НАПИСАТИ НАМ
02
.
09
.
2024

In-App Events та Promotional Content: інструменти для підвищення лояльності користувачів застосунку

ASO
Mobile App Marketing
ЗМІСТ

В світі безмежної кількості застосунків та сервісів важливо знаходити способи виділятися та привертати увагу користувачів. В межах App Store та Google Play одними з основних інструментів для цього є In-App Events та Promotional Content.

Доведено, що використання даних інструментів призводять до покращення багатьох KPIs застосунку, таких як коефіцієнт конверсії, кількість показів, завантажень та видимість застосунку. Демонстрація подій дає можливість привернути увагу нових користувачів, підвищити залученість, активність і лояльність поточних або повернути минулих.

Також проведення подій це можливість отримати додаткову інформацію про поведінку аудиторії, що дозволяє оптимізувати продукт для кращого залучення та утримання користувачів.

Що таке In-App Events?

In-App Events доступні користувачам безпосередньо в App Store у вигляді картки події, яка включає в себе фото або відео, назву події та короткий опис. Після тапу по картці користувачу відкривається повна інформація про подію та можливість перейти за посиланням і долучитися або скористатися пропозицією, а також поділитися з друзями.

Таким чином можна інформувати аудиторію про актуальні події:

  • Спеціальні пропозиції та знижки (чорна пʼятниця, святкові акції)
  • Сезонні події (літо, олімпіада, зимові свята) та премʼєри (фільми, новий контент)
  • Змагання та челенджі (де користувачі змагаються між собою)
  • Значні оновлення застосунку (нові функції, можливості, інтерфейс)
  • Демонстрація інших оновлень та послуг.

Приклади In-App Events

Подія наживо в Київстар ТБ app
Важливе оновлення в monobank app (відео) - інформування та демо оновленого застосунку.
Важливе оновлення в Snoop app (budget planner)
Особлива подія в My Vodafone UK app (оператор моб. звʼязку)
Особлива подія в My O2 app (оператор моб. звʼязку)

Де користувачі iOS бачать In-App Events?

Дані події доступні користувачам в магазині застосунків App Store: в пошуковій видачі, на сторінці застосунку, в рекомендаціях (у вкладках Сьогодні, Ігри, Застосунки).

Також події в застосунку можна просувати, використовуючи електронну пошту, рекламу, соціальні мережі тощо, щоб створити додаткову обізнаність та залученість аудиторії.

Що таке Promotional Content та де користувачі Android його бачать?

Промо-контент дозволяє просувати актуальний контент в Google Play, наприклад, спеціальні пропозиції, події з обмеженим терміном дії, новий контент і великі оновлення. Це допомагає взаємодіяти з користувачами за межами застосунку і спонукати їх відкрити або перевстановити застосунок, або скористатися такими пропозиціями, як знижки або спеціальні пропозиції для нових покупців.

Рекламний контент (події) доступний користувачам в магазині застосунків Google Play: в пошуковій видачі, на сторінці застосунку, у вкладках Події, Ігри, Застосунки.

Як запустити In-App Events? 

Налаштування та управління In-App Event відбувається в App Store Connect. 

Для запуску події необхідно:

  1. Заздалегідь підготувати ідею, визначити ЦА та фото/відео і тексти.
  2. В App Store Connect застосунку створити In-App Event заповнивши всі необхідні поля, такі як:
  • Мова (локаль);
  • Тексти (назва, короткий та довгий описи);
  • Фото або відео;
  • Тип події;
  • Дата старту та закінчення, країни/регіон дії;
  • Ціль (на яку аудиторію таргетувати подію).
  1. Вказати «In-App Purchase Required», якщо ви хочете запропонувати своїм користувачам зробити покупку в застосунку.
  2. Додати посилання на релевантну до події сторінку всередині застосунку для створення зручного користувацького досвіду.
  3. Після заповнення форми можна переглянути превʼю картки події і якщо все виглядає як треба - подати її на погодження командою Apple.
  4. Публікація івенту після отримання погодження.

Один застосунок може мати до пʼяти подій опублікованих одночасно. Максимальна тривалість події - 31 день. Початок реклами події в застосунку можливий не раніше ніж за 14 днів до. 

Варто зазначити, що є ряд вимог та умов щодо того які саме події можуть бути опубліковані та щодо оформлення картки події (до прикладу, не можна писати текст великими літерами, використовувати СТА, не вказувати ціни та ін.). Тому необхідно слідувати вимогам, або не отримати відхилення події та не витрачати час на внесення правок.

Детально про налаштування за посиланням.

Які відмінності у запуску Promotional Content порівняно з In-App Events? 

Налаштування та управління Promotional Content відбувається в Google Play Console 

Для запуску події так само необхідно підготувати всі потрібні матеріали та заповнити форму.

Серед відмінностей:

  • Різні вимоги до текстів та фото/відео.
  • Можливість запускати необмежену кількість подій;
  • Тривалість події може бути різна - 7 днів, 28 днів або без обмежень, в залежності від типу події;

Детально про налаштування за посиланням.

Використання Promotional Content в Google Play є преміум опцією, тому не є доступною для всіх. Застосунок має відповідати ряду вимог, таких як мінімальна кількість інсталів, DAU та витрат користувачів. Більш детально можна ознайомитися за посиланням.

Приклади подій для In-App Events та Promotional Content

In-App Events та Promotional Content — це потужні інструменти для залучення користувачів та стимулювання їхньої активності в застосунку. Ось кілька прикладів подій, які можна висвітлити за допомогою цих інструментів:

  • Нові продукти або функції: Оголошення про вихід нової функції або продукту з персоналізованим повідомленням.
  • Знижки та акції: Пропонування спеціальних знижок, промокодів або пакетних пропозицій.
  • Сезонні розпродажі: Інформування про сезонні розпродажі та лімітовані пропозиції.
  • Програми лояльності: Надання бонусів, балів або інших винагород за активність користувачів.

Які результати можна досягти за допомогою In-App Events та Promotional Content?

На жаль, неможливо навести точні цифри, оскільки ефективність цих інструментів сильно залежить від багатьох факторів, таких як тип застосунку, цільової аудиторії, зміст події.

Однак, зазвичай за допомогою цих інструментів можна досягти таких результатів:

  • Збільшення конверсії: Добре продумані події можуть збільшити конверсію на 10-30% і більше.
  • Збільшення кількості установок: На 5-15% і більше.
  • Зростання залученості користувачів: Регулярні події можуть збільшити час, який користувачі проводять в додатку на 15-25% і більше.
  • Підвищення LTV (Lifetime Value): Завдяки пропозиціям та подіям можна збільшити середній дохід на одного користувача на 5-15% і більше.

Ці цифри є приблизними і можуть сильно варіюватися в залежності від конкретного випадку.

Для того, щоб отримати більш точні результати, та досягати найбільших результатів, слід тестувати різні варіанти подій, аналізувати їх ефективність та регулярно оптимізувати стратегію.

Висновок

Використання In-App Events та Promotional Content є невід'ємною частиною сучасного мобільного маркетингу. Завдяки персоналізації, інтерактивності та можливості прямого взаємодії з користувачами, ці інструменти дозволяють значно підвищити залученість аудиторії, стимулювати покупки та утримати користувачів в застосунку. Інвестуючи в розвиток цих функцій, бізнес отримує можливість краще розуміти своїх клієнтів, оптимізувати маркетингові кампанії та досягти значних результатів у просуванні свого мобільного застосунку.

Також на цю тему:

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки

Хочете підвищити залученість та лояльність користувачів свого застосунку? Звертайтеся до спеціалістів з Mobile Marketing в Promodo

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз