"Клуб Сімейного Дозвілля" - це український інтернет-магазин в форматі книжкового клубу. Крім власне онлайн-майданчики www.bookclub.ua, клуб також включає власне видавництво і книжкову мережу з 71 офлайн-філії.
Залучення на сайт цільового трафіку.
Збільшення числа нових підписників.
Зниження ціни конверсій.
Головним завданням цього кейса стало залучення нових клієнтів через пошукову систему Google.
Основний метрикою ефективності став показник рекрутменту - число нових реєстрацій на сайті.
При реєстрації користувач ставав членом «Клубу Сімейного Дозвілля». Членство в клубі триває не менше одного року з моменту реєстрації заяви про вступ, а після закінчення клубного року продовжується автоматично. Щоб залишатися членом книжкового клубу, користувачеві необхідно як мінімум один раз в квартал здійснювати покупку через сайт, каталог або купувати товари в фірмовому магазині.
На старті роботи команда Promodo провела аудит сайту і розробила нову стратегію його просування. Необхідно було впровадити акційні пропозиції, які змусили б клієнта стати членом клубу мінімум на рік і погодитися з умовами покупки книг.
Команда книжкового клубу оперативно відреагувала на рекомендації наших фахівців: вони створили активні лендінги, що надають переваги новому користувачеві при його реєстрації:
Умови акції були прописані в сніпеті сайту при його виведенні по ключових запитах:
При кліці на банер користувач потрапляв на акційний лендінг, що пропонує купити три книги за символічну ціну і отримати четверту в подарунок:
Також було розроблено альтернативне рекламне оголошення, яке гарантуватиме знижку в 50% при оформленні першого замовлення в інтернет-магазині:
При кліці на такий сніппет користувач потрапляв вже на лендінг іншого типу, де у вигляді послідовності кроків збирав замовлення:
Ще один вид текстових оголошень пропонував користувачу отримати в подарунок екоторбу при оформленні замовлення на сайті:
Такий банер вів користувача на сторінку з докладним описом акційної пропозиції:
В результаті впровадження лендінгів і відновлення текстових оголошень зростання рекрутменту за квітень-травень склав 35%
Команда Promodo додала до облікового запису AdWords динамічні пошукові оголошення (DSA) і провела детальний аналіз книжкового асортименту. Були визначені найбільш популярні автори та книги-бестселери. Потім під кожен з них розроблялися окремі рекламні кампанії.
Наприклад, якщо користувач шукав книгу автора Кері Сміт, в результатах пошуку він бачив рекламне оголошення, яке гарантуватиме знижку в 50% при реєстрації на сайті.
Книжковий клуб не ставив обмеження по бюджету рекламних кампаній, оскільки зростання рекрутменту було пріоритетною метою. Оптимізація облікового запису AdWords і створення нових, більш ефективних оголошень дозволило скоротити середній рівень витрат і вивести його на рівень квітневого.
Щодо показників за квітень, період червень-липень показав позитивну динаміку - число реєстрацій на сайті зросла на 25%. І далі, при зниженні бюджету, вже до серпня рекрутмент виріс на 60,4% в порівнянні з початковим періодом.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
01033, м. Київ,
вул. Сім'ї Прахових, 50,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10
Дніпро, Україна
Найважливіше для нас в роботі з проектом Bookclub - це швидкість реагування на наші рекомендації і прохання, а також готовність до тестування нових інструментів і підходів. За останні півроку нам вдалося значно вирости в показниках ефективності, а саме в кількості нових членів клубу за рахунок оптимізації облікового запису Google. У найближчих перспективах важливою метою нашої співпраці є налагодження ефективної роботи з діючими учасниками клубу на ряду з залученням нових.
Олександра Дубакова Менеджер проектів