Просування мобільних додатків

Як це працює

Просування мобільних додатківдопомагає онлайн-бізнесу вирішувати його головні завдання: залучати, утримувати і повертати клієнтів. Просування додатків в Google Play або Apple Store включає в себе побудову стратегії, підготовку креативів для рекламних кампаній і керування ними, а також аналіз метрик ефективності. Кількість користувачів смартфонів в Україні досягла 85%, половина з яких здійснює покупки онлайн, тому мобільний маркетинг стає стратегічно важливим кроком для eСommerce бізнесу.

Що ми пропонуємо

Залучення

Використовуємо ефективні і перевірені інструменти в рекламних кампаніях для збільшення кількості встановлень мобільних додатків:

• реклама в Google Ads (універсальні кампанії для додатків);

• Facebook- і Instagram-кампанії (аудиторії за інтересами, демографічними ознаками, look-a-like і аудиторії, які можуть змінюватись);

• Apple Search Ads;

• таргетована реклама в Twitter та ін.

Утримання

Допомагаємо утримати і повернути користувачів за допомогою:

• ремаркетингу в Facebook, Instagram і Google Ads.

• push-повідомлень і email-маркетингу.

Оптимізація\ASO

Оптимізуємо профіль мобільного додатку в App Store і Google Play візуально і текстово. Збільшуємо рівень конверсій (перегляди сторінок додатку → установки). Підвищуємо лояльність за допомогою репутаційного маркетингу. Мотивуємо оцінювати додаток, залишати коментарі та рекомендації.

Аналітика

Аналізуємо поведінку користувачів і сегментуємо їх за допомогою RFM-аналізу, визначаємо джерела встановлень. Для збору аналітики використовуємо спеціалізовані трекери з широким функціоналом, які витримують високі навантаження (AppsFlyer, Adjust і ін).

Охоплення

Організовуємо охватні і медійні рекламні кампанії, маркетингові активності, підвищують впізнаваність клієнта. Працюємо з лідерами думок, соц.мережі, в тому числі Youtube.

Інструменти

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Наш подход

Прозорі звіти

Заздалегідь затверджуємо ключові метрики, цільові показники зростання, регулярність підрахунку і періодичність надання звітів про рекламу мобільного додатка.

Експертиза

Ми просуваємо мобільні додатки з 2013 року, допомагаючи проектам наших клієнтів стати лідерами в цільовому регіоні. Наша команда застосовує власні напрацювання і ноу-хау в просуванні.

Комплексний підхід

Формуємо єдину стратегію просування, задаємо пріоритетність етапів, синхронізуємо канали трафіку і налагоджуємо роботу незв'язаних інструментів просування.

Якісний трафік

Залучаємо цільову аудиторію і установки тільки через перевірені канали, використовуємо зрозумілі і відкриті методи просування.

Етапи просування мобільних додатків

1Налаштування мобільної аналітики

Аналітика мобільних додатків дає можливість:

  • зібрати дані про роботу додатка для подальшого аналізу;
  • переконатися в точності і достовірності отриманої інформації;
  • отримати додаткові відомості про канали трафіку і установок.

2Оптимізація в магазині додатків (ASO)

Оптимізація додатків під Google Play і App Store дозволяє:

  • привести трафік з органічної видачі;
  • отримати умовно безкоштовні встановлення додатка;
  • підвищити ефективність інших каналів, які залучають трафік на сторінку додатка в магазинах Apple і Google;
  • правильно ранжуватися в категоріях, рейтингах, щоб користувачі легше знаходили додаток.

ASO є одним з найважливіших етапів просування додатків в Google Play і App Store.

3Запуск рекламних кампаній

Налаштування рекламної кампанії допомагає:

  • оптимізувати рекламну кампанію під досягнення потрібних KPI по установкам і охопленням;
  • провести сегментацію користувачів і персоналізувати торгову пропозицію;
  • побудувати послідовну комунікації з користувачем на відповідних етапах взаємодії та життєвого циклу.

4Аналіз і утримання

За допомогою аналітики можна визначити:

  • як поводяться користувачі після установки, слабкі місця програми та можливості для поліпшення;
  • показники прибутковості додатку;
  • ефективність маркетингових заходів і просування в цілому;

Утримання дозволяє перевести користувачів в лояльну аудиторію, мотивувати їх повертатися в додаток для здійснення цільових дій.

5КPI просування мобільних додатків

На старті визначаються показники ефективності просування (КPI). У процесі роботи ми аналізуємо їх в динаміці, стежимо за результативністю кампаній. Які KPI ми використовуємо при просуванні мобільних додатків android і ios:

  • CPI (Cost per install), CPA (Cost per action) - ціна за встановлення і цільову дію;
  • LTV (Life Time Value) - середній дохід з користувача від моменту встановлення і до видалення програми;
  • ARPU (Average revenue per user) - середній дохід на активного користувача. На відміну від LTV, розраховується в будь-який момент часу;
  • Retention Rate - показник повернення користувачів в додаток в розрізі днів, які пройшли з моменту установки;
  • DAU (Daily Active Users), WAU (Weekly Active Users), MAU (Monthly Active Users) - кількість користувачів, які користувалися додатком за день, тиждень і місяць.
Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Клієнти та проекти

Детальніше

Підвищили впізнаваність бренду Monobank.

Замовитувати користувачів на установку програми.

Конвертувати цільову аудиторію в клієнтів з картами Monobank.

активацій карт
до числа встановлень
21,6%

Інші послуги

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10