Ремаркетинг

Що таке ремаркетинг?

Ремаркетінг дозволяє показувати рекламу користувачам, які вже відвідували ваш сайт. Це один з найбільш конверсійних інструментів, тому що з його допомогою ви взаємодієте з зацікавленою аудиторією, яка вже знайома з вашим брендом або продуктом. Правильна стратегія ремаркетингу дозволяє повернути користувачів і мотивувати їх на покупку, а також зробити upsale і cross-sale -Додатково продавати товари відвідувачам, вже зробили покупку в вашому інтернет-магазині.

Як працює ремаркетинг

Під час налаштування ремаркетингу на сайт встановлюється код, який буде відслідковувати відвідувачів і їх дії. Далі створюються аудиторії, що складаються з cookie-файлів користувачів, які відвідали ваш сайт, на яких і буде націлена реклама.

Аудиторії сегментируются в залежності від цілей рекламної кампанії:

  • користувачі, які просто відвідали ваш сайт, додали товар в кошик, але не придбали;
  • користувачі, які вчинили конкретну дію (заповнили форму реєстрації, переглянули певний товар або розділ і т.д.);
  • користувачі, що зробили покупку.

Також можна сегментувати аудиторії по тому, як давно вони відвідали ваш сайт (від 1 до 540 днів), за демографічними даними (статтю та віком).

Види ремаркетингу

вид
Пошуковий ремаркетинг. Дозволяє показувати рекламні оголошення поруч із результатами пошукової видачі користувачам, який раніше відвідав ваш сайт, коли вони шукають потрібні товари або послуги в Google. Рекламні кампанії, націлені на користувачів, які вже знайомі з вашим брендом, вони дають кращий результат і забезпечують більш високу прибутковість, ніж звичайні пошукові кампанії. Якщо відвідувачі вашого сайту нічого не купили, але все ще продовжують шукати потрібний їм товар, ви можете підняти ставку, додати унікальну торгову пропозицію (УТП) в оголошення - і тим самим привернути свою аудиторію назад і обійти конкурентів.
вид
Ремаркетинг в Медійній мережі Google (GDN). Дає можливість нагадати про свій товар чи бренд, показуючи рекламні банери на інших сайтах і в додатках-партнерах Google (більше 2 млн). Щоб реклама була максимально релевантна і не настирливою, можна вибрати сайти і додатки для показу, обмежити кількість показів рекламних банерів для одного користувача, виключити теми та типи контенту, поряд з яким не повинна показуватися ваша реклама.
вид
Ремаркетинг для відео в YouTube. Така реклама показується користувачам, які будь-яким чином взаємодіяли з вашим YouTube-каналом: переглянули відео, залишили коментар, поділилися відео або поставили позначку «Мені подобається» і т.д. Вона відображається в розділах YouTube, на сайтах і у відеороликах контекстно-медійной мережі Google, а також в додатках
вид
Ремаркетинг за списком адрес електронної пошти. Рекламу бачить аудиторія, сформована зі списку email-адрес ваших клієнтів, коли вони користуються сервісами Google, будучи залогіненним в свій аккаунт Gmail.
вид
Динамічний ремаркетинг. Дозволяє автоматично показувати рекламу в Медійній мережі Google саме тих товарів, які переглядали відвідувачі вашого сайту. Так ви нагадаєте їм не тільки про бренд, а й про товар, який їх зацікавив, і ваша реклама буде максимально персоналізована, що забезпечить кращий ефект.
вид
Ремаркетинг в соціальних мережах. Дає можливість нагадати про себе відвідувачам вашого сайту в соціальних мережах: Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin.
 

Які проблеми вирішує ремаркетинг?

  • Повернення зацікавлених відвідувачів на сайт
  • Перетворення випадкових відвідувачів сайту в покупців
  • Можливість нагадати користувачеві про товар, яким він цікавився
  • Запропонувати вашим покупцям нову версію продукту або супутній до нього товар
  • Збільшення продажів, окупність інвестицій
  • Можливість повідомити вашим користувачам і покупцям про нові пропозиції (нова колекція, акції, знижки або розпродаж)

Які рішення ми пропонуємо

Аналіз поточної ситуації на сайті і аналіз конкурентів

Розробка конверсійної стратегії, яка поверне відвідувачів на сайт і підвищить продажі. Налаштування коду ремаркетингу Google Ad і Facebook Піксель.

Налаштування аудиторій в залежності від цілей ремаркетингу

Коригування і оновлення аудиторій

Оптимізація кампаній ремаркетингу

Детальний звіт за показниками

Для того, щоб замовити налаштування ремаркетингу для вашого інтернет-магазину необхідно заповнити заявку на сайті.
Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

  • Наталія Кошова і Саша Жиляєв намагаються скласти орігамі-жирафа, поки розповідають про співпрацю з Promodo. У компанії COMFY вони відповідають відповідно за напрямки ecommerce і digital-маркетингу.

  • Максим Левченко, директор департаменту "Інтернет-проект" компанії MOYO,
    розповідає про спільну роботу над проектом і ділиться історією успіху.

  • Євген Матлай, директор компанії Infoshina, розповідає про роботу з Promodo.

  • Владислав Чечоткін

    Владислав Чечоткін

    Rozetka.ua

    Із компанією Promodo ми познайомилися в 2006 році на семінарі, який вони організовували. З того часу й почалася наша співпраця.

    Почавши із пошукового просування та отримуючи позитивні результати, ми стали передавати фахівцям й інші проблеми для вирішення. Досить зручно, коли один підрядник може взяти на себе одразу кілька напрямків роботи. Це не тільки економить час, а й дозволяє знаходити комплексне рішення задач, замість того. щоб е закривати точкові потреби.

    Через роки тісної співпраці, що переросли в дружбу, хочеться відзначити не тільки професіоналізм команди, але й добре ставлення, відкритість і готовність до спілкування та експериментів.

  • Артур Міхно

    Артур Міхно

    Work.ua

    Ми вже більше 2-х років працюємо із Promodo над проектом Work.ua. Спрівпраця з ними дозволила нам збільшити цільовий трафік, знизити ціну за конверсію та зробити наш бренд впізнаваним.

    У роботі із Promodo нам подобається їх людяність, можливість взаємодії у будь-який зручний час та швидке реагування на запити. Команда приємно вражає своїм ентузіазмом та професіоналізмом!

    Нам приємно рекомендувати Promodo як надійного партнера.

  • Наталія Кошова

    Наталія Кошова

    Comfy.ua

    У 2014 році ми поставили амбітні цілі щодо розвитку online-каналу продажів. Після кількох зустрічей із командою Promodo ми домовилися про співпрацю на невеликому проекті, що розкрив потенціал можливостей співпраці.

    З того часу ми отримали надійного партнера, який допомагає нам вирішувати не тільки маркетингові задачі, але й розвивати e-commerce взагалі. Разом із Promodo ми досягли значно більшої ефективності в пошуковому маркетингу і роботі з контекстно-медійними мережами.

    Головна перевага роботи Promodo – комплексний, стратегічний підхід та орієнтованість на результат. Ми вдячні за всі челенджі, що служать нам стимулами йти вперед!

  • Володимир Сломушинський

    Володимир Сломушинський

    Technodom.kz

    Під час співпраці компанія Рromodo зарекомендувала себе як команду фахівців, що мають актуальні експертні знання у сфері інтернет-маркетингу.

    Компанія Promodo показала свою здатність відповідально підходити до поставлених задач, виконувати роботи якісно, враховуючи особливості ринку. Важливою частиною роботи Рromodo є готовність вивчати бізнес клієнта для досягнення найамбіціознішої мети.

  • Артур Оруджалієв

    Артур Оруджалієв

    Ain.ua

    Коли виникла необхідність пошукової оптимізації нашого проекту, ми звернулися до Promodo. Критерії були простими: це один з лідерів ринку та наш давній партнер. Компанія добре себе зарекомендувала у співпраці з іншими проектами і проводить відмінні івенти.

    До постійної співпраці ми не були готові, тому домовилися про разову внутрішню оптимізацію сайту. Звіт і всі роботи з оптимізації були виконані вчасно. Ми отримали масу даних, команда Promodo впоралася набагато краще за нас.

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10