Пакет Просунутий

Побудування наскрізної аналітики.
Об'єднання онлайн- і офлайн-даних бізнесу.
Великі багатоканальні проекти

від 5 000 у.о.

Замовити

З пакетом Просунутий Ви отримаєте:

Опції базового пакету
  1. Підключення Google Tag Manager

    Перенесення системи аналітики на Google Tag Manager для спрощення підключення і налаштування різноманітних тегів відстеження.

  2. Міждоменне відстеження

    Аналіз дій користувачів на декількох ваших доменах в єдиному звіті.

  3. Персоналізовані дашборди

    Налаштування зручних персоналізованих дашбордів в Google Analytics.

  4. Звіти користувачів

    Створення індивідуальних звітів Google Analytics. Аналіз усіх важливих для вас показників і взаємозв’язків між ними.

  5. Відстеження електронної торгівлі

    Група звітів «Електронна торгівля Google Analytics» призначена для аналізу поведінки покупців на
    e-commerce сайті. Звіти електронної комерції містять докладну інформацію про товари і замовлення (середній чек, показники воронки продажів, популярні категорії й товари, обсяг продажів, час до купівлі та ін.).

  6. Налаштування custom dimensions/metrics

    Аналіз додаткових показників і метрик, яких немає в стандартних звітах Google Analytics.

  7. Індивідуальні сегменти цільової аудиторії

    Налаштування сегментів відвідувачів вашого сайту за різними характеристиками і особливостями поведінки на сайті.

  8. Створення списків ремаркетингу

    Збір необхідних вам аудиторій відвідувачів для ремаркетингових кампаній.

  9. Експерименти з посадковими сторінками

    Проведення експериментів Google Analytics для виявлення найбільш ефективних варіантів ваших веб-сторінок.

  10. Розширені теги ремаркетингу

    Збір даних про відвідувачів для додаткових можливостей в ремаркетингових рекламних кампаніях.

  11. Імпорт даних про витрати рекламних кампаній

    Автоматичний імпорт даних про покази, кліки і витрати х ваших рекламних кампаній в Google Analytics.

Опції розширеного пакету
  1. Розширені звіти електронної торгівлі

    Збір додаткових даних про продажі на вашому сайті: додавання в корзину і видалення з неї, труднощі в процесі оформлення покупки, повернення товарів, маржа і багато іншого.

  2. Налаштування Google Analytics для мобільних додатків

    Збір докладних даних про поведінку користувачів у вашому додатку та їх передача в Google Analytics.

  3. Налагодження коду веб-аналітики

    Визначення і усунення помилок, які впливають на правильну роботу системи веб-аналітики.

  4. Збір додаткових даних

    Збір додаткових даних про поведінку ваших відвідувачів, які не відстежуються автоматично в Google Analytics

  5. Відстеження телефонних дзвінків (Call Tracking)

    Передавання в веб-аналітику даних про дзвінки та їхні джерела, тривалість і ефективність.

  6. Візуалізація даних

    Графічна візуалізація даних веб-аналітики у зручному для вас вигляді.

  7. Крос-девайсне відстеження

    Об’єднання дій одного користувача, який використовує різні пристрої, в один сеанс. Створення звітів за різними пристроями.

  1. Підключення Google BigQuery

    Збір несемпльованих даних та їх передавання в Google BigQuery дає можливість більш детально і гнучко проводити веб-аналітику – використовувати можливості Google Analytics на повну потужність.

  2. Дані про швидкість завантаження сторінок

    Виявлення «проблемних» сторінок за часом відповіді сервера і швидкістю їхнього завантаження, з урахуванням обсягу контенту на них.

  3. Ефективність сторінок з товарами «не в наявності»

    Аналіз ефективності джерел трафіку і прибутку на відвідування залежно від доступності товару/послуги на сайті.

  4. Вплив javascript помилок на конверсію

    Знаходження і усунення помилок JavaScript, які впливають на конверсію.

  5. Вплив способів оплати і доставки на конверсію

    Визначення найбільш ефективних способів доставки і методів оплати для кожного регіону в розрізі товарних груп.

  6. Онлайн-мерчендайзинг

    Ефективний розподіл товарів по вашій онлайн-вітрині – «торгівельних рядах» (категорії товарів) і «полицях» (блоки розміщення товарів).

  7. Аналітика форм

    Аналіз труднощів, з якими користувач стикається під час заповнення форм.

  8. Імпорт даних про offline-взаємодії

    Об’єднання даних з різних джерел (наприклад, CRM) у вашій системі аналітики

  9. Розрахунок ROI рекламних каналів

    Доповнення даних веб-аналітики даними з CRM для розрахунку повернення інвестицій за кожним рекламним каналом.

  10. Мультиканальна аналітика рекламних каналів

    Оцінка вкладу кожної сесії користувача в здійснені конверсії, налаштування моделі атрибуції,яка підходить саме для вас.

  11. Аналіз LTV

    Розрахунок Life Time Value клієнтів на основі даних системи веб-аналітики і CRM. Під час розрахунку беруться до уваги: частота покупок за кожним із каналів реклами, середній чек за кожним каналом, маржинальність, вартість залучення клієнта, платоспроможність груп клієнтів, окупність витрат на залучення груп клієнтів

  12. Вплив цін конкурентів на конверсію

    Інтеграція сервісу Competera з Google Analytics – аналіз конверсії, вартості залучення клієнта, ROI та прибутку залежно від співвідношення з цінами конкурентів.

Отримати консультацію

Інші пакети web-аналітики

Базовий

Отримайте професійно налаштований інструмент веб-аналітики

від 500 у.о.

Замовити

Підключення та налаштування систем веб-аналітики, імпорт витрат рекламних кампаній, налаштування звітів.

Розширений

Дізнайтесь усе про поведінку користувачів і ефективність рекламних кампаній

від 1 250 у.о.

Замовити

Базовий пакет + розширене відстеження e-commerce, відстеження дзвінків, аналіз мобільного додатку.

Інші послуги

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10