Веб-аналітика

Налаштування метрик ефективності – ключ до розуміння того, як користувачі купують товари та приймають рішення про співробітництво. Без інструментів веб-аналітики весь онлайн-маркетинг ґрунтувався б лише на здогадках і припущеннях. Без них важко оцінити ефективність рекламної компанії, здійснити вимірювання продажів, розрахувати окупність інвестицій (ROI), життєвий цикл клієнта (LTV), провести АВС-аналіз або моніторинг взаємодії користувачів із сайтом.

Ви не можете керувати тим, що не можна виміряти. Наша задача – правильно оцінити ефективність комунікацій із користувачем та прийняти ефективні рішення щодо розвитку вашого бізнесу в Інтернеті.

Базовий

Отримайте професійно налаштований інструмент веб-аналітики

від 500 у.о.

Замовити

Підключення та налаштування систем веб-аналітики, імпорт витрат рекламних кампаній, налаштування звітів.

Розширений

Дізнайтесь усе про поведінку користувачів і ефективність рекламних кампаній

від 1 250 у.о.

Замовити

Базовий пакет + розширене відстеження e-commerce, відстеження дзвінків, аналіз мобільного додатку.

Просунутий

Об’єднайте онлайн і офлайн-дані

від 5 000 у.о.

Замовити

Розширений пакет + облік офлайн-взаємодії, розрахунок ROMI LTV, Google BigQuery, індивідуальні рішення.

Що ми пропонуємо

Інструменти

Если Вы хотите работать с нами,
давайте начнем с обсуждения задачи
Отримати консультацію

Порівняння пакетів

Опції Базовий Розширений Просунутий
Імпорт витрат рекламних кампаній
Налаштування автоматичного імпорту даних щодо показів, кліків та витрат ваших рекламних кампаній у Google Analytics. Детальніше
Відстеження електронної торгівлі
Налаштування відстеження різних даних про переходи на ecommerce-сайті. Детальна інформація щодо товарів і замовленнях (середній чек, показники воронки продажів, популярні категорії і товари, обсяг продажів, час до покупки і ін.). Детальніше
Підключення Google Tag Manager
Перенесення системи аналітики на Google Tag Manager значно спрощує підключення і настройку різних тегів відстеження. Детальніше
Відстеження дзвінків (call tracking)
Call tracking дозволяє зв'язати дзвінки клієнтів з проведеними рекламними кампаніями. У веб-аналітику передаються дані не тільки про кліки, а й про дзвінки. Детальніше
Розширені звіти електронної торгівлі
Налаштування Enhanced Ecommerce дозволить отримати додаткові дані про продажі на вашому сайті: додавання в корзину і видалення з неї, складності в процесі оформлення покупки, повернення товарів, маржу і ін. Детальніше
Відстеження мобільних додатків
Збір докладних даних щодо поведінки користувачів у вашому додатку і їх передача в Google Analytics. Детальніше
Підключення Google BigQuery
Дозволяє використовувати можливості Google Analytics на повну потужність і в подальшому більш детально і гнучко проводити веб-аналітику. Детальніше
Імпорт офлайн-даних
Об'єднання різних джерел у системі аналітики надає вам розширену інформацію щодо користувачів і дозволяє побудувати більш ефективні маркетингові стратегії. Детальніше
Аналіз атрибуції рекламних каналів
Оцінка "вкладу" сесії кожного користувача в конверсію дозволяє ефективно розподіляти бюджет між рекламними каналами. Детальніше
Міждоменне відстеження
Шлях відвідувача по декількох вашим доменах буде реєструватися як один сеанс Google Analytics. Детальніше
Персоналізовані дашборди
Налаштування зручних персоналізованих дашбордів у Google Analytics. Усі важливі для вас показники в одному місці. Детальніше
Звіти для користувача
Налаштування індивідуальних звітів Google Analytics. Усі важливі для вас показники та взаємозв'язок між ними в персональних звітах. Детальніше
Налаштування custom dimensions/metrics
Створення звітів з показниками, яких немає в стандартних звітах. Детальніше
Індивідуальні сегменти аудиторії
Сегменти дозволяють виділяти групи відвідувачів за певними характеристиками, особливостями поведінки на сайті. Детальніше
Створення списків ремаркетингу
Налаштування збору потрібних вам аудиторій для ремаркетінгових кампаній. Детальніше
Розширені теги ремаркетингу
Можливість показу реклами тих товарів або послуг, якими користувач цікавився на вашому сайті. Детальніше
Експерименти із лендінгами
Експерименти Google Analytics допомагають з'ясувати, яка версія цільової сторінки найбільше сприяє досягненню конверсії або поліпшення важливих показників. Детальніше
Налагодження коду веб-аналітики
Визначення і усунення помилок, що впливають на правильну роботу системи веб-аналітики. Детальніше
Збір додаткових даних
Збір даних, які не відслідковуються автоматично в Google Analytics дозволяє створювати індивідуальні показники ефективності вашого сайту. Детальніше
Візуалізація даних
Графічна візуалізація даних веб-аналітики допоможе оцінити ефективність рекламних кампаній і проекту в цілому. Детальніше
Крос-девайсне відстеження
Об'єднання дій одного користувача, що використовує різні пристрої, в один сеанс. Ви отримаєте доступ до нового комплексу звітів - звітів по різних пристроїв. Детальніше
Дані про швидкість завантаження сторінок
Виявлення "проблемних" сторінок за часом відповіді сервера і швидкості їх завантаження сторінок, з урахуванням обсягу контенту на них. Детальніше
Эффективность страниц с товарами «не в наличии»
Аналіз ефективності джерел трафіку і доходу на відвідування в залежності від доступності товару / послуги на сайті. Детальніше
Вплив JavaScript помилок на конверсію
Знаходження і усунення помилок JavaScript, що впливають на конверсії. Детальніше
Вплив способів оплати й доставки на конверсію
Визначення найбільш ефективних способів доставки і методів оплати для кожного регіону в розрізі товарних груп. Детальніше
Online-мерчендайзинг
Ефективний розподіл товарів по вашій online-вітрині - "торговим рядам" (категорії товарів) і "полицях" (блоки розміщення товарів). Детальніше
Аналітика форм
Аналіз труднощів, з якими користувач стикається під час заповнення форм та розробка пропозицій щодо їх поліпшення. Детальніше
Розрахунок ROI рекламних каналів
Доповнення даних веб-аналітики даними з CRM для розрахунку повернення інвестицій по кожному рекламному каналу. Детальніше
Аналіз LTV (Life Time Value)
Розрахунок Life Time Value клієнтів на основі даних системи веб-аналітики і CRM. При розрахунку враховуються: частота покупок по кожному каналу реклами, середній чек по кожному каналу, маржинальність, вартість залучення клієнта, платоспроможність груп клієнтів, окупність витрат на залучення груп клієнтів. Детальніше
Вплив цін конкурентів на конверсію
Інтеграція сервісу Competera з Google Analytics дозволяє провести аналіз конверсії, вартості залучення клієнта, ROI та доходу в залежності від співвідношення з цінами конкурентів. Детальніше
Подивитися весь список опцій Замовити Замовити Замовити

Клієнти та проекти

Дека

Консалтинг і аудит
Пошуковий маркетинг
YouTube-оптимізація
Юзабіліті-проектування
Соціальний маркетинг
Контекстна реклама
Аналітика
Email-маркетинг

Запуск каналу email

Комплексний супровід email-маркетингу

Понад 80% запитів — у Топ–10 пошукових систем

Створення та розвиток активних брендових спільнот у соціальних мережах

Збільшення продажів за допомогою email розсилок на 2100%

Продажі
SEO
+25%
Збільшення
конверсії на
40%
Вартість
конверсії
–71%

Інші послуги

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207