Ефективність сторінок з товарами «не в наявності»

Що це таке

Аналіз ефективності джерел трафіку і прибутку на відвідування залежно від доступності товару/послуги на сайті.
Дізнатися вартість опції

Можливості

  • отримання несемпльованої статистики online;
  • ідентифікація додаткових параметрів товарів/послуг на сторінках сайту;
  • визначення частки трафіку залежно від наявності товару/послуги;
  • визначення прибутку на відвідування залежно від наявності товару/послуги;
  • визначення кількості трафіку на недоступний товар/послугу (в розрізі каналів реклами);
  • загальне співвідношення трафіку залежно від наявності товару/послуги (в розрізі вибраного періоду).

Виконання таких робіт

  • налаштування Google Analytics Universal;
  • налаштування Google Tag Manager;
  • підключення/налаштування OWOX BI Streaming;
  • налаштування Google BiqQuery;
  • складання ТЗ для розробників;
  • тестування;
  • публікація тегів;
  • візуалізація даних в Google Spreadsheet.

Результати підключення

  • звіт Google Spreadsheet – частка трафіку залежно від наявності товару;
  • звіт Google Spreadsheet – залежність прибутку на відвідування від наявності товару;
  • звіт Google Spreadsheet – кількість переходів на товар «не в наявності»
    ( в розрізі обраного періоду).

Маркетингові рішення

  • покращення показника відмов і конверсії завдяки усуненню помилок у
    налаштуваннях кампаній (в платних каналах трафіку);
  • визначення фінансових втрат через неправильне направлення трафіку;
  • прийняття рішень щодо програмних змін на сайті (в товарному вивантаженні);
  • прийняття рішень щодо товарного асортименту на сайті;
  • прийняття рішень щодо якісного обслуговування підрядником.

Інші опції з Просунутого пакету:

  1. Підключення Google BigQuery
  2. Дані про швидкість завантаження сторінок
  3. Вплив javascript помилок на конверсію
  4. Вплив способів оплати і доставки на конверсію
  5. Онлайн-мерчендайзинг
  6. Аналітика форм
  7. Імпорт даних про offline-взаємодії
  8. Розрахунок ROI рекламних каналів
  9. Мультиканальна аналітика рекламних каналів
  10. Аналіз LTV
  11. Вплив цін конкурентів на конверсію

Інші пакети web-аналітики

Базовий

Отримайте професійно налаштований інструмент веб-аналітики

від 500 у.о.

Замовити

Підключення та налаштування систем веб-аналітики, імпорт витрат рекламних кампаній, налаштування звітів.

Розширений

Дізнайтесь усе про поведінку користувачів і ефективність рекламних кампаній

від 1 250 у.о.

Замовити

Базовий пакет + розширене відстеження e-commerce, відстеження дзвінків, аналіз мобільного додатку.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10