Розширені теги ремаркетингу

Що це таке

Збір даних про відвідувачів для додаткових можливостей в ремаркетингових рекламних кампаніях.
Дізнатися вартість опції

Можливості

  • показ реклами відвідувачам, які налаштовані на купівлю;
  • можливість налаштувати списки користувачів згідно зі своїми рекламними цілями;
  • широке охоплення аудиторії;
  • ефективне управління ставками для показу рекламних оголошень;
  • готова до використання галерея форматів оголошень;
  • моніторинг показу оголошень;
  • динамічно генерований контент для рекламних оголошень
    (залежно від змін товарів і послуг);
  • можливість використання макетів HTML5 (Google AdWords).

Виконання таких робіт

  • зв’язка акаунтів Google Analytics Universal та Google AdWords;
  • встановлення на сайт тегу ремаркетингу за допомогою Google Tag Manager (GTM);
  • складання ТЗ для розробників;
  • консультації розробників у процесі виконання ТЗ;
  • налаштування GTM для передавання даних про товар/послугу;
  • створення списків ремаркетингу в Google Analytics та інших рекламних системах (за необхідності).

Результати підключення

  • коректна робота розширених тегів ремаркетингу на сайті;
  • коректне налаштування тегів збору додаткової інформації про товари/послуги сайту;
  • створені списки ремаркетингу в рекламних акаунтах готові до використання.

Маркетингові рішення

  • показ реклами користувачам, які раніше відвідували ваш сайт, на інших сайтах в контекстно-медійній мережі;
  • показ реклами користувачам, які раніше відвідували ваш мобільний додаток або
    мобільний сайт, на інших сайтах або в додатках в контекстно-мобільній мережі;
  • показ реклами користувачам, які раніше відвідували ваш сайт, в результаті пошукової видачі;
  • показ реклами користувачам, які раніше дивилися ваше відео або ваш канал YouTube,
    в інших розділах YouTube, на сайтах і в відеороликах контекстно-медійної мережі,
    а також у додатках;
  • ппоказ реклами користувачам за набором індивідуально налаштованих сценаріїв:
    • діапазон вартості переглянутих товарів/послуг;
    • категорія переглянутих товарів/послуг;
    • артикули переглянутих товарів/послуг;
    • назва переглянутих товарів/послуг;
    • відправлення форм;
    • індивідуально налаштовані події.
  • налаштовані списки ремаркетингу не відповідають на питання щодо прийняття маркетингових
    рішень, а лише є одним із інструментів націлених на збільшення охоплення аудиторії, а також
    на підвищення ефективності рекламних кампаній згідно з поставленими маркетинговими цілями.

Інші опції з Базового пакету:

Інші пакети web-аналітики

Розширений

Дізнайтесь усе про поведінку користувачів і ефективність рекламних кампаній

від 1 250 у.о.

Замовити

Базовий пакет + розширене відстеження e-commerce, відстеження дзвінків, аналіз мобільного додатку.

Просунутий

Об’єднайте онлайн і офлайн-дані

від 5 000 у.о.

Замовити

Розширений пакет + облік офлайн-взаємодії, розрахунок ROMI LTV, Google BigQuery, індивідуальні рішення.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10