У порівнянні з Google Universal Analytics, GA4 пропонує менше стандартних готових звітів. Якщо ви не спеціаліст з вебаналітики — налаштувати кастомний звіт самостійно буде важко.
Тому ми попросили фахівців Promodo показати, як створити користувацькі звіти з нуля та поділилися шаблонами з налаштуваннями, які ви можете використовувати у власній роботі.
Як створити звіт
Щоб створити новий звіт, потрібно перейти у вкладку «Огляд» в лівому меню. Тут ви знайдете базові шаблони звітів, а також пропозицію створити власний звіт за допомогою «Довільної форми». Вона містить різні сегменти, параметри та показники, які ви можете комбінувати у кастомному звіті.
Далі ми покажемо 9 звітів, корисних для еСommerce. Щоб створити такий самий звіт у власній GA4, потрібно лише скопіювати налаштування з наших шаблонів.
Читайте також: GA4 для онлайн-бізнесу: ключові моменти, про які важливо знати
Звіт по деталізованому аналізу подій
Звіт в розрізі категорії пристроїв, джерела/каналу, країни.
Динаміка події у розрізі джерела-каналу
Звіт для виявлення аномалій у трафіку
Звіт аналізу сторінок
У стандартному звіті «Pages and Screens» (Сторінки та екрани) в GA4 відсутній bounce rate (показник відмов). Але ви можете створити кастомний звіт для показника відмов та сторінок виходу.
Аналіз пошукових запитів
Деталізований звіт по Google Ads
Деталізований звіт по трафіку Facebook та Instagram
Деталізований звіт по користувацькому параметру
На скріншоті наведено деталізацію для параметра «Тип оплати», яку користувач обрав під час покупки. Але такий звіт можна налаштувати врозрізі інших параметрів, наприклад, пристроїв.
Кастомізований аналіз воронки
Ви можете налаштувати кожен крок на цікаві події, специфічні для бізнесу, щоб визначити на якому етапі відбувається відтік користувачів.
Розбивку можна зробити за:
- Device category;
- Platform;
- Country;
- Source/medium.
на розсилку