Юзабіліті

Як це працює

Проектування нових сторінок сайту або ж часткове внесення змін - наступний етап після глибокої аналітики поведінки користувача на сайті та процесу здійснення покупки.

Незручна навігація або меню, занадто малі керуючі кнопки, що не потрапляють в поле зору користувача, або посилання, які не працюють, — всі ці «дрібниці» здатні зашкодити іміджу компанії. Погано організований каталог товарів, складна, переобтяжена питаннями форма замовлення, відсутність звичних способів оплати - все це може відбити у відвідувача охоту купувати.

Ми готові вирішити найскладніші завдання юзабіліті та зробити ваш сайт ефективним інструментом спілкування з цільовою аудиторією.

Що ми пропонуємо

Новим гравцям

Проектування інтернет-майданчиків з нуля. Розробка користувацького інтерфейсу, зовнішньої видимої частини проекту. Визначення завдань, проектування структури основних сторінок і каталогу сайту, розробка дизайн-макету, контроль запуску інтернет-майданчику.

Робота з лояльністю

Спрощення форм пошуку товару, розробка портальних сторінок, оптимізація товарної викладки (мерчандайзингу) інтернет-магазинів, системи розширених фільтрів.

Підвищення ефективності

Збільшення глибини перегляду матеріалів за рахунок розробки механізму їхнього зв’язку, циклічного залучення. Визначення найбільш клікабельних рекламних блоків сторінок проекту, внесення коригувань у верстку сторінок і публікацій.

Інтернет-магазинам

Оптимізація конверсії, збільшення середньої суми чеку, а також маржі на основі даних Google Analytics, Яндекс Метрики та експертизи в ніші. Коригування, внесення змін в елементи сайту, що впливають на ці показники.

Інструменти

Юзабіліті-аудит

Експертна оцінка інтерфейсу: аналітика даних, вивчення моделі поведінки користувача, теплових карт, аудит комерційних показників сайту, розгортання системи метрик для оцінки ефективності прийнятих рішень щодо змін.

Розробка концепції

Формулювання завдань, функцій проекту. Визначення основних напрямків коригування інтерфейсу або структури проекту для підвищення KPI. Ескізне прототипування системи.

Прототипування і дизайн

Детальний аналіз задач користувачів і предметної області, розробка докладних прототипів, тестування на динамічних прототипах. Розробка дизайн-макетів, контроль впровадження і подальша оцінка ефективності отриманих даних.

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

  • Наталія Кошова і Саша Жиляєв намагаються скласти орігамі-жирафа, поки розповідають про співпрацю з Promodo. У компанії COMFY вони відповідають відповідно за напрямки ecommerce і digital-маркетингу.

  • Максим Левченко, директор департаменту "Інтернет-проект" компанії MOYO,
    розповідає про спільну роботу над проектом і ділиться історією успіху.

  • Євген Матлай, директор компанії Infoshina, розповідає про роботу з Promodo.

  • Владислав Чечоткін

    Владислав Чечоткін

    Rozetka.ua

    Із компанією Promodo ми познайомилися в 2006 році на семінарі, який вони організовували. З того часу й почалася наша співпраця.

    Почавши із пошукового просування та отримуючи позитивні результати, ми стали передавати фахівцям й інші проблеми для вирішення. Досить зручно, коли один підрядник може взяти на себе одразу кілька напрямків роботи. Це не тільки економить час, а й дозволяє знаходити комплексне рішення задач, замість того. щоб е закривати точкові потреби.

    Через роки тісної співпраці, що переросли в дружбу, хочеться відзначити не тільки професіоналізм команди, але й добре ставлення, відкритість і готовність до спілкування та експериментів.

  • Артур Міхно

    Артур Міхно

    Work.ua

    Ми вже більше 2-х років працюємо із Promodo над проектом Work.ua. Спрівпраця з ними дозволила нам збільшити цільовий трафік, знизити ціну за конверсію та зробити наш бренд впізнаваним.

    У роботі із Promodo нам подобається їх людяність, можливість взаємодії у будь-який зручний час та швидке реагування на запити. Команда приємно вражає своїм ентузіазмом та професіоналізмом!

    Нам приємно рекомендувати Promodo як надійного партнера.

  • Наталія Кошова

    Наталія Кошова

    Comfy.ua

    У 2014 році ми поставили амбітні цілі щодо розвитку online-каналу продажів. Після кількох зустрічей із командою Promodo ми домовилися про співпрацю на невеликому проекті, що розкрив потенціал можливостей співпраці.

    З того часу ми отримали надійного партнера, який допомагає нам вирішувати не тільки маркетингові задачі, але й розвивати e-commerce взагалі. Разом із Promodo ми досягли значно більшої ефективності в пошуковому маркетингу і роботі з контекстно-медійними мережами.

    Головна перевага роботи Promodo – комплексний, стратегічний підхід та орієнтованість на результат. Ми вдячні за всі челенджі, що служать нам стимулами йти вперед!

  • Володимир Сломушинський

    Володимир Сломушинський

    Technodom.kz

    Під час співпраці компанія Рromodo зарекомендувала себе як команду фахівців, що мають актуальні експертні знання у сфері інтернет-маркетингу.

    Компанія Promodo показала свою здатність відповідально підходити до поставлених задач, виконувати роботи якісно, враховуючи особливості ринку. Важливою частиною роботи Рromodo є готовність вивчати бізнес клієнта для досягнення найамбіціознішої мети.

  • Артур Оруджалієв

    Артур Оруджалієв

    Ain.ua

    Коли виникла необхідність пошукової оптимізації нашого проекту, ми звернулися до Promodo. Критерії були простими: це один з лідерів ринку та наш давній партнер. Компанія добре себе зарекомендувала у співпраці з іншими проектами і проводить відмінні івенти.

    До постійної співпраці ми не були готові, тому домовилися про разову внутрішню оптимізацію сайту. Звіт і всі роботи з оптимізації були виконані вчасно. Ми отримали масу даних, команда Promodo впоралася набагато краще за нас.

Наш подход

Етапи просування мобільних додатків

1Налаштування мобільної аналітики

Аналітика мобільних додатків дає можливість:

  • зібрати дані про роботу додатка для подальшого аналізу;
  • переконатися в точності і достовірності отриманої інформації;
  • отримати додаткові відомості про канали трафіку і установок.

2Оптимізація в магазині додатків (ASO)

Оптимізація додатків під Google Play і App Store дозволяє:

  • привести трафік з органічної видачі;
  • отримати умовно безкоштовні встановлення додатка;
  • підвищити ефективність інших каналів, які залучають трафік на сторінку додатка в магазинах Apple і Google;
  • правильно ранжуватися в категоріях, рейтингах, щоб користувачі легше знаходили додаток.

ASO є одним з найважливіших етапів просування додатків в Google Play і App Store.

3Запуск рекламних кампаній

Налаштування рекламної кампанії допомагає:

  • оптимізувати рекламну кампанію під досягнення потрібних KPI по установкам і охопленням;
  • провести сегментацію користувачів і персоналізувати торгову пропозицію;
  • побудувати послідовну комунікації з користувачем на відповідних етапах взаємодії та життєвого циклу.

4Аналіз і утримання

За допомогою аналітики можна визначити:

  • як поводяться користувачі після установки, слабкі місця програми та можливості для поліпшення;
  • показники прибутковості додатку;
  • ефективність маркетингових заходів і просування в цілому;

Утримання дозволяє перевести користувачів в лояльну аудиторію, мотивувати їх повертатися в додаток для здійснення цільових дій.

5КPI просування мобільних додатків

На старті визначаються показники ефективності просування (КPI). У процесі роботи ми аналізуємо їх в динаміці, стежимо за результативністю кампаній. Які KPI ми використовуємо при просуванні мобільних додатків android і ios:

  • CPI (Cost per install), CPA (Cost per action) - ціна за встановлення і цільову дію;
  • LTV (Life Time Value) - середній дохід з користувача від моменту встановлення і до видалення програми;
  • ARPU (Average revenue per user) - середній дохід на активного користувача. На відміну від LTV, розраховується в будь-який момент часу;
  • Retention Rate - показник повернення користувачів в додаток в розрізі днів, які пройшли з моменту установки;
  • DAU (Daily Active Users), WAU (Weekly Active Users), MAU (Monthly Active Users) - кількість користувачів, які користувалися додатком за день, тиждень і місяць.
Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Клієнти та проекти

Детальніше

Підвищили впізнаваність бренду Monobank.

Замовитувати користувачів на установку програми.

Конвертувати цільову аудиторію в клієнтів з картами Monobank.

активацій карт
до числа встановлень
21,6%

Клієнти та проекти

Kingston

Юзабіліті проектування
Подробнее

Спроектувати shop-in-shop для залучення уваги до серії top продукції від компанії Kingston HyperX

Kinder.ua

Юзабіліті проектування
Подробнее

Створити сучасний інтернет-магазин, враховуючи специфіку бізнес-процесів компанії

Mobilluck

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Юзабіліті-проектування
Контекстна реклама
Навчання
Подробнее

Понад 75% запитів — у Топ–10 пошукових систем

Розробка стратегії контент-розвитку проекту

Аудит макетів сайту на відповідність тех. вимогам, SEO

Кількість
трафіку
+350%

Comfy.ua

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
YouTube-оптимізація
Контекстна реклама
Медійна реклама GDN
Юзабіліті-проектування
Навчання
Подробнее

Оптимізація воронки продажів і картки товару

Оптимізація каналу Youtube

Корпоративні тренінги

Вартість
конверсії
–280%
Збільшення
продажів на
300%

Repka.ua

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Аналітика
Контекстна реклама
Юзабіліті-проектування
Подробнее

Контекстна реклама сайту в Google.AdWords, Яндекс.Директ

Аналітика

Юзабіліті-проектування сторінок сайту

Аеропорт Харків

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Юзабіліті проектування
Технічна підтримка
Подробнее

Повна переробка проекту: проектування та дизайн

BT.kiev.ua

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Просування в YouTube
Контекстна реклама
Юзабіліті-проектування
Email-маркетинг
Контент-маркетинг
Подробнее

Збільшення продажів у контекстній рекламі в 2 рази

Кількість
трафіку
+97%
Вартість
конверсії
–70%
Зростання продажів SEO на +475%
  • Повний пошуковий аудит проекту

  • Розробка стратегії контент-розвитку проекту

  • Налаштування мікророзмітки у видачі ПС

  • Оптимізація структури проекту

Bg
  • Повний пошуковий аудит проекту

  • Рекомендації щодо розширення структури

  • Корпоративне навчання команди журналістів

Кількість
трафіку
+25%

Інші послуги

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10