Google завершує епоху безплатного A/B-тестування — з 30 вересня 2023 свою роботу припиняють Google Optimize та його платна розширена версія Optimize 360. Усі історичні дані можна зберегти вже зараз. Про те, як це зробити написано тут. Для отримання доступу до необроблених історичних даних скористайтеся Google Analytics Data API.
Якщо Google Optimize скоро стане минулим, з чим нам доведеться працювати у найближчому майбутньому? Разом з Марко Федоренко, SEO-фахівцем та автором телеграм-каналу «SEO Ideas» підібрали найкращі доступні альтернативи. Всі вони «товаришують» з Google, що дозволить безперешкодно інтегрувати свої рішення для A/B-тестування в Google Analytics 4.
Optimizely для A/B-тестування та експериментів
Платформа Optimizely є чудовою заміною Google Optimize. Чому — ось кілька ключових переваг.
Комплексні можливості A/B тестування
Платформа пропонує широкий спектр варіантів тестування, включно з A/B, багатоваріантними та багатосторінковими експериментами. Це дозволить тестувати різні елементи вашого вебсайту або застосунку та збирати цінну інформацію для оптимізації користувацького досвіду.
Розширений таргетинг та сегментація
Завдяки Optimizely можна створювати сегменти аудиторії на основі різних атрибутів, наприклад:
- місце перебування;
- пристрій;
- поведінка;
- демографічні дані.
Простий у використанні візуальний редактор
Дає змогу створювати та змінювати експерименти без глибоких знань у програмуванні, що робить його доступним для широкого кола фахівців, зокрема маркетологів та продакт-менеджерів.
Надійна аналітика та звітність
Аналітика та вичерпні звіти доступні в режимі реального часу, що дозволяє відстежувати ефективність ваших експериментів та приймати рішення, базуючись на даних.
Розширені можливості таргетингу, надійна аналітика, безшовна інтеграція з Google Analytics 4 та різноманітні API та SDK — все це робить Optimizely гідною заміною Google Optimize.
Для юзерів Google Optimize Optimizely представили спеціальний офер.
Visual Website Optimizer для комплексного A/B тестування та оптимізації конверсії
VWO або Visual Website Optimizer — ще одна платформа з переліку топових варіантів заміни Google Optimize. Що маємо по функціоналу в ній?
Комплексний набір інструментів для тестування та оптимізації
VWO пропонує повний набір інструментів для:
- A/B-тестування;
- багатовимірного тестування;
- тестування розділених URL-адрес;
- персоналізації.
Ці опції дають змогу проводити різноманітні експерименти та оптимізувати ваш вебсайт на основі даних, отриманих на базі інсайтів.
Інтуїтивно зрозумілий візуальний редактор
Так саме як і в Optimizely, візуальний редактор платформи Visual Website Optimizer дозволяє легко створювати та змінювати експерименти, не вимагаючи просунутих навичок програмування.
Розширений таргетинг та сегментація
Платформа надає потужні функції таргетингу та сегментації, що дозволяє надавати персоналізований досвід різним сегментам аудиторії на основі різних атрибутів:
- місцеперебування;
- пристрою;
- поведінки;
- демографічних даних.
Таким чином підвищується рівень коефіцієнта конверсії та залучення користувачів.
Надійна аналітика та звітність
VWO також добре інтегрується з Google Analytics 4, надає аналітику та детальну звітність в режимі реального часу.
Теплові карти та записи сеансів
Додатковий бонус платформи. Опції надають важливу інформацію про те, як користувачі взаємодіють з вашим сайтом, що допоможе вам визначити області для покращення та оптимізувати користувацький досвід на основі їхньої фактичної поведінки.
Гнучкість та функція співпраці
VWO надає різні API та інтеграції, що дозволяє легко інтегрувати платформу у наявний технологічний стек. Водночас ви матимете можливість призначати ролі користувачів, керувати дозволами та встановлювати ефективні робочі процеси у команді. Також VWO має інструменти поведінкового аналізу, які дозволяють збирати дані для побудови гіпотез без необхідності використовувати якісь інші інструменти.
Особливо приємний бонус Visual Website Optimizer — для сайтів до 50 000 юзерів доступний безкоштовний Starter-пакет.
Convert для A/B тестування бізнесу корпоративного рівня
Наступний потужний інструмент A/B-тестування, який за функціоналом не поступається конкурентам. Тут немає вбудованих інструментів для створення теплових карт або запису сеансів (хоча інтеграція доступна). Але завдяки зручному інтерфейсу, розширеним функціям таргетингу, необмеженій кількості тестів та безшовній інтеграції з різними платформами Convert — ідеальне рішення для маркетологів, які прагнуть покращити CRO свого сайту.
Також слід згадати про:
- Динамічне тестування
Дозволяє створювати персоналізовані тести в JS-редакторі та отримувати повний контроль над JS, jQuery та CSS вашого сайту.
- Розширеного профілювання DMP
Дозволяє тягнути унікальні ідентифікатори з ваших розрізнених баз даних.
Інші плюси платформи:
- Зручний інтерфейс (підходить як для початківців, так і для досвідчених маркетологів).
- Розширені можливості таргетингу для персоналізованого тестування.
- Безшовна інтеграція з популярними платформами.
- Можливості багатосторінкового та багатоваріантного тестування.
- Надійні функції звітності та аналітики.
- Відмінна підтримка клієнтів.
Freshmarketer — «все-в-одному» з можливостями A/B тестування
І, на останок, Freshmarketer — універсальна маркетингова платформа від Freshworks. Поєднує в собі потужність декількох маркетингових інструментів: A/B-тестування, теплові карти для збору кількісних даних під час тесту для подальших ітерацій, записи сесій, AI-рекомендації зі зміни тексту тощо, надаючи при цьому комплексне рішення для оптимізації.
A/B-тестування, спліт-тестування та аналізу воронки
Freshmarketer пропонує інтуїтивно зрозумілий інструмент для A/B-тестування, який дозволяє створювати та запускати експерименти для порівняння різних варіантів ваших вебсторінок. Простий у використанні візуальний редактор дозволяє вносити зміни без будь-яких знань з програмування, платформа також підтримує CSS і JavaScript для досвідчених користувачів.
Для швидкого налаштування тестів у візуальному редакторі можна встановлювати цілі, кастомні події та параметри таргетингу для кожної варіації своєї вебсторінки для кращого залучення та конверсії.
Маркетингові та CRO-інструменти
Мова про аналітику форм, запис сесій, інтеграції та теплові карти. Завдяки тепловим картам можна візуалізувати поведінку користувачів та визначити області для покращення та оптимізації. Своєю чергою запис сесій має вирішальне значення для виявлення проблем юзабіліті, оптимізації потоків користувачів та покращення загального користувацького досвіду. Нарешті, платформа Freshmarketer легко інтегрується з Google Analytics, Google Tag Manager, Shopify, WordPress тощо.
Що слід враховувати під час вибору платформи для A/B-тестування
Обираючи платформу для A/B-тестування, зверніть увагу на кілька моментів:
- Можливості кастомізації.
Потрібен інструмент, який дозволяє створювати унікальний користувацький досвід, пристосований до потреб вашої аудиторії.
- Варіанти таргетингу.
Вам потрібен інструмент, який дозволяє таргетувати конкретні сегменти вашої аудиторії на основі їхньої поведінки, місцеперебування та інших факторів.
- Можливості збору даних.
Вам потрібен інструмент, який дозволяє зібрати якомога більше даних про поведінку вашої аудиторії.
Google Optimize стає минулим, тож зараз у вас ще є час, аби протестувати кожну з платформ та обрати саме ту, яка закриватиме всі необхідні потреби.
на розсилку