Просування
додатків

Для чого потрібно

Щоб велика кількість нових користувачів скачували ваш додаток, він повинен бути помітним в Google Play і App Store. Велика частина користувачів встановлюють додатки, побачивши їх на перших позиціях в категоріях або пошуку магазину.

Що ми пропонуємо

Створення прототипу і розробка. На етапі створення програми важливо врахувати "потреби" маркетингу. Важливо спочатку внести "маркетинговий" функціонал, який в подальшому дозволить збільшувати комерційну ефективність програми.

Підготовка до випуску програми. Для додатка дуже важливо, яким охоплення і популярність воно отримає в перші дні після релізу на торговому майданчику. Тому потрібно провести попередню підготовку до його просування - зробити ASO-оптимізацію, підготувати майданчики для просування, прес-релізи для ЗМІ, налаштувати рекламні кампанії.

Реліз на торговому майданчику. У момент публікації додатка стартує основний пул робіт по просуванню додатка в ТОП видачі маркетплейса. Сюди відносяться методи щодо збільшення кількості скачувань і робота з відгуками.

Реклама додатка. Додаток вимагає рекламної підтримки не тільки на етапі його публікації, а й протягом решти часу. За допомогою різних каналів інтернет-маркетингу залучаються нові користувачі програми - за рентабельною для вас ціною.

Етапи із просування додатків

етап
Оптимізація програми. Важливо правильно підібрати іконку, зробити скріншоти, скласти опис і підібрати ключові слова.
етап
Налаштування аналітики. Підключення необхідних кодів аналітики, налаштування цілей, підключення рекламних кабінетів, створення аудиторій для ремаркетингу.
етап
Робота з журналістами, PR. Чим більше великих ЗМІ напишуть про ваш додаток, тим більше завантажень ви отримаєте в перші дні його публікації в магазині.
етап
Запуск рекламних кампаній. Крім основних рекламних каналів запускається ремаркетинг. Користувач бачить рекламу безпосередньо в своєму телефоні - на сторінках пошуку, сайтах, в соціальних мережах, в інших додатках. Крім того, реклама показується "теплим" потенційним клієнтам, які так чи інакше зацікавлені в вашому додатку.
етап
Аналіз результатів. Після проведення тестових рекламних кампаній коригуються ставки, таргетинги, рекламні повідомлення та ін.

Як це працює

Користувачі все частіше шукають інформацію, вибирають товари і здійснюють покупки через мобільні пристрої. Трафік з мобільних пристроїв відкриває ще один канал одержання прибутку для бізнесу. В інтернет-маркетингу окремий напрямок "mobile" реклами - кампанії, "заточені" під мобільні пристрої, просування мобільних додатків.

Мобільні пристрої стали дуже значущим каналом комунікації з цільовою аудиторією. Наявність свого мобільного - велика конкурентна перевага для бізнесу.

Мобільні додатки, як і сайти, потребують реклами. "Природним" шляхом практично неможливо досягти необхідної кількості установок вашого додатку і його активних користувачів. Як мінімум, на початковому етапі.

Наша послуга "просування мобільного додатка" складається з двох етапів - технічного аудиту та розробки стратегії просування. Перший етап - це визначення поточних проблем оптимізації, програмної складової, архітектури та інтерфейсу програми; складання технічного завдання і контроль його коректної реалізації відділом розробки. На другому - пошук, вибір і внесення в план каналів просування проекту; налаштування рекламних систем і систем аналітики.

Просування додатків (IOS, Android), крім виведення в ТОП магазинів, вирішує завдання залучення нових користувачів по інших каналах, їх утримання та підвищення конверсій всередині програми.

Як ранжуються додатки в магазинах App Store і Google Play Market не розкривають алгоритми, за якими ранжуються додатки в їхніх магазинах. Відомі тільки основні чинники:

  • Кількість встановлень;
  • Динаміка зростання встановлень;
  • Оцінок користувачів;
  • Число коментарів;
  • Кількість видалення додатка з пристрою;
  • Кількість запусків додатка користувачами.

Вплив на ці фактори для підвищення позицій додатка і називається App Store Optimization або ASO.

Інструменти

Для просування мобільних додатків використовуються наступні інструменти:

  • Оптимізація додатку для AppStore, Play Market;
  • Публікація матеріалів в ЗМІ;
  • Контекстна реклама (Google AdWords і ін.);
  • Реклама в соціальних мережах (Facebook, Youtube, Instagram і ін.);
  • Реклама в інших додатках.

Окремий інструмент просування програми - це платні скачування (мотивований трафік), коли ви платите людям за установки. Зазвичай основне завдання просування – це виведення додатка в ТОП Google Play або Apple App Sore і створення позитивного рейтингу хорошими оцінками і відгуками. А після попадання в ТОП ви привернете вже реальних користувачів в набагато більшому обсязі.

Контекстна і медійна реклама

Розміщення текстових і графічних оголошень на сторінках мобільного пошуку і сайтів-партнерів Google AdWords.

Таргетована реклама

Реклама в соціальних мережах Facebook, Instagram, Youtube, точно націлена на вашу аудиторію.

Реклама в додатках

Розміщення реклами в інших мобільних додатках.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

  • Наталія Кошова і Саша Жиляєв намагаються скласти орігамі-жирафа, поки розповідають про співпрацю з Promodo. У компанії COMFY вони відповідають відповідно за напрямки ecommerce і digital-маркетингу.

  • Максим Левченко, директор департаменту "Інтернет-проект" компанії MOYO,
    розповідає про спільну роботу над проектом і ділиться історією успіху.

  • Євген Матлай, директор компанії Infoshina, розповідає про роботу з Promodo.

  • Владислав Чечоткін

    Владислав Чечоткін

    Rozetka.ua

    Із компанією Promodo ми познайомилися в 2006 році на семінарі, який вони організовували. З того часу й почалася наша співпраця.

    Почавши із пошукового просування та отримуючи позитивні результати, ми стали передавати фахівцям й інші проблеми для вирішення. Досить зручно, коли один підрядник може взяти на себе одразу кілька напрямків роботи. Це не тільки економить час, а й дозволяє знаходити комплексне рішення задач, замість того. щоб е закривати точкові потреби.

    Через роки тісної співпраці, що переросли в дружбу, хочеться відзначити не тільки професіоналізм команди, але й добре ставлення, відкритість і готовність до спілкування та експериментів.

  • Артур Міхно

    Артур Міхно

    Work.ua

    Ми вже більше 2-х років працюємо із Promodo над проектом Work.ua. Спрівпраця з ними дозволила нам збільшити цільовий трафік, знизити ціну за конверсію та зробити наш бренд впізнаваним.

    У роботі із Promodo нам подобається їх людяність, можливість взаємодії у будь-який зручний час та швидке реагування на запити. Команда приємно вражає своїм ентузіазмом та професіоналізмом!

    Нам приємно рекомендувати Promodo як надійного партнера.

  • Наталія Кошова

    Наталія Кошова

    Comfy.ua

    У 2014 році ми поставили амбітні цілі щодо розвитку online-каналу продажів. Після кількох зустрічей із командою Promodo ми домовилися про співпрацю на невеликому проекті, що розкрив потенціал можливостей співпраці.

    З того часу ми отримали надійного партнера, який допомагає нам вирішувати не тільки маркетингові задачі, але й розвивати e-commerce взагалі. Разом із Promodo ми досягли значно більшої ефективності в пошуковому маркетингу і роботі з контекстно-медійними мережами.

    Головна перевага роботи Promodo – комплексний, стратегічний підхід та орієнтованість на результат. Ми вдячні за всі челенджі, що служать нам стимулами йти вперед!

  • Володимир Сломушинський

    Володимир Сломушинський

    Technodom.kz

    Під час співпраці компанія Рromodo зарекомендувала себе як команду фахівців, що мають актуальні експертні знання у сфері інтернет-маркетингу.

    Компанія Promodo показала свою здатність відповідально підходити до поставлених задач, виконувати роботи якісно, враховуючи особливості ринку. Важливою частиною роботи Рromodo є готовність вивчати бізнес клієнта для досягнення найамбіціознішої мети.

  • Артур Оруджалієв

    Артур Оруджалієв

    Ain.ua

    Коли виникла необхідність пошукової оптимізації нашого проекту, ми звернулися до Promodo. Критерії були простими: це один з лідерів ринку та наш давній партнер. Компанія добре себе зарекомендувала у співпраці з іншими проектами і проводить відмінні івенти.

    До постійної співпраці ми не були готові, тому домовилися про разову внутрішню оптимізацію сайту. Звіт і всі роботи з оптимізації були виконані вчасно. Ми отримали масу даних, команда Promodo впоралася набагато краще за нас.

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10