Просування
youtube-каналу

Для чого необхідне просування Youtube-каналу

Реклама Youtube-каналу може стати потужним каналом залучення нових клієнтів. Youtube - це не тільки відео, але і повноцінна пошукова система, яка займає 2-е місце в світі за показниками трафіку. Все більше інтернет-користувачів вважає за краще засвоювати інформацію через перегляд відео.

Оптимізація і Youtube-каналу

Для ефективного використання цього рекламного інструменту, необхідне просування Youtube-каналу компанії. Процес оптимізації каналу схожий з оптимізацією сайту, але, зрозуміло, має свої особливості. Варто згадати, що оптимізація каналу дозволяє вашим відео роликам потрапити не тільки в видачу самого Youtube, а й в основну пошукову видачу Google.

Фактори ранжирування в Youtube можна розділити на 4 категорії:

  • Внутрішня оптимізація каналу і роликів;
  • Зовнішня оптимізація;
  • Соціальні сигнали;
  • Поведінкові чинники.

Що стосується оптимізації самого каналу, то важливою складовою є структура, оформлення та наповнення головної сторінки. Привітальна сторінка каналу повинна бути цікавою, привабливою і відрізнятися від конкурентів.

Юзабіліті також грає не останню роль при просуванні Youtube-каналу. Тому важливо використовувати плейлисти, які зручно розділять ваші відео за категоріями.

Оптимізація відеороликів на Youtube

етап
Заголовки і описи до відеороликів потрібно робити унікальними і включати в них релевантні ключові запити. Їх потрібно писати для людей - вони не повинні бути переповненими великою кількістю ключових запитів.
етап
Теги потрібно заповнювати ключовими запитами, які безпосередньо стосуються вмісту відеоролика. Це впливає на ймовірність показу вашого ролика в розділі «Рекомендовані», де його побачать навіть глядачі, які не підписані на ваш YouTube-канал.
етап
Картинки-превью для відеороликів краще завантажувати власні, а не використовувати запропоновані автоматично. Добре, якщо на цих картинках буде текст і візуальне оформлення.
етап
Заклики до дії повинні бути як в описі, так і в самому відеоролику - вони встановлюються за допомогою анотацій. Інакше, глядач який переглянув відеоролик просто піде, не зробивши потрібного нам дії - підписки на канал, переходу на сайт.
етап
Поведінкові чинники - це лайки, репости і коментарі до вашого відео. Чим їх більше, тим імовірніше, що YouTube відобразить ролик в своїй видачі або в «Рекомендованих». Варто також відзначити, що YouTube приділяє багато уваги ролику в перші 12 годин з моменту його публікації. Саме в цей період потрібно отримати максимальну кількість переглядів і коментарів.

Ретельна оптимізація і просування Youtube-каналу і роликів дозволить побачити ваш відеоконтент максимальній кількості потенційної аудиторії.

Чому варто звернути увагу на рекламу на Youtube

Найпопулярніший відеохостинг в світі досі залишається одним з другорядних каналів залучення цільового трафіку в очах багатьох власників онлайн ресурсів. Але фактично, сьогодні YouTube - третя за величиною пошукова система в світі, яка швидко і успішно розвивається, з аудиторією постійних користувачів, серед яких знаходиться дуже значний сегмент цільових користувачів для бізнесу в будь-якій ніші. Чи то «встановлення металопластикових вікон» або «огляди відеоігор», при правильному підході, можна досить просто завоювати свою частину аудиторії і монетизувати цей трафік в тому чи іншому вигляді.

Якщо оцінювати комерційну цінність YouTube, як майданчика, то прослідковується закономірність, яка є трендом в сучасних реаліях: перегляд відео стає частиною конверсійної послідовності в більш ніж 30% випадків, а цінність каналу в розрізі асоційованих конверсій / транзакцій може бути порівняна з такими джерелами як « Organic Search » або « PPC ». Однак необхідною умовою для цього є те, що канал і відеоролики, що публікуються на ньому, повинні високо ранжируватися в пошуковій видачі (як при виконанні внутрішнього пошуку на відеохостингу, так і в пошукових системах).

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

  • Наталія Кошова і Саша Жиляєв намагаються скласти орігамі-жирафа, поки розповідають про співпрацю з Promodo. У компанії COMFY вони відповідають відповідно за напрямки ecommerce і digital-маркетингу.

  • Максим Левченко, директор департаменту "Інтернет-проект" компанії MOYO,
    розповідає про спільну роботу над проектом і ділиться історією успіху.

  • Євген Матлай, директор компанії Infoshina, розповідає про роботу з Promodo.

  • Владислав Чечоткін

    Владислав Чечоткін

    Rozetka.ua

    Із компанією Promodo ми познайомилися в 2006 році на семінарі, який вони організовували. З того часу й почалася наша співпраця.

    Почавши із пошукового просування та отримуючи позитивні результати, ми стали передавати фахівцям й інші проблеми для вирішення. Досить зручно, коли один підрядник може взяти на себе одразу кілька напрямків роботи. Це не тільки економить час, а й дозволяє знаходити комплексне рішення задач, замість того. щоб е закривати точкові потреби.

    Через роки тісної співпраці, що переросли в дружбу, хочеться відзначити не тільки професіоналізм команди, але й добре ставлення, відкритість і готовність до спілкування та експериментів.

  • Артур Міхно

    Артур Міхно

    Work.ua

    Ми вже більше 2-х років працюємо із Promodo над проектом Work.ua. Спрівпраця з ними дозволила нам збільшити цільовий трафік, знизити ціну за конверсію та зробити наш бренд впізнаваним.

    У роботі із Promodo нам подобається їх людяність, можливість взаємодії у будь-який зручний час та швидке реагування на запити. Команда приємно вражає своїм ентузіазмом та професіоналізмом!

    Нам приємно рекомендувати Promodo як надійного партнера.

  • Наталія Кошова

    Наталія Кошова

    Comfy.ua

    У 2014 році ми поставили амбітні цілі щодо розвитку online-каналу продажів. Після кількох зустрічей із командою Promodo ми домовилися про співпрацю на невеликому проекті, що розкрив потенціал можливостей співпраці.

    З того часу ми отримали надійного партнера, який допомагає нам вирішувати не тільки маркетингові задачі, але й розвивати e-commerce взагалі. Разом із Promodo ми досягли значно більшої ефективності в пошуковому маркетингу і роботі з контекстно-медійними мережами.

    Головна перевага роботи Promodo – комплексний, стратегічний підхід та орієнтованість на результат. Ми вдячні за всі челенджі, що служать нам стимулами йти вперед!

  • Володимир Сломушинський

    Володимир Сломушинський

    Technodom.kz

    Під час співпраці компанія Рromodo зарекомендувала себе як команду фахівців, що мають актуальні експертні знання у сфері інтернет-маркетингу.

    Компанія Promodo показала свою здатність відповідально підходити до поставлених задач, виконувати роботи якісно, враховуючи особливості ринку. Важливою частиною роботи Рromodo є готовність вивчати бізнес клієнта для досягнення найамбіціознішої мети.

  • Артур Оруджалієв

    Артур Оруджалієв

    Ain.ua

    Коли виникла необхідність пошукової оптимізації нашого проекту, ми звернулися до Promodo. Критерії були простими: це один з лідерів ринку та наш давній партнер. Компанія добре себе зарекомендувала у співпраці з іншими проектами і проводить відмінні івенти.

    До постійної співпраці ми не були готові, тому домовилися про разову внутрішню оптимізацію сайту. Звіт і всі роботи з оптимізації були виконані вчасно. Ми отримали масу даних, команда Promodo впоралася набагато краще за нас.

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10