Пошуковий маркетинг

Як це працює

Пошуковий маркетинг (SEM) — це комплекс заходів із залучення відвідувачів на сайт за допомогою інструментів пошуку: сайти ЗМІ, соціальні мережі, пошукові системи Google, Яндекс, відгуки, відеоогляди, фотографії тощо. До пошукового просування відносять також послуги репутаційного маркетингу (SERM) і просування сайту в результатах пошуку на мобільних пристроях і планшетах.

Що ми пропонуємо

Увага до технічної частини

Інтернет-магазин — програмний механізм, який потребує правильної побудови та постійного аудиту. Коректна робота всіх ланок, дружніх пошуковим системам — запорука успіху пошукового просування сайту.

Внутрішній контент-маркетинг

Безперервне вивчення попиту користувачів, формування груп запитів. Оптимізація наявної структури сайту, товарних фільтрів, розділів меню з метою залучення максимальної кількості покупців на сайт за допомогою пошукових систем.

Комплексні рішення

Послідовна робота з усіма видами контенту сайту: фото та відео-оглядами, технічними описами товарів, блогами, стрічками новин. Увага до цінової політики і повноти товарних пропозицій.

Зовнішній контент-маркетинг

Робота з форумами, блогами, лідерами думок, соціальними відгуками, здатними вирішувати завдання збільшення трафіку, продажів, впізнаваності бренду серед споживачів. Дії з природного зростання посилальної популярності проекту.

Інструменти

Аудит пошукового просування

Повний аудит проекту для виявлення зауважень до програмної реалізації сайту, його контент-змісту, юзабіліті, посилального профілю. Рекомендації з покращення комерційних показників, збільшення трафіку та продажів.

Частиною аудиту може бути аналіз конкурентів.

Аналіз комерційних показників

Розгортання системи аналітики даних і продажів. Аудит даних у розрізі товарних категорій, бренд-пропозицій, окремих товарних одиниць. Накладання результатів на джерела трафіку, показники маржинального прибутку, динаміку їх змін.

Розвиток майданчику

Постійний моніторинг споживчого попиту і пошук можливостей для додаткового залучення цільової аудиторії. Використання внутрішніх можливостей сайту, створення нових груп запитів, товарних пропозицій, зв’язків сайту з соціальними мережами і всіма знаннями про цільову аудиторію, якими володіє інтернет-магазин.

Просування додатків

Щоб велика кількість нових користувачів скачували ваше додаток, воно повинно бути помітним в Google Play і App Store. Велика частина користувачів встановлюють додатки, побачивши їх на перших позиціях в категоріях або пошуку магазину.

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

  • Наталія Кошова і Саша Жиляєв намагаються скласти орігамі-жирафа, поки розповідають про співпрацю з Promodo. У компанії COMFY вони відповідають відповідно за напрямки ecommerce і digital-маркетингу.

  • Максим Левченко, директор департаменту "Інтернет-проект" компанії MOYO,
    розповідає про спільну роботу над проектом і ділиться історією успіху.

  • Євген Матлай, директор компанії Infoshina, розповідає про роботу з Promodo.

  • Владислав Чечоткін

    Владислав Чечоткін

    Rozetka.ua

    Із компанією Promodo ми познайомилися в 2006 році на семінарі, який вони організовували. З того часу й почалася наша співпраця.

    Почавши із пошукового просування та отримуючи позитивні результати, ми стали передавати фахівцям й інші проблеми для вирішення. Досить зручно, коли один підрядник може взяти на себе одразу кілька напрямків роботи. Це не тільки економить час, а й дозволяє знаходити комплексне рішення задач, замість того. щоб е закривати точкові потреби.

    Через роки тісної співпраці, що переросли в дружбу, хочеться відзначити не тільки професіоналізм команди, але й добре ставлення, відкритість і готовність до спілкування та експериментів.

  • Артур Міхно

    Артур Міхно

    Work.ua

    Ми вже більше 2-х років працюємо із Promodo над проектом Work.ua. Спрівпраця з ними дозволила нам збільшити цільовий трафік, знизити ціну за конверсію та зробити наш бренд впізнаваним.

    У роботі із Promodo нам подобається їх людяність, можливість взаємодії у будь-який зручний час та швидке реагування на запити. Команда приємно вражає своїм ентузіазмом та професіоналізмом!

    Нам приємно рекомендувати Promodo як надійного партнера.

  • Наталія Кошова

    Наталія Кошова

    Comfy.ua

    У 2014 році ми поставили амбітні цілі щодо розвитку online-каналу продажів. Після кількох зустрічей із командою Promodo ми домовилися про співпрацю на невеликому проекті, що розкрив потенціал можливостей співпраці.

    З того часу ми отримали надійного партнера, який допомагає нам вирішувати не тільки маркетингові задачі, але й розвивати e-commerce взагалі. Разом із Promodo ми досягли значно більшої ефективності в пошуковому маркетингу і роботі з контекстно-медійними мережами.

    Головна перевага роботи Promodo – комплексний, стратегічний підхід та орієнтованість на результат. Ми вдячні за всі челенджі, що служать нам стимулами йти вперед!

  • Володимир Сломушинський

    Володимир Сломушинський

    Technodom.kz

    Під час співпраці компанія Рromodo зарекомендувала себе як команду фахівців, що мають актуальні експертні знання у сфері інтернет-маркетингу.

    Компанія Promodo показала свою здатність відповідально підходити до поставлених задач, виконувати роботи якісно, враховуючи особливості ринку. Важливою частиною роботи Рromodo є готовність вивчати бізнес клієнта для досягнення найамбіціознішої мети.

  • Артур Оруджалієв

    Артур Оруджалієв

    Ain.ua

    Коли виникла необхідність пошукової оптимізації нашого проекту, ми звернулися до Promodo. Критерії були простими: це один з лідерів ринку та наш давній партнер. Компанія добре себе зарекомендувала у співпраці з іншими проектами і проводить відмінні івенти.

    До постійної співпраці ми не були готові, тому домовилися про разову внутрішню оптимізацію сайту. Звіт і всі роботи з оптимізації були виконані вчасно. Ми отримали масу даних, команда Promodo впоралася набагато краще за нас.

Наш подход

Етапи просування мобільних додатків

1Налаштування мобільної аналітики

Аналітика мобільних додатків дає можливість:

  • зібрати дані про роботу додатка для подальшого аналізу;
  • переконатися в точності і достовірності отриманої інформації;
  • отримати додаткові відомості про канали трафіку і установок.

2Оптимізація в магазині додатків (ASO)

Оптимізація додатків під Google Play і App Store дозволяє:

  • привести трафік з органічної видачі;
  • отримати умовно безкоштовні встановлення додатка;
  • підвищити ефективність інших каналів, які залучають трафік на сторінку додатка в магазинах Apple і Google;
  • правильно ранжуватися в категоріях, рейтингах, щоб користувачі легше знаходили додаток.

ASO є одним з найважливіших етапів просування додатків в Google Play і App Store.

3Запуск рекламних кампаній

Налаштування рекламної кампанії допомагає:

  • оптимізувати рекламну кампанію під досягнення потрібних KPI по установкам і охопленням;
  • провести сегментацію користувачів і персоналізувати торгову пропозицію;
  • побудувати послідовну комунікації з користувачем на відповідних етапах взаємодії та життєвого циклу.

4Аналіз і утримання

За допомогою аналітики можна визначити:

  • як поводяться користувачі після установки, слабкі місця програми та можливості для поліпшення;
  • показники прибутковості додатку;
  • ефективність маркетингових заходів і просування в цілому;

Утримання дозволяє перевести користувачів в лояльну аудиторію, мотивувати їх повертатися в додаток для здійснення цільових дій.

5КPI просування мобільних додатків

На старті визначаються показники ефективності просування (КPI). У процесі роботи ми аналізуємо їх в динаміці, стежимо за результативністю кампаній. Які KPI ми використовуємо при просуванні мобільних додатків android і ios:

  • CPI (Cost per install), CPA (Cost per action) - ціна за встановлення і цільову дію;
  • LTV (Life Time Value) - середній дохід з користувача від моменту встановлення і до видалення програми;
  • ARPU (Average revenue per user) - середній дохід на активного користувача. На відміну від LTV, розраховується в будь-який момент часу;
  • Retention Rate - показник повернення користувачів в додаток в розрізі днів, які пройшли з моменту установки;
  • DAU (Daily Active Users), WAU (Weekly Active Users), MAU (Monthly Active Users) - кількість користувачів, які користувалися додатком за день, тиждень і місяць.
Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Клієнти та проекти

Детальніше

Підвищили впізнаваність бренду Monobank.

Замовитувати користувачів на установку програми.

Конвертувати цільову аудиторію в клієнтів з картами Monobank.

активацій карт
до числа встановлень
21,6%
Детальніше

Як проводити користувача крізь всю воронку: від встановлення застосунку до покупки з нього?

За чотири місяці роботи ми отримали зростання кількості органічних установок: +29% в AppStore та +12% у Google Play.

А також перевиконали план доходу з каналу платної реклами на 12%.

Інші послуги

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
01033, м. Київ,
вул. Сім'ї Прахових, 50,

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18

Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10