Медійна реклама

Як це працює

Розміщення статичних, анімованих або відео промоблоків у мережі тематичних сайтів.

Головне завдання банерної реклами в інтернеті - інформування потенційних споживачів про ваш продукт або просування вашого бренду в цілому.

Комунікація зі споживачем відбувається за допомогою візуального образу (банеру) або ж відеоролику, що в результаті призводить до впізнаваності бренду цільовою аудиторією і зростання продажів через інші канали комунікації в digital-середовищі.

Що ми пропонуємо

Швидкий старт

Розробка креативних діджитал-стратегій, робота з «вузькими» цільовими аудиторіями в рамках однієї кампанії. Побудова логіки роботи ретаргетингу інструментами Google.Adwords, Яндекс.Директ, Double Click, за допомогою можливостей соціальних мереж та інших інформаційних майданчиків.

Атрибуція рекламних каналів

Аналітика впливу медійного просування бренду на online-продажі, вибудовування єдиної медійної стратегії поєднанням online- та offline-каналів. Порівняння ефективності медіаканалів, рекомендації щодо прийняття рішень.

Оцінка ефективності

Медіапланування, прогнози та оцінка ефективності медійних рекламних кампаній. Вплив медійних комунікацій на зростання трафіку в інших каналах: прямий, пошуковий, контекстний. Аналіз впливу медійної реклами на показники, важливі для бізнесу: підвищення лояльності цільової аудиторії до бренду, зростання його впізнаваності.

Комплексний підхід

Комплексний підхід у плануванні та реалізації завдань. Поєднання каналів комунікації зі споживачем: медіа, контекстне просування, проведення SMM-активацій. Загальний стратегічний підхід у використанні діджитал-інструментів для досягнення маркетингових і бізнес-цілей клієнта.

Інструменти

AdvertTrack

Зіставний аналіз конкуруючих медіа-кампаній та їх ефективності. Порівняння продуктивності рекламної кампанії з конкурентами, замірювання її питомої ваги в товарній категорії, результативність охоплення цільової аудиторії в рамках застосовуваних інструментів.

AdОpinion/Gemius

Відбір найбільш аффінітивних майданчиків, комплексна оцінка ефективності медійних кампаній з урахуванням показників контактів цільової аудиторії.

AdRiver, DoubleClick

Системи управління інтернет-рекламою на ринку СНД, що забезпечують розміщення рекламних кампаній, їх відстеження в режимі онлайн. Своєчасний аналіз даних та надання звітності про ефективність кожного окремого майданчику розміщення.

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Наш подход

Етапи просування мобільних додатків

1Налаштування мобільної аналітики

Аналітика мобільних додатків дає можливість:

  • зібрати дані про роботу додатка для подальшого аналізу;
  • переконатися в точності і достовірності отриманої інформації;
  • отримати додаткові відомості про канали трафіку і установок.

2Оптимізація в магазині додатків (ASO)

Оптимізація додатків під Google Play і App Store дозволяє:

  • привести трафік з органічної видачі;
  • отримати умовно безкоштовні встановлення додатка;
  • підвищити ефективність інших каналів, які залучають трафік на сторінку додатка в магазинах Apple і Google;
  • правильно ранжуватися в категоріях, рейтингах, щоб користувачі легше знаходили додаток.

ASO є одним з найважливіших етапів просування додатків в Google Play і App Store.

3Запуск рекламних кампаній

Налаштування рекламної кампанії допомагає:

  • оптимізувати рекламну кампанію під досягнення потрібних KPI по установкам і охопленням;
  • провести сегментацію користувачів і персоналізувати торгову пропозицію;
  • побудувати послідовну комунікації з користувачем на відповідних етапах взаємодії та життєвого циклу.

4Аналіз і утримання

За допомогою аналітики можна визначити:

  • як поводяться користувачі після установки, слабкі місця програми та можливості для поліпшення;
  • показники прибутковості додатку;
  • ефективність маркетингових заходів і просування в цілому;

Утримання дозволяє перевести користувачів в лояльну аудиторію, мотивувати їх повертатися в додаток для здійснення цільових дій.

5КPI просування мобільних додатків

На старті визначаються показники ефективності просування (КPI). У процесі роботи ми аналізуємо їх в динаміці, стежимо за результативністю кампаній. Які KPI ми використовуємо при просуванні мобільних додатків android і ios:

  • CPI (Cost per install), CPA (Cost per action) - ціна за встановлення і цільову дію;
  • LTV (Life Time Value) - середній дохід з користувача від моменту встановлення і до видалення програми;
  • ARPU (Average revenue per user) - середній дохід на активного користувача. На відміну від LTV, розраховується в будь-який момент часу;
  • Retention Rate - показник повернення користувачів в додаток в розрізі днів, які пройшли з моменту установки;
  • DAU (Daily Active Users), WAU (Weekly Active Users), MAU (Monthly Active Users) - кількість користувачів, які користувалися додатком за день, тиждень і місяць.
Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Клієнти та проекти

Детальніше

Підвищили впізнаваність бренду Monobank.

Замовитувати користувачів на установку програми.

Конвертувати цільову аудиторію в клієнтів з картами Monobank.

активацій карт
до числа встановлень
21,6%

Клієнти та проекти

Intertop

Медійна реклама
Email-маркетинг
Подробнее

Стабільний і ефективний збір email адрес

Проведення А / В тестування з метою збільшення кількості переходів

Реалізація тригерних ланцюжків з метою збільшення продажів

Забезпечення показників охоплення аудиторії на рівні заданих KPI

Активної
аудиторії
+67%
Прочитання і переходи +20%
Скарги на
спам і відписки
-20%

Georgia Travel

Медійна реклама
Контекстна реклама
Подробнее

Мультиканальне просування і представлення бренду

Сегментація користувачів в розрізі кожного каналу просування

Охоплення цільової аудиторії та підвищення впізнаваності бренду

A/B-тестування рекламних матеріалів на різні аудиторії

Перевиконання плану по каналах на 20%
Збільшення кількості туристів на 14%

LETU.UA

Медійна реклама
Соціальний маркетинг
Подробнее

Розробка контент-стратегії ведення спільнот

Розробка та реалізація креативних активацій

Медійними інструментами за рік було проведено більше 10 РК для охоплення різних груп цільової аудиторії

Comfy.ua

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
YouTube-оптимізація
Контекстна реклама
Медійна реклама GDN
Юзабіліті-проектування
Навчання
Подробнее

Оптимізація воронки продажів і картки товару

Оптимізація каналу Youtube

Корпоративні тренінги

Вартість
конверсії
–280%
Збільшення
продажів на
300%

Astratex

Медійна реклама
Контекстна реклама
Подробнее

Зростання конверсій за рахунок релевантного трафіку на сайт

Орієнтування на ЦА за інтересами, підкріплений аудиторією динамічного ремаркетингу

Зростання
конверсій
× 1,5
Доходу від
e-commerce
× 4
"
З Promodo ми почали співпрацювати близько року тому, оскільки хотіли випробувати контекстну рекламу Читати відгук
Подробнее

Забезпечення показників охоплення аудиторії на рівні заданих KPI

Підтримка оффлайн-комунікацій медійними інструментами

Адаптація оффлайн-повідомлень під діджитал-комунікацію

СPC -30%

Pokerstars

Медійна реклама
Подробнее

Забезпечення показників охоплення аудиторії на рівні заданих KPI

Залучення максимальної кількості цільової аудиторії

Залучення користувачів +590 тис
Охоплення
цільової аудиторії
64%

Інші послуги

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10