Створення та оптимізація сторінки автора — один із дієвих способів не лише персоналізувати контент та отримати довіру читача, а й краще ранжуватись в пошукових системах.
Щоб вирізнятись серед конкурентів, важливо персоналізувати контент. Унікальні ідеї автора, нестандартні підходи, професійний досвід та експертність у галузі — характеристики якісного контенту, який сподобається не тільки читачами, але й Google.
Ми попросили нашого Senior SEO-спеціаліста в Promodo Владислава Трішкіна поділитися досвідом, інсайдами та рекомендаціями, що дадуть можливість максимізувати користь сторінки автора на сайті.
Оптимізація сторінки автора — ефективний інструмент для eCommerce
Після чергового оновлення у 2019 році алгоритмів пошукової системи, наявність авторитетного автора стала обов'язковою умовою ефективного ранжування YMYL-сайтів.
Your Money or Your Life (YMYL) — це сторінки, які, на думку Google, можуть вплинути на подальший добробут, здоров’я, фінансову стабільність чи безпеку людини. При оцінюванні таких сторінок особливо важливими є не тільки релевантність, а й правдивість інформації.
Сторінка автора — це окрема посадкова сторінка на сайті, яка містить інформацію про автора та його досвід у сфері роботи.
Зазвичай профіль автора включає ім’я, його біографію, фото та список опублікованих статей на сайті. Деякі сторінки автора також можуть містити посилання на акаунти спеціаліста в соціальних мережах, електронну адресу або інші засоби зв’язку. Цінною також може бути інформація про майбутні конференції, курси чи вебінари за участі автора.
Владислав Трішкін звертає увагу на секцію сайту під текстовим описом, де і вказано одного або декількох авторів, їх посади, фотографії. Саме це розділ сайту і веде читача на сторінку автора.
Одним із вдалих прикладів є її оформлення на сайті Медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1, що є клієнтом Promodo.
До речі, на цьому прикладі вказано не тільки автора статті, але й рецензента, що додає ще більшої цінності та довіри до матеріалу.
Що варто додати на сторінку автора?
SEO-спеціаліст стверджує, що креативність — найкращий підхід до наповнення контентом вашої авторської сторінки.
Є загальні рекомендації, які підходять для новинних сайтів, розважальних блогів, інтернет-магазинів товарів тощо. Але цього недостатньо для медичної, фінансової чи технологічної індустрії. Для ранжування YMYL сайтів, експертність та професіоналізм автора є надважливим. Потрібно мислити ширше і додавати на авторську сторінку унікальні компоненти, такі як конференції за участі експерта, наукові публікації, винаходи тощо, — Владислав Трішкін, Senior SEO-фахівець в Promodo.
Для прикладу можемо подивитись сторінку рецензента статей на сайті Аптеки 9-1-1.
Розгляньмо кілька компонентів авторської сторінки.
- Біографія: у біографії автора має бути коротко описана експертність, зокрема відомості про освіту, досвід роботи та написання статей.
- Фотографія: розміщення фотографії може допомогти персоналізувати сторінку, що безперечно додає читачу довіри до контенту.
- Список опублікованих статей: сторінка повинна містити список та посилання на авторські матеріали. Ця інформація може допомогти читачам знайти інші цікаві матеріали та оцінити експертність контент-кріейтора в різних нішах. Водночас це покращить оптимізацію, принесе користь трафіку сайту та збільшить залученість читачів.
- Посилання на профілі в соціальних мережах: додавання посилань на акаунти в соцмережах також персоналізує як сторінку автора, так і створений контент.
- Посилання на зовнішні джерела: якщо автор виступав як спікер на семінарах чи вебінар, давав інтерв’ю або публікувався в медіа, включайте ці посилання.
Попри те, що цих елементів на авторській сторінці достатньо для хорошої SEO-оптимізації, не обмежуйтесь ними. Будьте креативними та додайте інформацію, яка зміцнить досвід, авторитет і надійність автора в очах читачів, асесорів і Google.
Вплив сторінки автора на оцінювання за E-E-A-T-факторами
E-E-A-T — це одна з концепцій оцінки сторінки, яка складається з чотирьох критеріїв:
- E (experience) — досвід
- E (expertise) — експертність
- A (authority) — авторитетність
- T (trustworthiness) — надійність
Сайти та їх сторінки оцінюються як об’єктивно гуглом, так і суб’єктивно його асесорами на основі цих E-E-A-T факторів. Більш детальну інформацію про них ви можете почерпнути з вебінару за участі нашого експерта, — Владислав Трішкін, Senior SEO-фахівець в Promodo.
Ось кілька способів, як оптимізація сторінки автора може сприяти високій оцінці за факторами E-E-A-T:
Досвід
Досвід — це найновіший, але вагомий компонент E-E-A-T, що був представлений Google наприкінці 2022 року. За допомогою правильно наповненої сторінки автора ви можете продемонструвати досвід в тій чи іншій галузі.
Крім цього, радимо не забувати демонструвати власний досвід і враження від нього безпосередньо в структурі матеріалу.
Ось для прикладу, ми тестували ChatGPT та його ефективність для SEO. Як результат, перша позиція видачі в Google — наша.
Експертність
Сторінка автора може продемонструвати його професіоналізм в певній галузі. Надаючи інформацію про освіту, досвід роботи та досягнення, профіль може допомогти утвердити контент-кріейтора у своїй сфері. Це може сигналізувати як пошуковим системам, так і її асесорам, що вебсайт є надійним джерелом інформації.
Авторитетність
Покращити цей показник також можна завдяки правильній інформації на сторінці автора. Додаючи факти про визначні досягнення (нагороди, публікації в ЗМІ, науковий вклад в індустрію), ви точно підвищите авторитет сайту. Також не буде зайвим завантажити дипломи та сертифікати, що підтвердять авторитетність.
Надійність
Освіта, науковий ступінь, кар’єра та визначні професійні досягнення контент-кріейтора допоможуть оцінити сайт як надійне джерело інформації.
Переваги сторінки автора для читачів
Встановлення авторитету
Інтернет-середовище зараз перенасичене інформацією. Виникає питання: «Кому довіряти?». Інформація про освіту, досвід роботи та професійні здобутки райтерів чи рецензентів дасть змогу сформувати кредит довіри та авторитет серед читачів.
Створення зв’язку з читачами
Ще однією перевагою авторської сторінки є можливість налагодити зв’язок з читачами. Поділившись особистими даними біографії, кар’єри та життя контент-кріейтора, читачі можуть відчути більший інтерес до його творчості. Водночас лінки на зовнішні джерела та соцмережі збільшують ймовірність того, що читачі ознайомляться з іншими статтями автора або відвідають заходи за його участі.
Переваги оптимізованої сторінки автора для SEO
Сторінка автора позитивно впливає на SEO-результати. Вона може покращити рейтинг сайту на сторінках видачі, збільшити трафік та сприяти нарощуванню маси зворотних посилань сайту. Розгляньмо більше детально.
Збільшення трафіку
По перше, профіль автора — це окрема посадкова сторінка, що має свої ключі та релевантний контент. По друге, завдяки адаптації сайту до E-E-A-T вимог, він вище ранжується в Google, що також збільшує органічний трафік.
Саме таким чином, ми за декілька місяців збільшили органічний трафік для нашого клієнта з Узбекистану — Pharma Сlick. До початку співпраці з Promodo блог на сайті не приносив трафік. У результаті роботи з E-E-A-T-факторами, створивши сторінки райтерів та додавши локальних авторів, які є експертами в медичній сфері, блог почав приносити трафік після останнього апдейту.
Владислав Трішкін також поділився з нами ще одним успішним кейсом українського клієнта Promodo. Завдяки створенню та наповненню профілів авторів, редакторів та команди сайту, а також іншим впровадженим SEO-методам, органічний трафік клієнта виріс більше ніж на 200%.
Покращення залученості користувачів сайту
Ще однією перевагою створення авторських сторінок є покращення залученості користувачів на сайті. Якщо стаття райтера сподобалась, юзер може перейти на його профіль та знайти інші публікації автора. Як результат маємо покращення SEO-показників.
На останок
Але цією статтею ми трішки відхилили вам завісу в цікавий світ SEO, показавши на прикладах, як за допомогою створення та наповнення профілю автора можна отримати довіру і читача, і пошукових систем.
на розсилку