Навіщо це все
Сучасний світ важко уявити без соціальних мереж. Ми прокидаємося, перевіряючи новини у соціальних медіа, лягаємо спати, переглядаючи відеоролики в Reels та Stories, здійснюємо покупки у FB та Instagram і одночасно там же читаємо відгуки та рекомендації друзів.
Бізнес не може стояти осторонь соціальних мереж. Адже це те саме середовище, де клієнти проводять час, спілкуються та взаємодіють із вашим брендом.
Саме тому просування у соціальних медіа — важлива частина інтернет-маркетингу, невід'ємний спосіб залучення потенційних клієнтів та формування ком'юніті бренду.
Контекстну рекламу у соціальних медіа часто плутають з розвитком персональних сторінок брендів. Докладніше з контекстною рекламою ви можете ознайомитись у розділі > PPC.
Наша філософія
Ми дотримуємось філософії, що маркетинг у соціальних медіа (Social media marketing, SMM) — це повноцінний маркетинг-інструмент, який вирішує певні завдання бізнесу та є невіддільним інструментом маркетинг-міксу.
Ми проти використання соціальних медіа як розваги або для постингу контенту без розуміння кінцевого результату. Для нас ведення акаунтів у соціальних мережах є частиною глобальної маркетингової стратегії, що включає роботу з посилення бренду клієнта, розробку повноцінної комунікаційної стратегії в digital-середовищі та виробництво контенту.
Наш Досвід
Наш досвід дозволяє вирішувати завдання глобального характеру. А креативна команда інхаус-спеціалістів готова реалізувати завдання у digital-медіа на будь-якому рівні зрілості бізнесу: починаючи з розробки контент-стратегії, креативної платформи бренду та безпосередньо до виробництва фото та відеоконтенту. Вам потрібно долучити лідерів думок та посилити Influence Marketing? Ми допоможемо вам впоратися і з цим завданням.
Регулярний постинг важливої інформації для ваших клієнтів та робота з запереченнями у соціальних медіа — ті завдання, які не викликають у нас почуття страху. Ми готові взятися за просування бренду в соціальних медіа під ключ, а також глибоко інтегрувати свою експертизу у ваші бренд-підрозділи, аби об'єднати зусилля щодо реалізації стратегії лідерства на ринку.
Як це працює
Знайомство з маркетинговою стратегією бренду, яка включає комунікаційну стратегію, опис креативної платформи
Аудит соціальних мереж клієнта, конкурентів, контенту у ніші В Україні та за її межами
Вибір форматів контенту для створення комунікації
Ми проти шаблонних рішень та амбасадори індивідуального підходу.
Наше завдання – досягти оптимального бачення типів контенту для кожного клієнта, спираючись на брендбук, маркетингову стратегію, аналіз ніші та інші фактори.