Email-маркетинг

Як це працює

Email-маркетинг - найбільш доступний і водночас дієвий інструмент залучення та повернення клієнтів.

Дозволяє істотно збільшити кількість повторних продажів і рівень залученості клієнтів за допомогою роботи з базою даних email адрес. Аналізуючи історію покупок і поведінку клієнтів, можна створити систему відправлення email повідомлень в ті часові проміжки, коли клієнти найбільш готові до купівлі товарів чи послуг.

Що ми пропонуємо

Збільшення виручки, зростання повторних продажів

Аналіз історії покупок клієнтів, виокремлення сегментів і найкращих товарних пропозицій для них. Забезпечення повторних продажів для торгових майданчиків.

Формування експертної репутації

Донесення ключових переваг співробітництва з компанією, демонстрація прикладів робіт, експертних думок, кейсів і новин індустрії.

Підтримка зв’язку

Близько 50% потенційних корпоративних клієнтів не готові зробити покупку в момент звернення у компанію. Email-маркетинг дозволяє підтримувати зв’язок з ними доти, поки вони не будуть готові зробити бажану для майданчика дію.

Інструменти

Інтегрований маркетинг

Комплексна робота з базою контактів, включаючи використання аудиторій у Facebook і контекстної реклами в Gmail.

Сегментування

Аудит бази даних та доступної інформації про покупки клієнтів, розробка структури найбільш перспективних сегментів і тригерів для email-маркетингу.

A/B тестування

Постійне тестування ключових елементів повідомлень з метою підвищення їх ефективності і зростання обсягу продажів із розрахунку на одного підписника і відправлений лист.

Ведення email розсилок

Розробка, верстка email повідомлень, інтеграція системи email-маркетингу з базою даних, ERP-системою і даними Google Analytics.

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Наш подход

Этапы продвижения приложений

1Настройка мобильной аналитики

Мобильная аналитика – важный компонент стратегии продвижения приложения, с настройки которого начинается продвижение мобильных приложение.

Аналитика позволяет:

  • собрать данные о работе приложения для последующего анализа;
  • убедиться в точности и достоверности полученной информации;
  • получить дополнительные сведения о каналах трафика и установок;
  • синхронизировать работу онлайн- и офлайн-каналов продаж (например, Google Analytics и CRM-системы.

2Оптимизация в магазине приложений (ASO)

ASO дает мощный результат и важен для продвижения мобильного приложения, как SEO для продвижения веб-сайта.

Преимущества оптимизации:

  • приводит трафик из органической выдачи;
  • помогает получить условно бесплатные установки приложения;
  • повышает эффективность других каналов, которые привлекают трафик на страницу приложения в магазинах Apple и Google;
  • правильно ранжироваться в категориях, рейтингах, чтобы пользователе легче находили приложение.

3Запуск рекламных кампаний

Успешная рекламная кампания – это не просто платные установки, тестирование инструментов, настроек таргетинга, креативов и проведение экспериментов.

Этот этап помогает:

  • оптимизировать рекламную кампанию под достижение нужных KPI по установкам и охвату;
  • провести сегментацию пользователей и персонализировать торговое предложение;
  • построить последовательную коммуникации с пользователем на соответствующих этапах взаимодействия и жизненного цикла.

4Анализ и удержание

Цель этого этапа:

  • определить, как ведут себя пользователи после, узкие места приложения и возможности для улучшения;
  • оценить показатели прибыльности приложения;
  • определяет эффективность маркетинговых мероприятий и продвижения в целом;
  • удержать лояльную аудиторию, мотивировать их возвращаться в приложение с целью совершить целевые действия.

5КPI продвижения мобильных приложений

Перед началом началом продвижения мы определяем критерии успеха и показатели эффективности. Периодически необходимо анализировать эти показатели в динамике, чтобы убедиться, что продвижение приложения движется в правильном направлении. Часто в работе с клиентами используются такие показатели:

  • CPI (Cost per install), CPA (Cost per action) – цена за установку и целевое действие.
  • LTV (Life Time Value) – средний доход с пользователя от момента установки и до удаления приложения.
  • ARPU (Average revenue per user) – средний доход на активного пользователя. В отличии от LTV, рассчитывается в любой момент времени.
  • Retention Rate – показатель возврата пользователей в приложение в разрезе дней, которые прошли с момента установки.
  • DAU (Daily Active Users), WAU (Weekly Active Users), MAU (Monthly Active Users) - количество пользователей, которые пользовались приложением за день, неделю и месяц.
Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Клієнти та проекти

Intertop

Медійна реклама
Email-маркетинг

Стабільний і ефективний збір email адрес

Проведення А / В тестування з метою збільшення кількості переходів

Реалізація тригерних ланцюжків з метою збільшення продажів

Забезпечення показників охоплення аудиторії на рівні заданих KPI

Активної
аудиторії
+67%
Прочитання і переходи +20%
Скарги на
спам і відписки
-20%

Technodom

Пошуковий маркетинг
Контекстна реклама
Консалтинг i аудит
Email-маркетинг

Запуск каналу email

Комплексний супровід email-маркетингу

Побудова стратегії email-маркетингу

Масштабна робота з контекстною рекламою Google.AdWords, Яндекс.Директ, таргетована реклама (Vk, Facebook, Targetmail.ru)

Динамічний ремаркетинг в Google Display Network на базі платформи Double Click (DFA)

Виконання плану по залученню потенційних покупців в розрізі року

Виконання KPI за кількістю транзакцій за звітний період


Продажiв
+150%
До загальної кількості транзакцій +14%
"
За час співпраці компанія «Promodo» зарекомендувала себе як команду фахівців, що мають актуальні, е Читати відгук

Infoshina

Контекстна реклама
Пошуковий маркетинг
Email-маркетинг
Медійна реклама

Welcome-серія листів формує довіру і лояльність нових клієнтів

Запуск інформаційно-продающих розсилок

Запуск і постійне поліпшення тригерних ланцюжків

Чітке прагнення і позначення завдання по виходу в лідери ніші

Забезпечення продажів на рівні заданих KPI

Регулярний приріст і підвищення показників охоплення аудиторії на рівні заданих KPI

Зростання контактів +300%
Активних
контактів
+51%
Нових
контактів на місяць
+10%

Zootovary.com

Email-маркетинг

Реалізація ефективного збору email адрес

Формування множини сегментів шляхом збору інформації про передплатників

Відправлення персоналізованих листів з метою підвищення ефективності каналу email

Створення тригерних сценаріїв з метою збільшення кількості повторних продажів

Зібрати максимальну кількість інформації про передплатників

Створити максимально персоналізовані листи

Підвищити лояльність користувачів до інтернет-магазину

Збільшення
кількості анкет
+20%
Open Rate
тригерів
+35%
Зростання
доходів
+30%
"
Ми працюємо з командою відділу email-маркетингу компанії Promodo трохи менше року. Основною метою н Читати відгук

SHOKOsmile

Email-маркетинг

Запуск каналу email

Комплексний супровід email-маркетингу

Запуск тригерних ланцюжків

Налагодження та інтеграція на сайті форми для збору push-передплатників

Запровадження системи тригерних email-розсилок

Підвищення продажів за допомогою email-каналу

Розробка контент-стратегії

Конверсія 5-10%
Зріст
продажів
+2100%
"
Із Promodo я знайомий вже давно, регулярно відвідував конференції з інтернет-маркетингу. У кейсі ко Читати відгук

Дека

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
YouTube-оптимізація
Юзабіліті-проектування
Соціальний маркетинг
Контекстна реклама
Аналітика
Email-маркетинг

Запуск каналу email

Комплексний супровід email-маркетингу

Понад 80% запитів — у Топ–10 пошукових систем

Створення та розвиток активних брендових спільнот у соціальних мережах

Збільшення продажів за допомогою email розсилок на 2100%

Продажі
SEO
+25%
Збільшення
конверсії на
40%
Вартість
конверсії
–71%

Portmone

Email-маркетинг

Автоматизація email-маркетингу з метою зниження показників скарг на спам та відписок

Проведення А/В тестування тригерних листів з метою постійного збільшення кількості переходів

Реалізація тригерних сценаріїв з метою підвищення продажів

Ticketon

Контекстна реклама
Пошуковий маркетинг
Соціальний маркетинг
Email-маркетинг
Аналітика

Запуск каналу email

Комплексний супровід email-маркетингу

Запуск тригерних ланцюжків

Відправлення персоналізованих листів з метою підвищення ефективності каналу email

Налагодження та інтеграція на сайті форми для збору push-передплатників

Забезпечення продажів на рівні заданих KPI

Налаштування відстеження та моніторингу бізнес-процесів в одній системі (Google Analytics Universal)

Збільшення бази передплатників і налаштування тригерних розсилок

Кількість
трафіку
+482%
ТОП-10
Google
54%
ТОП-10
Yandex
53%

Favoritti.com

Email-маркетинг
Контекстна реклама

Комплексний супровід email-маркетингу

Запуск тригерних ланцюжків

Зростання бази
контактів
+120%
Збільшення
транзакцій
+50%

WebMarket

Контекстна реклама
Email-маркетинг

Збільшення продажів інструментами email-маркетингу в загальній частці до 10%

Збільшення
продажів
на
20%
Вартість
конверсії
- 25%

АтлетМаркет

Email-маркетинг

Збільшення продажів інструментами email-маркетингу в загальній частці до 20%

Spa-Online

Пошуковий маркетинг
Контекстна реклама
Email-маркетинг

Збільшення продажів інструментами email-маркетингу в загальній частці до 10%

Кількість
трафіку
+125%

Інші послуги

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 759-84-19
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
61072, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10