Facebook пропонує маркетологам великий вибір форматів креативів у рекламі та місць їхнього розміщення для досягнення різноманітних цілей. Однак кожен вид оголошення має різні характеристики для креативів. Використання саме рекомендованих розмірів та форматів під час налаштування реклами фейсбук має вирішальне значення у досягненні маркетингових цілей.
У цій статті команда Promodo розповідає, які місця розташування краще вибрати для креативу у Facebook для реклами, які є вимоги до зображень та відео, та чим особливий кожен формат креативів.
Креатив для Фейсбук новинній стрічці
Стрічка новин є основним об’єктом креативу для реклами Фейсбук. Тут можна зустріти оголошення з одним креативом чи відео, карусель чи колекцію. Реклама показуватиметься користувачеві між дописами друзів, груп та каналів.
Реклама з одним креативом у Facebook. Підтримує короткий опис, заголовки та один креатив з посиланням. Цю рекламу можна використовувати для будь-яких рекламних цілей.
Технічні характеристики для креативу:
- Рекомендований розмір: мінімум 1080x1080 пікселів, але найкраще використовувати найвищу роздільну здатність, яка відповідає вимогам співвідношення.
- Рекомендоване співвідношення сторін: від 1,91:1 до 1:1.
- Рекомендовані типи файлів: JPG або PNG.
- Максимальний розмір файлу: до 30 МБ.
- Допуск співвідношення сторін: 3%.
Обмеження кількості символів:
- Основний текст: у вікні попереднього перегляду оголошення відображатиметься до 125 символів. Однак дозволено писати довші тексти оголошення. Глядач побачить решту, якщо натисне «Показати більше».
- Заголовок: до 27 символів. Ви можете вийти за межі цього обмеження, але заголовок може відображатися некоректно.
- Опис посилання: до 27 символів. Ви можете вийти за межі цього обмеження, але текст може бути скорочено.
Реклама з одним відео. Ці оголошення сприяють збільшенню конверсій, створюючи емоційний зв’язок з аудиторією.
Технічні характеристики відео:
- Рекомендоване співвідношення сторін: 1:1 для комп’ютера або мобільного пристрою, 4:5 для реклами лише для мобільних пристроїв. Перевірити вигляд відео можна в Менеджері оголошень.
- Мінімальний розмір реклами у Facebook: 120 x 120 пікселів.
- Рекомендований формат: MP4, MOV або GIF.
- Максимальний розмір файлу: 4 ГБ.
- Розмір відеореклами Facebook (роздільна здатність): мінімум 1080x1080 пікселів, але рекомендуємо використовувати найвищу роздільну здатність.
- Параметри відео: стиснення H.264, квадратні пікселі, фіксована частота кадрів, прогресивна розгортка та стиснення стереозвуку AAC зі швидкістю 128 кбіт/с+.
- Тривалість відео: від 1 секунди до 241 хвилини.
- Підписи та звук: підписи необов’язкові, але рекомендовані, оскільки багато людей дивляться відео без звуку. Проте додавання звуку до відео все одно рекомендується.
- Відео не повинно містити списків редагування або спеціальних полів у файлах.
Обмеження символів реклами Facebook:
- Основний текст: у вікні попереднього перегляду оголошення відображатиметься до 125 символів. Глядач побачить решту, якщо натисне «Показати більше».
- Заголовок: до 27 символів. Ви можете вийти за межі цього обмеження, але текст може бути скорочено.
- Опис посилання: до 27 символів.
Реклама у Facebook Stories
Рекламні сторіс з’являються органічно між історіями друзів користувача. Тому миттєве привернення уваги є надзвичайно важливим. Переконайтеся, що креатив у Фейсбук містить щось інтригуюче протягом перших 1-3 секунд, що здатне зацікавити людей. Використовуйте стікери, текстові описи, посилання та інші додатки, щоб зробити рекламу більш автентичною.
Рекламні сторіс можуть містити зображення, відео або поєднання обох форматів. Відео оголошення відтворюються перші 10 секунд, а потім користувач може продовжити перегляд, натиснувши на спеціальну кнопку, якщо реклама триває довше. Оголошення із зображеннями відображаються протягом 5 секунд.
Розміри та характеристики фото:
- Розмір історії: мінімум 1080 x 1080 пікселів, але найкраще використовувати найвищу роздільну здатність.
- Рекомендоване співвідношення сторін: 9:16. Зображення розміром менше 9:16 включатимуть кольорові градієнтні смуги над і під зображенням, а вміст із основного текстового поля буде розміщено під зображенням.
- Мінімальна ширина: 500 пікселів.
- Рекомендовані типи файлів: JPG або PNG.
- Допуск співвідношення сторін: 1%
- Максимальний розмір файлу: 30 МБ
Характеристики відео:
- Розмір історії: принаймні 1080 x 1080 пікселів.
- Параметри відео: стиснення H.264, квадратні пікселі, фіксована частота кадрів, прогресивна розгортка та стиснення стереозвуку AAC зі швидкістю 128 кбіт/с+.
- Рекомендоване співвідношення сторін реклами у Facebook: 9:16.
- Рекомендований формат відеореклами Facebook: MP4, MOV або GIF.
- Максимальний розмір файлу: 4 Гб
- Мінімальна ширина: 500 пікселів.
- Тривалість відео: від 1 секунди до 2 хвилин у Facebook. Зауважте, що відтворювана відеореклама, яка доступна лише у Facebook Stories, обмежена 16 секундами.
- Субтитри та звук: необов’язкові, але рекомендовані.
- Допуск на співвідношення сторін: 1%
Креатив в Facebook Reels
Відмінність між звичайним і рекламним Reels полягає в тому, що в рекламне оголошення можна включити кнопку заклику до дії з посиланням. Фото креативу для реклами Фейсбуку оголошення також можна використовувати в цьому місці розміщення.
Час показу в цьому форматі не обмежений, водночас рекомендуємо якнайшвидше донести інформацію у рекламі, привернувши увагу користувача на перших секундах.
Характеристики зображення:
- Розмір фото: 1080 x 1920 пікселів або більше.
- Мінімальна ширина: 600 пікселів.
- Співвідношення сторін: 9:16.
- Тип файлу: PNG або JPG.
- Максимальний розмір файлу: 30 МБ.
Характеристики відео:
- Розмір дисплея: 1080 x 1920 пікселів або більше.
- Співвідношення сторін: 9:16.
- Тип файлу: MP4 або MOV.
- Рекомендовані налаштування відео: кодек H.264, квадратні пікселі, фіксована частота кадрів (30 кадрів/с), стиснення стереозвуку AAC зі швидкістю 128 кбіт/с.
- Максимальний розмір файлу: 4 Гб.
- Максимальна довжина відео: максимального обмеження немає.
Креатив для реклами Фейсбук Messenger
У Facebook Messenger є кілька рекламних форматів. Є два типи реклами з фото: рекламу в папці «Вхідні» Messenger або у Messenger Story.
Вхідні рекламні оголошення. Чудовий спосіб знову залучити клієнтів. Можна надсилати пропозиції чи оновлення тим користувачам, з якими ви вже спілкувалися в Messenger.
Характеристики зображення:
- Розмір рекламного зображення у Facebook: принаймні 1200 x 628 пікселів.
- Рекомендоване співвідношення сторін реклами у Facebook: 1:91:1.
- Рекомендовані типи файлів зображень: JPG або PNG.
- Максимальний розмір файлу: 30 МБ
Обмеження символів:
- Текстове повідомлення: до 300 символів.
- Назва зображення: до 80 символів.
- Підзаголовок зображення: до 80 символів.
Реклама у Messenger Story. Оголошення Messenger Story схожі на звичайні оголошення Facebook Story, за винятком того, що вони з’являються органічно між історіями друзів користувачів в окремому застосунку. мобільній програмі Facebook Messenger.
Історії із зображеннями відтворюються до 5 секунд, а відео до 10 секунд із посиланням, за яким користувач може переглянути повне відео.
Розміри зображення:
- Розмір дисплея: 1080х1920 пікселів або більше.
- Мінімальна ширина: 500 пікселів.
- Співвідношення сторін: 9:16.
- Тип файлу: PNG або JPG.
- Максимальний розмір файлу: 30 МБ.
Розміри відео:
- Розмір дисплея: 1080х1920 пікселів або більше.
- Мінімальна ширина відеореклами: 500 пікселів
- Співвідношення сторін: 9:16.
- Тип файлу: MP4 або MOV.
- Рекомендовані налаштування відео: кодек H.264, квадратні пікселі, фіксована частота кадрів (30 кадрів/с), стиснення стереозвуку AAC зі швидкістю 128 кбіт/с.
- Максимальний розмір файлу: 4 Гб.
- Максимальна тривалість відео: до 2 хвилин, але відтворюватимуться лише перші 10 секунд, якщо користувач не клацне, щоб переглянути повну рекламу.
Спеціальні формати креативів у Фейсбук
Meta пропонує більше форматів, ніж одне зображення та одне відео. Ці спеціальні формати креативів у рекламі мають власні характеристики дизайну, і кожен із них можна використовувати в різних місцях розташування.
Реклама в каруселі. Оголошення Facebook Carousel підходять для показу ваших продуктів і послуг за допомогою кількох відео та зображень. Ви можете створити від 2 до 10 карток кожна з яких має окреме посилання.
Характеристики зображення:
- Рекомендований розмір зображення реклами Facebook: мінімум 1080x1080 пікселів.
- Рекомендоване співвідношення сторін реклами у Facebook: 1:1. Співвідношення від 1,91:1 до 1:1 підтримуються, але вони можуть бути замасковані до 1:1.
- Рекомендовані типи файлів: JPG або PNG.
- Максимальний розмір файлу зображення: 30 МБ
Характеристики відео Facebook:
- Рекомендоване співвідношення сторін: 1:1.
- Розмір відеореклами Facebook: мінімум 1080x1080 пікселів.
- Рекомендований формат відеореклами Facebook: MP4, MOV або GIF.
- Максимальний розмір відеофайлу: 4 ГБ
- Допуск співвідношення сторін: 3%
- Тривалість відео: від 1 секунди до 240 хвилин.
Обмеження символів реклами Facebook:
- Основний текст: у вікні попереднього перегляду оголошення відображатиметься до 125 символів. Глядач побачить решту, якщо натисне «Показати більше».
- Заголовок: до 32 символів.
- Опис посилання: до 18 символів.
- Потрібна URL-адреса цільової сторінки.
Реклама колекцій. Майже те саме, що й каруселі, виглядають також ідентично. Проте формуються такі оголошення автоматично з каталогу продуктів електронної комерції, який ви можете створити у Commerce Manager. Товари можна самостійно підібрати товари для колекції з підключеного каталогу.
Перед стартом додайте мінімум 50 продуктів у каталог, перш ніж скористатися автоматичним формуванням колекції.
Фахівці Promodo радять протестувати колекційні оголошення для креативів Facebook, одночасно обравши товари вручну й ввімкнувши автоматичні колекційні оголошення, щоб побачити, яка стратегія ефективніша.
Оголошення у правій колонці Facebook. Містять лише зображення і менші за розміром. Тому краще не включати текст у фото, а скористатися місцем для опису.
Характеристики зображення:
- Розмір зображення реклами Facebook : найкращий розмір зображення для реклами Facebook становить принаймні 1080 x 1080 пікселів, але найкраще використовувати найвищу роздільну здатність, яка відповідає вимогам співвідношення, оскільки максимальної роздільної здатності немає.
- Рекомендоване співвідношення сторін реклами у Facebook : 1:1. Співвідношення від 1,91:1 до 1:1 підтримуються, але їх можна маскувати до 1:1.
- Мінімальний розмір реклами Facebook : 254 x 133 пікселів.
- Рекомендовані типи файлів : JPG або PNG.
Обмеження символів:
- Заголовок: до 40 символів.
Оголошення In-Stream. Це відеореклама тривалістю від 5 до 15 секунд. Їх не можна пропустити чи закрити. Крім того, вони зазвичай з’являються більше ніж на 60 секунд в «основному» відео.
Характеристики відео:
- Рекомендоване співвідношення сторін реклами Facebook: 16:9 або 1:1.
- Розмір відеореклами Facebook: принаймні 1080x1080 пікселів.
- Параметри відео: стиснення H.264, квадратні пікселі, фіксована частота кадрів, прогресивна розгортка та стиснення стереозвуку AAC зі швидкістю 128 кбіт/с+.
- Рекомендований формат: MP4, MOV або GIF.
- Максимальний розмір файлу: 4 ГБ
- Мінімальна та максимальна тривалість відео від 5 до 15 секунд на комп’ютері та від 5 секунд до 10 хвилин на мобільному пристрої. Обмеження тривалості може відрізнятися залежно від мети. Крім того, у попередньому перегляді відображатимуться лише перші 15 секунд вашого оголошення. Глядачеві потрібно буде натиснути «Продовжити перегляд», щоб переглянути решту реклами.
- Текст і звук до відео: вони необов’язкові, але рекомендовані.
- Відео не повинно містити списків редагування або спеціальних полів у контейнерах файлів.
Характеристики зображення:
- Рекомендована роздільна здатність: принаймні 1080x1080 пікселів.
- Рекомендований формат зображення: від 1,91:1 до 1:1.
- Допуск співвідношення сторін: 3%
- Мінімальний розмір зображення: 600 x 600 пікселів.
- Максимальний розмір файлу: 30 Мб
- Рекомендовані типи файлів: JPG або PNG.
Обмеження символів реклами Facebook:
- Основний текст: у вікні попереднього перегляду оголошення відображатиметься до 125 символів. Решту глядач зможе побачити, натиснувши «більше».
- Заголовок: до 40 символів.
- Опис посилання: до 30 символів.
У результатах пошуку. З’являються, коли користувачі щось шукають вміст у Facebook або на його Marketplace. Вони можуть дуже добре працювати, якщо реклама вдало налаштована. Ці оголошення підтримують як зображення, так і відео.
Характеристики зображення:
- Розмір зображення: принаймні 1080x1080 пікселів.
- Мінімальний розмір реклами: 600x600 пікселів.
- Рекомендовані типи файлів: JPG або PNG.
- Рекомендоване співвідношення сторін реклами Facebook: 1:91:1 до 1:1. Якщо ви включаєте посилання у своє оголошення, вам потрібно використовувати співвідношення 1:1.
- Максимальний розмір файлу: 30 МБ.
- Допуск співвідношення сторін: 3%.
- Кількість карток (в рекламі-каруселі): мінімум 2 картки, максимум 10 карток на рекламу-карусель.
Характеристики відео:
- Рекомендоване співвідношення сторін реклами у Facebook: 1:1.
- Параметри відео: стиснення H.264, квадратні пікселі, фіксована частота кадрів, прогресивна розгортка та стиснення стереозвуку AAC зі швидкістю 128 кбіт/с+.
- Розмір відеореклами Facebook: принаймні 1080x1080 пікселів.
- Відео не повинно містити списків редагування або спеціальних полів у контейнерах файлів.
- Розмір відеофайлу: 4 Гб
- Тривалість відео: від 1 секунди до 241 хвилини.
- Рекомендований формат відео Facebook: MP4, MOV або GIF.
- Мінімальний розмір реклами Facebook: 120 x 120 пікселів.
- Субтитри та звук: необов’язкові, але рекомендовані.
Обмеження кількості символів:
- Основний текст: у вікні попереднього перегляду оголошення відображатиметься до 125 символів. Решту глядач зможе побачити, натиснувши «більше».
- Заголовок: до 40 символів.
- Опис посилання: до 30 символів.
Як покращити креатив для реклами у Фейсбук
Запускаючи нову рекламну кампанію, вам спочатку потрібно визначити мету. Наприклад, це може бути інформування, збільшення продажів, трафіку, залучення, пошук потенційних клієнтів тощо. Після цього оберіть потрібні вам формати оголошення, які пропонує Facebook для реклами.
- Щоб досягти оптимальних результатів, слід розуміти основні правила розміщення Креативів у рекламі Фейсбукій використовувати ті розміри для креативів, які ми описали вище.
- Довжина тексту оголошення також не повинна бути максимальною. Персоналізуйте описи під кожен формат, зважаючи не лише на кількість символів, але й місце розташування реклами.
- Експериментуйте з форматами креативів Facebook. Наприклад карусель незалежно від розташування неодмінно приверне увагу користувачів. Потенційні клієнти переглянуть запропоновані вами товари та ймовірно перейдуть на сайт.
Висновки
Підсумуємо, Facebook пропонує чотири основні типи реклами:
- Зображення;
- Відео;
- Карусель;
- Колекція.
Кожна з цих категорій має багато різних варіантів розміщення, від основної стрічки новин Facebook до відеореклами Reels, від повідомлень у Месенджері до стовпця у правому куті. Кожен із них також має власний розмір та інші вимоги, яких необхідно дотримуватися для коректного та ефективного показу реклами ваших товарів чи послуг.
ТАКОЖ НА ЦЮ ТЕМУ:
- +173% органічних сеансів за рік в медичній тематиці: кейс Ескулаб
- CR, ROAS, LTV: розуміння KPI в eCommerce
- Лонч нового магазину автотоварів ROOLER. Як завдяки вдалій стратегії вдалось зробити 105% продажів від плану
- Customer Journey Map: як бізнесу розумно інвестувати у клієнтський досвід
- Медійний спліт: як створити мікс каналів для запуску медійної кампанії
на розсилку