Напевно, ви знаєте, що в Google Ads на рівні кампанії Performance Max неможливо оперативно подивитися відсоток показів та аукціонів (при цьому Search та Shopping надають таку інформацію, як і раніше). Чому це критично? Бо команда не може оперативно оцінити ємність ринку та попиту й вирішити, скільки ще можна інвестувати у певну категорію.
Аби отримати такий звіт, доводиться робити як мінімум 4 кроки. Погодьтеся, не досить зручно. Проте ситуацію можна виправити завдяки новому кастомному продукту від Promodo — Adshub. Які можливості надає інструмент — розказуємо та показуємо на прикладі наших останніх кейсів.
Adshub та статистика аукціонів
Все почалось саме з Performance Max Google Ads. Це відносно новий тип рекламних кампаній, заснований на штучному інтелекті, саме тому він дає дуже обмежену можливість у розрізі аналізу даних.
До 2023 року працював тип кампаній Smart Shopping, який поєднував в собі властивості торгової кампанії та динамічного ремаркетингу. Можливість вивчати статистику аукціонів в торгових оголошеннях там була на рівні кампанії. Проте, цей формат перестав існувати, тому зараз, щоб запустити подібні кампанії, треба використовувати PMax, де ця метрика теж доступна, але, на жаль, глибше захована. Окрім того, що для здобуття звіту, потрібно зробити чимало кроків, так ще й немає порівняння з попередніми періодами.
*Статистика аукціонів — це метрика, яка показує інформацію стосовно кількості аудиторій, викуплених за певний період часу.
Попри безліч переваг Performance Max Google Ads для маркетологів, є й деякі недоліки. Отже, у наших фахівців постали питання щодо автоматизації та спрощення роботи. І ми знайшли рішення.
Тобто кастомні звіти, сформовані за допомогою Adshub, спрощують фактичну роботу. Звичайно, це можна зробити в рекламному акаунті, але ці процеси займуть значно більше часу та, знов-таки, не буде можливості порівняти періоди. Adshub це зробить в кілька кліків.
Наприклад, для того, щоб отримати кастомний звіт у Google Ads треба:
Або існує інший шлях:
Якщо додатково нам потрібно порівняти цифри за періодом — в Google Ads це зробити неможливо, але реально в Adshub.
Як працює Adshub?
По одній з рекламних кампаній обираємо у звіті період з 2 по 8 жовтня. Бачимо статистику аукціонів. Так один з конкурентів викупив за цей період 89% аудиторій показів по товарах, які використовуються в цій кампанії, а наш клієнт — 74% показів.
Також цей звіт дозволяє порівнювати дані з попереднім періодом, можна побачити відсоток показів* та виграшів у конкурентів**.
Відсоток отриманих показів* — це загальна кількість аудиторій, яку було викуплено.
Відсоток виграшів** — це загальна кількість клієнтів, які обирали саме наше оголошення, а не оголошення конкурента.
Наприклад, бачимо, що гравець на верхній позиції за обраний період мав (гравця на другій позиції помічено кольором) 25% виграшів. У минулому періоді це було 27%. Тобто, в поточному періоді він вигравав у нас менше. А от гравець номер 3, навпаки, мав зростання, і виграв у нас на 5% показів більше, ніж за попередній період.
на розсилку