ЮЗАБІЛІТІ
АУДИТ САЙТУ

Для чого потрібно

Юзабіліті-аудит дозволяє виявити проблеми архітектури, функціоналу, інтерфейсу і контенту сайту, які призводять до зниження конверсії. Іншими словами, це знаходження проблем на сайті, які заважають відвідувачам стати вашими клієнтами.

Серед завдань аналізу юзабіліті сайту- підвищення конверсії сайту, зниження вартості залучення клієнта, збільшення середнього чека, збільшення числа покупок від одного клієнта. Серед поширених помилок в зручності користування сайтом - заплутана і нелогічна навігація, текст, який погано читається, складності в оформленні замовлення.

Підсумком аудиту є список рекомендацій щодо поліпшення інтерфейсу вашого сайту. Існує хибна думка, що після проведення юзабіліті-аудиту потрібно буде розробляти повністю новий сайт. Однак в більшості випадків досить доопрацювати самі "хворі" місця, через які сайт втрачає клієнтів.

В процесі аудиту аналізується велика кількість різних факторів:

  • час завантаження сторінок наявність помилок (верстка, кроссбраузерність, "биті" посилання і т.д.);
  • робота стандартних елементів інтерфейсу за звичними користувачеві сценаріями;
  • зручність здійснення наступного кроку на шляху до конверсії;
  • зручність і "стабільність" структури сайту;
  • загальну якість дизайну і "можливості читати" його елементів;
  • наявність відволікаючих елементів, що відводять від конверсії зручність пошуку на сайті.

Етапи юзабіліті аудиту сайту

етап
Аналіз цільової аудиторії. Вивчення ваших потенційних клієнтів дає розуміння, що їм заважає зробити цільову дію на сайті. Наприклад, відсутність необхідної для прийняття рішення інформації.
етап
Аналіз шляхів відвідувачів по сайту. Вивчення конверсійних шляхів з точки входу на сайт до скоєння цільового дії - за допомогою теплових карт, веб-візору, аналізу шляхів переходу відвідувачів по воронці продажів.
етап
Виявлення бар'єрів. Пошук бар'єрів, що знижують конверсію за допомогою аналізу поведінки відвідувачів на сайті.
етап
Налаштування від конкурентів. Аналіз бізнесу та його специфіки, облік позиціонування і особливостей конкурентів дозволяє підкреслити вашу унікальність в дизайні.
етап
Створення рекомендацій. Формування чітких, детальних і обґрунтованих рекомендації щодо поліпшення архітектури, функціоналу та дизайну сайту.

Визначальну роль в комерційній ефективності сайту грає не тільки рівень його SEO оптимізації, не тільки займані позиції у видачі пошукових систем по цільових ключових запитах, не тільки коректність налаштування рекламних каналів, але і його здатність ефективно конвертувати отриманий трафік. Тобто, те, наскільки сайт зроблений коректно з точки зору Usability, а значить, надає наведеним за допомогою інструментів просування користувачам, комфортний і зручний інтерфейс для пошуку необхідної інформації та здійснення цільової дії.

Навіщо потрібна оптимізація юзабіліті?

Важливість питання «зручності використання» можна чітко побачити на простому прикладі: якщо в процесі просування на сайт-магазин було приведено 1000 користувачів, з яких 100 вибрали товар і додали його в кошик - це відмінний результат і стає особливо прикро, якщо до стадії оплати з цих 100 «теплих» лідов дійшли всього 5. Така ситуація говорить про те, що трафік, наведений на сайт - цільовий і готовий до покупки, але через внутрішні проблеми, що виникли на стадії оформлення замовлення, 95% відсотків продажів було остаточно втрачено.

Якщо подібна ситуація триває досить довго, стає відчутна й інша проблема, яку можна назвати «випалюванням» ніші. Тобто, користувач, одного разу мав негативний досвід роботи з сайтом з 90% -ою вірогідністю не перейде на нього повторно, не кажучи вже про те, щоб повторно намагатися зробити цільову дію. Системно спрацьовує негативний досвід у користувачів, в якийсь момент власник сайту зіткнеться з тим, що цільова аудиторія звузилася до 5% від можливої, внаслідок слабкого юзабіліті.

Незважаючи на те, що це лише приклад, така ситуація цілком реальна, а проблема актуальна для переважної більшості сайтів в тій чи іншій мірі. Для своєчасного виявлення і усунення подібних ситуацій, які критично впливають на комерційну ефективність, існує послуга юзабіліті аудиту, що надається в рамках реалізації комплексного інтернет маркетингу фахівцями Promodo.

Суть аналізу ефективності юзабіліті

Основним завданням аналізу і подальшої оптимізації юзабіліті є пошук проблемних зон на сайті, в яких у користувачів виникають проблеми при взаємодії з інтерфейсом і доступним функціоналом. Таким чином вирішується питання підвищення конверсійності за рахунок внутрішніх коштів, коли відвідувачам ресурсу надається можливість зручної навігації, забезпечується доступність необхідної інформації для прийняття рішення, усуваються помилки в функціоналі.

Якщо врахувати, що роботи з usability спрямовані в першу чергу на те, щоб аудиторія сайту з більшою часткою ймовірності досягала цільового дії, важливо відштовхуватися від специфіки бізнесу і тих дій, які саме для нього є цільовими в рамках сайту який аналізується.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

  • Наталія Кошова і Саша Жиляєв намагаються скласти орігамі-жирафа, поки розповідають про співпрацю з Promodo. У компанії COMFY вони відповідають відповідно за напрямки ecommerce і digital-маркетингу.

  • Максим Левченко, директор департаменту "Інтернет-проект" компанії MOYO,
    розповідає про спільну роботу над проектом і ділиться історією успіху.

  • Євген Матлай, директор компанії Infoshina, розповідає про роботу з Promodo.

  • Владислав Чечоткін

    Владислав Чечоткін

    Rozetka.ua

    Із компанією Promodo ми познайомилися в 2006 році на семінарі, який вони організовували. З того часу й почалася наша співпраця.

    Почавши із пошукового просування та отримуючи позитивні результати, ми стали передавати фахівцям й інші проблеми для вирішення. Досить зручно, коли один підрядник може взяти на себе одразу кілька напрямків роботи. Це не тільки економить час, а й дозволяє знаходити комплексне рішення задач, замість того. щоб е закривати точкові потреби.

    Через роки тісної співпраці, що переросли в дружбу, хочеться відзначити не тільки професіоналізм команди, але й добре ставлення, відкритість і готовність до спілкування та експериментів.

  • Артур Міхно

    Артур Міхно

    Work.ua

    Ми вже більше 2-х років працюємо із Promodo над проектом Work.ua. Спрівпраця з ними дозволила нам збільшити цільовий трафік, знизити ціну за конверсію та зробити наш бренд впізнаваним.

    У роботі із Promodo нам подобається їх людяність, можливість взаємодії у будь-який зручний час та швидке реагування на запити. Команда приємно вражає своїм ентузіазмом та професіоналізмом!

    Нам приємно рекомендувати Promodo як надійного партнера.

  • Наталія Кошова

    Наталія Кошова

    Comfy.ua

    У 2014 році ми поставили амбітні цілі щодо розвитку online-каналу продажів. Після кількох зустрічей із командою Promodo ми домовилися про співпрацю на невеликому проекті, що розкрив потенціал можливостей співпраці.

    З того часу ми отримали надійного партнера, який допомагає нам вирішувати не тільки маркетингові задачі, але й розвивати e-commerce взагалі. Разом із Promodo ми досягли значно більшої ефективності в пошуковому маркетингу і роботі з контекстно-медійними мережами.

    Головна перевага роботи Promodo – комплексний, стратегічний підхід та орієнтованість на результат. Ми вдячні за всі челенджі, що служать нам стимулами йти вперед!

  • Володимир Сломушинський

    Володимир Сломушинський

    Technodom.kz

    Під час співпраці компанія Рromodo зарекомендувала себе як команду фахівців, що мають актуальні експертні знання у сфері інтернет-маркетингу.

    Компанія Promodo показала свою здатність відповідально підходити до поставлених задач, виконувати роботи якісно, враховуючи особливості ринку. Важливою частиною роботи Рromodo є готовність вивчати бізнес клієнта для досягнення найамбіціознішої мети.

  • Артур Оруджалієв

    Артур Оруджалієв

    Ain.ua

    Коли виникла необхідність пошукової оптимізації нашого проекту, ми звернулися до Promodo. Критерії були простими: це один з лідерів ринку та наш давній партнер. Компанія добре себе зарекомендувала у співпраці з іншими проектами і проводить відмінні івенти.

    До постійної співпраці ми не були готові, тому домовилися про разову внутрішню оптимізацію сайту. Звіт і всі роботи з оптимізації були виконані вчасно. Ми отримали масу даних, команда Promodo впоралася набагато краще за нас.

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10