Shopping-теги дозволяють онлайн-магазинам додавати мітки з цінами на фото, які вони публікують у своїх Instagram-акаунтах. Натиснувши на такий тег, користувач переходить на окрему сторінку з описом товару, де може подивитися подібні пропозиції у продавця і перейти безпосередньо на сайт для здійснення покупки.
Функція Instagram Shopping майже рік тому запустилася в США, а з березня 2018 стала доступною ще в 44 країнах. Україна в цьому списку офіційно поки немає, але незабаром ситуація може змінитися — теги вже тестуються в акаунтах деяких великих онлайн-магазинів.
З 17 вересня в Instagram стало доступним додавання shopping tags в сторіз. Схоже, і ця функція скоро стане доступною для акаунтів українського онлайн-ритейлу. У свою чергу, це відкриє нові можливості для просування бізнесу методами SMM.
на розсилку