пошукові мережі бачили: на цьому сайті контент актуальний.
Вже на створений контент ми запустили рекламу, і отримали кращі результати по сайту загалом: він мав більше сторінок, контент — мав відповіді на питання користувача. Все це допомагало конвертувати відвідувачів блогу у клієнтів.
Результат
За два місяці роботи органічний трафік виріс з 0 до майже 17 тисяч сеансів на місяць. Над блогом продовжується робота, команди готують до 7 нових статей на місяць.
Кейс Yesim / Глобальний ринок
Yesim – телекомунікаційна компанія, яка забезпечує мобільний інтернет для компаній і мандрівників на основі технології eSIM. Задача перед Promodo — створити блог, який би генерував органічний трафік + зробити так, щоб цей трафік давав ліди.
У Yesim не було блогу, тому перед його створенням команда Promodo також розробила технічне завдання, аби все працювало правильно. Паралельно ми займались аналізом ринку, дивились, що роблять конкуренти і де можна отримати переваги. На основі аналізу розробили кілька типів контенту: туристичний, географічний та технічний. Блог — двома мовами, найпопулярнішими у цільових регіонах.
Та контент — лише половина цілей клієнта. Важливо було отримати ліди. Для покращення генерації лідів ми інтегрували блоки CTA (заклики до дії) у статті блогу, пропонуючи читачам унікальний промокод на знижку.
Це стало додатковим стимулом для конвертації читачів у користувачів, а також виступило інструментом для відстеження лідів, адже кожній статті присвоюється унікальний код.
Результат
- Менш ніж за рік після запуску блогу він згенерував 505,900 сесій лише з органічного трафіку.
- Однак запущена контент-стратегія збільшила не тільки трафік, але й продажі. Блог сприяв зростанню продажів майже на 25% за 5 місяців, що є значним результатом для бізнесу.
Кейс Claspo / Ринок США
Claspo ― конструктор для створення pop-up форм та сповіщень для ефективного збільшення продажів сайту. Ціль клієнта — залучити органічний трафік на сайт за низько- та середньочастотними пошуковими запитами через оновлення контентної стратегії блогу.
Claspo — тематичний проєкт, орієнтований на свою аудиторію — маркетологів. Контент у такому випадку — місце пошуку інсайтів, вирішення проблем чи задач, максимально прикладний. В той же час, ніша — конкурентна, гравців — багато, а сайт Claspo був новим і ще не мав великої довіри від Google та інших пошуковиків.
Проаналізувавши конкурентів ми вирішили в першу чергу сфокуватись на пошуку тем з низькою конкуренцією та низько- й середньочастотними запитами. В ході роботи розробили контент-план, створили список з 150 тем, а також визначили частоту: 10 текстів на місяць.
Паралельно опрацювали сам сайт та адаптували його з технічної сторони згідно вимог пошукових систем. У своїх кейсах ми постійно звертаємо на це увагу: інколи помилки на сайті можуть стояти на заваді якісній індексації.
Результат
Комплексна робота на постійній основі дали результат: сайт за рік роботи отримав бажаний результат у 3000 сеансів на місяць, а матеріали Claspo почали потрапляти у топ-10 видачі Google, в тому числі на перші місця.
Висновок
З описаний вище кейсів видно, що робота над блогом — потребує часу та зусиль. Та є важливий момент: органічний трафік, на відміну від платного, не зникне у момент, коли ви вимикаєте рекламу, а продовжує працювати, давати клієнтів та лідів. Той випадок, коли результат відповідає зусиллям.
Також на цю тему:
на розсилку