PPC

Як це працює

Контекстна реклама Google Ads

Таргетована реклама Facebook, Instagram

Tik Tok

LinkedIn

Spotify, Waze и др.

Що ми пропонуємо

Міцний фундамент

Ретельне опрацювання структури рекламних кампаній, окремих груп оголошень. Налаштування показників ефективності, заснованих на ROI, показниках продажів електронної комерції, маркетингового бюджету, системи обліку продажів на стороні клієнта.

Увага до деталей

Ретельне опрацювання кожної групи оголошень і налаштування показників ефективності. Підвищена увага до специфіки бізнесу: вузькотематичні запити, скорочення, запити, пов’язані з регіонами діяльності компанії.

Досвід та експертиза

Багаторічний досвід в області електроної комерції. Масштабування рекламних кампаній з гарантованим прогнозом змін показників ефективності. Комплексні стратегії кампаній в синергії з іншими інструментами Target.mail.ru, Facebook, VK.

Повернення та утримання

Широке застосування можливостей технологій ремаркетингу і RTB. Налагодження та сегментація списків ремаркетингу, логіки взаємодії з аудиторією. Робота з банерними рекламними кампаніями «під ключ»: від ідеї до повної реалізації.

Інструменти

Досвідченим інтернет-магазинам

Підбір performance інструментів для досягнення бізнес-мети Клієнта.

Для нових гравців

Формування стратегії просування з урахуванням online та offline продажів.

Широкий інструментарій

Аналіз ринку та визначення точок зростання для бізнесу. Масштабування бізнесу online.

Регулярний аудит конверсій

Технічне налаштування облікових записів. Аналіз ефективності та оптимізація кампаній.

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

  • Наталія Кошова і Саша Жиляєв намагаються скласти орігамі-жирафа, поки розповідають про співпрацю з Promodo. У компанії COMFY вони відповідають відповідно за напрямки ecommerce і digital-маркетингу.

  • Максим Левченко, директор департаменту "Інтернет-проект" компанії MOYO,
    розповідає про спільну роботу над проектом і ділиться історією успіху.

  • Євген Матлай, директор компанії Infoshina, розповідає про роботу з Promodo.

  • Владислав Чечоткін

    Владислав Чечоткін

    Rozetka.ua

    Із компанією Promodo ми познайомилися в 2006 році на семінарі, який вони організовували. З того часу й почалася наша співпраця.

    Почавши із пошукового просування та отримуючи позитивні результати, ми стали передавати фахівцям й інші проблеми для вирішення. Досить зручно, коли один підрядник може взяти на себе одразу кілька напрямків роботи. Це не тільки економить час, а й дозволяє знаходити комплексне рішення задач, замість того. щоб е закривати точкові потреби.

    Через роки тісної співпраці, що переросли в дружбу, хочеться відзначити не тільки професіоналізм команди, але й добре ставлення, відкритість і готовність до спілкування та експериментів.

  • Артур Міхно

    Артур Міхно

    Work.ua

    Ми вже більше 2-х років працюємо із Promodo над проектом Work.ua. Спрівпраця з ними дозволила нам збільшити цільовий трафік, знизити ціну за конверсію та зробити наш бренд впізнаваним.

    У роботі із Promodo нам подобається їх людяність, можливість взаємодії у будь-який зручний час та швидке реагування на запити. Команда приємно вражає своїм ентузіазмом та професіоналізмом!

    Нам приємно рекомендувати Promodo як надійного партнера.

  • Наталія Кошова

    Наталія Кошова

    Comfy.ua

    У 2014 році ми поставили амбітні цілі щодо розвитку online-каналу продажів. Після кількох зустрічей із командою Promodo ми домовилися про співпрацю на невеликому проекті, що розкрив потенціал можливостей співпраці.

    З того часу ми отримали надійного партнера, який допомагає нам вирішувати не тільки маркетингові задачі, але й розвивати e-commerce взагалі. Разом із Promodo ми досягли значно більшої ефективності в пошуковому маркетингу і роботі з контекстно-медійними мережами.

    Головна перевага роботи Promodo – комплексний, стратегічний підхід та орієнтованість на результат. Ми вдячні за всі челенджі, що служать нам стимулами йти вперед!

  • Володимир Сломушинський

    Володимир Сломушинський

    Technodom.kz

    Під час співпраці компанія Рromodo зарекомендувала себе як команду фахівців, що мають актуальні експертні знання у сфері інтернет-маркетингу.

    Компанія Promodo показала свою здатність відповідально підходити до поставлених задач, виконувати роботи якісно, враховуючи особливості ринку. Важливою частиною роботи Рromodo є готовність вивчати бізнес клієнта для досягнення найамбіціознішої мети.

  • Артур Оруджалієв

    Артур Оруджалієв

    Ain.ua

    Коли виникла необхідність пошукової оптимізації нашого проекту, ми звернулися до Promodo. Критерії були простими: це один з лідерів ринку та наш давній партнер. Компанія добре себе зарекомендувала у співпраці з іншими проектами і проводить відмінні івенти.

    До постійної співпраці ми не були готові, тому домовилися про разову внутрішню оптимізацію сайту. Звіт і всі роботи з оптимізації були виконані вчасно. Ми отримали масу даних, команда Promodo впоралася набагато краще за нас.

Навіщо треба налаштувати контекстну рекламу?

Контекстна реклама - це платні рекламні оголошення в Google, коли користувач отримує релевантне рекламне оголошення на сторінці пошуку. Перші чотири рядки, які бачить користувач в пошуку, є контекстною рекламою.

Види контекстної реклами

Пошукова - вид реклами при якій користувач при введенні запиту бачить рекламні оголошення. Бюджет на рекламу розраховується з оплатою за клік або за покази, в залежності від цілей бізнесу.

Товарні оголошення в Google Shopping - вид реклами для інтернет-магазинів, при якій користувачі при введенні запиту, бачать рекламне оголошення у вигляді карток товарів з коротким описом. При кліці на товарне оголошення користувач потрапляє на картку необхідного йому товару.

Медійна - вид реклами при якій банер, анімованих або відео блоків з продуктом або послугою розміщується на інших релевантних майданчиках і привертає трафік на сайт.

Ремаркетинг - вид реклами при якій користувач, який раніше відвідував і взаємодіяв з вашим сайтом, вийшов з нього без покупки, але бачить ваше рекламне оголошення на інших сайтах. Дана реклама дозволяє збільшити коефіцієнт конверсії на сайті і збільшити середній чек покупця.

Таргетована - вид реклами при якій користувачі бачать оголошення в стрічці, сторіз соціальних мереж Facebook і Instagram. Оплата здійснюється за покази і за кліки.

Що входить в послуги налаштування контекстної реклами?

  • Розробка комплексної стратегії ведення контекстної реклами основуючись на портрет вашої цільової аудиторії, аналіз їх потреб і детальне вивчення властивостей товару;
  • Швидкий запуск першої рекламної кампанії та налаштування облікового профілю в Google Adwords, що дає вам змогу відразу почати отримувати дохід від переходів з контекстної реклами;
  • Точна настройка таргетингу, тільки на мотивованих потенційних клієнтів. Навіть якщо ви маєте регіональний бізнес і потребуєте налаштування реклами в окремому місті чи регіоні;
  • Написання привабливих заголовків з актуальними пропозиціями;
  • Регулярний аналіз і контроль ведення рекламної кампанії з коригуванням ставок;
  • Проведення глибокої аналітики показників вашої рекламної кампанії;
  • Аудит контекстної реклами і рекламного кабінету з метою поліпшення показників кампанії;
  • Проведення A / B тестів рекламних оголошень;
  • Детальний звіт по конверсіям і переходам з платної реклами в пошукових системах;
  • Розробка пропозицій щодо утримання та збільшення кількості конверсій за допомогою інших каналів інтернет-маркетингу.

Етапи налаштування пошукової рекламної кампанії

1. Аудит рекламного кабінету і кампаній. Перш ніж приступити до налаштування і ведення рекламних кампаній фахівці Promodo проведуть детальний аудит рекламного кабінету і на основі його складуть план майбутніх робіт по залученню платоспроможного трафіку на сайт.

2. Розробка стратегії. На основі аналізу вашого продукту, ринку і конкурентів ми розробимо ефективний план просування. У підсумку ви отримаєте детальний план робіт з грамотним розподілом рекламного бюджету на основі потреб вашого бізнесу.

3. Налаштування кабінету в Google Adwards і рекламних кампаній. Після аналізу конкурентів і ретельного опрацювання семантичного ядра, ppc-фахівці налаштують необхідний тип реклами, підберуть ключові слова, складуть заголовки і рекламні тексти для оголошень.

4. Детальне налаштування таргетингу на цільову аудиторію.

5. Запуск рекламної кампанії. Перш, ніж запустити рекламу на запланований бюджет фахівці проведуть тестовий запуск для аналізу ефективності та внесення змін.

6. Підключення рекламного кабінету до систем аналітики Google Analytics. Ви завжди будете в курсі коефіцієнта конверсії рекламних оголошень і кількості притягається трафіку на сайт.

7. Коригування ставок. Наші фахівці постійно моніторять позиції вашого сайту і оперативно коректують вартість кліка для того, щоб ви завжди залишалися першими.

Переваги налаштування контекстної реклами

  • Швидка окупність і легкий старт для початку продажів з вашого сайту. На відміну від інших каналів залучення трафіку контекстна реклама дозволяє, при правильному налаштуванні, збільшити прибуток на вашому сайті в перші тижні запуску кампанії.
  • Розрахунок орієнтовних витрат і прибутку від реклами. Ви завжди можете оцінити приблизний обсяг трафіку, який можете отримати під конкретний рекламний бюджет, опираючись на дослідженні ключових слів або охопленні цільової аудиторії, що надається платформою.
  • Детальний аналіз. Контекстну рекламу легко аналізувати, тому що перед вами є всі дані, включаючи вартість кожного кліка, обсяг генерованого трафіку і кількість конверсій вашого сайту. Дані дозволяють досить швидко розрахувати рентабельність інвестицій і налаштувати PPC кампанію в міру необхідності.
  • Детальний аналіз. Контекстну рекламу легко аналізувати, тому що перед вами є всі дані, включаючи вартість кожного кліка, обсяг генерованого трафіку і кількість конверсій вашого сайту. Дані дозволяють досить швидко розрахувати рентабельність інвестицій і налаштувати PPC кампанію в міру необхідності.

Наш подход

Етапи просування мобільних додатків

1Налаштування мобільної аналітики

Аналітика мобільних додатків дає можливість:

  • зібрати дані про роботу додатка для подальшого аналізу;
  • переконатися в точності і достовірності отриманої інформації;
  • отримати додаткові відомості про канали трафіку і установок.

2Оптимізація в магазині додатків (ASO)

Оптимізація додатків під Google Play і App Store дозволяє:

  • привести трафік з органічної видачі;
  • отримати умовно безкоштовні встановлення додатка;
  • підвищити ефективність інших каналів, які залучають трафік на сторінку додатка в магазинах Apple і Google;
  • правильно ранжуватися в категоріях, рейтингах, щоб користувачі легше знаходили додаток.

ASO є одним з найважливіших етапів просування додатків в Google Play і App Store.

3Запуск рекламних кампаній

Налаштування рекламної кампанії допомагає:

  • оптимізувати рекламну кампанію під досягнення потрібних KPI по установкам і охопленням;
  • провести сегментацію користувачів і персоналізувати торгову пропозицію;
  • побудувати послідовну комунікації з користувачем на відповідних етапах взаємодії та життєвого циклу.

4Аналіз і утримання

За допомогою аналітики можна визначити:

  • як поводяться користувачі після установки, слабкі місця програми та можливості для поліпшення;
  • показники прибутковості додатку;
  • ефективність маркетингових заходів і просування в цілому;

Утримання дозволяє перевести користувачів в лояльну аудиторію, мотивувати їх повертатися в додаток для здійснення цільових дій.

5КPI просування мобільних додатків

На старті визначаються показники ефективності просування (КPI). У процесі роботи ми аналізуємо їх в динаміці, стежимо за результативністю кампаній. Які KPI ми використовуємо при просуванні мобільних додатків android і ios:

  • CPI (Cost per install), CPA (Cost per action) - ціна за встановлення і цільову дію;
  • LTV (Life Time Value) - середній дохід з користувача від моменту встановлення і до видалення програми;
  • ARPU (Average revenue per user) - середній дохід на активного користувача. На відміну від LTV, розраховується в будь-який момент часу;
  • Retention Rate - показник повернення користувачів в додаток в розрізі днів, які пройшли з моменту установки;
  • DAU (Daily Active Users), WAU (Weekly Active Users), MAU (Monthly Active Users) - кількість користувачів, які користувалися додатком за день, тиждень і місяць.
Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Клієнти та проекти

Детальніше

Підвищили впізнаваність бренду Monobank.

Замовитувати користувачів на установку програми.

Конвертувати цільову аудиторію в клієнтів з картами Monobank.

активацій карт
до числа встановлень
21,6%
Детальніше

Як проводити користувача крізь всю воронку: від встановлення застосунку до покупки з нього?

За чотири місяці роботи ми отримали зростання кількості органічних установок: +29% в AppStore та +12% у Google Play.

А також перевиконали план доходу з каналу платної реклами на 12%.

Клієнти та проекти

Georgia Travel

Медійна реклама
Контекстна реклама
Подробнее

Мультиканальне просування і представлення бренду

Сегментація користувачів в розрізі кожного каналу просування

Охоплення цільової аудиторії та підвищення впізнаваності бренду

A/B-тестування рекламних матеріалів на різні аудиторії

Перевиконання плану по каналах на 20%
Збільшення кількості туристів на 14%

Favoritti.com

Email-маркетинг
Контекстна реклама
Подробнее

Комплексний супровід email-маркетингу

Запуск тригерних ланцюжків

Зростання бази
контактів
+120%
Збільшення
транзакцій
+50%

Pokupon

Контекстна реклама
Подробнее

Скорочення витрат робочого часу

Зростання клієнтського трафіку і кількості транзакцій

Збільшення ефективності пошукової реклами.

Число
транзакцій
+ 193%
Зростання
доходу
+ 334%
"
З командою Promodo ми працюємо вже кілька років. За цей час ми виросли в найважливіших показниках д Читати відгук

Bookclub.ua

Контекстна реклама
Подробнее

Контекстна реклама

Оптимізація облікового запису Google AdWords

Зростання
рекрутменту
+ 60%

Інші послуги

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
01033, м. Київ,
вул. Сім'ї Прахових, 50,

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18

Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10