Контекстна реклама

Як це працює

Контекстна реклама — повідомлення у видачі пошукових систем Google, Bing(і їхніх сайтах-партнерах), на каналі Youtube, таргетована реклама в соціальних мережах Instagram, Facebook і сайтах порівняння. Контекстна реклама має широкі можливості «націлювання» на потрібну вам аудиторію за географічною ознакою, віком, інтересами, купівельною спроможністю і багатьма іншими показниками.

Ремаркетинг (ретаргетінг) є одною з послуг контекстної реклами, що дозволяє звертатися до користувачів, які раніше вже заходили на ваш сайт та проявляли певну активність.

Просування інтернет-магазинів
Контентним проектам
Малому та середньому бізнесу
Міжнародним проектам

Що ми пропонуємо

Міцний фундамент

Ретельне опрацювання структури рекламних кампаній, окремих груп оголошень. Налаштування показників ефективності, заснованих на ROI, показниках продажів електронної комерції, маркетингового бюджету, системи обліку продажів на стороні клієнта.

Увага до деталей

Ретельне опрацювання кожної групи оголошень і налаштування показників ефективності. Підвищена увага до специфіки бізнесу: вузькотематичні запити, скорочення, запити, пов’язані з регіонами діяльності компанії.

Досвід та експертиза

Багаторічний досвід в області електроної комерції. Масштабування рекламних кампаній з гарантованим прогнозом змін показників ефективності. Комплексні стратегії кампаній в синергії з іншими інструментами Target.mail.ru, Facebook, VK.

Повернення та утримання

Широке застосування можливостей технологій ремаркетингу і RTB. Налагодження та сегментація списків ремаркетингу, логіки взаємодії з аудиторією. Робота з банерними рекламними кампаніями «під ключ»: від ідеї до повної реалізації.

Інструменти

Досвідченим інтернет-магазинам

Аудит рекламних кампаній та їх показників ефективності. Використання даних про фізичну структуру аккаунту рекламної кампанії, а також даних Google Analytics, Яндекс.Метрики і заданих KPI. Медіапланування, прогноз показників РК, розробки стратегії просування.

Для нових гравців

Прогноз показників ефективності і вартості залучення покупця на основі багаторічного досвіду та експертизи в інтернет-продажах. Визначення цілей, створення рекламних аккаунтів, тестовий запуск, збір даних і ретельний аудит.

Широкий інструментарій

Використання передових інструментів автоматизації та налаштування ефективності роботи рекламних кампаній: Double Click, Google Adplaner, Abode Media Optimizer, власні розробки автоматизації налаштування систем Яндекс.Директ, технологій API-майданчиків.

Регулярний аудит конверсій

Розгортання системи аналітики даних і продажів. Аудит даних джерел аудиторії, окремих ключових запитів, товарних категорій, бренд-пропозицій, маржинального прибутку. Накладання даних на сезонність попиту, динаміку змін показників.

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

  • Наталія Кошова і Саша Жиляєв намагаються скласти орігамі-жирафа, поки розповідають про співпрацю з Promodo. У компанії COMFY вони відповідають відповідно за напрямки ecommerce і digital-маркетингу.

  • Максим Левченко, директор департаменту "Інтернет-проект" компанії MOYO,
    розповідає про спільну роботу над проектом і ділиться історією успіху.

  • Євген Матлай, директор компанії Infoshina, розповідає про роботу з Promodo.

  • Владислав Чечоткін

    Владислав Чечоткін

    Rozetka.ua

    Із компанією Promodo ми познайомилися в 2006 році на семінарі, який вони організовували. З того часу й почалася наша співпраця.

    Почавши із пошукового просування та отримуючи позитивні результати, ми стали передавати фахівцям й інші проблеми для вирішення. Досить зручно, коли один підрядник може взяти на себе одразу кілька напрямків роботи. Це не тільки економить час, а й дозволяє знаходити комплексне рішення задач, замість того. щоб е закривати точкові потреби.

    Через роки тісної співпраці, що переросли в дружбу, хочеться відзначити не тільки професіоналізм команди, але й добре ставлення, відкритість і готовність до спілкування та експериментів.

  • Артур Міхно

    Артур Міхно

    Work.ua

    Ми вже більше 2-х років працюємо із Promodo над проектом Work.ua. Спрівпраця з ними дозволила нам збільшити цільовий трафік, знизити ціну за конверсію та зробити наш бренд впізнаваним.

    У роботі із Promodo нам подобається їх людяність, можливість взаємодії у будь-який зручний час та швидке реагування на запити. Команда приємно вражає своїм ентузіазмом та професіоналізмом!

    Нам приємно рекомендувати Promodo як надійного партнера.

  • Наталія Кошова

    Наталія Кошова

    Comfy.ua

    У 2014 році ми поставили амбітні цілі щодо розвитку online-каналу продажів. Після кількох зустрічей із командою Promodo ми домовилися про співпрацю на невеликому проекті, що розкрив потенціал можливостей співпраці.

    З того часу ми отримали надійного партнера, який допомагає нам вирішувати не тільки маркетингові задачі, але й розвивати e-commerce взагалі. Разом із Promodo ми досягли значно більшої ефективності в пошуковому маркетингу і роботі з контекстно-медійними мережами.

    Головна перевага роботи Promodo – комплексний, стратегічний підхід та орієнтованість на результат. Ми вдячні за всі челенджі, що служать нам стимулами йти вперед!

  • Володимир Сломушинський

    Володимир Сломушинський

    Technodom.kz

    Під час співпраці компанія Рromodo зарекомендувала себе як команду фахівців, що мають актуальні експертні знання у сфері інтернет-маркетингу.

    Компанія Promodo показала свою здатність відповідально підходити до поставлених задач, виконувати роботи якісно, враховуючи особливості ринку. Важливою частиною роботи Рromodo є готовність вивчати бізнес клієнта для досягнення найамбіціознішої мети.

  • Артур Оруджалієв

    Артур Оруджалієв

    Ain.ua

    Коли виникла необхідність пошукової оптимізації нашого проекту, ми звернулися до Promodo. Критерії були простими: це один з лідерів ринку та наш давній партнер. Компанія добре себе зарекомендувала у співпраці з іншими проектами і проводить відмінні івенти.

    До постійної співпраці ми не були готові, тому домовилися про разову внутрішню оптимізацію сайту. Звіт і всі роботи з оптимізації були виконані вчасно. Ми отримали масу даних, команда Promodo впоралася набагато краще за нас.

Навіщо треба налаштувати контекстну рекламу?

Контекстна реклама - це платні рекламні оголошення в Google, коли користувач отримує релевантне рекламне оголошення на сторінці пошуку. Перші чотири рядки, які бачить користувач в пошуку, є контекстною рекламою.

Види контекстної реклами

Пошукова - вид реклами при якій користувач при введенні запиту бачить рекламні оголошення. Бюджет на рекламу розраховується з оплатою за клік або за покази, в залежності від цілей бізнесу.

Товарні оголошення в Google Shopping - вид реклами для інтернет-магазинів, при якій користувачі при введенні запиту, бачать рекламне оголошення у вигляді карток товарів з коротким описом. При кліці на товарне оголошення користувач потрапляє на картку необхідного йому товару.

Медійна - вид реклами при якій банер, анімованих або відео блоків з продуктом або послугою розміщується на інших релевантних майданчиках і привертає трафік на сайт.

Ремаркетинг - вид реклами при якій користувач, який раніше відвідував і взаємодіяв з вашим сайтом, вийшов з нього без покупки, але бачить ваше рекламне оголошення на інших сайтах. Дана реклама дозволяє збільшити коефіцієнт конверсії на сайті і збільшити середній чек покупця.

Таргетована - вид реклами при якій користувачі бачать оголошення в стрічці, сторіз соціальних мереж Facebook і Instagram. Оплата здійснюється за покази і за кліки.

Що входить в послуги налаштування контекстної реклами?

  • Розробка комплексної стратегії ведення контекстної реклами основуючись на портрет вашої цільової аудиторії, аналіз їх потреб і детальне вивчення властивостей товару;
  • Швидкий запуск першої рекламної кампанії та налаштування облікового профілю в Google Adwords, що дає вам змогу відразу почати отримувати дохід від переходів з контекстної реклами;
  • Точна настройка таргетингу, тільки на мотивованих потенційних клієнтів. Навіть якщо ви маєте регіональний бізнес і потребуєте налаштування реклами в окремому місті чи регіоні;
  • Написання привабливих заголовків з актуальними пропозиціями;
  • Регулярний аналіз і контроль ведення рекламної кампанії з коригуванням ставок;
  • Проведення глибокої аналітики показників вашої рекламної кампанії;
  • Аудит контекстної реклами і рекламного кабінету з метою поліпшення показників кампанії;
  • Проведення A / B тестів рекламних оголошень;
  • Детальний звіт по конверсіям і переходам з платної реклами в пошукових системах;
  • Розробка пропозицій щодо утримання та збільшення кількості конверсій за допомогою інших каналів інтернет-маркетингу.

Етапи налаштування пошукової рекламної кампанії

1. Аудит рекламного кабінету і кампаній. Перш ніж приступити до налаштування і ведення рекламних кампаній фахівці Promodo проведуть детальний аудит рекламного кабінету і на основі його складуть план майбутніх робіт по залученню платоспроможного трафіку на сайт.

2. Розробка стратегії. На основі аналізу вашого продукту, ринку і конкурентів ми розробимо ефективний план просування. У підсумку ви отримаєте детальний план робіт з грамотним розподілом рекламного бюджету на основі потреб вашого бізнесу.

3. Налаштування кабінету в Google Adwards і рекламних кампаній. Після аналізу конкурентів і ретельного опрацювання семантичного ядра, ppc-фахівці налаштують необхідний тип реклами, підберуть ключові слова, складуть заголовки і рекламні тексти для оголошень.

4. Детальне налаштування таргетингу на цільову аудиторію.

5. Запуск рекламної кампанії. Перш, ніж запустити рекламу на запланований бюджет фахівці проведуть тестовий запуск для аналізу ефективності та внесення змін.

6. Підключення рекламного кабінету до систем аналітики Google Analytics. Ви завжди будете в курсі коефіцієнта конверсії рекламних оголошень і кількості притягається трафіку на сайт.

7. Коригування ставок. Наші фахівці постійно моніторять позиції вашого сайту і оперативно коректують вартість кліка для того, щоб ви завжди залишалися першими.

Переваги налаштування контекстної реклами

  • Швидка окупність і легкий старт для початку продажів з вашого сайту. На відміну від інших каналів залучення трафіку контекстна реклама дозволяє, при правильному налаштуванні, збільшити прибуток на вашому сайті в перші тижні запуску кампанії.
  • Розрахунок орієнтовних витрат і прибутку від реклами. Ви завжди можете оцінити приблизний обсяг трафіку, який можете отримати під конкретний рекламний бюджет, опираючись на дослідженні ключових слів або охопленні цільової аудиторії, що надається платформою.
  • Детальний аналіз. Контекстну рекламу легко аналізувати, тому що перед вами є всі дані, включаючи вартість кожного кліка, обсяг генерованого трафіку і кількість конверсій вашого сайту. Дані дозволяють досить швидко розрахувати рентабельність інвестицій і налаштувати PPC кампанію в міру необхідності.
  • Детальний аналіз. Контекстну рекламу легко аналізувати, тому що перед вами є всі дані, включаючи вартість кожного кліка, обсяг генерованого трафіку і кількість конверсій вашого сайту. Дані дозволяють досить швидко розрахувати рентабельність інвестицій і налаштувати PPC кампанію в міру необхідності.

Наш подход

Етапи просування мобільних додатків

1Налаштування мобільної аналітики

Аналітика мобільних додатків дає можливість:

  • зібрати дані про роботу додатка для подальшого аналізу;
  • переконатися в точності і достовірності отриманої інформації;
  • отримати додаткові відомості про канали трафіку і установок.

2Оптимізація в магазині додатків (ASO)

Оптимізація додатків під Google Play і App Store дозволяє:

  • привести трафік з органічної видачі;
  • отримати умовно безкоштовні встановлення додатка;
  • підвищити ефективність інших каналів, які залучають трафік на сторінку додатка в магазинах Apple і Google;
  • правильно ранжуватися в категоріях, рейтингах, щоб користувачі легше знаходили додаток.

ASO є одним з найважливіших етапів просування додатків в Google Play і App Store.

3Запуск рекламних кампаній

Налаштування рекламної кампанії допомагає:

  • оптимізувати рекламну кампанію під досягнення потрібних KPI по установкам і охопленням;
  • провести сегментацію користувачів і персоналізувати торгову пропозицію;
  • побудувати послідовну комунікації з користувачем на відповідних етапах взаємодії та життєвого циклу.

4Аналіз і утримання

За допомогою аналітики можна визначити:

  • як поводяться користувачі після установки, слабкі місця програми та можливості для поліпшення;
  • показники прибутковості додатку;
  • ефективність маркетингових заходів і просування в цілому;

Утримання дозволяє перевести користувачів в лояльну аудиторію, мотивувати їх повертатися в додаток для здійснення цільових дій.

5КPI просування мобільних додатків

На старті визначаються показники ефективності просування (КPI). У процесі роботи ми аналізуємо їх в динаміці, стежимо за результативністю кампаній. Які KPI ми використовуємо при просуванні мобільних додатків android і ios:

  • CPI (Cost per install), CPA (Cost per action) - ціна за встановлення і цільову дію;
  • LTV (Life Time Value) - середній дохід з користувача від моменту встановлення і до видалення програми;
  • ARPU (Average revenue per user) - середній дохід на активного користувача. На відміну від LTV, розраховується в будь-який момент часу;
  • Retention Rate - показник повернення користувачів в додаток в розрізі днів, які пройшли з моменту установки;
  • DAU (Daily Active Users), WAU (Weekly Active Users), MAU (Monthly Active Users) - кількість користувачів, які користувалися додатком за день, тиждень і місяць.
Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Клієнти та проекти

Детальніше

Підвищили впізнаваність бренду Monobank.

Замовитувати користувачів на установку програми.

Конвертувати цільову аудиторію в клієнтів з картами Monobank.

активацій карт
до числа встановлень
21,6%

Клієнти та проекти

Розетка

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
YouTube-оптимізація
Соціальний маркетинг
Соц. проекти
Контекстна реклама
Подробнее

В пошуковому маркетингу робота з усіма 9 доменами

Понад 80% з 10 000 запитів — у Топ–10 пошукових систем

FB: збільшення фанів на 25% за 5 місяців, VK + 25 000 фанів за 2,5 місяці

FB: 3-разове зростання залученості користувачів

Масштабна робота з контекстною рекламою Google.Adwords, Яндекс.Директ

Робота
з
2008 р.
FB,
VK охоплення
+200%
"
З компанією Promodo ми познайомилися в 2006 році на семінарі, який вони організовували. Відтоді і п Читати відгук

ModnaKasta

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Репутаційний маркетинг
Контекстна реклама
Медійна реклама GDN
Аналітика
Подробнее

Робота з репутаційним маркетингом у видачі пошукових систем

Контекстна реклама, стратегічне планування

Кількість
трафіку
+206%
Кількість
транзакцій
+266%

Comfy.ua

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
YouTube-оптимізація
Контекстна реклама
Медійна реклама GDN
Юзабіліті-проектування
Навчання
Подробнее

Оптимізація воронки продажів і картки товару

Оптимізація каналу Youtube

Корпоративні тренінги

Вартість
конверсії
–280%
Збільшення
продажів на
300%

Yves Rocher

Контекстна реклама
Контекстна реклама в соц. мережах
Подробнее

Таргетинг за базою користувачів у Facebook і Вконтакте

Вартість
конверсії
–33%

Алло

Пошуковий маркетинг
Контекстна реклама
Медійна реклама GDN
Подробнее

Повний пошуковий аудит проекту

Понад 85% з 1000 запитів — у Топ–10 пошукових систем

Робота
з
2008 р.

Дека

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
YouTube-оптимізація
Юзабіліті-проектування
Соціальний маркетинг
Контекстна реклама
Аналітика
Email-маркетинг
Подробнее

Запуск каналу email

Комплексний супровід email-маркетингу

Понад 80% запитів — у Топ–10 пошукових систем

Створення та розвиток активних брендових спільнот у соціальних мережах

Збільшення продажів за допомогою email розсилок на 2100%

Продажі
SEO
+25%
Збільшення
конверсії на
40%
Вартість
конверсії
–71%

Цитрус

Консалтинг і аудит
Просування в YouTube
Контекстна реклама
Аналітика
Подробнее

Підтримка акцій інтернет-магазину контекстною рекламою

Просування каналу YouTube, інтеграція акцій в YouTube

Переглядів в
YouTube
+1820%

MakeUp

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Контекстна реклама
Подробнее

Повний пошуковий аудит проекту

A/B тестування посадкових сторінок

Оптимізація посилального профілю сайту

Збільшення продажів у контекстній рекламі у 1,5 рази

Вартість
конверсії
–55%
"
Спочатку зверталися до Promodo за аудитом сайту і SEO. Згодом домовилися, що Promodo буде вести наш Читати відгук

Moyo.ua

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Контекстна реклама
Медійна реклама GDN
Юзабіліті-проектування
Подробнее

У 2016 році компанія MOYO зросла до 2,2% ринку гаджетів, піднявшись на 9 місце серед українських ecommerce-проектів

Збільшення коефіцієнта транзакцій +42%

Скорочення вартості конверсії на 35% в 2106 році в порівнянні з 2015 роком

Збільшення
трафіку
+ 156%
Обсяг
продажів
+ 263%
"
Ми почали динамічно розвивати бренд MOYO з 2013р. Експериментували з форматами та підходами, а ком Читати відгук

Ельдорадо

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Контекстна реклама
Медійна реклама GDN
Контекстна реклама в соц. мережах
Подробнее

Забезпечення продажів на рівні заданих KPI

Збільшення
продажів
+3000%
"
Від імені інтернет-магазину eldorado.com.ua висловлюю подяку компанії Promodo за високий рівень над Читати відгук

SPORTMASTER

Контекстна реклама
Подробнее

+ 1416% - Збільшення кількості транзакцій на сайті

+ 514% - Зростання трафіку на сайт

TopSecret.ua

Контекстна реклама
Медійна реклама GDN
Подробнее
Вартість
конверсії
-280%
Збільшення
продажів на
300%

Helen Marlen Group

Консалтинг і аудит
Контекстна реклама
Подробнее

Повне перероблення структури аккаунту контекстної реклами Google.AdWords

Аеропорт Бориспіль

Контекстна реклама
Медійна реклама GDN
Контекстна реклама в соц. мережах
Подробнее

Забезпечення продажів на рівні заданих KPI

Stylus

Пошукове просування
Контекстна і медійна реклама
Пошуковий маркетинг
Консалтинг і аудит
Подробнее

Видалення неефективних посилань і формування природного посилального профілю

Оптимізація структури рекламних кампаній

Розширення товарних категорій

Підключення динамічного ремаркетингу AdWords

Пилот

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Юзабіліті-проектування
Контекстна реклама
Медійна реклама
Аналітика
Подробнее

Повний пошуковий аудит проекту

Збільшення продажів у контекстній рекламі в 4 рази

Зростання кількості транзакцій (бронювання авіаквитків) на 76%

Зниження вартості одного бронювання авіаквитка на 46%

Вартість
конверсії
–72%

Дохід
+81%
  • Повний пошуковий аудит проекту

  • Аудит макетів сайту на відповідність технічним вимогам, SEO

  • Збільшення продажів у контекстній рекламі в кілька разів

Продажі
SEO
70%
Вартість
конверсії
–30–40%
711
  • Створення нових груп посадкових сторінок

  • Просування додатку

Кількість трафіку+100%
  • Аудит аккаунту Google.Adwords та його оптимізація

Вартість
конверсії
–10%
Збільшення продажів на28%
  • Просування мобільного додатку

  • Забезпечення продажів на рівні заданих KPI

  • FB: збільшення кількості фанів на 200%

  • FB: 10-ти кратне зростання залученості користувачів

FB: охоплення+200%
Вартість
конверсії
–31%
Збільшення
продажів
200%
  • Забезпечення продажів на рівні заданих KPI

Що ми пропонуємо

Розуміння специфіки

Для сайтів ЗМІ важливим є залучення якісної аудиторії з мінімальною вартістю. Ми розуміємо «показники» цієї аудиторії і необхідність фокусування на глибині перегляду, часі, проведеному користувачем на сайті, тому з самого початку нашого співробітництва готові працювати над реалізацією поставлених завдань.

Увага до деталей

Ретельне опрацювання структури рекламних кампаній, окремих груп оголошень. Налаштування системи метрик та оцінки ефективності, заснованих на знанні про поведінку користувача на проекті.

Досвід та експертиза

Багаторічний досвід у сфері електроної комерції. Масштабування рекламних кампаній з гарантованим прогнозом змін показників ефективності. Комплексні стратегії кампаній в синергії з іншими інструментами Target.mail.ru, Facebook, VK.

Повернення та утримання

Широке застосування можливостей технологій ремаркетингу і RTB. Налаштування та сегментація списків ремаркетингу, логіки взаємодії з аудиторією. Робота з банерними рекламними кампаніями «під ключ»: від ідеї до повної реалізації.

Інструменти

Для наявних РК

Аудит рекламних кампаній та їхніх показників ефективності. Використання даних про фізичну структуру аккаунту рекламної кампанії, а також даних Google Analytics, Яндекс.Метрики і заданих KPI для розробки стратегії просування.

Для нових гравців

Прогноз показників ефективності і вартості залучення покупця на основі багаторічного досвіду та експертизи в ніші. Визначення цілей, створення рекламних аккаунтів, тестовий запуск, збір даних та їхній аналіз. Медіапланування, збільшення ефективності рекламних кампаній з постійним моніторингом комунікацій зі споживачем.

Автоматизація процесу

Використання передових інструментів автоматизації та налаштування ефективності роботи рекламних кампаній: Double Click, Google Adplaner, Marin Software, Adobe AdLense, власні розробки автоматизації налаштування систем Яндекс.Директ, технологій АРІ-майданчиків.

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

  • Наталія Кошова і Саша Жиляєв намагаються скласти орігамі-жирафа, поки розповідають про співпрацю з Promodo. У компанії COMFY вони відповідають відповідно за напрямки ecommerce і digital-маркетингу.

  • Максим Левченко, директор департаменту "Інтернет-проект" компанії MOYO,
    розповідає про спільну роботу над проектом і ділиться історією успіху.

  • Євген Матлай, директор компанії Infoshina, розповідає про роботу з Promodo.

  • Владислав Чечоткін

    Владислав Чечоткін

    Rozetka.ua

    Із компанією Promodo ми познайомилися в 2006 році на семінарі, який вони організовували. З того часу й почалася наша співпраця.

    Почавши із пошукового просування та отримуючи позитивні результати, ми стали передавати фахівцям й інші проблеми для вирішення. Досить зручно, коли один підрядник може взяти на себе одразу кілька напрямків роботи. Це не тільки економить час, а й дозволяє знаходити комплексне рішення задач, замість того. щоб е закривати точкові потреби.

    Через роки тісної співпраці, що переросли в дружбу, хочеться відзначити не тільки професіоналізм команди, але й добре ставлення, відкритість і готовність до спілкування та експериментів.

  • Артур Міхно

    Артур Міхно

    Work.ua

    Ми вже більше 2-х років працюємо із Promodo над проектом Work.ua. Спрівпраця з ними дозволила нам збільшити цільовий трафік, знизити ціну за конверсію та зробити наш бренд впізнаваним.

    У роботі із Promodo нам подобається їх людяність, можливість взаємодії у будь-який зручний час та швидке реагування на запити. Команда приємно вражає своїм ентузіазмом та професіоналізмом!

    Нам приємно рекомендувати Promodo як надійного партнера.

  • Наталія Кошова

    Наталія Кошова

    Comfy.ua

    У 2014 році ми поставили амбітні цілі щодо розвитку online-каналу продажів. Після кількох зустрічей із командою Promodo ми домовилися про співпрацю на невеликому проекті, що розкрив потенціал можливостей співпраці.

    З того часу ми отримали надійного партнера, який допомагає нам вирішувати не тільки маркетингові задачі, але й розвивати e-commerce взагалі. Разом із Promodo ми досягли значно більшої ефективності в пошуковому маркетингу і роботі з контекстно-медійними мережами.

    Головна перевага роботи Promodo – комплексний, стратегічний підхід та орієнтованість на результат. Ми вдячні за всі челенджі, що служать нам стимулами йти вперед!

  • Володимир Сломушинський

    Володимир Сломушинський

    Technodom.kz

    Під час співпраці компанія Рromodo зарекомендувала себе як команду фахівців, що мають актуальні експертні знання у сфері інтернет-маркетингу.

    Компанія Promodo показала свою здатність відповідально підходити до поставлених задач, виконувати роботи якісно, враховуючи особливості ринку. Важливою частиною роботи Рromodo є готовність вивчати бізнес клієнта для досягнення найамбіціознішої мети.

  • Артур Оруджалієв

    Артур Оруджалієв

    Ain.ua

    Коли виникла необхідність пошукової оптимізації нашого проекту, ми звернулися до Promodo. Критерії були простими: це один з лідерів ринку та наш давній партнер. Компанія добре себе зарекомендувала у співпраці з іншими проектами і проводить відмінні івенти.

    До постійної співпраці ми не були готові, тому домовилися про разову внутрішню оптимізацію сайту. Звіт і всі роботи з оптимізації були виконані вчасно. Ми отримали масу даних, команда Promodo впоралася набагато краще за нас.

Наш подход

Етапи просування мобільних додатків

1Налаштування мобільної аналітики

Аналітика мобільних додатків дає можливість:

  • зібрати дані про роботу додатка для подальшого аналізу;
  • переконатися в точності і достовірності отриманої інформації;
  • отримати додаткові відомості про канали трафіку і установок.

2Оптимізація в магазині додатків (ASO)

Оптимізація додатків під Google Play і App Store дозволяє:

  • привести трафік з органічної видачі;
  • отримати умовно безкоштовні встановлення додатка;
  • підвищити ефективність інших каналів, які залучають трафік на сторінку додатка в магазинах Apple і Google;
  • правильно ранжуватися в категоріях, рейтингах, щоб користувачі легше знаходили додаток.

ASO є одним з найважливіших етапів просування додатків в Google Play і App Store.

3Запуск рекламних кампаній

Налаштування рекламної кампанії допомагає:

  • оптимізувати рекламну кампанію під досягнення потрібних KPI по установкам і охопленням;
  • провести сегментацію користувачів і персоналізувати торгову пропозицію;
  • побудувати послідовну комунікації з користувачем на відповідних етапах взаємодії та життєвого циклу.

4Аналіз і утримання

За допомогою аналітики можна визначити:

  • як поводяться користувачі після установки, слабкі місця програми та можливості для поліпшення;
  • показники прибутковості додатку;
  • ефективність маркетингових заходів і просування в цілому;

Утримання дозволяє перевести користувачів в лояльну аудиторію, мотивувати їх повертатися в додаток для здійснення цільових дій.

5КPI просування мобільних додатків

На старті визначаються показники ефективності просування (КPI). У процесі роботи ми аналізуємо їх в динаміці, стежимо за результативністю кампаній. Які KPI ми використовуємо при просуванні мобільних додатків android і ios:

  • CPI (Cost per install), CPA (Cost per action) - ціна за встановлення і цільову дію;
  • LTV (Life Time Value) - середній дохід з користувача від моменту встановлення і до видалення програми;
  • ARPU (Average revenue per user) - середній дохід на активного користувача. На відміну від LTV, розраховується в будь-який момент часу;
  • Retention Rate - показник повернення користувачів в додаток в розрізі днів, які пройшли з моменту установки;
  • DAU (Daily Active Users), WAU (Weekly Active Users), MAU (Monthly Active Users) - кількість користувачів, які користувалися додатком за день, тиждень і місяць.
Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Клієнти та проекти

Детальніше

Підвищили впізнаваність бренду Monobank.

Замовитувати користувачів на установку програми.

Конвертувати цільову аудиторію в клієнтів з картами Monobank.

активацій карт
до числа встановлень
21,6%

Клієнти та проекти

Dobovo

Контекстна реклама
Подробнее

Забезпечення продажів на рівні заданих KPI

Работа.ua

Контекстна реклама
Подробнее

Налаштування та супровід контекстної реклами в мережі Яндекс.Директ

Технопортал

Контекстна реклама
Подробнее

Збільшення CTR-оголошень на 230%

Збільшення частки прямого трафіку на 53%

Кількість
трафіку
+456%

Що ми пропонуємо

Увага до деталей

Ретельне опрацювання кожної групи оголошень і налаштування показників ефективності. Підвищена увага до специфіки бізнесу: вузькотематичні запити, скорочення, запити, пов’язані з регіонами діяльності компанії.

Повернення та утримання

Широке застосування можливостей технологій ремаркетингу і RTB, використання даних аудиторії зі схожими інтересами. Пошук, збір, налагодження та сегментація списків цільової аудиторії, логіки взаємодії з нею.

Аудит конверсій

Підвищена увага до показників продажів, джерел аудиторії і продажів. Аналітика отриманих даних, тестування посадкових сторінок, рекламних пропозицій з метою поліпшення KPI рекламних кампаній.

Комплексність

Налаштування рекламних оголошень з максимальним охопленням цільової аудиторії. Розуміння і використання знань про покупця, можливостей контекстної реклами в соціальних мережах та інших інструментах.

Інструменти

Для наявних РК

Аудит рекламних кампаній та їхніх показників ефективності. Використання даних про фізичну структуру аккаунту рекламної кампанії, а також даних Google Analytics, Яндекс.Метрики і заданих KPI для прогнозування показників рекламної кампанії.

Для нових гравців

Прогноз показників ефективності і вартості залучення покупця на основі багаторічного досвіду та експертизи роботи в нішах. Визначення цілей, створення рекламних аккаунтів, тестовий запуск, збір даних і ретельний аудит.

Занурення у специфіку

Постійна взаємодія з клієнтом, залучення до специфіки бізнесу. Пошук додаткових джерел цільової аудиторії та інструментів для рішення бізнес-завдань.

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

  • Наталія Кошова і Саша Жиляєв намагаються скласти орігамі-жирафа, поки розповідають про співпрацю з Promodo. У компанії COMFY вони відповідають відповідно за напрямки ecommerce і digital-маркетингу.

  • Максим Левченко, директор департаменту "Інтернет-проект" компанії MOYO,
    розповідає про спільну роботу над проектом і ділиться історією успіху.

  • Євген Матлай, директор компанії Infoshina, розповідає про роботу з Promodo.

  • Владислав Чечоткін

    Владислав Чечоткін

    Rozetka.ua

    Із компанією Promodo ми познайомилися в 2006 році на семінарі, який вони організовували. З того часу й почалася наша співпраця.

    Почавши із пошукового просування та отримуючи позитивні результати, ми стали передавати фахівцям й інші проблеми для вирішення. Досить зручно, коли один підрядник може взяти на себе одразу кілька напрямків роботи. Це не тільки економить час, а й дозволяє знаходити комплексне рішення задач, замість того. щоб е закривати точкові потреби.

    Через роки тісної співпраці, що переросли в дружбу, хочеться відзначити не тільки професіоналізм команди, але й добре ставлення, відкритість і готовність до спілкування та експериментів.

  • Артур Міхно

    Артур Міхно

    Work.ua

    Ми вже більше 2-х років працюємо із Promodo над проектом Work.ua. Спрівпраця з ними дозволила нам збільшити цільовий трафік, знизити ціну за конверсію та зробити наш бренд впізнаваним.

    У роботі із Promodo нам подобається їх людяність, можливість взаємодії у будь-який зручний час та швидке реагування на запити. Команда приємно вражає своїм ентузіазмом та професіоналізмом!

    Нам приємно рекомендувати Promodo як надійного партнера.

  • Наталія Кошова

    Наталія Кошова

    Comfy.ua

    У 2014 році ми поставили амбітні цілі щодо розвитку online-каналу продажів. Після кількох зустрічей із командою Promodo ми домовилися про співпрацю на невеликому проекті, що розкрив потенціал можливостей співпраці.

    З того часу ми отримали надійного партнера, який допомагає нам вирішувати не тільки маркетингові задачі, але й розвивати e-commerce взагалі. Разом із Promodo ми досягли значно більшої ефективності в пошуковому маркетингу і роботі з контекстно-медійними мережами.

    Головна перевага роботи Promodo – комплексний, стратегічний підхід та орієнтованість на результат. Ми вдячні за всі челенджі, що служать нам стимулами йти вперед!

  • Володимир Сломушинський

    Володимир Сломушинський

    Technodom.kz

    Під час співпраці компанія Рromodo зарекомендувала себе як команду фахівців, що мають актуальні експертні знання у сфері інтернет-маркетингу.

    Компанія Promodo показала свою здатність відповідально підходити до поставлених задач, виконувати роботи якісно, враховуючи особливості ринку. Важливою частиною роботи Рromodo є готовність вивчати бізнес клієнта для досягнення найамбіціознішої мети.

  • Артур Оруджалієв

    Артур Оруджалієв

    Ain.ua

    Коли виникла необхідність пошукової оптимізації нашого проекту, ми звернулися до Promodo. Критерії були простими: це один з лідерів ринку та наш давній партнер. Компанія добре себе зарекомендувала у співпраці з іншими проектами і проводить відмінні івенти.

    До постійної співпраці ми не були готові, тому домовилися про разову внутрішню оптимізацію сайту. Звіт і всі роботи з оптимізації були виконані вчасно. Ми отримали масу даних, команда Promodo впоралася набагато краще за нас.

Наш подход

Етапи просування мобільних додатків

1Налаштування мобільної аналітики

Аналітика мобільних додатків дає можливість:

  • зібрати дані про роботу додатка для подальшого аналізу;
  • переконатися в точності і достовірності отриманої інформації;
  • отримати додаткові відомості про канали трафіку і установок.

2Оптимізація в магазині додатків (ASO)

Оптимізація додатків під Google Play і App Store дозволяє:

  • привести трафік з органічної видачі;
  • отримати умовно безкоштовні встановлення додатка;
  • підвищити ефективність інших каналів, які залучають трафік на сторінку додатка в магазинах Apple і Google;
  • правильно ранжуватися в категоріях, рейтингах, щоб користувачі легше знаходили додаток.

ASO є одним з найважливіших етапів просування додатків в Google Play і App Store.

3Запуск рекламних кампаній

Налаштування рекламної кампанії допомагає:

  • оптимізувати рекламну кампанію під досягнення потрібних KPI по установкам і охопленням;
  • провести сегментацію користувачів і персоналізувати торгову пропозицію;
  • побудувати послідовну комунікації з користувачем на відповідних етапах взаємодії та життєвого циклу.

4Аналіз і утримання

За допомогою аналітики можна визначити:

  • як поводяться користувачі після установки, слабкі місця програми та можливості для поліпшення;
  • показники прибутковості додатку;
  • ефективність маркетингових заходів і просування в цілому;

Утримання дозволяє перевести користувачів в лояльну аудиторію, мотивувати їх повертатися в додаток для здійснення цільових дій.

5КPI просування мобільних додатків

На старті визначаються показники ефективності просування (КPI). У процесі роботи ми аналізуємо їх в динаміці, стежимо за результативністю кампаній. Які KPI ми використовуємо при просуванні мобільних додатків android і ios:

  • CPI (Cost per install), CPA (Cost per action) - ціна за встановлення і цільову дію;
  • LTV (Life Time Value) - середній дохід з користувача від моменту встановлення і до видалення програми;
  • ARPU (Average revenue per user) - середній дохід на активного користувача. На відміну від LTV, розраховується в будь-який момент часу;
  • Retention Rate - показник повернення користувачів в додаток в розрізі днів, які пройшли з моменту установки;
  • DAU (Daily Active Users), WAU (Weekly Active Users), MAU (Monthly Active Users) - кількість користувачів, які користувалися додатком за день, тиждень і місяць.
Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Клієнти та проекти

Детальніше

Підвищили впізнаваність бренду Monobank.

Замовитувати користувачів на установку програми.

Конвертувати цільову аудиторію в клієнтів з картами Monobank.

активацій карт
до числа встановлень
21,6%

Клієнти та проекти

Work.ua

Контекстна реклама
Подробнее

Збільшення кількості відправлених резюме на 140%

Кількість кліків зросла на 166% при заданому KPI за вартістю кліка

Забезпечення показників охоплення аудиторії на рівні заданих KPI

Нарощування нової аудиторії при збереженні заданої якості досягнення цілей

Збільшення
охоплення
+ 238%
Приріст
агентів
+ 141%
"
Над проектом Work.ua ми вже більше 2-х років співпрацюємо з компанією Promodo. Весь комплекс прове Читати відгук

Paseka.com.ua

Контекстна реклама
Подробнее

Забезпечення продажів на рівні заданих KPI

АХА

Контекстна реклама
Медійна реклама
Подробнее

Розробка стратегії реклами нового продукту компанії

  • Повний пошуковий аудит проекту

  • Забезпечення продажів на рівні заданих KPI

Топ–10 Google, Яндекс 90%
Робота з2009 р.
  • Забезпечення продажів на рівні заданих KPI

Що ми пропонуємо

Google AdWords і Bing.Ads

Налаштування наявних кампаній, створення нових сертифікованими фахівцями. Орієнтація на результат — продаж, підвищення прибутковості кампаній та проекту в цілому.

Facebook, LinkedIn, Twitter

Підтримка корпоративних сторінок клієнтів у соцмережах або іміджу клієнта в соціальних медіа. Стимулювання зростання охоплення аудиторії, її залученості, виконання нею цільових дій (кліки, підписки, переходи на сайт і конверсії).

Аудит конверсій

Посилена увага до комерційних показників, джерел аудиторії і продажів. Аналітика отриманих даних, тестування посадкових сторінок, рекламних пропозицій з метою поліпшення KPI рекламних кампаній.

Повернення та утримання

Широке застосування можливостей технологій ремаркетингу і RTB, роботи зі схожими аудиторіями. Пошук, збір, налаштування та сегментація списків цільової аудиторії, логіки взаємодії з нею.

Інструменти

Для наявних РК

Аудит рекламних кампаній та їхніх показників ефективності. Використання даних про фізичну структуру аккаунту рекламної кампанії, а також даних Google Analytics і заданих KPI для прогнозування та покращення показників ефективності.

Для нових гравців

Прогноз показників ефективності і вартості залучення покупця на основі багаторічного досвіду та експертизи в ніші. Визначення цілей, створення рекламних акаунтів, тестовий запуск, збір даних і аналіз отриманих даних. Медіапланування, збільшенням ефективності рекламних кампаній з постійним моніторингом комунікацій зі споживачем.

Автоматизація процесу

Використання передових інструментів автоматизації та налаштування ефективності роботи рекламних кампаній: Double Click, Google Adplaner, Marin Software, Adobe AdLense, а також —технологій АРІ-майданчиків.

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

  • Наталія Кошова і Саша Жиляєв намагаються скласти орігамі-жирафа, поки розповідають про співпрацю з Promodo. У компанії COMFY вони відповідають відповідно за напрямки ecommerce і digital-маркетингу.

  • Максим Левченко, директор департаменту "Інтернет-проект" компанії MOYO,
    розповідає про спільну роботу над проектом і ділиться історією успіху.

  • Євген Матлай, директор компанії Infoshina, розповідає про роботу з Promodo.

  • Владислав Чечоткін

    Владислав Чечоткін

    Rozetka.ua

    Із компанією Promodo ми познайомилися в 2006 році на семінарі, який вони організовували. З того часу й почалася наша співпраця.

    Почавши із пошукового просування та отримуючи позитивні результати, ми стали передавати фахівцям й інші проблеми для вирішення. Досить зручно, коли один підрядник може взяти на себе одразу кілька напрямків роботи. Це не тільки економить час, а й дозволяє знаходити комплексне рішення задач, замість того. щоб е закривати точкові потреби.

    Через роки тісної співпраці, що переросли в дружбу, хочеться відзначити не тільки професіоналізм команди, але й добре ставлення, відкритість і готовність до спілкування та експериментів.

  • Артур Міхно

    Артур Міхно

    Work.ua

    Ми вже більше 2-х років працюємо із Promodo над проектом Work.ua. Спрівпраця з ними дозволила нам збільшити цільовий трафік, знизити ціну за конверсію та зробити наш бренд впізнаваним.

    У роботі із Promodo нам подобається їх людяність, можливість взаємодії у будь-який зручний час та швидке реагування на запити. Команда приємно вражає своїм ентузіазмом та професіоналізмом!

    Нам приємно рекомендувати Promodo як надійного партнера.

  • Наталія Кошова

    Наталія Кошова

    Comfy.ua

    У 2014 році ми поставили амбітні цілі щодо розвитку online-каналу продажів. Після кількох зустрічей із командою Promodo ми домовилися про співпрацю на невеликому проекті, що розкрив потенціал можливостей співпраці.

    З того часу ми отримали надійного партнера, який допомагає нам вирішувати не тільки маркетингові задачі, але й розвивати e-commerce взагалі. Разом із Promodo ми досягли значно більшої ефективності в пошуковому маркетингу і роботі з контекстно-медійними мережами.

    Головна перевага роботи Promodo – комплексний, стратегічний підхід та орієнтованість на результат. Ми вдячні за всі челенджі, що служать нам стимулами йти вперед!

  • Володимир Сломушинський

    Володимир Сломушинський

    Technodom.kz

    Під час співпраці компанія Рromodo зарекомендувала себе як команду фахівців, що мають актуальні експертні знання у сфері інтернет-маркетингу.

    Компанія Promodo показала свою здатність відповідально підходити до поставлених задач, виконувати роботи якісно, враховуючи особливості ринку. Важливою частиною роботи Рromodo є готовність вивчати бізнес клієнта для досягнення найамбіціознішої мети.

  • Артур Оруджалієв

    Артур Оруджалієв

    Ain.ua

    Коли виникла необхідність пошукової оптимізації нашого проекту, ми звернулися до Promodo. Критерії були простими: це один з лідерів ринку та наш давній партнер. Компанія добре себе зарекомендувала у співпраці з іншими проектами і проводить відмінні івенти.

    До постійної співпраці ми не були готові, тому домовилися про разову внутрішню оптимізацію сайту. Звіт і всі роботи з оптимізації були виконані вчасно. Ми отримали масу даних, команда Promodo впоралася набагато краще за нас.

Наш подход

Етапи просування мобільних додатків

1Налаштування мобільної аналітики

Аналітика мобільних додатків дає можливість:

  • зібрати дані про роботу додатка для подальшого аналізу;
  • переконатися в точності і достовірності отриманої інформації;
  • отримати додаткові відомості про канали трафіку і установок.

2Оптимізація в магазині додатків (ASO)

Оптимізація додатків під Google Play і App Store дозволяє:

  • привести трафік з органічної видачі;
  • отримати умовно безкоштовні встановлення додатка;
  • підвищити ефективність інших каналів, які залучають трафік на сторінку додатка в магазинах Apple і Google;
  • правильно ранжуватися в категоріях, рейтингах, щоб користувачі легше знаходили додаток.

ASO є одним з найважливіших етапів просування додатків в Google Play і App Store.

3Запуск рекламних кампаній

Налаштування рекламної кампанії допомагає:

  • оптимізувати рекламну кампанію під досягнення потрібних KPI по установкам і охопленням;
  • провести сегментацію користувачів і персоналізувати торгову пропозицію;
  • побудувати послідовну комунікації з користувачем на відповідних етапах взаємодії та життєвого циклу.

4Аналіз і утримання

За допомогою аналітики можна визначити:

  • як поводяться користувачі після установки, слабкі місця програми та можливості для поліпшення;
  • показники прибутковості додатку;
  • ефективність маркетингових заходів і просування в цілому;

Утримання дозволяє перевести користувачів в лояльну аудиторію, мотивувати їх повертатися в додаток для здійснення цільових дій.

5КPI просування мобільних додатків

На старті визначаються показники ефективності просування (КPI). У процесі роботи ми аналізуємо їх в динаміці, стежимо за результативністю кампаній. Які KPI ми використовуємо при просуванні мобільних додатків android і ios:

  • CPI (Cost per install), CPA (Cost per action) - ціна за встановлення і цільову дію;
  • LTV (Life Time Value) - середній дохід з користувача від моменту встановлення і до видалення програми;
  • ARPU (Average revenue per user) - середній дохід на активного користувача. На відміну від LTV, розраховується в будь-який момент часу;
  • Retention Rate - показник повернення користувачів в додаток в розрізі днів, які пройшли з моменту установки;
  • DAU (Daily Active Users), WAU (Weekly Active Users), MAU (Monthly Active Users) - кількість користувачів, які користувалися додатком за день, тиждень і місяць.
Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Клієнти та проекти

Детальніше

Підвищили впізнаваність бренду Monobank.

Замовитувати користувачів на установку програми.

Конвертувати цільову аудиторію в клієнтів з картами Monobank.

активацій карт
до числа встановлень
21,6%

Клієнти та проекти

Monobank

Просування додатку
Контекстна реклама
Подробнее

Розробка стратегії просування

Комплексне просування мобільного додатка

Підвищення впізнаваності бренду

конверсія
(активації карт)
21,6%
клієнтів

400 тис
Подробнее

Забезпечення продажів на рівні заданих KPI

Зниження вартості конверсії в контекстній рекламі на 14%

Подробнее

Забезпечення продажів на рівні заданих KPI

Подробнее

Забезпечення продажів на рівні заданих KPI

Зниження вартості конверсії в контекстній рекламі на 24%

Подробнее

Консалтинг, розробка структури аккаунту Google.Adwords

Налаштування та супровід контекстних рекламних кампаній у Facebook

Подробнее

Забезпечення продажів інструментами контекстної реклами на рівні заданих KPI

Подробнее

Забезпечення продажів на рівні заданих KPI

Технічний аудит сайту на відповідність вимогам пошукових систем

Розробка стратегії контент-маркетингу

Маркетинговий аналіз конкурентів та їх активності в мережі інтернет

Life-enthusiast

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
Юзабіліті-проектування
Контекстна реклама в соц. мережах
Аналітика
Подробнее

Зростання рівня конверсії на 30% за рахунок оптимізації воронки продажів

Збільшення кількості транзакцій на 22% за рахунок зменшення вартості залучення інструментами контекстної реклами у Facebook

Продажі
SEO
+50%
Збільшення
доходу на
+37%

Інші послуги

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10