НАПИСАТИ НАМ
ЗМІСТ

Напевно, ви знаєте, що в Google Ads на рівні кампанії Performance Max неможливо оперативно подивитися відсоток показів та аукціонів (при цьому Search та Shopping надають таку інформацію, як і раніше). Чому це критично? Бо команда не може оперативно оцінити ємність ринку та попиту й вирішити, скільки ще можна інвестувати у певну категорію.

Аби отримати такий звіт, доводиться робити як мінімум 4 кроки. Погодьтеся, не досить зручно. Проте ситуацію можна виправити завдяки новому кастомному продукту від Promodo — Adshub. Які можливості надає інструмент — розказуємо та показуємо на прикладі наших останніх кейсів.

Adshub та статистика аукціонів

Все почалось саме з Performance Max Google Ads. Це відносно новий тип рекламних кампаній, заснований на штучному інтелекті, саме тому він дає дуже обмежену можливість у розрізі аналізу даних. 

До 2023 року працював тип кампаній Smart Shopping, який поєднував в собі властивості торгової кампанії та динамічного ремаркетингу. Можливість вивчати статистику аукціонів в торгових оголошеннях там була на рівні кампанії. Проте, цей формат перестав існувати, тому зараз, щоб запустити подібні кампанії, треба використовувати PMax, де ця метрика теж доступна, але, на жаль, глибше захована. Окрім того, що для здобуття звіту, потрібно зробити чимало кроків,  так ще й немає порівняння з попередніми періодами. 

*Статистика аукціонів — це метрика, яка показує інформацію стосовно кількості аудиторій,  викуплених за певний період часу. 

Попри безліч переваг Performance Max Google Ads для маркетологів, є й деякі недоліки. Отже, у наших фахівців постали питання щодо автоматизації та спрощення роботи. І ми знайшли рішення.

Adshub — це унікальна розробка Promodo, кастомний інструмент, одна з можливостей якого за мінімальних зусиль та кількості часу зібрати на одному зрозумілому дашборді всі дані та метрики з Google Ads під різні запити клієнта. Ми створили цей інструмент для одного з великих гравців українського ритейлу. Звичайно, Performance Max Google Ads є максимально ефективним у досягненні цілей рекламних кампаній, але поки ще програє в оперативному аналізі та швидкій статистиці. Для того, щоб побачити деякі метрики, потрібно йти у кастомні звіти Google Ads, витрачати час на вибір періодів, кампаній тощо. Adshub допомагає зробити все швидко — відображати та слідкувати за статистикою.

Анастасія Ільченко
Senior-фахівчиня з контекстної реклами в Promodo

Тобто кастомні звіти, сформовані за допомогою Adshub, спрощують фактичну роботу. Звичайно, це можна зробити в рекламному акаунті, але ці процеси займуть значно більше часу та, знов-таки, не буде можливості порівняти періоди. Adshub це зробить в кілька кліків. 

Наприклад, для того, щоб отримати кастомний звіт у Google Ads треба: 

Або існує інший шлях:

Якщо додатково нам потрібно порівняти цифри за періодом — в Google Ads це зробити неможливо, але реально в Adshub.

Як працює Adshub? 

По одній з рекламних кампаній обираємо у звіті період з 2 по 8 жовтня. Бачимо статистику аукціонів. Так один з конкурентів викупив за цей період 89% аудиторій показів по товарах, які використовуються в цій кампанії, а наш клієнт — 74% показів. 

Також цей звіт дозволяє порівнювати дані з попереднім періодом, можна побачити відсоток показів* та виграшів у конкурентів**.

Відсоток отриманих показів* — це загальна кількість аудиторій, яку було викуплено.

Відсоток виграшів** — це загальна кількість клієнтів, які обирали саме наше оголошення, а не оголошення конкурента. 

Наприклад, бачимо, що гравець на верхній позиції за обраний період мав (гравця на другій позиції помічено кольором) 25% виграшів. У минулому періоді це було 27%. Тобто, в поточному періоді він вигравав у нас менше. А от гравець номер 3, навпаки, мав зростання, і виграв у нас на 5% показів більше, ніж за попередній період.

Не всі великі гравці ринку аналізують саме статистику аукціонів, хоча цей аналіз є критично важливим тим, кому треба триматися в ринку та не поступатися конкурентам. Наприклад, може бути два сценарії, в залежності від завдань бізнесу: або утримувати позиції на риноку, виходячи за рамки рентабельності або вартості транзакцій. Чи навпаки — якщо, умовно, цей товар не є критично важливим, то можна спуститись в аукціоні, але утримати ROAS або CPA. Бо викупати найвищі позиції — це завжди дорого, і від цього буде будуватись подальша стратегія роботи.

Анастасія Ільченко
Senior-фахівчиня з контекстної реклами в Promodo
В закладки

Бажаєте здобути максимум від Google Ads? Напишіть нам

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО
КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз