Майбутнє email-маркетингу: топ інструментів для ефективних розсилок у 2019

Перевага email-маркетингу, як інструменту для залучення мотивованого трафіку, полягає в його низькій витратності і високій ефективності. Залежно від обсягу робіт, інвестиції можуть становити від 500 $ і вище. При цьому email займає перше місце по конверсії серед усіх каналів - 2,5%.

kakiye_kanalyi_luchshye_konvyertiruyut

У 2019 просто робити розсилки по всій базі передплатників недостатньо. Користувачам вже давно приїлися звичайні листи, вони стали выбагливими і більш вимогливим. Далі ми розповімо, які 7 інструментів допоможуть зробити email-маркетинг по-справжньому ефективним і конкурентоспроможним.

1. АМР-сторінки в листах

AMP (Accelerated Mobile Pages) –технологія щодо прискорення завантаження веб-сторінок з мобільних пристроїв. У email-сегменті вона дозволяє створювати інтерактивні листи, в яких передплатник може взаємодіяти з контентом, будь то перегляд галереї, оформлення або коригування замовлення, заповнення форм, опитувань і т.д.

Згідно з даними Litmus, до 42% переглядів листів припадають на мобільні гаджети. Це означає, ща майже половину переглядів можна конвертувати в замовлення прямо в листі, не переходячи на сайт. А за допомогою AMP ви можете виправити лист, який вже був відправлений контактам.

Наприклад, в магазині меблевих товарів проходить акція. Товари, які були вказані в листі, розпродані. Email-маркетолог править всього пару рядків в коді, і товари в листах, які вже відправлені, змінюються на такі, що є в наявності.

І хоча на сьогодні сторінки АМР підтримують тільки Gmail і Mail.ru, це не завадить вам відправляти листи на інші поштові клієнти. Адже, якщо AMP-версія сайту не підтримується, то замість нього буде звичайний лист з HTML кодом. Незабаром цю технологію будуть підтримувати Outlook і Yahoo Mail.

2.  Геомаркетинг, геотаргетинг і геофенсінг

Геомаркетинг ー спосіб за допомогою якого відправка email- і viber-розсилок, а також і пуш-повідомлень відбувається орієнтуючись на розташування передплатника в режимі реального часу.

На даний момент в геомаркетинг активно використовується тільки такий інструмент як геотаргетинг, але незабаром буде доступний для впровадження і геофенсінг. Розглянемо головні відмінності в них.

Геотаргетинг використовується для відправки повідомлень користувачеві виходячи з його географічного місцезнаходження (країна, область або місто). Дані про місцезнаходження абонентів виходять на підставі дій. Це може бути відкриття листів або перехід по посиланню. Якщо локація змінюється ー відбувається оновлення даних в системі.

Наприклад контакт змінив своє місце розташування, виїхав в іншу область країни. Йому надсилається повідомлення про найближчі заправки або закусочні.

Геофенсінг також використовується для відправки повідомлень передплатнику виходячи з його локального розташування. Але із одною відзнакою повідомлення приходить тільки тоді, коли користувач опиняється в радіусі 1-2 км від заправки або закусочної. Це дозволяє компанії бути максимально корисною і підвищити впізнаваність бренду.

Такий формат відмінно підійде для HoReCa або іншій сфері послуг: салони краси, мережа заправок або автомайстерень.

Наприклад, якщо ви працюєте в доставці їжі, то можете поділитися знижкою на піцу в п'ятницю ввечері в спальному районі з невисоким показником продажів і простимулювати тільки цей регіон, не розділяючи базу передплатників вручну. До того, ви заощадите бюджети, за рахунок звуження бази для відправки.

3. Просунута сегментація

Просунута сегментація ー інструмент email-маркетингу, за допомогою якого можна відправляти листи, на основі динамічних даних поведінки користувача. З її допомогою можна відстежувати такі дані:

  • базові - імпортуються з профайла або списку контактів;
  • ESP-дані - про взаємодію передплатника з розсилками;
  • CRM-дані - внутрішні дані офлайна веб-аналітики про ефективність продажів;
  • зовнішні - про поведінку на сайті або в мобільному додатку.

Спеціальний скрипт, розміщений на кожній сторінці сайту, дозволяє зчитувати і обробляти більшу кількість інформації про дії передплатників в режимі реального часу, а потім автоматично підставляти контент в листи, в залежності від деталізації даних. Сервіси поштових розсилок, такі як eSputnik, пропонують різні набори даних в просунутій сегментації:

prodvinutaya_syegmyentaciya_v_email

Просунута сегментація аудиторії дозволяє пропонувати їй супутні товари, що збільшує кількість транзакцій і дохід від канала email. Наприклад, передплатник зробив покупку пилососа. Обробивши дані в лист підставляється інформація про куплений товар і в наступному блоці зазначаються супутні товари: мішок, додаткові насадки або ж більш міцна труба і тд. Інший користувач тільки подивився пилосос на сайті. У лист підставить інформація про цей пилосос, а також акції або більш функціональні аналоги з тієї категорії товарів.

4. Гіперперсоналізація в email і пуш-повідомленнях

Персоналізація контенту - це створення і розсилка повідомлень, адресованих безпосередньо певній групі користувачів. Сегментуємо свою аудиторію на такі групи, ви можете відправляти їм розсилки в залежності від їх характеристик і завдань вашого бізнесу.

Гіперперсоналізація ж має на увазі, що на основі аналізу поведінки передплатника створюється індивідуальна розсилка. Згідно даних SocialMediaToday, розсилки з персоналізацією приносять до 14% більше доходу, а також підвищують кількість розсилок, які були прочитані, на 29%.

open_rate_pyersonalizaciya_pis'ma

У email-маркетингу гіперперсоналізація дозволяє робити кожному окремо взятому передплатнику індивідуальні пропозиції, виходячи з історії його покупок. Так, наприклад, розсилка від магазину зоотоварів може містити нагадування про те, що йому пора придбати корм для тварин:

gipyerpyersonalizaciya_v_pochtovyih_rassyilkah

В такому інструменті email-маркетингу, як пуш-повідомленнях, також використовується інформація про дії користувача на сайті. Це може бути товар, який був доданий до бажаного, або нагадування про покупку.

5. Гейміфікація

Гейміфікація ー це ефективний інструмент для залучення уваги і підвищення лояльності користувача за рахунок інтерактиву. Гейміфікація в розсилках мотивує до взаємодії нових передплатників і активізує старих.

Такі інтерактиви не несуть в собі прямої мети продажу, але в кінцевому підсумку нагороду за перемогу можна використовувати як знижку або бонус до покупки.

Існує велика кількість ігрових систем:

  • ребуси;
  • головоломки;
  • кросворди;
  • лотереї і тд.

Одні з них можуть реалізовуватися в самому листі, інші на окремій сторінці або публікації.

Наприклад, для інтернет-магазину Stylus ми підготували тематичну серію листів до Дня Святого Патрика. Перед передплатником стояла мета вирішити ребус в листі, зіставити відповіді з усіх листів, перейти за посиланням на спеціальному лендінгу і ввести ключ у відповідне поле. Якщо відповідь була вірним користувач отримував промокод на знижку, якщо ніー посилання на сторінку, де вказані товари зі знижками в якості втішного призу. Зростання доходу від таких проморассилок склало 15%.

gyeymifikaciya_v_pochtovyih_rassyilkah

Гейміфікація в розсилках не повинна бути занадто складною, адже першочергова мета - розважити, а не змусити нервувати. Зверніть увагу, щоб умови участі та отримання нагороди були прозорі.

Більше про Гейміфікація в розсилках можна дізнатися у керівника відділу retention-маркетингу Promodo.

6. Омніканальність і мультиканальність

Омниканальный и мультиканальный подходы ранее часто путали между собой, сейчас же омниканальность вышла на первое место по популярности среди поисковых запросов, и к 2020 году спрос на неё, по видимому, будет только расти:

Омніканальний і мультіканальний підходи раніше часто плутали між собою, зараз же омніканальность вийшла на перше місце за популярністю серед пошукових запитів, і до 2020 року попит на неї, як ми можемо бачити, буде тільки зростати:

otlichiye_omnikanal'nosti_i_mul'tikanal'nosti

Мультиканальність ー дозволяє налаштовувати комунікацію з користувачем використовуючи кілька каналів зв'язку: пошта, смс, соц. мережі, пошуковий маркетинг і тд. При цьому ці канали між собою ніяк НЕ синхронізуються, мають окремі лінії продажів і клієнтів, які були залучені за допомогою кожного каналу.

Омніканальність ー використовує ті ж канали для взаємодії, але при цьому вони пов'язані в одну єдину структуру, яка дає можливість дізнатися про клієнта якомога більше інформації і дати можливість користувачу якомога комфортніше робити замовлення, задавати питання і всіляко комунікувати з компанією без необхідності переходити на окремі сайти або сторінки.

Переваги омніканальності:

  • комунікація відбувається в зручному для користувача каналі і в зручний для нього час;
  • знижується ризик втрати передплатника за рахунок підключення відразу декількох каналів;
  • всі дані про взаємодію одержувача з розсилкою зберігаються в одному місці;
  • аналіз життєвого циклу покупця (LTV) на основі всіх зібраних даних і подальша розсилка тільки корисної інформації.

За підсумком омніканальность має величезну перевагу в порівнянні з мультиканального, так як дає можливість аналізувати кожен канал в сукупності з іншими, а також налаштувати єдину систему обслуговування користувачів, підвищити лояльність і дати можливість будувати комунікацію з користувачем індивідуально та персоналізовано.

Але існує один важливий недолік омніканальності ー це складність реалізації з технічної сторони питання. Так як потрібні інструменти, які дозволять збирати інформацію з різних каналів і об'єднувати в одне джерело.

7. Аналітика поштових розсилок

Аналітика відповідає правильній поведінковоій моделі для розвитку сильних сторін і зміцнення слабких в довгостроковий період. Аналіз каналу поштових розсилок дає можливість побачити картину в цілому - не тільки ретроспективно або на поточний момент, але і зробити прогноз на майбутнє.

Аналітика email-розсилок дозволяє контролювати ефективність і своєчасно вносити коригування.

Показники, які перераховані нижче, допомагають тримати на контролі email-канал:

  • відсоток відкритих листів;
  • відсоток переходів по посиланнях;
  • конверсія;
  • кількість користувачів, що відписалися;
  • помилки в доставці.

Для підвищення якихось і зниження інших метрик необхідно проводити A/B-тестування розсилок, проводити більш глибоку сегментацію, в цілому налаштовувати автоматизацію процесів. За допомогою аналізу можна побудувати об'єктивний прогноз, наприклад, на рік вперед, поставити цілі і досягати їх, використовуючи всі необхідні інструменти в email.

Наостанок

Email-маркетинг - один з найефективніших каналів в бізнесі, який дає хороший рівень залученості і конверсій, не вимагає істотних вкладень і добре піддається автоматизації.

Сподіваємося, описані тут інструменти допоможуть розвитку ваш поштових розсилок, зроблять їх читабельними і корисними для одержувача. Якщо ж у вас виникають труднощі з їх налаштуванням, краще звернутися до фахівців по email-маркетингу.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу