НАПИСАТИ НАМ
05
.
09
.
2024

Google Marketing Live 2024: Що зміниться в PMax, Search, Demand Gen

PPC
ЗМІСТ

На щорічній презентації Google Marketing Live 2024 компанія Google представила понад 30 нових функцій для Performance Max, Search, Demand Gen та YouTube. Команда Promodo відвідала конференцію Google Marketing Live та підготувала матеріал, щоб розповісти, що чекає на рекламодавців в майбутньому та як нові функції з анонсу гугл лайф вплинуть на роботу.

Що таке Google Marketing Live

Google Marketing Live – це щорічний захід від Google, під час якого компанія оголошує про останні оновлення, нові функції та інновації, пов'язані з її продуктами. Захід слугує платформою для маркетологів, рекламодавців і бізнес-професіоналів, де вони можуть дізнатися про нові інструменти та стратегії, доступні в екосистемі Google, зокрема Google Ads, Google Search, YouTube та інших.

Подивитися повну презентацію можна за посиланням

Google Marketing Live 2024: ключові інновації 

Оновлення поєднують нові можливості штучного інтелекту та зміни у вимірюванні результатів для різних продуктів Google. Ми розглянемо ключові інновації, які були представлені на презентації гугл лайф. Деякі з цих функцій вже доступні глобально, але більшість знаходиться на етапі тестування в США і поки не працюють в Україні. В середньому, на повне розгортання оновлень Google Marketing Live на всі ринки потрібно 6 місяців. 

1. Performance Max

Google стверджує, що рекламодавці, які використовують Performance Max мають в середньому на 27% більше конверсій або цінності за показниками CPA/ROAS. Тому з інтеграцією технологіями ШІ, кампанії PMax утворять ефективну комбінацію інструментів. 

Що саме зміниться?

  • Нові цілі оптимізації прибутку. Рекламодавці тепер можуть налаштовувати кампанії Performance Max для оптимізації прибутку. Це означає, що кампанія налаштовується не просто на генерацію максимальної кількості продажів або доходу, а на досягнення найвищого можливого прибутку. За словами Google, використання цієї функції дозволило збільшити прибуток на 15% порівняно з цілями, орієнтованими лише на дохід. Дані про прибуток можуть ґрунтуватися на конверсіях на рівні кошика та вартості проданих товарів.
  • Інтеграція брендованих кольорів і шрифтів з ШІ. Пізніше цього року рекламодавці зможуть інтегрувати свій брендбук за допомогою Google AI, який використовуватиме фірмові кольори та шрифти бізнесу для створення рекламних креативів. У Performance Max також зʼявиться можливість генерувати заголовки та описи за допомогою ШІ.
  • Створення рекламних креативів з ШІ. Щоб створювати креативи, які відповідатимуть візуальному стилю вашого бренду, Google впровадить генеративний ШІ. Рекламодавці зможуть завантажувати приклади зображень, які треба переробити, а якщо ви вже маєте добре працюючі рекламні креативи — можна буде скористатися функцією «Створити більше подібних». Так ШІ згенерує креативи, подібні до тих, що ви вже використовуєте
Читайте також матеріал Promodo: Performance Max Google Ads: маркетологи та штучний інтелект
  • Редагування зображень за допомогою ШІ. Рекламодавці зможуть змінювати рекламні креативи, включно із зображеннями товарів з Google Merchant Center. Редактор дозволяє додавати та видаляти об’єкти, розширювати фони та налаштовувати зображення відповідно до будь-якого розміру та співвідношення сторін.
Ця функція вже доступна до використання. Вона працює завдяки інтеграції Merchant Center і Google Ads, а рекламодавці можуть звʼязати Merchant Center з кампаніями Performance Max.
  • Більше звітів та інструментів аналізування. Google анонсувала покращення звітності, зокрема вдосконалені звіти про розміщення реклами на YouTube, що дозволить рекламодавцям краще розуміти, де і як їхня реклама досягає аудиторії.

    Також Google додасть в Performance Max звіти на рівні об’єктів, які допоможуть аналізувати ключові показники конверсій для кожного об’єкта креативу. А пізніше цього року рекламодавці зможуть протестувати та виміряти зростання конверсії за рахунок використання додаткових зображень, відео та тексту в кампаніях Performance Max.

2. Google Search

В Search зʼявиться багато нових функцій, повʼязаних зі штучним інтелектом та інтеграцією AI Overviews — нової функції, представленої на Google Marketing Live 2024.

Google працює над тим, щоб користувачі швидше й легше знаходили інформацію в пошуку, а бізнес міг водночас запропонувати їм вирішення проблеми за допомогою свого товару чи послуг.

Що саме зміниться?

  • Оголошення у верхній частині пошукової видачі. Ситуація: ви в аеропорту, бачите валізу, яку тепер хочете і собі, але не знаєте ані назви бренду, ані як її можна знайти в Google. Тож найшвидший та найлегший варіант — сфотографувати її та скористатися Google Search. Відтепер, коли людина використовуватиме Google Lens або Circle to Search для пошуку — Google Search пропонуватиме їй в у верхній частині видачі пошуку ті товари, що найбільш відповідають фотографіям або знімкам екрана. Так бренди зможуть ще краще націлюватися на запит користувачів, а ті — знаходити бажані товари.

    Circle to Search — нова функція, представлена на Google Marketing Live 2024. З її допомогою, користувачі можуть обвести пальцем або стилусом певний елемент на своєму екрані (наприклад, зображення, текст, або інший об'єкт) для того, щоб запустити пошук, пов'язаний саме з цим елементом.
  • Пошукові оголошення, які надають рекомендації за допомогою ШІ. В основі цього оновлення — бажання Google забезпечити користувача новим інтерактивним досвідом, з персоналізованими рекомендаціями та корисною рекламою. На презентації гугл лайв показали, як ця функція може використовуватися бізнесом на прикладі пошукового запиту «короткострокове зберігання» та результату, де користувач одразу з реклами може скористатися новим видом динамічної реклами. Наразі ця функція тестується в США.
  • Інтеграція оголошень в AI Overviews. Якщо рекламне оголошення матиме відношення до запиту користувача — воно зможе відображатися в AI Overview у розділі, позначеному як «Спонсоровані». Спершу функцію тестували в США, але в серпні Google розширив тестування AI Overviews на 6 нових країн: Великобританію, Індію, Японію, Індонезію, Мексику та Бразилію.

    AI Overviews — нова функція Google, яка використовує штучний інтелект для узагальнення результатів пошуку в короткий розділ. 

3. Demand Gen

Google представив Demand Generation — новий тип рекламної кампанії на основі штучного інтелекту — у жовтні 2023 року. А же на цьогорічному Google Marketing Live показав важливі оновлення, спрямовані на покращення охоплення клієнтів, оптимізацію ефективності кампаній та створення візуально привабливих оголошень. 

Також Google оголосив, що найближчими місяцями Demand Gen стане доступним для Display & Video 360 і Search Ads 360 з оптимізацією на основі ваших налаштувань Floodlight.

Що саме зміниться?

  • Анімовані оголошення для кампаній Demand Gen. Ритейлери, що використовують Merchant Center тепер можуть показувати анімовані графічні оголошення на YouTube Shorts. Воно створюватиметься автоматично, використовуючи картинки з фіда товарів. 
  • Можливість закріплювати рекламний відеоролик. Це стане можливим завдяки новій функції Creative Preferences. Наприклад, якщо ви розробили рекламу з автором, який дуже популярний у Shorts, ви зможете закріпити її на YouTube Shorts, щоб вона з’являлася там частіше.
Читайте також матеріал Promodo: Google Demand Generation в деталях: як бренду залучити нову аудиторію 
  • Охоплення більш релевантних клієнтів. В кампаніях Demand Gen доступне налаштування lookalike (схожої) аудиторії, що дозволяє вказати рівень охоплення нової аудиторії, поведінка якої схожа на оригінальну клієнтську базу.На презентації гугл лайв оголосили, що найближчим часом маленький бізнес також зможе скористатися цією функцією: мінімальний необхідний розмір списку клієнтів зменшили з 1000 до 100 користувачів

4.Ритейл та eCommerce

Google представляє набір ШІ-інструментів та оновлень для покращення взаємодії ритейлерів з клієнтами, а також підвищення рентабельності інвестицій і лояльності клієнтів.

Що саме зміниться?

  • Створення відео та зображень продукту за допомогою Google AI. Пізніше у 2024 році рекламодавці зможуть використовувати Product Studio — новим інструментом Google для редагування зображень товарів.
  • Відео-хайлатс брендів в Shopping ads. Наприкінці 2024 року Google разом з невеликою групою рекламодавців тестуватиме функцію коротких відео у товарних оголошеннях. Так, на думку компанії, користувачі можуть краще ознайомитися з товаром та отримати новий досвід взаємодії.
  • Огляд взуття на 360° в Shopping ads. Щоб скористатися функцією, рекламодавцям потрібно буде надати кілька зображень товару, після чого AI Google створить 3D-відображення вашого взуття.


5. YouTube

YouTube отримав найменше цікавих оновлень, а ті, що анонсувати на Google Marketing Live 2024 стануть доступні лише наприкінці року спершу для рекламодавців США.

Що саме зміниться?

  • Інтерактивні наклейки в Shorts ads. Google додасть можливість створювати наклейки з наявних елементів фіда товарів, списку застосунків чи інформації з рекламних кампанії. Вони будуть клікабельними і їх можна буде додати поверх оголошень Shorts ads.
  • Співпраця з партнерською програмою YouTube Shopping. Ця програма дозволяє відповідним креаторам YouTube позначати товари у своїх відео, Shorts і прямих трансляціях, а глядачі водночас можуть робити покупки під час перегляду. Пізніше у 2024 році продавці Shopify Plus і Advanced у США зможуть першими приєднатися до програми.
  • Можливість рекламувати відео, створені креаторами YouTube. Функція стане можливою завдяки новій партнерській рекламі на базі BrandConnect, а також рекламодавці зможуть створювати нові сегменти аудиторії на основі глядачів цих відео.

Висновок

Цьогорічні оновлення показали, що Google проводить розвивати ШІ-функції та все більше інтегруватиме його в диджитал-простір. Це значить, що доведеться багато експериментувати та не боятися тестувати, щоб знайти той мікс стратегії платних каналів, що підійде саме вашому бізнесу.

Перші функції, представлені на Google Marketing Live, вже поширюються на інші країни, а деякі — навіть доступні в Україні. Щоб протестувати їх першими — співпрацюйте з лідерами ринку. Promodo вже девʼять років тримає статус Google Premier Partner. Наші спеціалісти проходять навчання, тестують бета-інструменти та збирають інформацію з ексклюзивних галузевих звітів, статистики і нових тенденцій. 

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки

Маєте для нас завдання? Пишіть нам.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз