НАПИСАТИ НАМ
01
.
03
.
2024

Чому Google блокує акаунти рекламодавців? Найпоширеніші причини для Google Ads та Google Merchant

ЗМІСТ

Політика Google націлена на захист компанії та її споживачів, тому містить очевидні заборони щодо реклами підробок та шахрайських вебсайтів, уважно перевіряє платіжні дані рекламодавців та всю інформацію, повʼязану з оголошенням. Та навіть якщо ваш товар чи послуги не підпадають під перелік заборон Google, система може запідозрити ваш акаунт і тимчасово його заблокувати.

Якими можуть бути причини блокування акаунтів Google Ads та Google Marchant, а найголовніше — що із цим роботи? Про це ми розповіли в новому матеріалі Promodo.

У чому полягає найбільша проблема блокувань?

Чіткого алгоритму дій для всіх кейсів немає. Google уважно слідкує за діями рекламодавців, тому будь-які підозрілі дії акаунту, які, на думку Google, можуть мати негативний вплив на споживачів чи саму компанію — стають ризиком для блокування. Акаунт можуть заблокувати незалежно від того, чи він новостворений, чи має хороший рейтинг у системі. Тому реагувати на блокування потрібно швидко, адже пошук причини блокування може зайняти деякий час.

Блокування Google Ads

З базовими принципами та політикою можна ознайомитися в Довідці Google Ads, де описані поширені випадки блокування.

Google може заблокувати акаунт як на стадії його створення, так і під час роботи з ним — модеруючи нову рекламну кампанію чи помітивши, що акаунт не відповідає оновленням або порушує основні правила. У такому випадку на пошту рекламодавця прийде лист, а в акаунті Google Ads зʼявиться плашка, яка повідомляє про підозрілі дії через які дію акаунта призупинено. Ви не зможете редагувати або створювати нові рекламні кампанії. У деяких випадках Google може заблокувати інші ваші акаунти, що мають спільну пошту чи методи оплати.

Загалом Google Ads виділяє чотири основні категорії вимог до акаунтів через порушення яких рекламодавця можуть заблокувати:

Типи забороненого контенту в Google Ads

  • неправдива інформація про товари, послуги чи компанію;
  • реклама небезпечних товарів або послуги (товари 18+, зброя, піротехніка) або підбурювання до недобросовісної діяльності (скам-інструкції та сервіси);
  • образливі висловлювання чи зображення, що містяться в рекламі.

Підроблені товари

Google Ads забороняє рекламу товарів або брендів, які наслідують або повторюють логотипи зареєстрованих товарних знаків, щоб видати підроблений товар за оригінальний. Це можуть бути товари або послуги неоригінальних копій або реплік, які мають фірмові ярлики або логотипи. Наприклад, фейки відомих брендів косметики, одягу та парфумів, техніки, ювелірних виробів тощо.

За порушення цього правила, Google може назавжди заблокувати ваш акаунт, без попереджень і можливості його відновити.

Типи забороненої діяльності в Google Ads

  • порушення правил використання рекламної мережі (спроби обійти механізми перевірки, маскування цільової сторінки переходу, маніпуляції для просування сайтів тощо);
  • порушення безпеки даних та конфіденційності користувачів (якщо рекламодавець збирає інформацію про ІПН, фінансове становище, політичні погляди, віросповідання тощо);
  • рекламні оголошення або цільові ресурси, що містять неправдиву інформацію або недостатньо відомостей про товар.

Політика забороненої діяльності в Google Ads має широкий спектр заборон. Це поширений різновид блокувань.

У випадку реклами товарів, які містять неправдиву інформацію або фішингових сайтів, блокування здається очевидним. Але також трапляються випадки, коли для визначення причини обмеження акаунту потрібно глибоко проаналізувати саме рекламне оголошення або сайт бізнесу.

Був випадок, коли нам відхилили рекламні кампанії з причини «зловмисне ПО на сайті», а пізніше — заблокували весь акаунт. Ми почали шукати проблему і знайшли її в бекенді сайту за допомогою сапортів Google, які вказали на заражені зображення. Як виявилося, у модулі від стороннього розробника дійсно був вірус, тож ми видалили його із сайту, перевірили все ще раз і подали на апеляцію.


Перевірка й розблокування зайняли понад тиждень, перевірка модулів на сайті й пошук кореня зараження — добу, перевірка сайту — ще добу, а перевірка Google — ще один день.


Це блокування «вибило» клієнта з реклами майже на весь робочий тиждень, тому справедливо можна сказати, що в цьому випадку час = гроші.

Володимир Томашевський
Senior PPC-спеціаліст в Promodo

Обмеження реклами товарів 18+

Оскільки для кожного регіону політика рекламування алкоголю, товарів для дорослих та іншого контенту з категорії 18+ може відрізнятися, — Google дотримується правил, що диктує законодавство країни. В Україні обмеження стосуються реклами алкоголю, тютюнових виробів, продукції, що має текст або зображення сексуального характеру, а також психотропних речовин із медичною метою.

Детально про особливості та успішні кейси просування товарів категорії «18+» за допомогою Email-маркетингу ми розповіли в іншому матеріалі Promodo.

Рекламні оголошення цієї категорії можуть блокуватися, якщо містять опис чи ключові слова, що не відповідають дійсності, можуть нанести шкоду споживачу або рекламуються на аудиторію, молодшу 18 років. Якщо ж бізнес підходить під законодавчі норми та політику Google, спершу він повинен пройти сертифікацію Google і лише потім матиме змогу створювати рекламні оголошення.

Вимоги до текстового оформлення

Google Ads можуть призупинити дію вашого акаунту, якщо він створює рекламні оголошення, що мають неправильне текстове чи візуальне оформлення.

Вашу рекламу можуть заблокували, якщо текст оголошення порушує наступні загальні вимоги Google Ads:

  • Присутність граматичних помилок — пропущена буква, неправильно написане слово або речення не має граматичної структури;
  • Перевищення допустимого ліміту слів  (стосується мов, де символи мають подвійну ширину), відсутність інформативного стилю написання або ж текст оголошення обрізаний;
  • Використання знаків оголошень, символів, які замінюють слова (наприклад, кв1ти, про100), нестандартних символів, як от @ чи зірочки (***);
  • Відсутність пробілів, використання повторюваних фраз або слів, неправильне вживання великих літер в реченні;
  • Наявність номеру телефону в тексті рекламного оголошення.

Вимоги до зображень мають менше правил. Серед основних — використання правильно розміру картинки для відповідного місця розміщення, якісне, не розмите і не заблюрене фото, яке не повинно мерехтіти, блимати та мати будь-які дратівливі ефекти.

Щоб перевірити текст та зображення оголошення і виправити оголошення, що порушує політику Google, скористайтеся Довідкою.

Блокування Google Ads через підозрілі платежі

Обмеження чи блокування акаунту через проблеми з оплатою — інша поширена проблема. Це може бути повʼязано з:

  • неправильно введеними платіжними даними;
  • привʼязкою старої чи викраденої картки;
  • заборгованістю в акаунті;
  • привʼязкою віртуальної картки або платіжної картки іншої країни;
  • поповненням нового акаунту на велику суму;
  • запитом на відкликання платежу в Google Ads зі сторони банку.

В Google Ads доступні декілька варіантів поповнення — банківський переказ та поповнення з картки. Коли клієнт самостійно створював профіль, він поставив спосіб оплати «Автоматичні платежі», водночас, обрав банківський переказ, як формат оплати. Хоча платіжний профіль був створений на ТОВ — Google заблокував акаунт через «підозрілі платежі». Тому ми змінили платіжний профіль і спосіб поповнення та подали апеляцію, після чого Google розблокував рекламний кабінет.

Володимир Томашевський
Senior PPC-спеціаліст в Promodo

Запит на апеляції, повʼязані з блокуванням через підозрілі платежі, відрізняється від інших. Він має більше умов та деталей на які повинен звернути увагу рекламодавець, а також можлива інформація та документі, повʼязані з банківськими операціями, які потрібно буде надати Google. Детальніше можна ознайомитися в Довідці від Google, де все детально описано.

Інший кейс повʼязаний із блокуванням акаунту через використання платіжної картки іншої країни. Клієнт — інтернет-магазин, який продавав товари на ринку США; платіжний профіль був створений на українську компанію, але до платіжного профілю додана картка American Express самого клієнта, який на той час проживав у США.


Спершу декілька разів поспіль платіж просто не проходив, а потім «прилітало» блокування акаунту через «підозрілі платежі». Причина — картки American Express не є типовими для нашого регіону, а сама картка була випущена в США. Тому Google вважав, що в профілі використовується чужа картка.

Володимир Томашевський
Senior PPC-спеціаліст в Promodo

Як розблокувати рекламний кабінет Google Ads

Найбільш дієвим методом розблокування акаунту є подача апеляції.

Але перш ніж її надсилати, переконайтеся, що ви виправили всі помилки, інакше ви змарнуєте шанс на швидше відновлення акаунту. Не намагайтеся подавати декілька апеляцій, якщо не отримали швидку відповідь, адже за це Google також може тимчасово заборонити подачу апеляції.

Також не намагайтеся створити новий акаунт, оскільки Google відстежує всі новостворені акаунти, особливо ті, що мають спільну адресу чи платіжний метод. У цьому випадку старий та новий акаунт можуть повʼязати й без права відновлення заблокувати обидва.

Заповнюючи апеляцію, уважно описуйте кейс та надайте всю потрібну інформацію. Будьте чесними та поясніть ситуацію, свої дії та чому сталася помилка, що призвела до блокування.

Якось Google запросив у нас перевірку рекламодавця. Через те, що заявку на підтвердження довго розглядали, нам призупинили акаунт, а пізніше Google надав рішення, що ми не пройшли перевірку й акаунт повністю заблокували. Нам вдалося розблокувати його через запит до підтримки, але це зайняло час.


У такому випадку підтримка йде назустріч та надає окрему форму для заповнення, але час очікування рішення — від 48 годин до 14 днів.Тому найкраще рішення — завжди реагувати на всі вимоги Google максимально швидко та приділяти максимум уваги цим запитам.

Володимир Томашевський
Senior PPC-спеціаліст в Promodo

Блокування Google Merchant Center

Політика та правила Google Merchant багато в чому схожа на правила, які Google Ads висуває рекламодавцю. Ви не можете продавати підроблений товар, опис товару повинен стовідсоткового відповідати його змісту, а категорія 18+ (алкоголь, товари для дорослих, медичні товари) також має багато обмежень на рекламу.

Водночас є багато маленьких деталей, які бізнес повинен налаштувати та перевірити як на платформі, так і на власному вебсайті. Здебільшого вони стосуються товару, інформації про компанію та інших деталей, необхідних для зручності споживача. Якщо ваш акаунт чи сайт має недостатньо даних, видається «непрозорим» або ж містить неправдиву інформацію — найпевніше Google Merchant призупинить дію вашого акаунту або заблокує його одразу.

Помилки в заповненні облікового запису Google Merchant Center

У панелі Дігностики власного акаунту ви зможете побачити всі помилки, які видає платформа. Щоб уникнути зайвої уваги зі сторони Google Merchant, ви повинні усунути всі помилки чи зауваження.

Далі потрібно перевірити та заповнити інформацію про:

  • бізнес
  • податки
  • доставку

Такі деталі як некоректна адреса, номер телефону, що не відповідає тому, який ви вказали на своєму сайті чи не брендована поштова адреса (використання @gmail) можуть стати причиною призупинення дії акаунту. Тому переконайтеся, що на вашому сайті міститься коректна інформація і вона повністю відповідає тому, що ви надаєте Google Merchant.

Google Merchant Center також має перелік вимог до атрибутів товарів, що стосується опису, кількості допустимих символів, формату та розширенню зображення. Більше про них можна дізнатися в Довідці.

Загальні вимоги до зображень включають наступні правила:

  • Зображення, не пов’язані з одягом: мінімум 100 x 100 пікселів;
  • Зображення одягу: мінімум 250 x 250 пікселів;
  • Розмір зображення не повинен перевищувати 64 мегапікселі;
  • Розмір файлу зображення не повинен перевищувати 16 МБ.

Проте Google Merchant висуває додатковий список порад та рекомендацій. Наприклад, використання загальних зображень, графіки чи ілюстрацій заборонено для всіх товарів, крім категорії обладнання, транспортних засобів та запчастин, комп’ютерного програмного забезпечення. Не можна використовувати лого бренду замість фотографії продукту, а також додавати на зображення будь-який графічний чи текстовий рекламний вміст, наприклад:

  • заклики до дії наприклад, купити;
  • інформацію, пов’язану з обслуговуванням;
  • інформацію про безкоштовну доставку чи ціну;
  • рекламні прикметники (найкращий, дешевий).

Приклад зображення, яке Google Merchant не пропустить

Яку інформацію важливо мати на цільовій сторінці

Найбільша увага приділяється цільовим сторінкам на які рекламодавець веде користувача. Найважливіше, що бізнес повинен надати користувачу — це інформація про товар, можливості доставлення, повернення та відшкодування грошей. Ці ж дані потрібно максимально детально описати в Google Merchant.

Ваш акаунт можуть заблокувати, якщо:

  • цільова сторінка, що відображається і на яку потрапляє користувач, має невідповідну URL-адресу;
  • сторінки ще знаходяться на етапі розробці;
  • ваш домен не функціонує або його робота призупинена;
  • сайт неможливо переглянути в поширених браузерах.

Інформація про товар


Опис та зображення повинні бути достовірними та оригінальними. Ви не повинні маніпулювати або надавати в описі товару характеристики, що не відповідають дійсності. Також слідкуйте, щоб ціна на сайті та в Google Merchant була однаковою і не змінювалася для користувачів, залежно від геолокації споживача. Якщо ця проблема виникає — її потрібно виправити самостійно за допомогою окремих цінових у фіді унікального id. Це робиться на етапі створення атрибутів в Google Merchant.

Доставлення

Споживач повинен мати можливість оформити замовлення зі всіма можливими способами доставки: самовивіз, пошта, курʼєр. А також знати деталі доставлення товару:

  • скільки днів займає оформлення та доставлення замовлення
  • чи збільшується термін доставлення в період свят
  • доставка здійснюється безплатно чи за додаткову плату
  • чи можлива доставка за кордон, якими компаніями та скільки це коштуватиме
  • що робити, якщо посилка загубилася

Повернення товару та грошей

Інша важлива частину сайту — це розділ про політику повернення чи обміну товару. Споживач повинен знати:

  • які умови повернення товару та що він повинен зробити для цього
  • протягом якого терміну можна повернути товар
  • які умови обміну товару та що для цього потрібно зробити
  • протягом якого часу повернутися кошти

Як надіслати запит на розблокування акаунту в Google Merchant Center

Якщо ви отримали попередження про неправильно вказані атрибути, ви спершу можете скористатися самостійно Діагностикою і перейти на вкладку «Проблеми з товарами». Або ж надіслати запит на перевірку товару вручну, скориставшись інструкцією в Довідці.

Якщо вам не вдалося виправити помилки самостійно, ви можете звернутися в підтримку Google за допомогою форми зворотного зв’язку.

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки

Щоб швидко вирішити проблему блокування акаунту рекламодавця в Google і не втрачати цінний час, звертайтеся до PPC-спеціалістів в Promodo. Опишіть свій кейс та залишайте заявку за посиланням.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз