Таргетована реклама
в соціальних мережах

Що таке таргетована реклама

Таргетована реклама - це реклама, яка взаємодіє безпосередньо з аудиторією в соціальних мережах. В якості таргетингу використовується, як інформація про користувачів, яку вони заповнили на своїх сторінках, так і підсумки внутрішнього аналізу поведінки користувачів - алгоритми соціальних мереж, виявляють інтереси, які не вказані в профілі. Наприклад, підписки на спільноти, лайки і репости, перегляди відео та інші мікро дії всередині системи. Завдяки такому обсягу інформації про користувачів, наші можливості таргетування, максимально точні, ми показуємо рекламу лише зацікавленій аудиторії, це, в свою чергу, дозволяє економити рекламні бюджети і значно збільшити ефективність просування.

Види таргетированої реклами в соціальних мережах

Практично кожна соціальна мережа надає можливості таргетированої реклами. Найпопулярніші та ефективні соціальні мережі на поточний момент, це Facebook і Instagram.

Таргетована реклама в Facebook

Дана мережа відмінно підходить для пошуку клієнтів серед, найбільш, платоспроможною аудиторією від 25 до 50 років. Цей сегмент аудиторії відмінно реагує на рекламу, яку вважає корисною, як для себе, так і для своїх друзів. Це виражається в "органічній" активності користувачів: в лайках, репостах, коментарях. Завдяки такій активності, рекламне оголошення може отримати додаткове охоплення і, умовно, "безкоштовних" клієнтів, які побачили репост або коментар свого друга і також зацікавилися.

На даний момент, таргетована реклама в Фейсбук володіє великими можливостями для бізнесу. Штучний інтелект аналізує, реакцію користувачів на рекламні матеріали і концентрує покази тільки тим користувачам, які з більшою ймовірністю стануть вашими клієнтами. Реклама відмінно працює навіть з невеликими бюджетами. Алгоритм швидко навчається і здатний приводити клієнтів з обмеженими бюджетами.

Таргетована реклама в Instagram

Все вищесказане про рекламу в Facebook, можна віднести і до мережі Instagram. Відмінність даної соціальної мережі від Facebook полягає в самій аудиторії, в тому як вона використовує мережу, в якому форматі споживає контент. У більшості випадків, аудиторія перетинається, але в Instagram більше активних користувачів у віці до 30 років.

Цей сегмент аудиторії відмінно реагує на яскраву, красиву рекламу, яка виділяється на тлі решти контенту, креативом і почуттям стилю. Але, це не означає, що звичайні товари можна рекламувати і продавати через Instagram. Для успішного просування, слід використовувати інший підхід до аудиторії. При створенні таргетованої реклами в Інстаграм, ми враховуємо це, робимо наші банера і відео помітними, трендовими, яскравими і при цьому інформативними.

Які проблеми вирішує налаштування таргетованої реклами

  • зростання продажів. Завдяки відмінній сегментації аудиторії, стає можливим дуже точно звузити таргетинг і запропонувати саме те, що може зацікавити користувачів;
  • залучення мотивованого трафіку на сайт. Даний вид реклами відмінно підійде для тих, хто хоче повідомити великій кількості людей ПРО СВОЇ АКЦІЇ або інших привабливих пропозиціях;
  • збір лідов. Якщо мета просування, контакти користувачів, наприклад, для розсилки, можна вирішити задачу за допомогою генерації лідів;
  • збільшення продажів. Можна показати ваші пропозиції великій кількості потенційних клієнтів, які з вірогідністю придбають ваш товар і познайомити їх зі своїм інтернет-магазином або новим продуктом;
  • формування впізнаваності. Користувачі звикли проводити час в соціальних мережах і чим частіше ваш бренд буде їм показуватися в мережі, тим більше впізнаваності можна отримати.

Що ми пропонуємо

Правильну рекламну стратегію. Тільки за допомогою якісної стратегії можна домогтися необхідного результату в соцмережах, так як, нерідко, ми працюємо з аудиторією, яка не знає ваш бренд. Рекламна пропозиція має бути максимально релевантним. Для цього важливо робити наступні кроки:

Детальна розробка медіаплану в якому враховуються цілі і завдання, які необхідно вирішити за допомогою реклами. На етапі планування, можна прогнозувати скільки, приблизно, буде коштувати залучення клієнта і яким обсягом ринку, ми маємо в своєму розпорядженні. Рекламна кампанія буде запущена на максимально мотивованих і підходять під потрібну тематику користувачів;
Налаштування відстеження досягнення цілей на сайті, для контролю якості та оптимізації рекламних кампаній;
Сегментація аудиторії для створення максимально привабливого пропозиції і аналізу сегментів користувачів, з метою визначення, який із сегментів найкраще робить цільове дію і є фокусною;
Розробка високо клікабельних креативів для оголошень, які будуть максимально розкривати суть пропозиції і враховувати особливість аудиторії на яку таргетується реклама;
Створення рекламних кампаній різних типів - трафік, конверсії, продажу товарів з каталогу, залученість і т.д. Тип кампанії залежить від цілей бізнесу. Послуги таргетованої реклами включають в себе допомогу з визначенням виду рекламної кампанії і підбором міксу, який підходить саме для вас;
Контроль і оптимізація кампаній, перерозподіл бюджету в бік більш ефективних оголошень і концентрація зусиль на сегментах цільової аудиторії, яка найкраще реагує на наші пропозиції;
Після виконання робіт детальний аналіз в будь-якому зручному для вас вигляді - Google Data Studio, Google Spreadsheets або документ Word і т.д. з описом: етапів робіт, результатів, висновків і пропозицій на наступний період розміщення.

Висновки

Реклама в соціальних мережах - це відмінна можливість спілкуватися з клієнтом зрозумілою і комфортному для нього мовою. При правильній стратегії даний вид реклами дає відмінні результати і може бути основним фактором підвищення впізнаваності вашого бренду.

Замовити таргетовану рекламу в соціальних мережах ви можете залишивши заявку на нашому сайті

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

  • Наталія Кошова і Саша Жиляєв намагаються скласти орігамі-жирафа, поки розповідають про співпрацю з Promodo. У компанії COMFY вони відповідають відповідно за напрямки ecommerce і digital-маркетингу.

  • Максим Левченко, директор департаменту "Інтернет-проект" компанії MOYO,
    розповідає про спільну роботу над проектом і ділиться історією успіху.

  • Євген Матлай, директор компанії Infoshina, розповідає про роботу з Promodo.

  • Владислав Чечоткін

    Владислав Чечоткін

    Rozetka.ua

    Із компанією Promodo ми познайомилися в 2006 році на семінарі, який вони організовували. З того часу й почалася наша співпраця.

    Почавши із пошукового просування та отримуючи позитивні результати, ми стали передавати фахівцям й інші проблеми для вирішення. Досить зручно, коли один підрядник може взяти на себе одразу кілька напрямків роботи. Це не тільки економить час, а й дозволяє знаходити комплексне рішення задач, замість того. щоб е закривати точкові потреби.

    Через роки тісної співпраці, що переросли в дружбу, хочеться відзначити не тільки професіоналізм команди, але й добре ставлення, відкритість і готовність до спілкування та експериментів.

  • Артур Міхно

    Артур Міхно

    Work.ua

    Ми вже більше 2-х років працюємо із Promodo над проектом Work.ua. Спрівпраця з ними дозволила нам збільшити цільовий трафік, знизити ціну за конверсію та зробити наш бренд впізнаваним.

    У роботі із Promodo нам подобається їх людяність, можливість взаємодії у будь-який зручний час та швидке реагування на запити. Команда приємно вражає своїм ентузіазмом та професіоналізмом!

    Нам приємно рекомендувати Promodo як надійного партнера.

  • Наталія Кошова

    Наталія Кошова

    Comfy.ua

    У 2014 році ми поставили амбітні цілі щодо розвитку online-каналу продажів. Після кількох зустрічей із командою Promodo ми домовилися про співпрацю на невеликому проекті, що розкрив потенціал можливостей співпраці.

    З того часу ми отримали надійного партнера, який допомагає нам вирішувати не тільки маркетингові задачі, але й розвивати e-commerce взагалі. Разом із Promodo ми досягли значно більшої ефективності в пошуковому маркетингу і роботі з контекстно-медійними мережами.

    Головна перевага роботи Promodo – комплексний, стратегічний підхід та орієнтованість на результат. Ми вдячні за всі челенджі, що служать нам стимулами йти вперед!

  • Володимир Сломушинський

    Володимир Сломушинський

    Technodom.kz

    Під час співпраці компанія Рromodo зарекомендувала себе як команду фахівців, що мають актуальні експертні знання у сфері інтернет-маркетингу.

    Компанія Promodo показала свою здатність відповідально підходити до поставлених задач, виконувати роботи якісно, враховуючи особливості ринку. Важливою частиною роботи Рromodo є готовність вивчати бізнес клієнта для досягнення найамбіціознішої мети.

  • Артур Оруджалієв

    Артур Оруджалієв

    Ain.ua

    Коли виникла необхідність пошукової оптимізації нашого проекту, ми звернулися до Promodo. Критерії були простими: це один з лідерів ринку та наш давній партнер. Компанія добре себе зарекомендувала у співпраці з іншими проектами і проводить відмінні івенти.

    До постійної співпраці ми не були готові, тому домовилися про разову внутрішню оптимізацію сайту. Звіт і всі роботи з оптимізації були виконані вчасно. Ми отримали масу даних, команда Promodo впоралася набагато краще за нас.

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10