НАПИСАТИ НАМ
15
.
05
.
2020

Як обрати CMS для інтернет-магазину: ТОП в різних вагових категоріяї

ЗМІСТ

За 5-7 років зовнішній вигляд сайту застаріває. Змінюються звички користувачів, візуальні тригери, падає кількість конверсій – приймається вольове рішення провести редизайн. Зазвичай рука об руку із заміною візуального рішення ведуться роботи з SEO-оптимізації та усуненню усіх технічних неполадок, які обмежували функціонал або сповільнювали роботу сайту. І тут вже йдеться про заміну застарілої CMS.

Наші клієнти часто звертаються до Promodo із проханням проконсультувати, на якому «движку» краще створювати свій сайт. Маркетолог Олексій Горовенко зібрав невелику базу знань з цього питання і розсортував найпопулярніші системи управління під потреби рітейлерів із різних вагових категорій.

Що таке CMS

Content Management System – це набір скриптів для створення, редагування і управління контентом сайту. На професійному жаргоні CMS часто називають «движком».

Якщо простою мовою, то за допомогою CMS користувачі, які не володіють навичками розробки і не знають мов програмування, можуть самостійно працювати над створенням і зміною сайту. До появи CMS будь-які зміни на сайті можна було реалізувати тільки через код. Сьогодні з цим може впорається будь-який впевнений користувач Microsoft Word або Google Docs.

cms сайта для интернет-магазина

На що звернути увагу, обираючи CMS для інтернет-магазину

Практично всі розробники CMS заявляють, що за допомогою їх рішень можна створити швидкий, красивий, оптимізований під просування сайт, що продає. У якійсь мірі всі вони мають рацію. Щоб обрати оптимальну для вашого інтернет-магазину CMS, рекомендуємо почати з аналізу ринку: подивіться, що використовують конкуренти і компанії зі схожою бізнес-моделлю. Відберіть 3-5 основних варіантів і вже з них оберіть CMS, яка підійде для вирішення ваших бізнес-завдань і буде вписуватися у бюджет.

Не орієнтуйтеся на найбільшу компанію в галузі. Дивіться на сайти, які у 5-7 разів більші вашого. Ми часто отримували від клієнтів запит «ми хочемо сайт як у Rozetka», але ніхто з них не був готовий інвестувати у IT-розробку мільйони доларів, як це робить Rozetka.

Як визначити движок сайту

Якщо ви використовуєте сервіс SimilarWeb, то зможете розібратися і в одному з інструментів для перевірки CMS. Для аналізу конкурентів по ринку наших клієнтів ми використовуємо кілька корисних розширень.

Як провести конкурентний аналіз в digital і навіщо це робити – розповідаємо у новому матеріалі.

  • Wappalyzer – зручне і компактне розширення для Google Chrome, яке на одному екрані виводить всю найважливішу інформацію.
как определить движок сайта
  • BuiltWith – більш просунуте рішення, яке дозволяє дізнатися не тільки CMS, але і дає детальну інформацію по всім технологіям, які використовуються на сайті.
как определить cms сайта_расширение хром

ТОП-2 CMS для невеликого інтернет-магазину

Якщо ви тільки починаєте свій бізнес і хочете продавати онлайн невелику кількість товарів, то для MVP найкраще підійде конструктор сайтів. З його допомогою все можна зробити своїми силами методом Drag&Drop (буквально тягни-і-кидай – прим. Редакції). На ньому ви зможете протягом декількох днів створити свій майданчик і почнете отримувати перші продажі.

Основне завдання для малого бізнесу – швидко запустити максимально простий сайт, де користувач зможе легко оформити замовлення. А грамотно відбудована тратегія PPC допоможе отримати перші конверсії.

Prom.ua – тут зроблено все, щоб ваш інтернет-магазин буквально відразу ж почав продавати. Є понад 200 встановлених шаблонів сайтів. Безліч корисних інструментів і інтеграцій. Для отримання перших продажів є можливість розміщення товарів на однойменному маркетплейсі.

cms для небольшого интернет-магазина

Деякі сайти, створені на Prom.ua, відвідує понад 100 тис. користувачів щомісяця.

Вартість: 5 400-11 900 грн на рік.

_________

Tilda – простий й інтуїтивно зрозумілий конструктор сайтів, який придумали дизайнери. Більш гнучкий з точки зору дизайну, якщо порівнювати з Prom.ua. Є величезна база знань і своїх ком'юніті дизайнерів-верстальників, які можуть втілити в Tilda практично будь-які візуальні «бажалки» без участі програмістів.

Багато великих компаній, у яких вже є власні сайти, часто використовують Tilda для верстки окремих лендингів з акціями і розпродажами: швидке рішення, яке допомагає заощадити бюджет.

konstruktor_tilda_для небольшого интернет-магазина

Вартість: 2 400-4 800 грн на рік.

_________

Мінус всіх CMS-конструкторів– закритий вихідний код сайту і, як наслідок, відсутність можливості його змінити. Закритий вихідний код накладає суттєві обмеження для SEO-просування, інтеграції зі сторонніми сервісами, автоматизацію процесів і подальше масштабування. Коли ваш проект виросте, краще створити новий сайт на CMS з відкритим кодом.

ТОП-3 CMS для інтернет-магазину середніх розмірів

Якщо ваш сайт вже відвідують понад 30 тисяч користувачів щомісяця, і для вас рентабельні інвестиції у сайт $ 3 000 + (контент, SEO, підтримка програмістів на постійній основі), то варто розглянути CMS з цього списку. Кожна з систем має відкритий код – його можна міняти і підлаштовувати під завдання бізнесу. Тільки не перестарайтеся, інакше доведеться відмовитися від отримання оновлень CMS, а це вплине на захищеність сайту і стабільність його роботи.

Кожна з цих платформ:

  • вимагає наявності в штаті свого програміста або надійного партнера з розробки на стороні;
  • дозволяє використовувати встановлені шаблони дизайну або впроваджувати кастомні візуальні рішення;
  • має свою екосистему дизайнерів, розробників і готових модулів, які допомагають швидко вирішити найпоширеніші питання.

Відправною точкою розробки нового сайту на будь-якій з цих платформ повинні бути SEO-вимоги. Облік цих рекомендацій допоможе домогтися правильної індексації сайту і його подальшого зростання в пошукових системах. Так буде швидше, простіше, дешевше і не доведеться все переробляти заново.

OpenCart — простий, легкий і недорогий движок, що володіє великим функціоналом для кастомізації. OpenCart – це приклад, коли функціональна складова переважає над візуальної.

cms_open_cart_для среднего интернет-магазина

Рейт на розробку: $15-25 на годину.

_______

1С-Бітрікс – одна з найпопулярніших платформ для інтернет-магазинів у російськомовному сегменті інтернету, розроблена авторами програми 1С. Підійде для створення масштабних і відвідуваних проектів. З «коробки» добре інтегрується з іншими продуктами 1С по управлінню складом, бухгалтерією і CRM-системою.

cms_bitrix_для среднего онлайн-магазина

Комерційна CMS. Щоб її використовувати, потрібно купити ліцензію.

Рейт на розробку:: $15-30 на годину.

_______


WooCommerce – плагін для електронної комерції з відкритим кодом для найпопулярнішою CMS у світі – WordPress. Простий в установці, налаштуванні, використанні і підтримці рішення. Практично будь-яка IT-компанія зможе внести правки на сайт або доопрацювати його функціонал. В силу своєї популярності WordPress має ряд відомих уразливих моментів (як, наприклад, і Windows), усунути які рекомендується з першого дня роботи сайту.

plagin_woocommerce_для создания интернет-магазина

Рейт на розробку:: $15-40 на годину.

ТОП-2 CMS для великого інтернет-магазину

Якщо витрати на сайт в розмірі $10 000+ в міс для вашого бізнесу рентабельні і у вас на сайті більше 30 тис. найменувань товарів, вам краще підійдуть CMS, що вказані нижче.

Magento – це вантажівка в світі eCommerce. Вважається кращою платформою для продажу величезної кількості товарів. Система управління з розвиненим співтовариством і сучасним функціоналом, але дорога в підтримці і обслуговуванні. Однак, якщо вам їхати далеко і з великою кількістю товарів – обирайте Magento.

cms_magento_для крупного интернет-магазина

Magento входить до п'ятірки найпопулярніших eCommerce-движків у світі і користується гарною репутацією серед розробників. Magento підтримує тонкі налаштування SEO і технологію прогресивних веб-додатків, яка забезпечує високу юзабіліті сайту на мобільних екранах. Також є візуальний конструктор сторінки, за допомогою якого можна створювати лендинги навіть без навичок у веб-розробці.

Рейт на розробку:: $25-55 на годину

_______

Custom (PHP, JS, Python и другие) – практично всі інтернет-магазини великих ритейлерів зроблені за допомогою кастомних технологій. Причина: їх IT-потреби випереджають час, а внутрішні процеси дуже складно підлаштувати під обмеження «коробкових» CMS. Найчастіше штат IT-відділу гігантів онлайн-ринку стартує від 20 осіб.

Підводячи риску

Не буває поганих і хороших CMS. Будь-яка з перерахованих систем управління сайтом відмінно підходить для вирішення завдань, під які вона проектувалася. Обирайте свій варіант за суб'єктивними критеріями, звертаючи увагу на функціональність движка і його SEO-дружність. І не забувайте, що в сайт потрібно вкладати, тому що завжди будуть нові завдання, необхідність щось доопрацювати, налагодити і автоматизувати. Головне – намагайтеся зробити цей процес структурованим і системним.

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз