Cоціальний маркетинг

Як це працює

Соціальні мережі, галузевi блоги і навіть YouTube широко увійшли в наше повсякденне життя, і мають значний вплив на прийняття нами рішень. У мережах Facebook, Instagram, Pinterest, Swarm, LinkedIn зареєстровані мільйони користувачів. Всі вони — ваші теперішні або майбутні клієнти. Активний розвиток представництва вашого бренду в соцмережах — це можливість розповісти мільйонам підписників про ваш проект.

Що ми пропонуємо

Єдина стратегія

Нескладна адаптація можливостей соціальних мереж з іншими каналами просування. Додавання функціоналу соціальних мереж для вирішення завдань продажів, збільшення медійного охоплення рекламних кампаній.

Гнучкий інструментарій

Ефективне доповнення заходів з пошукового просування і контекстної реклами проектів, підвищення клікабельності рекламних повідомлень і банерів, зниження загальної вартості залучення відвідувачів на сайт.

Трафік і продажі

Вирішення завдання продажів товарів або послуг за допомогою розробки окремих механік взаємодії з аудиторією, створення спецпроектів і проведення активацій. Широкі можливості «націлювання» на необхідну аудиторію інструментами контекстної реклами.

Взаємодія зі споживачем

Вирішення низки маркетингових задач: підвищення лояльності цільової аудиторії до бренду, зростання впізнаваності, створення додаткового каналу комунікації з цільовою аудиторією, управління репутацією компанії, підкріплення її позитивного іміджу.

Інструменти

Конкурентний аналіз

Аудит активності колег по ринку та поточного подання бренду в соціальних мережах. Аналіз і виявлення оптимальних каналів взаємодії бренду з користувачами. Визначення основних показників ефективності ведення аккаунтів у соціальних мережах.

Розробка стратегії

Побудова моделі комунікації бренд-спільноти з аудиторією в соціальних каналах. Розробка або адаптація позиціонування бренду в соціальних мережах, сайтах ЗМІ та інших digital-медіа.

Так само ми надаємо послугу вірусний маркетинг и просування youtube-каналу.

Контент-маркетинг

Розробка контент-плану, рубрикатора спільноти, календаря повідомлень, механік залучення аудиторії, додатків та активацій. Прогнозування і оцінка ефективності на основі заданих KPI.

Відслідковування KPI

Постійний аудит показників, важливих для бренду: медійне охоплення, залученість аудиторії, динаміка приросту фанів у спільнотах, ефективність проведення акцій і активацій, кількість згадувань у ЗМІ, участь залученої цільової аудиторії в ланцюжку продажів.

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

SMM просування

Просування в соціальних мережах - це вже не один зі способів просування в інтернеті, а гостра необхідність для кожного бізнесу. Згідно з дослідженням PlusOne, в соціальних мережі Instagram зареєстровано 11 млн українців, а в Facebook зареєстровано 13 млн українців. І ці цифри невпинно зростають з кожним роком. SMM-просування дозволяє вибудувати комунікацію з клієнтами, потенційними і існуючими, підвищити лояльність і впізнаваність бізнесу. Таким чином, головне питання для бренду полягає тільки в тому, якою саме робити комунікацію, а не робити її в принципі.

Як працює просування в соціальних мережах (SMM)

1. Виявляються цілі й потреби для конкретного бізнесу.

2. Виконується аудит і аналіз поточної ситуації, конкурентів.

3. Робота починається з оформлення акаунтів, заповнення інформації для оптимізації пошуку і спонукання користувачів підписатися.

4. Формується комунікація з аудиторією за допомогою рекламних інструментів і контент-маркетингу.

5. Бренд отримує лояльних постійних, «теплих» потенційних клієнтів і канал взаємодії з ними.

Що входить в SMM-просування

1. Аналіз перед початком робіт. Наші фахівці збирають необхідну інформацію про аудиторію, конкурентів і ніші вашого бізнесу. Складаємо портрет цільової аудиторії, виявляємо їх потреби і цілі. Проводимо аналіз контенту в даній ніші на ринку. Виконуємо комунікаційний аудит, визначаємо найефективніші методи роботи з аудиторією і взаємодії з нею.

2. Розробка стратегії. Опрацьовуємо загальний стиль і tone of voice ведення бренду в соціальних мережах, якщо це потрібно для вирішення завдання. На підставі аналізу, прогнозуємо як SMM-просування допоможе в розвитку бізнесу в найближчій і довгостроковій перспективі. Продумуємо механіки, рубрикатор і види контенту, які будуть використовуватися в роботі. Підраховуємо присутність ЦА бізнесу в соціальних мережах.

3. Контент-маркетинг. Копірайтери і дизайнери створюють контент-план і продумують креативні механіки, враховуючи всі сучасні тренди. Контент постійно проходить A / B тести і видозмінюється, підвищуючи залученість аудиторії в соціальних мережах. Продумуємо соціальні активності і взаємодіємо з лідерами думок. Оперативно реагуємо на всі ситуативні новини і спілкуємося з передплатниками, підвищуючи лояльність. А фотографи і крафтмейкери створюють живий і цікавий аудиторії контент.

4. Таргетована реклама. Налаштовуємо таргетовану рекламу і просування постів. Проводимо тестування залученості і регулярно підвищуємо рівень охоплення цільової айдиторії. Виділяємо ядро цільової та околоцелевой аудиторії, використовуючи необхідні інструменти SMM-просування. Постійно проводимо аудит показників і коригуємо дії, щоб досягти максимального результату.

5. Регулярна звітність. Відстежуємо KPI, такі, як: медійний охоплення, показники залученості аудиторії, динаміка приросту аудиторії, ефективність проведення активностей, участь цільової аудиторії в ланцюжку продажів. Щомісяця показуємо результати і аналізуємо їх.

6. Консалтинг. Допомагаємо бренду продумати tone of voice, розробити єдину стратегію просування в соціальних мережах бізнесу. Вказуємо на помилки і недоліки в поточному стані справ, створюємо креативи, дизайн, акції та активності. Проводимо консультації по створенню контенту і таргетування.

Переваги просування в соціальних мережах

Соціальний маркетинг - недооцінений вид просування, так як результат буває не моментальним і розтягнутим в часі. Але його плюси незаперечні:

1. Комунікація з потенційними і існуючими клієнтами. Соціальні мережі - кращий варіант взаємодії з аудиторією. Це найшвидший і простий спосіб розповісти людям про нову послугу, акції, товар або просто налагодити повноцінну комунікацію.

2. Формування лояльності до бренду. Передплатники, які стежать за соціальними мережами бізнесу, з часом починають до нього ставитися відданіше, а деякі з них стають адвокатами бренду. Це конвертує аудиторію в постійних і максимально лояльних клієнтів.

3. Підвищення впізнаваності. Завдяки соціальним мережам можна підвищити знання бренду, товару або послуги. Маючи доступ до 5,8 млн користувачів, бізнес отримує можливість взаємодіяти з кожної потенційно важливої для його цілей аудиторією.

Контент-маркетинг для просування в соціальних мережах

Якісний контент-маркетинг - це основа просування соціальних мереж. Існує безліч чорних і сірих методів, які можуть не тільки вбити аккаунт, але і привести до негативного відгуку від аудиторії. Контент-маркетинг - повністю білий і прозорий метод, заснований на прямому залученні користувачів.

Наші фахівці - SMM-маркетологи, редактори, копірайтери, фотографи, крафтмейкери і дизайнери, працюють над тим, щоб контент був креативним, якісним, цікавим і провокаційним. Фахівці регулярно проводять мозкові штурми, генерують нові ідеї. Вся команда працює в штаті, що дозволяє взаємодіяти між собою для досягнення високих результатів.

Регулярні промопости і конкурси, нові механіки - все це активно використовується і входить в послуги SMM-просування. При необхідності ми розробляємо унікальний крафтового контент, органічно вписуючи продукт або послугу в пости. Наші фотографи готові створювати зображення, що підкреслюють переваги товарів і послуг бізнесу. Створений нами дизайн і Моушн-дизайн надають соціальним мережам бренду унікальність і стиль.

Соціальні мережі - це обличчя бренду, яке ми можемо зробити максимально привабливим.

Наш подход

Этапы продвижения приложений

1Настройка мобильной аналитики

Мобильная аналитика – важный компонент стратегии продвижения приложения, с настройки которого начинается продвижение мобильных приложение.

Аналитика позволяет:

  • собрать данные о работе приложения для последующего анализа;
  • убедиться в точности и достоверности полученной информации;
  • получить дополнительные сведения о каналах трафика и установок;
  • синхронизировать работу онлайн- и офлайн-каналов продаж (например, Google Analytics и CRM-системы.

2Оптимизация в магазине приложений (ASO)

ASO дает мощный результат и важен для продвижения мобильного приложения, как SEO для продвижения веб-сайта.

Преимущества оптимизации:

  • приводит трафик из органической выдачи;
  • помогает получить условно бесплатные установки приложения;
  • повышает эффективность других каналов, которые привлекают трафик на страницу приложения в магазинах Apple и Google;
  • правильно ранжироваться в категориях, рейтингах, чтобы пользователе легче находили приложение.

3Запуск рекламных кампаний

Успешная рекламная кампания – это не просто платные установки, тестирование инструментов, настроек таргетинга, креативов и проведение экспериментов.

Этот этап помогает:

  • оптимизировать рекламную кампанию под достижение нужных KPI по установкам и охвату;
  • провести сегментацию пользователей и персонализировать торговое предложение;
  • построить последовательную коммуникации с пользователем на соответствующих этапах взаимодействия и жизненного цикла.

4Анализ и удержание

Цель этого этапа:

  • определить, как ведут себя пользователи после, узкие места приложения и возможности для улучшения;
  • оценить показатели прибыльности приложения;
  • определяет эффективность маркетинговых мероприятий и продвижения в целом;
  • удержать лояльную аудиторию, мотивировать их возвращаться в приложение с целью совершить целевые действия.

5КPI продвижения мобильных приложений

Перед началом началом продвижения мы определяем критерии успеха и показатели эффективности. Периодически необходимо анализировать эти показатели в динамике, чтобы убедиться, что продвижение приложения движется в правильном направлении. Часто в работе с клиентами используются такие показатели:

  • CPI (Cost per install), CPA (Cost per action) – цена за установку и целевое действие.
  • LTV (Life Time Value) – средний доход с пользователя от момента установки и до удаления приложения.
  • ARPU (Average revenue per user) – средний доход на активного пользователя. В отличии от LTV, рассчитывается в любой момент времени.
  • Retention Rate – показатель возврата пользователей в приложение в разрезе дней, которые прошли с момента установки.
  • DAU (Daily Active Users), WAU (Weekly Active Users), MAU (Monthly Active Users) - количество пользователей, которые пользовались приложением за день, неделю и месяц.
Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Клієнти та проекти

Розетка

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
YouTube-оптимізація
Соціальний маркетинг
Соц. проекти
Контекстна реклама
Подробнее

В пошуковому маркетингу робота з усіма 9 доменами

Понад 80% з 10 000 запитів — у Топ–10 пошукових систем

FB: збільшення фанів на 25% за 5 місяців, VK + 25 000 фанів за 2,5 місяці

FB: 3-разове зростання залученості користувачів

Масштабна робота з контекстною рекламою Google.Adwords, Яндекс.Директ

Робота
з
2008 р.
FB,
VK охоплення
+200%
"
З компанією Promodo ми познайомилися в 2006 році на семінарі, який вони організовували. Відтоді і п Читати відгук

EVA

Соціальный маркетинг
Подробнее

Розробка та реалізація креативних активацій

Розробка контент-стратегії ведення спільнот

Розробка програми для проведення активацій в соц.мережах

Snack Production

Соціальний маркетинг
Подробнее

Розробка контент-стратегії ведення 4 співтовариств (Flint, Grenki, Chipster's, Zubby) в соціальних мережах

Підвищення охоплення і лояльності до брендів компанії в соціальних мережах

Розробка і реалізація UGC активацій

Зростання
залученості
335%
Збільшення
охоплення
1014%

LETU.UA

Медійна реклама
Соціальний маркетинг
Подробнее

Розробка контент-стратегії ведення спільнот

Розробка та реалізація креативних активацій

Медійними інструментами за рік було проведено більше 10 РК для охоплення різних груп цільової аудиторії

Kenwood

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Cоціальний маркетинг
Подробнее

Понад 70% запитів — у Топ–10 пошукових систем

Розробка стратегії контент-розвитку проекту

Налаштування мікророзмітки у видачі ПС

FB: створення спільноти

Кількість
трафіку
+600%

Фора

Соціальний маркетинг
Подробнее
Охоплення Facebook × 17
Залучених
користувачів
× 20
"
Від імені мережі Фора хочу подякувати компанії Promodo за той час, що ми провели разом. З командою Читати відгук

Дека

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
YouTube-оптимізація
Юзабіліті-проектування
Соціальний маркетинг
Контекстна реклама
Аналітика
Email-маркетинг
Подробнее

Запуск каналу email

Комплексний супровід email-маркетингу

Понад 80% запитів — у Топ–10 пошукових систем

Створення та розвиток активних брендових спільнот у соціальних мережах

Збільшення продажів за допомогою email розсилок на 2100%

Продажі
SEO
+25%
Збільшення
конверсії на
40%
Вартість
конверсії
–71%

ChopChop

Соціальный маркетинг
Подробнее

Створення активної бренд-спільноти в Харкові

Охоплення спільноти більше 100 000 користувачів за місяць

Розробка контент-стратегії ведення спільноти

Nikon

Cоціальний маркетинг
Подробнее

Просування камери Nikon D7500 за допомогою Facebook Canvas.

Ціна
за клік
0,12$
Ефективність
кампанії
5 з 25

Gismeteo

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Аналітика
Соціальний маркетинг
Подробнее

У пошуковому маркетингу робота з .ua, .by, .pl доменами

Понад 60% запитів — у Топ–10 пошукових систем Google, Яндекс

Понад 95% запитів — у Топ–10 пошукових систем Google.by, Яндекс.by

Кількість
трафіку
+405%

Freud House

Соціальный маркетинг
Подробнее

Створення активної бренд-спільноти

Розробка та реалізація креативних активацій

Охоплення спільноти більше 185 000 користувачів за місяць

Freshline

Соціальный маркетинг
Подробнее

Розробка контент-стратегії ведення спільнот

  • Просування мобільного додатку

  • Забезпечення продажів на рівні заданих KPI

  • FB: збільшення кількості фанів на 200%

  • FB: 10-ти кратне зростання залученості користувачів

FB: охоплення+200%

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10