COMFY — перший омніканальний ритейлер побутової техніки та електроніки в Україні, лідер за ефективністю в галузі. Має 97 офлайн-магазинів та налічує понад 4 000 співробітників.
Головна стратегія COMFY — ставити рекорди радощів від покупок. В поточних умовах ця задача звучить як справжній виклик. Але ми прийняли його як завжди — весело та креативно. Так в COMFY зʼявилася нова група товарів — КРАЩ. Це топові товари за оптимальні гроші, які мають найбільший попит серед покупців. Одним словом, КРАЩ дозволяє створити ефект «консультанта» в онлайн-магазині: допомогти зорієнтуватись в наявному асортименті, вибрати ідеальний варіант гаджета, і, що часто головне для споживача — зробити це швидко та якісно.
А для наших партнерів з Promodo виклик був у тому, щоб за допомогою digital-інструментів звернути увагу споживачів саме на КРАЩів за допомогою механіки, яку можна було б масштабувати на велику кількість товарів. Нам вдалось створити чіткий алгоритм дій, який допоміг швидко познайомити людей з КРАЩами в рекламних каналах. І не кажіть, що ви не чули про цей справжній скарб 😉