Старт – пауза – рестарт. Корегування витрат та ставок, виключення неефективних плейсментів, проблеми з масштабуванням… Налаштування рекламної кампанії – трудомісткий та тривалий процес, всі про це знають й всі прагнуть знайти інструменти для його автоматизації. У цьому матеріалі пропонуємо зосередитися на одному з них – Automated App Ads в Facebook. Ми вже встигли дати оцінку особливостям нового формату та порівняли результати з кампаніями, налаштованими вручну.
Що таке Automated App Ads
Automated App Ads (ААА) – автоматизована реклама мобільних застосунків в Facebook. В основі нових автоматичних кампаній – штучний інтелект. Новий формат було презентовано восени 2020 року. Серед безумовних переваг: рекламна кампанія оптимізується в режимі реального часу, цілодобово. Спрощена структура, що складається з однієї кампанії, однієї групи і одного оголошення, запобігає перекриттю аудиторії та скорочує кількість РК, необхідних для досягнення поставленої мети. Як підсумок – гроші витрачаються продуктивніше.
Робота здійснюється на основі технології машинного навчання та дозволяє за менших зусиль помітно збільшити результативність. Цей тип забезпечить показ найкращих комбінацій зображень або відео цільовим користувачам в найбільш ефективних місцях розміщення: Facebook, Instagram, Messenger або Audience Network. Керує всім процесом сама система.
Представники Facebook попереджають, що під час тестування ААА не повинні дублювати звичайні активні кампанії для застосунків, це може перешкодити досягненню очікуваного ефекту.
Які налаштування є можливими
- Підтримує таргетинг за операційною системою, країною та мовою.
- Можна вказати граничну ставку для контролювання витрат.
- Є можливість налаштовувати оптимізацію для певних подій.
Які налаштування є неможливими
- Відсутній таргетинг на стать, аудиторії та інтереси.
- Неможливо самостійно обрати плейсменти.
- Відсутній таргетинг за регіонами
- Відсутня можливість виключити ГЕО
- Відсутній таргетинг за віком.
- Відсутня можливість розбити групами.
Переваги Automated App Ads
У новому форматі використовується спрощена структура, яка запобігає дублюванню аудиторії та зменшує кількості кампаній для отримання бажаного результату: одна РК, одна група, одне оголошення. Це дозволяє почати просування швидше.
Реалізовано динамічний пошук креативів. Машинне навчання працює таким чином, що самостійно виводить найефективніші комбінації. Вам достатньо додати до 50 різних зображень і відео з п'ятьма варіантами тексту, а динамічний підбір креативів буде автоматично перевіряти і показувати найефективніші з них. Тут відсутня необхідність створювати різні комбінації креативів. Система самостійно знайде найкращу та буде надалі використовувати її.
Реалізовано оновлений та покращений спосіб досягнення цілей шляхом обрання події, під яку буде оптимізуватися цей формат. Це визначить, кому показуватимуться публікації для отримання найкращих результатів. Залежно від цілі можна оптимізуватися на завантаження. Мета завантаження працює шляхом показу публікацій людям, які з найбільшою ймовірністю встановлять його:
- Завантаження та події. У разі обрання цієї опції система врівноважує кількість завантажень та виконаних дій, які ввів рекламодавець.
- Можна обрати налаштування тільки на події. В такому випадку реклама буде показуватися людям, які з найбільшою ймовірністю виконають задану дію хоча б один раз.
- Значення – отримання найвищого доходу. Завдяки функції значення є шанс збільшити цінність шляхом показу людям, які з найбільшою ймовірністю допоможуть забезпечити максимальний дохід.
Гайд: як створити та запустити автоматизовану рекламу в Facebook
1. Обираєте ціль завантаження програми в налаштуваннях.
2. Обираєте Автоматизована реклама додатка.
3. Натискаєте Продовжити.
4. Даєте назву та переходите на рівень групи.
5. Вказуєте назву. Вказуєте ОС, країну та мову.
6. Обираєте ціль відповідно до того, які дії користувачів вас цікавлять.
7. Задаєте бюджет.
8. Заповнюєте дані для своїх автоматичних оголошень.
9. Натискаєте «Опублікувати».
Чи дійсно Automated App Ads працює? Тест
Отже, як насправді влаштована ААА? Щоб з'ясувати це, наводимо приклад кейсу одного з наших клієнтів. Для нього вже були запущені РК, налаштовані вручну.
Ми вказали налаштування та вказали бюджет. Таргетингом вибрали Україну. Заповнили всі поля з основним текстом та заголовком. Додали 50 зображень і запустили. Дослідження зайняло місяць. Було запущено на обидві ОС.
Отже, до цифр:
- 1 385 installs для Android, для iOS – 345
- Для Android отримали CPI 0,46$, для iOS – 1,06$
- CPI для Android знизився на 41%, а для iOS – на 10,1%
Результат тесту: нові кампанії вийшли дешевшими з точки зору CPI, ніж налаштовані вручну. Плюс, формат, який нещодавно з'явився, зменшує рівень залученості до процесу модифікації, скорочує витрати часу на створення реклами. Оптимізація відбувається більш продуктивно та своєчасно.
на розсилку