НАПИСАТИ НАМ
03
.
07
.
2024

Сезон Back to School вже почався: як використати гейміфікацію для зростання продажів

Email marketing
Retention Marketing
ЗМІСТ

Днями TikTok випустив великий звіт: проаналізували тему Back To School у своїй соцмережі. Одна з найважливіших тез там на першій же сторінці: підготовка до школи починається вже у липні: 29% батьків у 2023 році почали скуповуватись саме у другий місяць літа. А 44% опитаних заявили, що у 2024 році почнуть це робити ще раніше — тобто батьки вже шукають, що купувати своїм дітям до школи. Як не упустити цю аудиторію?

Команда Promodo зібрала цілий список ігрових механік, які можна застосувати на сайтах для залучення аудиторії під сезон Back to School.

Ми не даремно говоримо саме про гейміфікацію. Наш досвід у Promodo показує: кожен другий юзер, який отримав промокод у грі, застосовує його. Варіантів кілька:

  • збір бази;
  • мотивація до першої покупки;
  • стимуляція повторних продажів для існуючих клієнтів.

Механіки гейміфікації

Spin the wheel

Формат: Гра у вигляді рулетки з акційними пропозиціями.

Gift box/Scratch card

Формат: Гра, коли користувачу треба зробити вибір навмання з трьох запропонованих пропозицій.

Куля передбачень

Формат: Гра, коли користувачу при взаємодії рандомно генерується передбачення у вигляді знижки, акційної пропозиції тощо.

True of False

Формат: Гра у вигляді запитання з правдивою та неправдивою відповіддю (більше правильних відповідей  —  більша знижка).

Advent calendar

Формат: Гра, у вигляді календаря. Залишивши email користувач може кожен день заходити і відкривати «бокс». У цьому кейсі, юзер отримував подарунки кожного дня. Можна реалізовувати під будь-який привіт (не тільки на новий рік). Яскравий приклад з приуроченнм календарю до великодня:

Детальніше про кожен з форматів механіки, які створює Promodo, можна прочитати на нашому лендингу.

Підготовка до реалізації

Що потрібно знати перед початком реалізації механік:

  • Призи. Їх номінал, кількість та логіка їх випадання. Головне — гра має бути чесною зі справжніми призами. Обманювати користувачів не можна, вони цього не люблять й така поведінка може визвати негатив.
  • Стилізація. Це може бути стилізована ідея під сайт або окремий посил без прив’язки до нього. Ми в Promodo завжди обговорюємо з клієнтами дизайн та пропонуємо ідеї, які точно привернуть увагу користувачів. Розташуванням такої активності може бути увесь сайт, окрема сторінка сайту або лендінг.
  • Які дані збираємо? Зазвичай для того, щоб взяти участь в активності, просимо email або номер телефону. Якщо у вас мультиканальна комунікація, то можемо просити за першу спробу email користувача, а після —запропонувати додаткову спробу в замін на номер телефону.
  • Верифікація. Всі активності підтверджуємо кодом, валідуємо, верифікуємо. Це важливий крок заважає шахраям «злити» ваш призовий фонд, а поповнити базу контактів неіснуючими імейлами. Також мінімізувати взлом активності допоможуть спам пастки, відсіювання та обмеження доменів.

Комунікація / промо


Комунікацію краще починати завчасно й дотримуватися своєї стратегії, наприклад:

  • Перший лист з анонсом акції краще надсилати за два тижні до старту.
  • Другий — за півтора тижня до початку, щоб прогріти аудиторію.
  • За тиждень можна запропонувати користувачам «закриту акцію» — їм може бути доступна безкоштовна доставка або покупки за умов акції за день до загального старту. Така пропозиція буде унікальною тільки для підписників.

Промо можуть бути:

  • стилізовані під активність;
  • з гейміфікацією;
  • стилізовані мультиканальні промо;
  • email;
  • push;
  • SMS/Viber

Можуть включати відправку на різні сегменти за активністю, за покупкою тощо.

У цей період важливо розповісти юзерам якомога більше про майбутню активність, щоб привернути увагу максимальної кількості потенційних клієнтів. Також можна підключити рекламу в медіа — за 2 тижні до старту акції, розповісти про неї в інших каналах — на сторінках в соцмережах, в офлайн-точках тощо. Головна порада — ретельно прорахувати точні бюджети для різних сегментів. Наприклад, на активну базу є ченс витратити більші бюджети, ніж на цілком холодну.

Окрім того, на самому сайті можна використати акційні інформери — вони допомагають збільшити і охоплення, і активність. Ось один з прикладів можливої стилізації такого інформера.

Висновки

Сезон Back to School вже настав і як показує все той же звіт TikTok — батьки та діти вже починають вивчати, що їм потрібно для школи й що вони хочуть придбати. Цей процес триватиме наступні два місяці, за які батьки, оскільки платять саме вони, будуть шукати вигідні пропозиції на купівлю необхідного для своїх дітей. А отже — це можливість почати раніше та отримати свою увагу та продажі аудиторії.

Якщо вам цікаво спробувати гейміфікацію — спеціально для вас, створили онлайн калькулятор гейміфікації. За його допомогою ви можете швидко і легко порахувати дохід/маржинальність від запуску будь-якої із перерахованих механік! Переходьте, обирайте механіку, заповнюйте необхідні поля і одразу отримуйте прорахунок. Без зайвих кроків з економією часу. Все буде Promodo!

Підпишіться
на розсилку
Дякуємо за підписку!
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
В закладки

Маєте для нас завдання? Пишіть нам.

Захочете отримати юзабіліті-аудит і персональні рекомендації для свого інтернет-магазину — напишіть нам.

Обговоримо ваш проєкт?
Надіслати заявку
Ваше повідомлення відправлено
Наш менеджер зв‘яжеться з вами найближчим часом.
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз
ДОЛУЧАЙСЯ ДО КОМАНДИ PROMODO ❤️
Надіслати заявку
Ваша заявка відправлена
Наші рекрутери звʼяжуться з вами найближчим часом!
Назад
Упс! Щось пішло не так. Спробуйте ще раз