7 способів просунути інтернет-магазин в App Store

Мобільний маркетинг - стратегічно важливий крок для ecommerce. У 2017 році кількість мобільних сесій в категорії shopping зросла на 54%. Крім того, що наявність мобільного додатка викликає довіру до інтернет-магазину, воно відіграє ключову роль в утриманні лояльних клієнтів і збільшенні повторних продажів.

Нижче ми розглянемо основні канали просування ecommerce-додатків. Найбільш ефективними рекламними інструментами є digital- і медіа-канали: платний пошуковий маркетинг, платні покази в соціальних мережах, розсилка в месенджерах і SMS.

1. Контекстна реклама

Google Adwords дає можливість підвищити рейтинг вашого додатка за допомогою рекламних оголошень в пошуковій видачі (PPC) і медійній мережі Google. У першому випадку ваше оголошення буде відображатися на цільові запити користувачів в результатах пошуку. У другому - воно з'явиться всередині інших додатків. Обидва варіанти ефективні, але медійна мережа Google дає більше трафіку через значно меншу конкуренцію.

Переваги PPC-реклами:

  • В налаштуваннях таргетованої кампанії є можливість вибрати демографічні характеристики, місце розташування і час, коли ваше оголошення буде показано.
  • Можливість налаштувати таргетинг пристроїв в залежності від операційної системи, моделі пристрою, мобільного оператора або підключення до Wi-Fi.

  •  

    Можливість націлити ваші оголошення на установки.

  •  

    Такі кампанії охоплюють велику аудиторію користувачів.

2. Розширення

До реклами Google AdWords ви можете використовувати Bing для просування свого додатка в сервісах Yahoo.com, Aol.co і самого Bing.

Також можна розмістити посилання на ваш додаток в PPC-сніпеті з рекламою вашого сайту за допомогою тегів для індексації, дозволивши користувачам завантажувати додаток прямо з результатів пошуку. При цьому платити за це оголошення вам буде потрібно тільки в тому випадку, якщо користувач перейде за посиланням.

 

3. Pre-roll

Pre-roll (попередня реклама) - це короткий рекламне відео, яке запускається перед основним відео, обраним користувачем для відтворення. Іноді його можна пропустити для подальшого перегляду відео, іноді не можна.

Незважаючи на те, що більшість людей за звичкою пропускає рекламні оголошення в середньому вже через 5 секунд, preroll-відеоролики як і раніше залишаються актуальним інструментом. Проте, реклама, яку пропустити не можна, ще більш ефективна для взаємодії. Причина цього в тому, що користувачі приймають такі відео як символічну плату за безкоштовний контент, і клацають на них в 27 разів частіше, ніж на звичайні рекламні банери.

 

4. Реклама в соцмережах

Ще один ефективний канал - соціальні мережі. Найзручнішою і дієвою для просування ecommerce додатків є Facebook. Під час налаштування реклами з метою встановлення в Facebook Business, ваше оголошення з прямими посиланнями на App Store, Google Play і Kindle Fire Store буде показано в не тільки в Facebook, але і в Instagram і Audience. Більш того, оголошення можуть відображатися як в новинній стрічці вашої цільової аудиторії, так і в Messenger.

Ви також можете інформувати своїх постійних і потенційних клієнтів про програму за допомогою SMS і Viber. При налаштуванні таких розсилок рекомендуємо враховувати різницю в часі в різних часових поясах і відправляти повідомлення тільки під час активності ваших одержувачів. Однак захоплюватися цим способом не варто - однієї-двох розсилок буде цілком достатньо.

5. Партнери

Для просування додатка можна залучити рефералів. Це компанії або блогери, які розповідатимуть про ваш додаток своїй аудиторії. При виборі партнера рекомендуємо добре вивчити їх ЦА, врахувати вартість, можливості націлення та розробити структуру взаємодії. Щоб спростити процес пошуку площадок, маркетологи зв'язуються з авторитетними видавцями в рамках програми сертифікованого партнерства TUNE.

Безумовний тренд останніх років - реклама через YouTube-блоги. Цей інструмент з'явився, коли більшість користувачів початок встановлювати блокувальники реклами наприклад AdBlock. Відеоблогери, незалежно від тематики свого влогу, починають рекламувати товари і послуги прямо в відеоролику. Чому ваш ecommerce-додаток повинен бути винятком?

 

6. Оптимізація в App Store

Платна реклама ефективна, проте для її успішної реалізації необхідний серйозний бюджет, в той час як магазини мобільних додатків (Аpp Store / Google Play) є природним місцем існування для ecommerce-додатків. При оптимізації в магазині додатків використовуються перевірені тактики, які дозволяють істотно підвищити рейтинг вашого додатку і полегшити користувачам його пошук.
Особливу увагу при оптимізації в app store рекомендуємо приділяти ключовими словами:

  • В ідеалі, ваш заголовок повинен складатися з 3-5 найбільш важливих ключових слів. Помістіть інші ключові слова в опис програми. Не дублюйте їх.
  • Використовуйте окремі слова замість складних фраз.
  • Оптимізуйте свій опис для швидкого сприйняття і індексації.
  • Використовуйте ключові слова з відгуків користувачів.
  • Скористайтеся функцією ключових слів, запропонованої App Store Analytics.

Не забувайте відслідковувати своїх конкурентів, а також аналізувати свої позиції і відгуки. Останнє особливо сильно впливає на завантаження, оскільки користувачі довіряють коментарям більше, ніж скриншотам і опису.

Для великого охоплення краще одночасно використовувати як платні, так і органічні методи. Тому що кожна платна кампанія дає вам можливість збільшити кількість органічних завантажень в пропорції 1: 1,5.

7. Реклама на сайті

На відміну від ігор, для ecommerce-додатків немає необхідності створювати лендінги. Буде досить розмістити посилання на скачування на вашому сайті. Ось кілька варіантів, як це зробити:

1. Розмістіть заголовок розділу в футері вашого сайту
2. Додайте стікери для завантаження з App Store / Google Play.
3.  Створіть вікно яке розкривається  або банер із фотографією на своєму веб-сайті та запропонуйте клієнтам бонуси після завантаження.
 
4. Додайте на своєму сайті рекламну панель, яка пропонує встановити додаток.

Ви також можете повідомити про програму за допомогою вашої email-розсилки.

Наостанок

Розробка програми для інтернет-магазину - це не тільки поточний тренд, але і ефективний інструмент для підвищення продажів в вашому інтернет-магазині. Завдяки швидкому завантаженню товарів, процес покупки стає простіше і приємніше. Додаток покращує взаємодію з клієнтами і підвищує довіру до бренду.

Комбінуйте платні і органічні канали, щоб якомога більше охопити аудиторію. Ви можете рекламувати свій додаток за допомогою пошукових систем, соцмереж і блогерів, але спочатку оптимізуйте його в App Store, щоб користувачі могли легко знайти його за ключовими словами. І головне - не забувайте використовувати власний сайт в якості рекламної платформи.

 

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Обговорити задачу

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Отримуйте новини інтернет-маркетингу