Як підняти сайт у пошуку: просуваємо блог за допомогою посіву контенту

Як підняти сайт у пошуку, якщо з інструментів у вас є блог та кілька інших каналів спілкування з аудиторією? Сьогодні канали комунікації з клієнтом різноманітні. Вони не обмежені публікацією у блозі або e-mail розсилкою, постом у Instagram або зйомкою ролика для YouTube. Компанії можуть вибирати кількість інструментів залежно від потреб. Однак часто ці канали працюють без узгодження один з одним. Хоча, як ми переконалися на практиці, синхронна робота дає кращі результати.

Як підвищити позиції сайту та ефективно просувати продукт за допомогою блогу у зв'язці із соцмережами? На прикладі кейсу покажемо, як можна підвищити позиції в органічному пошуку ПС Google шляхом регулярної трансляції контенту до різних каналів комунікації.

Завдання: покращити позиції блогу за інформаційними запитами

У 2021 році до Promodo звернулося бренд-медіа Blog Karpachoff, яке надає послуги у сфері навчання – тренінги та консультації. Продукт доносився до споживача в інформаційних матеріалах блогу. Команда Promodo допомагала Blog Karpachoff розробляти контент-стратегію, створювати, оптимізувати та просувати статті. Одним із завдань команди Promodo було підняття сайту в пошуку, покращення позицій інформаційного блогу у видачі ПС Google.

Початкові дані були не надто вдалі для ТОП-позицій:

     - молодий сайт клієнта конкурував на видачі зі старшими трастовими ресурсами;
     - матеріали блогу були частково оптимізовані та вимагали актуалізації семантики;
     - статті виходили із частотою 10-12 публікацій на місяць, тоді як кількість публікацій конкурентів досягала 100 на місяць.

Сильними сторонами блогу була наявність:

     - експертного контенту;
     - «прокачаних» каналів посіву.

Рішення: синхронізація каналів посіву контенту

Як підвищити позиції сайту, виходячи з початкових даних – віку домену сайту, конкурентів на видачі, специфіки ніші та наявності інших каналів комунікації? Було ухвалено рішення йти до покращення позицій ресурсу не лише за допомогою оптимізації контенту, але й через покращення поведінкових факторів ранжування сайту у ПС шляхом посіву контенту у соціальних мережах.

Поведінкові фактори – це сумарні показники поведінки користувачів сайту. Вони важливі, оскільки впливають ранжування ресурсу в пошукових системах.

Оскільки, крім блогу, клієнт мав додаткові канали комунікації – Telegram, Instagram, Facebook – було вирішено підключити їх до синхронної роботи з контентом.

Після аналізу активності ЦА та консультації з клієнтом виділили два опорні напрямки – Telegram, Instagram – як найефективніші з погляду сприйняття продукту аудиторією.

Наступним етапом став вибір контенту блогу для посіву. Він повинен відповідати таким вимогам:

     - потенціал для репоста;
     - актуальність трендів;
     - середньочастотні запити у ядрі.

Чому для підвищення позицій сайту було обрано матеріали саме із середньочастотними запитами? Аналіз проєкту показав, що саме вони приносять йому найбільшу частину органічного трафіку.

Високочастотні запити мають дуже високу конкурентність, їх складно вибити з ТОПу, а низькочастотні приносять недостатній обсяг трафіку. Вони можуть бути додатковими в ядрі, але основу семантичного ядра інформаційної сторінки складають середньочастотні.

Вибрані матеріали були опубліковані на blog.karpachoff.com. Далі, після їх індексації ПС Google, посилання на матеріали з оригінальним анонсом були розташовані у соціальній мережі.

1

Організація процесу роботи із статтею

 

2

Публікація статті у Blog Karpachoff

 

3.1

Посів посилання на статтю у каналах посіву Blog Karpachoff

 

Результат: зростання позицій сайту в ПС Google

Після створення матеріалу, його публікації в блозі та посіву команда Promodo регулярно відслідковувала динаміку позицій для аналізу ефективності обраної стратегії.

Аналіз показав стабільне покращення позицій. Зростання за вісім тижнів спостережень від старту публікації склало від 4 до 30 позицій.

4_ukr

Динаміка позицій за запитами статті з репостами

(період спостереження 8 тижнів від моменту публікації)


Підвищення позицій у ПС Google стимулювало зростання органічного трафіку на сторінку Blog Karpachoff. Дані на інформаційній сторінці, над якою проводилася робота, ви можете побачити на графіку.

5

Динаміка органічного трафіку статті з репостами

(період спостереження 8 тижнів від моменту публікації)

 

6

Динаміка трафіку соціальних мереж із статті з репостами

(період спостереження 8 тижнів від моменту публікації)


Тобто зростання позицій і стабільного приросту органічного трафіку на статтю в Blog Karpachoff вдалося досягти завдяки синхронній публікації контенту до різних каналів на старті.

Важливо! Для даного матеріалу не застосовувалася робота з беклінками.

Для оцінки ефективності цієї моделі роботи порівняємо динаміку позицій та трафіку матеріалу з такими ж даними, що і у досліджуваної статті за аналогічний період – 8 тижнів з моменту публікації, а також без підкріплення зовнішніми посиланнями.

Контрольна публікація не проходила планового посіву в каналах комунікації. Як бачимо, її позиції набагато нижчі.

pfv1

Динаміка позицій за запитами статті, що відслідковуються, без репостів

(період спостереження 8 тижнів від моменту публікації)


На цьому графіку показано приріст органічного трафіку в ПС Google на сторінку матеріалу, який не проходив посів у каналах комунікації.

8

Динаміка органічного трафіку статті без репостів

(період спостереження 8 тижнів від моменту публікації)


Ситуація зростання позицій спостерігалася для конкретних статей після репоста, що дозволило зробити висновок про ефективність підходу та включити його до подальшої контент-стратегії проекту.

Висновок: як підвищити позицію сайту в пошукових системах інструментами контент-маркетингу

Як видно, при синхронізованій роботі кількох каналів комунікації можна досягти більш ефективного покращення позицій у ПС Google та залучити більше органічного трафіку на сторінку.

Що для цього потрібно робити:

   1. Підібрати канали комунікації.
Канали мають бути «живими», регулярно наповнюватися. Якщо канали ведуться не активно, то такий посів не даватиме результату. Для кожного типу контенту можна вибирати різні канали посіву.

   2. Вибрати та підготувати контент для посіву.
Плануючи створення контенту, потрібно враховувати вимоги пошукових систем і трендовість та сприйняття користувачами інших каналів. Контент, запланований під посів, повинен мати достатній набір ключових запитів з потрібною частотністю і бути цікавим і корисним як широкому колу ЦА з пошуку, так і відвідувачам інших каналів комунікації, спонукати їх до активного обговорення та інших типів взаємодії з контентом.

   3. Зробити перепакування та репост публікацій.
При посіві слід пам'ятати, що посилання має супроводжуватися оригінальним текстовим анонсом, оформленням відповідно до вимог каналу. Ціль – зацікавити відвідувача, мотивувати його на потрібну дію. Публікація контенту повинна здійснюватися в час максимально піковий для читання аудиторією.

Таким чином, рекомендуємо не тільки включати у стратегію контент-маркетингу ретельне SEO-опрацювання матеріалів при підготовці ТЗ авторам, а й продовжувати роботу зі статтями після публікації – перепаковувати під формати інших каналів комунікації та транслювати контент у соцмережах та месенджерах бренду. Це дозволить збагатити контент-план всіх каналів, розширити охоплення ЦА та напрацювати поведінкові фактори за рахунок взаємодії користувачів із контентом, що призведе до зростання позицій ключових запитів у пошукових системах та залучить більше органічного трафіку на сайт.

 

Під час війни особливо важливо продовжувати комунікацію з аудиторією у всіх звичних для неї каналах. Це дозволить не уславитися компанією, що відмовчується та не має власної позиції і навіть збільшити армію лояльних клієнтів. Окремо про те, як вести комунікацію у різних каналах, ми розповідали у попередніх матеріалах: Як бізнесу вести соцмережі у воєнний час, Email-маркетинг під час війни.

А щоб досягти бажаного результату просуванні контенту, важливо налагодити ефективну співпрацю авторів блогу, SEO та SMM фахівців усередині компанії або спільно із зовнішньою редакцією. Будемо раді допомогти у розвитку вашого бізнесу засобами контент-маркетингу – проконсультуємо, навчимо, налагодимо процеси. Досвід спеціалістів Promodo дозволяє закрити як окремі позиції фахівців, яких не вистачає в команді клієнта, так і повністю організувати роботу з контентним проєктом під ключ.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу