Універсальний кейс

Bookclub.ua

Кейс по збільшенню продажів онлайн
Клієнт

"Клуб Сімейного Дозвілля" - це український інтернет-магазин в форматі книжкового клубу. Крім власне онлайн-майданчики www.bookclub.ua, клуб також включає власне видавництво і книжкову мережу з 71 офлайн-філії.

Завдання

Залучення на сайт цільового трафіку.

Збільшення числа нових передплатників.

Зниження ціни конверсій.

Команда проекту
Олександра Дубакова
Менеджер проектів
Вадим Черник
ЗАСТУПНИК КЕРІВНИКА ВІДДІЛУ УПРАВЛІННЯ платних каналів ТРАФІКУ, Promodo
Аліна Іванась
СПЕЦІАЛІСТ З УПРАВЛІННЯ платних каналів ТРАФІКУ

Найважливіше для нас в роботі з проектом Bookclub - це швидкість реагування на наші рекомендації і прохання, а також готовність до тестування нових інструментів і підходів. За останні півроку нам вдалося значно вирости в показниках ефективності, а саме в кількості нових членів клубу за рахунок оптимізації облікового запису Google. У найближчих перспективах важливою метою нашої співпраці є налагодження ефективної роботи з діючими учасниками клубу на ряду з залученням нових.

Олександра Дубакова Менеджер проектів

Вхідні дані

Головним завданням цього кейса стало залучення нових клієнтів через пошукову систему Google.
Основний метрикою ефективності став показник рекрутменту - число нових реєстрацій на сайті.

При реєстрації користувач ставав членом «Клубу Сімейного Дозвілля». Членство в клубі триває не менше одного року з моменту реєстрації заяви про вступ, а після закінчення клубного року продовжується автоматично. Щоб залишатися членом книжкового клубу, користувачеві необхідно як мінімум один раз в квартал здійснювати покупку через сайт, каталог або купувати товари в фірмовому магазині.

Рішення

На старті роботи команда Promodo провела аудит сайту і розробила нову стратегію його просування. Необхідно було впровадити акційні пропозиції, які змусили б клієнта стати членом клубу мінімум на рік і погодитися з умовами покупки книг.

Команда книжкового клубу оперативно відреагувала на рекомендації наших фахівців: вони створили активні лендінги, що надають переваги новому користувачеві при його реєстрації:

При покупці трьох книг четверта - в подарунок

Умови акції були прописані в сніпеті сайту при його виведенні по ключових запитах:

При кліці на банер користувач потрапляв на акційний лендінг, що пропонує купити три книги за символічну ціну і отримати четверту в подарунок:

Знижка на перше замовлення

Також було розроблено альтернативне рекламне оголошення, яке гарантуватиме знижку в 50% при оформленні першого замовлення в інтернет-магазині:

При кліці на такий сніппет користувач потрапляв вже на лендінг іншого типу, де у вигляді послідовності кроків збирав замовлення:

При покупці трьох книг екосумки - в подарунок

Ще один вид текстових оголошень пропонував користувачу отримати в подарунок екоторбу при оформленні замовлення на сайті:

Такий банер вів користувача на сторінку з докладним описом акційної пропозиції:

В результаті впровадження лендінгів і відновлення текстових оголошень зростання рекрутменту за квітень-травень склав 35%

Оптимізація облікового запису

Команда Promodo додала до облікового запису AdWords динамічні пошукові оголошення (DSA) і провела детальний аналіз книжкового асортименту. Були визначені найбільш популярні автори та книги-бестселери. Потім під кожен з них розроблялися окремі рекламні кампанії.

Наприклад, якщо користувач шукав книгу автора Кері Сміт, в результатах пошуку він бачив рекламне оголошення, яке гарантуватиме знижку в 50% при реєстрації на сайті.

Результат

Книжковий клуб не ставив обмеження по бюджету рекламних кампаній, оскільки зростання рекрутменту було пріоритетною метою. Оптимізація облікового запису AdWords і створення нових, більш ефективних оголошень дозволило скоротити середній рівень витрат і вивести його на рівень квітневого.

Бюджет рекламної кампанії

Щодо показників за квітень, період червень-липень показав позитивну динаміку - число реєстрацій на сайті зросла на 25%. І далі, при зниженні бюджету, вже до серпня рекрутмент виріс на 60,4% в порівнянні з початковим періодом.

Зростання показника рекрутменту

Що далі

Створення окремих лендігів по найбільш популярним категоріям.
Розширення акційних пропозицій під сезонні свята.
Залучення нових користувачів за допомогою контекстної реклами, виходячи з інтересів користувачів і акцій клієнта.
Аналіз аудиторій по розділах сайту і розробка для них індивідуальних пропозицій по книжковим жанрами.
Впровадження API для всього книжкового асортименту на сайті.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207