Аналіз
конкурентів

Для чого потрібен аналіз конкурентів

Щоб виграти бій, потрібно вивчити суперника. Для побудови ефективної рекламної кампанії необхідно ретельно вивчити стратегії своїх конкурентів. Володіючи цією інформацією, можна запустити по-справжньому ефективну рекламну кампанію.

Хто ваші конкуренти, які їх сильні і слабкі сторони, які рекламні канали вони використовують і в якому обсязі, на яку аудиторію спрямована їх комунікація.

Фактичним підсумком роботи над проектом на етапі аналізу сайту конкурентів є набір інструкцій по оптимізації і просуванню вашого сайту. Коректна реалізація технічного завдання контролюється нашими фахівцями.

В інтернет-маркетингу не існує типового аналізу конкурентів, який би підійшов для будь-якої компанії. Це вивчення індивідуального набору параметрів інших гравців ринку, які є значущими в даному конкретному випадку.

Якщо говорити про аналіз сайту конкурентів в інтернет-маркетингу, то предметом дослідження є скоріше які інструменти вони використовували - сайт, стратегія просування в пошукових системах, кампанії контекстної реклами та ін. Після аналізу окремих інструментів вивчається глобальна стратегія інтернет-маркетингу конкурента - які інструменти і в якому співвідношенні використовують конкуренти.

Також важливо звертати увагу і на позиціонування конкурентів - яке повідомлення глобально вони транслюють своїй цільовій аудиторії і хто, власне, їхня цільова аудиторія. І не варто забувати, що аналіз конкурентів в Інтернеті - це джерело нових ідей, ви побачите маленькі хитрощі, специфічні способи просування і фішки конкурентів, які можна використовувати і вам.

Етапи проведення аналізу конкурентів

етап
Сайт. Як конкуренти залучають цільову аудиторію на сайті, як переконують стати їх клієнтами, на яких перевагах продукту акцентують увагу.
етап
Стратегія пошукового просування. Існує чимало інструментів, які дозволяють дізнатися ті запити, по яких просуваються ваші конкуренти, де і які посилання вони розміщують і інші подробиці.
етап
Контекстна реклама. Можна проаналізувати тексти оголошень конкурентів, запити, за якими вони показуються, ставки, які вони призначають. Для цього також існує чимало онлайн сервісів.
етап
Email-маркетинг. Корисно підписатися на розсилки конкурентів, оформити замовлення в інтернет-магазині, залишити заявку - щоб проаналізувати їхні листи та контент, який вони висилають своїм передплатникам.
етап
PR-активності. Іноді дуже корисно розуміти, які матеріали і на яких ресурсах розміщують ваші конкуренти. Такі публікації легко знайти за назвою компанії, адресою сайту і іншим контактними даними.

Вивчаючи сайти і рекламні канали своїх конкурентів, ви будете в курсі поточної "розстановки сил" у вашій ніші і зможете приймати вірні рішення щодо своєї стратегії інтернет-маркетингу. Якщо проводити аналіз конкурента з певною періодичністю, ви заробите хорошу статистику розвитку вашого ринку в онлайн і складеться схема використання інтернет-маркетингу у вашій ніші.

ІНСТРУМЕНТИ

SWOT-аналіз. Метод аналізу, що передбачає виділення факторів внутрішнього і зовнішнього середовища, які безпосередньо впливають на продукт.

Веб-аналітика. Існують різні інструменти веб-аналітики, що дозволяють отримати дані про позиції сайтів конкурентів, запущених рекламних кампаніях і їх ефективності, публікаціях в соціальних мережах та інших активностях.

Ручний аналіз. Ручна перевірка ключових параметрів сайтів і рекламних кампаній конкурентів нашими фахівцями. На основі аналізу складається набір конкретних рекомендацій, які вирішують завдання вашого проекту.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Контакти

[email protected]

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Львов, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, г. Львов,
ул. Героев УПА 73,
корпус 10