Ми опитали топ-менеджерів 25 українських ecommerce-компаній про їхні успіхи в інтернет-маркетингу в 2018 році та про плани на 2019. Верифікація респондентів відбувалася з корпоративних email-акаунтів. У цій статті ми ділимося головними інсайтами.
1. Поєднання in-house і outsource
Більша частина респондентів поєднують роботу in-house команди й агентства, і ніхто не займається просуванням самостійно. Всього 8% звертаються за допомогою до фрілансерам.
2. Велика частина маркетинг-бюджету спрямована на онлайн-просування
44% опитаних українських компаній витрачають понад 80% маркетингового бюджету на онлайн-просування.
3. У пріоритеті - залучення нових клієнтів
Попри те що 80% доходу інтернет-магазинів з вибірки генерується повторними покупками, лише 8% компаній інвестують в утримання наявних клієнтів.
4. Популярні інструменти інтернет-маркетингу
В топі - пошукова оптимізація та контекстна реклама. Найменш затребуваним виявився мобільний маркетинг, до нього звертаються лише великі гравці ринку, хоча трафік з мобільних пристроїв виріс на 44% за минулий рік і продовжує рости.
5. Соцмережі приносять найменше грошей
На думку респондентів, найменше грошей приносять соцмережі і медійна реклама.
6. Розробка ecommerce-додатків
Ecommerce-ринок активно готується до епохи mobile. У 32% респондентів є мобільний додаток, 28% планують його випустити, а у 4% воно знаходиться на етапі розробки. Про рекламу під мобільні пристрої можна дізнатися у повній версії дослідження.
7. Чат-боти набирають обертів
Згідно з останніми даними, 95% користувачів вважають, що зовсім скоро підтримка клієнтів буде здійснюватися за допомогою чат-ботів. І 35% хочуть, щоб компанії використовували їх частіше. Детальніше про це, як використовувати чат-боти в ecommerce, читайте в нашому блозі.
8. Чи працюють соцмережі для ecommerce
Близько 34% опитаних топ-менеджерів незадоволені SMM, що на 8% менше тих, кого влаштовують результати. Задоволеність респондентів, які не очікують продажів через соцмережі, вище.
9. KPI інтернет-маркетингу
Ефективність інтернет-маркетингу відстежується через зміну числа транзакцій, показника конверсії та ROI. Фахівці не приділяють належної уваги лояльності і життєвого циклу клієнта.
Повна версія дослідження доступна для скачування в PDF-форматі: Топ-менеджмент українського ecommerce про digital-маркетинг
на розсилку