Вартість курсу
10 560 грн
Ранняя пташка -
8 800 грн
скидка 20% за ранее бронирование
де:

ZOOM

формат:
Online
старт:

Вересень

тривалість:
44 години
графік

вівторок і четвер 19:00 - 21:00

Search input
Залишити заявку на курс Залишити заявку
Вартість курсу
10 560 грн
Ранняя пташка - 8 800 грн
скидка 20% за ранее бронирование
де:

ZOOM

старт:

Вересень

тривалість:

44 години

графік

вівторок і четвер 19:00 - 21:00

З ростом ринку ecommerce просування бізнесу в інтернеті стає життєвою необхідністю для багатьох компаній. А значить - зростає і потреба у фахівцях з просування, особливо в областях SEO, контекстної реклами і еmail-маркетингу. У січні компанія Promodo відкриває набір на курси з пошукового маркетингу. На них ви можете освоїти цю професію, надзвичайно затребувану в онлайн-бізнесі.

навчишся збирати семантичне ядро для сайту і вибудовувати SEO-стратегію на його основі
проводити комплексну роботу по оптимізації сайту, перетворюючи його в інструмент залучення клієнтів
працювати з панелями вебмайстрів, системами аналітики, ключовими програмами і сервісами SEO фахівця
нарощувати кількість посилань, працювати з поведінковими і текстовими факторами

лектори

Антон Поліщук

Антон Поліщук

Керівник відділу SEO

Head of SEO. В інтернет-маркетингу з 2011 року. Керує всі проекти компанії. Монстр пошукової оптимізації з великої літери. Але добрий. Мабуть, не варто вам це говорити :)

Дмитро Котілевскій

Дмитро Котілевскій

Senior SEO фахівець

В інтернет-маркетингу більш 4-х років. Працював з багатьма великими eCommerce: Vodafone Shop, Infoshina, Besplatka, Grandinstrument та інформаційними проектами. Поділиться не тільки технічними штуками, а й особистим досвідом.

Саша Уткін

Саша Уткін

Senior SEO фахівець

Займається SEO, контекстною рекламою, має свої інформаційні сайти і інтернет магазин. Упевнений, що знання в суміжних областях підвищують цінність фахівця. Працює з проектами: avtodiski, concert.

Саша Житинський

Саша Житинський

Senior SEO фахівець

В інтернет маркетингу з 2016 року. Працює з великим eCommerce і інформаційними проектами. Один з них - Comfy - великий eCommerce проект в Україні в сфері побутової техніки та електроніки.

Тетяна Євланова

Тетяна Євланова

Middle SEO фахівець

Маркетолог за освітою і оптимізатор в душі. Має досвід в просуванні західних проектів. Любить складні завдання і навчить вас не боятися їх, а приймати виклик. Ще вона гуру Excel (як приємний бонус). Проекти: eco-lavka, ecosoft.

Марина Єрмолаєва

Марина Єрмолаєва

TeamLead SEO

У професійному маркетингу з 2014. Крім розробок планів по внутрішньому і зовнішньому просуванню з використанням аналізу конкурентів, відмінно розбирається в технічній оптимізації та стратегічне бачення розвитку продукту. Досвід роботи в різних нішах (B2bB, ecommerce, тематичні проекти), з західними компаніями і великими сайтами з трафіком більше 1 млн.

програма навчання

1. Вступна лекція

  • Знайомство з викладачами і програмою курсу

2. Інформація про пошук

  • Оператори пошуку. Алгоритми Пошуку по картинках, відео, картам і т.д.

3. SEO vs Контекст:

  • Відмінності і взаємодія

4. Як працювати в WordPress

1. Семантика

  • Як зрозуміти свою аудиторію.
  • Де взяти запити.
  • Які запити використовувати,
    які ні.
  • Як перетворити семантичне ядро в структуру сайту.
  • Вивчення сервісів для збору семантичного ядра

2. Структура

  • Введення в типи структур на прикладі ніш смартфона/
    нерухомості
  • Знайомство зі сторінками фільтрів.
  • Опрацювання алгоритмів під фільтри.
  • Пошук нових фільтрів.
  • Синхронізація товарів з фільтрами.

3. Індексація сайту

  • Файл robots.txt: навіщо потрібен, директиви, практичні нюанси.
  • Sitemap.xml для сторінок, картинок і відео: принципи побудови, вплив на процес індексації.
  • Sitemap.html: принципи побудови, технічна реалізація, обмеження, ефективність.

4. Onpage-оптимізація

  • Сервер: принципи роботи, функції і наша взаємодія з ним. Коди відповідей сервера.
  • URL-адреси сайту.
  • Метадані сторінок.
  • Заголовки сторінок.
  • Хлібні крихти: секрети і нюанси.
  • Картинки. Відео на сторінках.
  • Айфрейми, скрипти, CSS-стилі.
  • Взаємодія з програмістами і створення ТЗ.
  • Вивчення Screaming Frog, Google Chrome + F12, PageSpeedInsights, Mobile Friendly test

5. Текстова складова

  • Історія розвитку.
  • Що таке релевантність.
  • Поняття тематики, аналіз Ципфа.
  • Поняття унікальності, спамності і водності. Інші SEO-метрики, їх поточний вплив.
  • Як знайти копірайтера і поставити йому ТЗ.

6. Внутрішня вага

  • Перелінковка: принципи роботи і навіщо потрібна.
  • Які бувають види перелінковки і коли потрібно їх застосовувати.
  • Які бувають схеми і як вибрати кращу.

7. Комерційні фактори

  • Розбір характерних прикладів.
  • Пошук відсутніх факторів, перехресний аналіз.

8. Поведінка користувача

  • Метрики поведінки на сайті: відмови, час сесії, глибина, виходи.
  • Поведінка в пошуковій видачі. CTR.
  • Річсніпет VS сніпетів-символи. Як виглядає крутий тайтл.

1. Search Console

  • Звіти, переваги.

2. Google Analytics

  • Стандартні звіти, джерела трафіку, точки входу-виходу, цілі в ecommerce, асоційовані конверсії.

3. Google Tag Manager

  • Що це таке, як встановлюється, основні можливості.

4. SEO аналітика

1. Ранжування посилань

  • Історія розвитку посилаль-
    ного ранжирування та інфраструктури.

2. Види посилань, та їх вплив

  • Dofollow- і nofollow-посилання.
  • Анкорний і безанкорні посилання.
  • Комерційні анкорні посилання vs текстові.
  • Наскрізні посилання.
  • Посилання-картинки: анкор, альти, посилання в перших бітах коду.
  • Посилання з pdf- і doc-файлів.
  • Що таке крауд.
  • Лідери думок: хто вони, навіщо потрібні, і як з ними працювати.

3. Хитрощі і маніпуляції

  • Підсилення зовнішніх посилань соціальними сигналами і беклінками.
  • Накрутка поведінкових факторів по посиланнях.

4. Біле і світло-сіре SEO

  • Лінкбілдінг руками: довго, дорого, природно.
  • Правильна покупка посилань: трохи швидше, трохи дешевше, і так само природно.
  • Сателіти: якими бувають, і як з ними працювати.

5. Темно-сіре і чорне SEO

  • Чому це погано.
  • Дорвеи і клоакінг.
  • Прогони по каталогах.
  • Спам і Хрумер.
  • Зламані адмінки та інше.

6. Репутаційний маркетинг

  • Як визначити репутацію в мережі.
  • Як підібрати запити.
  • Як побудувати карту репутації.
  • Як побудувати роботу і досягти результату.

7. Cанкції

  • Що таке санкції, їх типи, вплив на бізнес
  • Google: "Пінгвін"
  • Google: ручні санкції
  • Google: мікроформати
  • Yandex: поведінкові чинники
  • Yandex: "Мінусинськ"

Компанія Promodo розвиває бізнес клієнта за допомогою мережі Інтернет, шляхом залучення цільової аудиторії, підвищення її лояльності та зміцнення бренду клієнта.

Ми робимо це за допомогою інструментів комплексного інтернет-маркетингу за рахунок комфортного взаємодії з провідною командою експертів на ринку.

Відгуки

Иванова Анна
Відмінний курс! Кожен урок був наповнений великим об'ємом інформації, все по справі і цікаві теми. Викладачі ділилися своїми знаннями і досвідом, а атмосфера на курсах була доброзичлива і я з радістю приходила на заняття)) Дякую)
Іванова Анна Сергіївна, курс SEO Basic
Светлана Мирошниченко
Прийшла на курси абсолютним новачком. Пояснювали дохідливо і зрозуміло, було багато практики (Домашек). Великий плюс всі лектори це практикуючі і досвідчені фахівці компанії. З отриманими знаннями після курсів успішно стала працювати SEO- фахівцем. Однозначно рекомендую)
Мірошниченко Світлана, курс SEO Basic
Николай Захарченко
Багато кейсів з реальних проектів, цікаві викладачі, знову ж таки, з реального життя, дають інструменти зі свого життя

формат

Вартість курсу
10 560 грн
Ранняя пташка - 8 800 грн
скидка 20% за ранее бронирование
де:

ZOOM

формат:

Online

старт:

Вересень

тривалість:

44 години

як:

44 годин, 2 рази на тиждень по 2 години
19:00-21:00

графік

вівторок і четвер 19:00 - 21:00

програма навчання

лектори

Антон Поліщук

Антон Поліщук

Керівник відділу SEO

Head of SEO. В інтернет-маркетингу з 2011 року. Керує всі проекти компанії. Монстр пошукової оптимізації з великої літери. Але добрий. Мабуть, не варто вам це говорити :)

Дмитро Котілевскій

Дмитро Котілевскій

Senior SEO фахівець

В інтернет-маркетингу більш 4-х років. Працював з багатьма великими eCommerce: Vodafone Shop, Infoshina, Besplatka, Grandinstrument та інформаційними проектами. Поділиться не тільки технічними штуками, а й особистим досвідом.

Саша Житинський

Саша Житинський

Senior SEO фахівець

В інтернет маркетингу з 2016 року. Працює з великим eCommerce і інформаційними проектами. Один з них - Comfy - великий eCommerce проект в Україні в сфері побутової техніки та електроніки.

Саша Уткін

Саша Уткін

Senior SEO фахівець

Займається SEO, контекстною рекламою, має свої інформаційні сайти і інтернет магазин. Упевнений, що знання в суміжних областях підвищують цінність фахівця. Працює з проектами: avtodiski, concert.

Тетяна Євланова

Тетяна Євланова

Middle SEO фахівець

Маркетолог за освітою і оптимізатор в душі. Має досвід в просуванні західних проектів. Любить складні завдання і навчить вас не боятися їх, а приймати виклик. Ще вона гуру Excel (як приємний бонус). Проекти: eco-lavka, ecosoft.

Марина Єрмолаєва

Марина Єрмолаєва

TeamLead SEO

У професійному маркетингу з 2014. Крім розробок планів по внутрішньому і зовнішньому просуванню з використанням аналізу конкурентів, відмінно розбирається в технічній оптимізації та стратегічне бачення розвитку продукту. Досвід роботи в різних нішах (B2bB, ecommerce, тематичні проекти), з західними компаніями і великими сайтами з трафіком більше 1 млн.

можливості

Залишити заявку

Ти можеш зв'язатися з нами ось так:

[email protected]

+38 (057) 752-54-62

+38 (066) 174-09-52

Поділитися:

День

відкритих дверей

9 листопада піду

Записатися на курс