Навіщо це все

Медійна реклама (з англ. Display Advertising) — це графічна, текстова, відео- та аудіореклама, що впливає на емоційне сприйняття інформації про бренд.  

Основною метою медійної реклами є стимулювання або початкове формування попиту на товар чи послугу. Також медіаінструменти застосовуються для вирішення завдання збільшення цільової аудиторії шляхом побудови знань та закріплення бренду у свідомості споживача.

У класичному застосуванні цей вид реклами використовується у зв'язці з performace-інструментами на кшталт контентної реклами, і лише в окремих випадках медійна рекламна кампанія може бути ефективним інструментом продажу.

До digital-медіамайданчиків ми відносимо партнерську мережу Google, YouTube, соціальні мережі Facebook, Instagram та TikTok, а також будь-який партнерський майданчик, який дозволяє комунікувати та вимірювати комунікацію з клієнтом через медіаформат.

Філософія

Нашу філософію роботи з інструментом формулюємо так — цільовому користувачеві, з правильним креативом, достатньою частотою, на якісному майданчику. І обов'язкове застосування інструменту у точній відповідності до завдань клієнта!

Немає сенсу у запуску рекламних кампаній без розуміння термінів, задач, ключових метрик виміру ефективності. Тому в основу нашої роботи ми ставимо завдання з підключення та налаштування таких аналітичних інструментів як Google Campaign Manager 360, Gemius, щоб з точністю до кожної цифри керувати охопленнями, залученням аудиторії в креатив і стежити за цільовими діями, які ми визначили на етапі планування рекламної кампанії.

Досвід

Ми працюємо з ключовими медіамайданчиками та інструментами як офіційний медіапартнер. Використання інструментів Google Ads, Facebook, TikTok, Programmatic DV360, Admixer trade desk або пряме розміщення креативу в online-кінотеатрах — традиційне завдання, з яким наші фахівці впораються максимально ефективно у стислі терміни.

Часто партнер з медіарозміщення оперує лише метриками охоплення рекламної кампанії або частоти показів. І тільки в поодиноких винятках може дати відповіді, як медійна реклама вплинула на продажі. Як компанія, яка гарно спеціалізується і на інструментах Performance-маркетингу, ми розуміємо зв'язку Media та Perfomance та завжди розглядаємо ці інструменти у взаємопов'язаному ланцюжку. Усвідомлюємо, що які б digital-інструменти ми не використовували, зрештою це має позитивно впливати на продажі й на динаміку розвитку бізнесу.

Якщо ви в пошуках партнера, який допоможе правильно створити та спланувати медіаспліт, розробити креативи та самостійно забезпечити розміщення — ви на правильному шляху. Наша команда готова забезпечити вирішення ваших завдань в єдиному вікні.

Як це працює

01

Визначення KPI та цілей, яких ми хочемо досягти

Як і в будь-якій іншій маркетинговій кампанії насамперед важливо визначити цілі медійної реклами та метрики вимірювання її успішності під час та після завершення.

Декілька класичних прикладів використання медійної рекламної кампанії:

Формування попиту товар чи послугу.

Ви як великий ритейл-гравець розмістили на полицях товар, який поки що не має високого попиту та популярності серед потенційних покупців. Для вирішення завдання продажу “нового” товару, ми будемо застосовувати інструменти медійної реклами та працювати на побудову знань та формування первинного попиту на даний товар серед онлайн-аудиторії. Медійна рекламна кампанія працює у зв'язці з інструментами, що продають, і оцінка ефективності йде в комплексі.

Збільшення попиту товар чи послугу.

Як бізнес, ви вже успішно продаєте товар серед цільової online-аудиторії, але перед вами постає завдання збільшення частки продажів за певний проміжок часу. При цьому performence-інструменти вже використовуються на максимум і не дають бажаного приросту. У такому разі ми збільшуємо охоплення рекламної комунікації за допомогою медійних інструментів та майданчиків. Як і в попередньому прикладі, медійна рекламна кампанія працює у зв'язці з інструментами, що продають, оцінка ефективності проводитися в комплексі.

Побудова знань про бренд серед цільової аудиторії

Slando став OLX

Rozetka - щоразу що треба

А моно? - mono

ТАКАМОН сумніватися!

Це приклади успішних рекламних кампаній, спрямованих на побудову знань про бренд. І всі ці завдання вирішуються із застосуванням медіаінструментів як у digital-середовищі, так і офлайн-середовищі на TV та інших носіях.

Звичайно ж, для великого бізнесу та лідерів ніші media-інструменти завжди складають мікс поставлених завдань, форматів розміщення. У таких випадках завжди потрібен ретельний контроль за виконанням кожного окремого медіаспліту та вміння на підставі цифр робити правильну аналітику розміщень. Ми допоможемо вам розібратися у безлічі форматів розміщення і налаштуємо інструменти на реалізацію їх максимального потенціалу.

02

Аналіз цільової аудиторії

Перш ніж переходити до етапу розробки креативу та підбору майданчиків для розміщення, ми маємо вивчити цільову аудиторію для показу нашого медіаповідомлення. Хто найчастіше купує товар чи послугу, які вікові категорії більше схильні до покупки, чи є гендерні переваги та інші важливі фактори рольової моделі покупця.

03

Вибір майданчиків для розміщення

На цьому етапі ми визначаємо майданчики, формат рекламного розміщення, види таргетингу та наші ключові меседжі для комунікації. Від цього етапу багато в чому залежить вартість та ефективність рекламної кампанії, оскільки аудиторія майданчиків може перетинатися і вартість контакту може бути абсолютно різною. Під час створення та планування медіаспліту ми залучаємо множинні аналітичні інструменти для оцінки поведінкових характеристик клієнта, використовуємо власні знання про аудиторію та аналізуємо цифри минулих медіафлайтів.

04

Створення креативів

Аналіз цільової аудиторії, вибір майданчиків, як і сама розробка креативного повідомлення, все це — рівнозначні за своєю значущістю та впливом на кінцеву ефективність етапи медіакомунікації бренду. На цьому етапі робіт відбувається адаптація креативів під різні формати майданчиків, щоб комунікація була чіткою і зрозумілою аудиторії. Цей етап можна назвати досить творчим, оскільки він пов'язаний з виробництвом банерів, відеоматеріалів, звуковим супроводом, графікою та анімацією. При цьому рамки творчості наших фахівців обов'язково враховують позиціювання бренду, традиції, сучасні тренди та інсайти ринку.

05

Налаштування аналітики для оцінки ефективності розміщення

Залежно від мети рекламної кампанії відбувається і вибір метрик для подальшого аналізу та оптимізації флайтів. Обов'язковими етапами є аналіз рекламного повідомлення в розрізі ЦА, визначення ефективного креативу за допомогою А/Б тестування, аналіз необхідної кількості контактів з користувачем досягнення мети (аналітика еф. частот). На підставі цих даних проходить оптимізація розміщення, приймається рішення щодо ефективності креативних рішень, коригується частота рекламних показів, заміряються охоплення ЦА та об’єми продажів.