Юзабіліті

Як це працює

Проектування нових сторінок сайту або ж часткове внесення змін - наступний етап після глибокої аналітики поведінки користувача на сайті та процесу здійснення покупки.

Незручна навігація або меню, занадто малі керуючі кнопки, що не потрапляють в поле зору користувача, або посилання, які не працюють, — всі ці «дрібниці» здатні зашкодити іміджу компанії. Погано організований каталог товарів, складна, переобтяжена питаннями форма замовлення, відсутність звичних способів оплати - все це може відбити у відвідувача охоту купувати.

Ми готові вирішити найскладніші завдання юзабіліті та зробити ваш сайт ефективним інструментом спілкування з цільовою аудиторією.

Що ми пропонуємо

Новим гравцям

Проектування інтернет-майданчиків з нуля. Розробка користувацького інтерфейсу, зовнішньої видимої частини проекту. Визначення завдань, проектування структури основних сторінок і каталогу сайту, розробка дизайн-макету, контроль запуску інтернет-майданчику.

Робота з лояльністю

Спрощення форм пошуку товару, розробка портальних сторінок, оптимізація товарної викладки (мерчандайзингу) інтернет-магазинів, системи розширених фільтрів.

Підвищення ефективності

Збільшення глибини перегляду матеріалів за рахунок розробки механізму їхнього зв’язку, циклічного залучення. Визначення найбільш клікабельних рекламних блоків сторінок проекту, внесення коригувань у верстку сторінок і публікацій.

Інтернет-магазинам

Оптимізація конверсії, збільшення середньої суми чеку, а також маржі на основі даних Google Analytics, Яндекс Метрики та експертизи в ніші. Коригування, внесення змін в елементи сайту, що впливають на ці показники.

Інструменти

Юзабіліті-аудит

Експертна оцінка інтерфейсу: аналітика даних, вивчення моделі поведінки користувача, теплових карт, аудит комерційних показників сайту, розгортання системи метрик для оцінки ефективності прийнятих рішень щодо змін.

Розробка концепції

Формулювання завдань, функцій проекту. Визначення основних напрямків коригування інтерфейсу або структури проекту для підвищення KPI. Ескізне прототипування системи.

Прототипування і дизайн

Детальний аналіз задач користувачів і предметної області, розробка докладних прототипів, тестування на динамічних прототипах. Розробка дизайн-макетів, контроль впровадження і подальша оцінка ефективності отриманих даних.

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Наш подход

Етапи просування мобільних додатків

1Налаштування мобільної аналітики

Аналітика мобільних додатків дає можливість:

  • зібрати дані про роботу додатка для подальшого аналізу;
  • переконатися в точності і достовірності отриманої інформації;
  • отримати додаткові відомості про канали трафіку і установок.

2Оптимізація в магазині додатків (ASO)

Оптимізація додатків під Google Play і App Store дозволяє:

  • привести трафік з органічної видачі;
  • отримати умовно безкоштовні встановлення додатка;
  • підвищити ефективність інших каналів, які залучають трафік на сторінку додатка в магазинах Apple і Google;
  • правильно ранжуватися в категоріях, рейтингах, щоб користувачі легше знаходили додаток.

ASO є одним з найважливіших етапів просування додатків в Google Play і App Store.

3Запуск рекламних кампаній

Налаштування рекламної кампанії допомагає:

  • оптимізувати рекламну кампанію під досягнення потрібних KPI по установкам і охопленням;
  • провести сегментацію користувачів і персоналізувати торгову пропозицію;
  • побудувати послідовну комунікації з користувачем на відповідних етапах взаємодії та життєвого циклу.

4Аналіз і утримання

За допомогою аналітики можна визначити:

  • як поводяться користувачі після установки, слабкі місця програми та можливості для поліпшення;
  • показники прибутковості додатку;
  • ефективність маркетингових заходів і просування в цілому;

Утримання дозволяє перевести користувачів в лояльну аудиторію, мотивувати їх повертатися в додаток для здійснення цільових дій.

5КPI просування мобільних додатків

На старті визначаються показники ефективності просування (КPI). У процесі роботи ми аналізуємо їх в динаміці, стежимо за результативністю кампаній. Які KPI ми використовуємо при просуванні мобільних додатків android і ios:

  • CPI (Cost per install), CPA (Cost per action) - ціна за встановлення і цільову дію;
  • LTV (Life Time Value) - середній дохід з користувача від моменту встановлення і до видалення програми;
  • ARPU (Average revenue per user) - середній дохід на активного користувача. На відміну від LTV, розраховується в будь-який момент часу;
  • Retention Rate - показник повернення користувачів в додаток в розрізі днів, які пройшли з моменту установки;
  • DAU (Daily Active Users), WAU (Weekly Active Users), MAU (Monthly Active Users) - кількість користувачів, які користувалися додатком за день, тиждень і місяць.
Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Клієнти та проекти

Детальніше

Підвищили впізнаваність бренду Monobank.

Замовитувати користувачів на установку програми.

Конвертувати цільову аудиторію в клієнтів з картами Monobank.

активацій карт
до числа встановлень
21,6%

Клієнти та проекти

Kinder.ua

Юзабіліті проектування
Подробнее

Створити сучасний інтернет-магазин, враховуючи специфіку бізнес-процесів компанії

Kingston

Юзабіліті проектування
Подробнее

Спроектувати shop-in-shop для залучення уваги до серії top продукції від компанії Kingston HyperX

Mobilluck

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Юзабіліті-проектування
Контекстна реклама
Навчання
Подробнее

Понад 75% запитів — у Топ–10 пошукових систем

Розробка стратегії контент-розвитку проекту

Аудит макетів сайту на відповідність тех. вимогам, SEO

Кількість
трафіку
+350%

Comfy.ua

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
YouTube-оптимізація
Контекстна реклама
Медійна реклама GDN
Юзабіліті-проектування
Навчання
Подробнее

Оптимізація воронки продажів і картки товару

Оптимізація каналу Youtube

Корпоративні тренінги

Вартість
конверсії
–280%
Збільшення
продажів на
300%

Repka.ua

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Аналітика
Контекстна реклама
Юзабіліті-проектування
Подробнее

Контекстна реклама сайту в Google.AdWords, Яндекс.Директ

Аналітика

Юзабіліті-проектування сторінок сайту

Аеропорт Харків

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Юзабіліті проектування
Технічна підтримка
Подробнее

Повна переробка проекту: проектування та дизайн

BT.kiev.ua

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Просування в YouTube
Контекстна реклама
Юзабіліті-проектування
Email-маркетинг
Контент-маркетинг
Подробнее

Збільшення продажів у контекстній рекламі в 2 рази

Кількість
трафіку
+97%
Вартість
конверсії
–70%
Зростання продажів SEO на +475%
  • Повний пошуковий аудит проекту

  • Розробка стратегії контент-розвитку проекту

  • Налаштування мікророзмітки у видачі ПС

  • Оптимізація структури проекту

Bg
  • Повний пошуковий аудит проекту

  • Рекомендації щодо розширення структури

  • Корпоративне навчання команди журналістів

Кількість
трафіку
+25%

Інші послуги

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10