Навіщо це все

Пошукова реклама підійде тим, хто хоче досить швидко підвищити продажі та випередити своїх конкурентів в органічній видачі. Запуск PPC реклами показує результати майже моментально, що є головною перевагою над SEO-оптимізацією.

PPC реклама — це рекламні оголошення у видачі пошукових систем на кшталт Google, на сайтах-партнерах, в Youtube, а також соціальних мережах Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn, сервісах Spotify, Waze та інших, які відображаються за принципом аукціону.

Цей вид реклами має широкі можливості «націлювання» на потрібну вам аудиторію за географічною ознакою, віком, інтересами, купівельною спроможністю та іншими параметрами, релевантними для вашого бізнесу.

Наша філософія

Ми — адепти залучення правильного міксу інструментів пошукової реклами, Google Shopping та Performance Max, ремаркетингу, реклами в соціальних мережах з метою забезпечити максимальну ефективність просування у короткостроковій та довгостроковій перспективі.

Спираючись на показники ROI, вартість продажу товару чи послуги, ви можете бути впевненими, що ваші кошти витрачаються ефективно. Ми ніколи не починатимемо рекламну кампанію, не визначивши цілі, терміни та KPI.

Наш досвід

Екосистема платних каналів залучення аудиторії постійно змінюється. Розібратися у всій безлічі інструментів — наше завдання. Бізнесу потрібні перевірені експерти, щоб ефективно використати цей потужний маркетинговий канал. Як premium-партнери Google та Meta, ми маємо підтверджений досвід та безпрецедентний доступ до даних про споживача та нової інформації. Ця унікальна експертиза також відкриває нам можливість першими тестувати найновіші рекламні інструменти медіаплатформ — все це передається безпосередньо нашим клієнтам.

Планування контекстної реклами за ключовими запитами у минулому. Ми діємо орієнтуючись на моделі поведінки клієнта та цільової аудиторії. Ми знаємо, як отримати максимальну користь з ваших знань про користувача, маркетингових платформ і форматів рекламних повідомлень. Наші фахівці застосовують новітні технології машинного навчання та автоматизації, щоб впливати на ставки та бюджетування рекламних кампаній у пошуковій рекламі, одночасно виконуючи складний аналіз атрибуції.

Як це працює

01

Омніканальні рішення

Ми плануємо, атрибутуємо, вимірюємо та оптимізуємо пошук у всіх доступних рекламних каналах. Це включає аналіз поведінки користувача на мобільних пристроях, аналіз даних продажів в розрізі географії, рекламного інструменту. Ми достовірно вивчаємо сезонний попит на ваш товар чи послугу та обов'язково враховуємо це у плануванні. Завжди у фокусі: аналіз бренд-складової вашого бізнесу, ключові показники лояльної аудиторії, залучення нових покупців та аналіз конкурентів у ніші.

02

Інтеграція даних

Пошук не обмежується ключовими словами. Ми пов'язуємо пошук з онлайн та офлайн-медіа, а також з усіма доступними сигналами, використовуючи дані CRM або сторонні дані про аудиторію. Швидкі рішення приймаються на підставі візуалізації ключових даних для бізнесу в BI-звітах.

03

Постійні експерименти

Платний пошук — це баланс між ефективністю та масштабованістю при досягненні необхідних KPI. Ми використовуємо постійне та детальне тестування рекламних кампаній та інструментів, щоб безперервно підвищувати ефективність маркетингових активностей. Нашим спеціалістам не потрібно пояснювати значущість впливу CPC, CPA, CPL, CPO та багатьох інших показників ефективності рекламних кампаній на кінцеві показники бізнесу.

04

У ногу з автоматизацією

Неможливо уявити сучасний ecommerce-майданчик, який не використовує програмні рішення для автоматизації своїх рекламних кампаній. Ефективно керувати рекламною кампанією з сотнями тисяч SKU без програмних рішень просто неможливо. Ми прихильники автоматизації рутинних завдань без втрати якості, тому активно використовуємо GoogleAds API, Facebook API, мови програмування R, Python, сервіси Google Big Query та Spreadsheets для аналізу та звітності роботи з великими даними.