НАПИСАТИ НАМ
Кейс з PPC

Як Vodafone втричі збільшив обсяг продажів за допомогою Smart Shopping

КЛІЄНТ
Vodafone
НІША
ПОСЛУГИ
ІНСТРУМЕНТИ
Text Link

КЛІЄНТ

Vodafone — одна з найбільших міжнародних компаній світу у сфері телекомунікацій та мобільного зв'язку. В Україні під брендом Vodafone оператор мобільного зв'язку ПрАТ «ВФ Україна» надає послуги в стандартах GSM, UMTS і LTE, а також, через дочірню компанію, управляє мережею роздрібних магазинів та інтернет-магазином.

ЗАДАЧА

• Розповісти користувачам про можливість купівлі техніки в магазинах Vodafone.
• Підвищити дохід від платного каналу трафіку.

Вхідні дані

Перед нашою командою стояло завдання збільшити прибутковість платного каналу трафіку з Google, зберігаючи при цьому на середньому рівні цільовий показник ROAS.

ROAS (Return on Ad Spend) — рентабельність витрат на рекламу.

Ми проаналізували варіанти оптимізації поточних кампаній і нові інструменти, які можливо застосувати для досягнення поставленої мети. У результаті вирішили запустити кампанію Smart Shopping і розширити активні брендові кампанії.

Рішення

Оптимізація брендових кампаній 

Коли постає завдання просування бренду на перегрітому ринку — краще почати з лояльної аудиторії. Такі користувачі вже знайомі з брендом та з більшою ймовірністю здійснять покупку.

 

До початку проєкту в пошукових кампаніях Google Ads використовувалися лише брендові ключові слова, пов'язані безпосередньо з онлайн-магазином (наприклад, vodafone shop, магазини vodafone тощо).

 Приклад оголошення пошукової кампанії Google Ads

Нам вдалося збільшити охоплення аудиторії шляхом просування за ключовими словами Vodafone і Водафон, без прив'язки до комерційної складової (наприклад: ціна, замовити, вартість).

 

Щоб відсіяти користувачів, які цікавляться тільки послугами зв'язку, ми додали у винятки тематичні слова (тариф, хвилини, мегабайти) і назви тарифних пакетів.

Приклад оголошення за високочастотними запитами

Результати першого етапу робіт

Кількість користувачів

Налаштування Smart Shopping 

За націленості на окупність інвестицій, важливо розуміти можливі результати кампаній. Тому було прийнято рішення використовувати прості та перевірені інструменти просування.

Щоб сприяти збільшенню обсягу продажів, додатково, до вже запущених кампаній, ми додали Smart Shopping — один з найефективніших інструментів Google Ads.

Smart Shopping Campaigns — вид рекламної кампанії в Google Ads, який сприяє підвищенню цінності конверсії та розширенню охоплення аудиторії, об'єднуючи в собі можливості стандартних торговельних кампаній і кампаній з ремаркетингом у контекстно-медійній мережі.

Приклад оголошення Smart Shopping

Спочатку ми запустили класичну кампанію із сегментацією товарів. Для підвищення рентабельності було обрано тільки категорії з високим і середнім чеком (смартфони, ноутбуки, телевізори). Однак вона не принесла очікуваних результатів — ціна за клік і вартість конверсії були занадто високі.

На відміну від класичної кампанії, Smart Shopping має автоматичні налаштування і від самого початку орієнтована на максимальну цінність кожної транзакції. 

Перед її запуском ми склали технічне завдання для формування товарного фіда, в якому був представлений весь асортимент магазину. Це дозволило оптимізувати вартість кожної транзакції.

Приклад оголошення Smart Shopping

Результати другого етапу 

Динаміка ROAS

Результати

Для збільшення прибутковості платного каналу трафіку ми використовували один із найефективніших інструментів Google Ads — Smart Shopping Campaigns. За підсумками кампанії показник рентабельності витрат на рекламу зріс більш ніж у чотири рази, але клієнт при цьому отримав збільшення обсягу продажів у три рази.

Що далі?

  • Продовжувати нарощувати впізнаваність бренду, зокрема за допомогою медійних і Smart GDN кампаній.
  • Поглибити опрацювання акаунта, запустити кампанії з модельними ключовими запитами для максимального покриття пошукового попиту.
  • Продовжувати оптимізувати фіди для Shopping-кампаній, наповнюючи його максимально інформацією про товари.
Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз