Кількість IT-компаній постійно зростає, а чисельність розробників кожні три роки збільшується на 3 млн і до 2023 року може досягти 27 мільйонів. Величезний ринок провокує сильну конкуренцію і справжні війни за увагу клієнта. Які інструменти працюють для просування аутсорсингових компаній і чого від них очікувати - розбираємо на прикладі кейса.
Завдання
Минулого року до нас звернулася велика IT-компанія зі США, яка 20 років займається розробкою, тестуванням та інтеграцією eCommerce-рішень. Досвідчена інхаус-команда прийшла з повним розумінням процесів і чітко сформульованими завданнями. Головне з них — залучення трафіку на свій сайт. Мета — посилити видимість і впізнаваність бренду в онлайні.
Ключове завдання: збільшити обсяг органічного трафіку на 15% через квартал співпраці і поліпшити видимість сайту в Google за ключовими для бізнесу запитами.
Рішення
Перший етап — технічний аудит сайту
Спочатку ми провели ревізію сайту і знайшли технічні помилки, через які сторінки знижувалися в результатах видачі або не ранжувалися взагалі. Зібрали всі рекомендації, відсортувавши їх за пріоритетністю, і передали команді розробників з боку клієнта:
- усунути дублі, які генерує CMS;
- виключити сторінки-дублі на сайті;
- оптимізувати зображення;
- розмітити структуровані дані;
- провести перелінковку (теги, ручна, текстова).
У CMS сайту були обмеження, тому впровадити абсолютно всі рекомендації та оптимізувати швидкість завантаження сайту до бажаних показників ми не змогли. Але виконана робота досить швидко дала результат і після виправлення більшості помилок оцінка сайту за Ahrefs зросла до 89.
Хочете забезпечити своєму IT-проекту постійний приріст трафіку і зробити органічний пошук джерелом доходу? Розкажіть нам про свій проєкт
Другий етап — робота з блогом
У ніші IT блог і якісний контент відіграють найважливішу роль. При цьому контент-маркетинг генерує втричі більше лідів, ніж аутбаунд-маркетинг, і коштує на 62% дешевше.
Контент — найкращий спосіб залучати умовно безплатний трафік на сайт завдяки інформаційним тематичним запитам, за комерційними — у сфері розробки конкуренція дуже висока. А оскільки сфера технологій передбачає ще й довгий шлях ухвалення рішень, то саме якісний контент зміцнює довіру до бренду і допомагає клієнтам зробити фінальний вибір.
Насамперед ми прописали метадані та надали рекомендації щодо внутрішньої перелінковки: налаштували хлібні крихти, створили релевантні категорії блогу і теги, додали текстові посилання. Плюс до цього підібрали теми для нових статей, відштовхуючись від конкурентного аналізу по ніші. Контент створювали райтери-носії англійської мови на стороні клієнта.
Далі ми оптимізували готові тексти, щоб потрапити у Featured Snippets — блоки з відповідями, які відповідають на пошуковий запит і відображаються зверху над усіма результатами пошуку.
Результат: у відповідь на популярний запит про тестування на нульовій позиції у видачі розміщено сніппет із нашої статті. У ТОП-3 пошукової видачі за релевантними ключами також потрапило ще кілька наших свіжих матеріалів.
Третій етап — робота з посилальним профілем сайту
На підставі конкурентного аналізу ми сформували посилальну стратегію. Отримали дані, на які сторінки і яку кількість посилань необхідно розмістити, щоб досягти ТОП-1 за релевантними запитами.
На момент початку співпраці (у липні) у сайту було 263 посилання з унікальних доменів, а в грудні їхня кількість зросла до 357. Ми обрали стратегію поступового нарощування посилальної маси: реєстрували сайт у тематичних каталогах, публікувалися на трастових сайтах методом аутріча і розміщували коментарі на релевантних форумах.
Фінальні результати
👉 З липня по грудень 2020 року відвідуваність сайту зросла на 34,26% (+6 465 сесій).
👉 Загалом за період роботи проведено 25 333 сеанси та досягнуто 42 цілі.
👉 Збільшилася видимість сайту за цільовими запитами: на початку співпраці він займав 0,9% позицій серед усіх запитів у ТОП-5. У грудні 2020 вже 2,99% у ТОП-5 і 6,26% у ТОП-10.
👉 Позиції в ТОП-100 зросли вдвічі.
На цих результатах ми призупинили роботу з клієнтом — тепер його команда займається перезапуском сайту. Ми виділили основні точки зростання, над якими інхаус-фахівці після оновлення сайту зможуть працювати самостійно:
- оптимізація швидкості завантаження сторінки;
- розширення структури сайту (створення релевантних комерційних сторінок і робота з блогом);
- подальша робота зі сніпетами.
Періодично ми відстежуємо результати нашої спільної роботи та спостерігаємо, що видимість сайту за пошуковими запитами зростає: у листопаді сайт ранжувався за 1857 запитами, а після апдейту — за 3611.
Команда проєкту:
Дар'я Горбенко — менеджер по роботі з клієнтами
Марина Єрмолаєва — керівник групи SEO
Катерина Трунова — Middle SEO спеціаліст
на розсилку