offline

online

для кого:

для всіх, хто хоче стати монстром інтернет-маркетингу: власники і керівники, майбутні підприємці, практикуючі маркетологи, які бажають освоїти нову професію

формат:

Online

старт:

березнь 2020

тривалість:
30 часов
графік

понеділок та середа 18:30 - 20:00

вільних місць:

залишилось 12

Залишити заявку на курс Залишити заявку
формат:

Online

для кого:

для всіх, хто хоче стати монстром інтернет-маркетингу: власники і керівники, майбутні підприємці, практикуючі маркетологи, які бажають освоїти нову професію

старт:

березнь 2020

тривалість:

30 часов

графік

понеділок та середа 18:30 - 20:00

вільних місць:

осталось 12

Вітаємо тебе, майбутній монстр SEO.
Не будемо писати багато розумних букв, просто покличемо на наш курс з пошукової оптимізації. Хочеш бути затребуваним фахівцем - залишай заявку і будь готовий до нових випробувань. Вже дуже багато сайтів чекають твоєї допомоги.
Трохи нижче ми розповімо, які суперсили у тебе будуть після курсу.

навчишся збирати семантичне ядро для сайту і вибудовувати SEO-стратегію на його основі
проводити комплексну роботу по оптимізації сайту, перетворюючи його в інструмент залучення клієнтів
працювати з панелями вебмайстрів, системами аналітики, ключовими програмами і сервісами SEO фахівця
нарощувати кількість посилань, працювати з поведінковими і текстовими факторами

лектори

Антон Поліщук

Антон Поліщук

Керівник відділу SEO

Head of SEO. В інтернет-маркетингу з 2011 року. Керує всі проекти компанії. Монстр пошукової оптимізації з великої літери. Але добрий. Мабуть, не варто вам це говорити :)

Дмитро Котілевскій

Дмитро Котілевскій

Senior SEO фахівець

В інтернет-маркетингу більш 4-х років. Працював з багатьма великими eCommerce: Vodafone Shop, Infoshina, Besplatka, Grandinstrument та інформаційними проектами. Поділиться не тільки технічними штуками, а й особистим досвідом.

Саша Уткін

Саша Уткін

Senior SEO фахівець

Займається SEO, контекстною рекламою, має свої інформаційні сайти і інтернет магазин. Упевнений, що знання в суміжних областях підвищують цінність фахівця. Працює з проектами: avtodiski, concert.

Саша Житинський

Саша Житинський

Senior SEO фахівець

В інтернет маркетингу з 2016 року. Працює з великим eCommerce і інформаційними проектами. Один з них - Comfy - великий eCommerce проект в Україні в сфері побутової техніки та електроніки.

Ксенія Алісова

Ксенія Алісова

Middle SEO фахівець

З 2016 року працює в сфері інтернет-маркетингу. Досвід в просуванні вітчизняних проектів в Google і Яндекс. Спеціалізується на просуванні середніх і великих eCommerce проектів в галузі одягу та взуття, ювелірних виробів, косметики та парфумерії: prostor, minimal silver.

Марко Федоренко

Марко Федоренко

Middle SEO фахівець

В інтернет-маркетингу більше 5 років. За цей час працював над просуванням як великих міжнародних так і локальних проектів. Прекрасно розуміє зв'язок між технічною оптимізацією і маркетинговим ефектом.

Сергій Белий

Сергій Белий

Team Lead SEO

У професійному інтернет-маркетингу з 2012 року. Займався просуванням як тематичних проектів так і ecommerce на СНД і західних ринках. Працював як з локальними проектами так і великими сервісами з мільйонним трафіком. Має досвід роботи як в SEO так і в Front-end.

Тетяна Євланова

Тетяна Євланова

Middle SEO фахівець

Маркетолог за освітою і оптимізатор в душі. Має досвід в просуванні західних проектів. Любить складні завдання і навчить вас не боятися їх, а приймати виклик. Ще вона гуру Excel (як приємний бонус). Проекти: eco-lavka, ecosoft.

програма навчання

1. Вступна лекція

  • Знайомство з викладачами і програмою курсу

2. Інформація про пошук

  • Оператори пошуку. Алгоритми Пошуку по картинках, відео, картам і т.д.

3. SEO vs Контекст:

  • Відмінності і взаємодія

4. Як працювати в WordPress

1. Семантика

  • Як зрозуміти свою аудиторію.
  • Де взяти запити.
  • Які запити використовувати,
    які ні.
  • Як перетворити семантичне ядро в структуру сайту.
  • Вивчення сервісів для збору семантичного ядра

2. Структура

  • Введення в типи структур на прикладі ніш смартфона/
    нерухомості
  • Знайомство зі сторінками фільтрів.
  • Опрацювання алгоритмів під фільтри.
  • Пошук нових фільтрів.
  • Синхронізація товарів з фільтрами.

3. Індексація сайту

  • Файл robots.txt: навіщо потрібен, директиви, практичні нюанси.
  • Sitemap.xml для сторінок, картинок і відео: принципи побудови, вплив на процес індексації.
  • Sitemap.html: принципи побудови, технічна реалізація, обмеження, ефективність.

4. Onpage-оптимізація

  • Сервер: принципи роботи, функції і наша взаємодія з ним. Коди відповідей сервера.
  • URL-адреси сайту.
  • Метадані сторінок.
  • Заголовки сторінок.
  • Хлібні крихти: секрети і нюанси.
  • Картинки. Відео на сторінках.
  • Айфрейми, скрипти, CSS-стилі.
  • Взаємодія з програмістами і створення ТЗ.
  • Вивчення Screaming Frog, Google Chrome + F12, PageSpeedInsights, Mobile Friendly test

5. Текстова складова

  • Історія розвитку.
  • Що таке релевантність.
  • Поняття тематики, аналіз Ципфа.
  • Поняття унікальності, спамності і водності. Інші SEO-метрики, їх поточний вплив.
  • Як знайти копірайтера і поставити йому ТЗ.

6. Внутрішня вага

  • Перелінковка: принципи роботи і навіщо потрібна.
  • Які бувають види перелінковки і коли потрібно їх застосовувати.
  • Які бувають схеми і як вибрати кращу.

7. Комерційні фактори

  • Розбір характерних прикладів.
  • Пошук відсутніх факторів, перехресний аналіз.

8. Поведінка користувача

  • Метрики поведінки на сайті: відмови, час сесії, глибина, виходи.
  • Поведінка в пошуковій видачі. CTR.
  • Річсніпет VS сніпетів-символи. Як виглядає крутий тайтл.

1. Search Console

  • Звіти, переваги.

2. Google Analytics

  • Стандартні звіти, джерела трафіку, точки входу-виходу, цілі в ecommerce, асоційовані конверсії.

3. Google Tag Manager

  • Що це таке, як встановлюється, основні можливості.

4. SEO аналітикаа

1. Ранжування посилань

  • Історія розвитку посилаль-
    ного ранжирування та інфраструктури.

2. Види посилань, та їх вплив

  • Dofollow- і nofollow-посилання.
  • Анкорний і безанкорні посилання.
  • Комерційні анкорні посилання vs текстові.
  • Наскрізні посилання.
  • Посилання-картинки: анкор, альти, посилання в перших бітах коду.
  • Посилання з pdf- і doc-файлів.
  • Що таке крауд.
  • Лідери думок: хто вони, навіщо потрібні, і як з ними працювати.

3. Хитрощі і маніпуляції

  • Підсилення зовнішніх посилань соціальними сигналами і беклінками.
  • Накрутка поведінкових факторів по посиланнях.

4. Біле і світло-сіре SEO

  • Лінкбілдінг руками: довго, дорого, природно.
  • Правильна покупка посилань: трохи швидше, трохи дешевше, і так само природно.
  • Сателіти: якими бувають, і як з ними працювати.

5. Темно-сіре і чорне SEO

  • Чому це погано.
  • Дорвеи і клоакінг.
  • Прогони по каталогах.
  • Спам і Хрумер.
  • Зламані адмінки та інше.

6. Репутаційний маркетинг

  • Як визначити репутацію в мережі.
  • Як підібрати запити.
  • Як побудувати карту репутації.
  • Як побудувати роботу і досягти результату.

7. Cанкції

  • Що таке санкції, їх типи, вплив на бізнес
  • Google: "Пінгвін"
  • Google: ручні санкції
  • Google: мікроформати
  • Yandex: поведінкові чинники
  • Yandex: "Мінусинськ"

Компанія Promodo розвиває бізнес клієнта за допомогою мережі Інтернет, шляхом залучення цільової аудиторії, підвищення її лояльності та зміцнення бренду клієнта.

Ми робимо це за допомогою інструментів комплексного інтернет-маркетингу за рахунок комфортного взаємодії з провідною командою експертів на ринку.

як проходить навчання

Перегляд лекцій і розбір домашніх завдань в форматі онлайн вебінарів.
Доступ до запису вебінару, презентації та домашнього завдання в особистому кабінеті.
домашні завдання (тести і практичні завдання) для оцінки знань.
Сертифікат про навчання.

Відгуки

Иванова Анна
Відмінний курс! Кожен урок був наповнений великим об'ємом інформації, все по справі і цікаві теми. Викладачі ділилися своїми знаннями і досвідом, а атмосфера на курсах була доброзичлива і я з радістю приходила на заняття)) Дякую)
Іванова Анна Сергіївна, курс SEO Basic
Светлана Мирошниченко
Прийшла на курси абсолютним новачком. Пояснювали дохідливо і зрозуміло, було багато практики (Домашек). Великий плюс всі лектори це практикуючі і досвідчені фахівці компанії. З отриманими знаннями після курсів успішно стала працювати SEO- фахівцем. Однозначно рекомендую)
Мірошниченко Світлана, курс SEO Basic
Николай Захарченко
Багато кейсів з реальних проектів, цікаві викладачі, знову ж таки, з реального життя, дають інструменти зі свого життя
Залишити заявку на курс

FAQ

Де проходить навчання?
У тебе буде доступ до інтерактивної навчальної платформи. На ній проходять вебінари і розташовується твій особистий кабінет, в якому є записи лекцій, презентації, домашні завдання, тести.
В якому форматі проходить іспит?
Іспит проходить в online-форматі по черзі, яка сформується перед захистом. Після захисту Ви отримуєте сертифікат про проходження курсу з відміткою.
Як часто і в який час проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалістю 1:20.
Чи обов'язково робити домашні завдання?
Домашні завдання є бажаними до виконання для більш ефективного навчання та практичного закріплення теоретичних знань.
Скільки часу будуть доступні матеріали курсу?
По закінченню курсу у Вас залишаться відео вебінарів, скрінкасти і презентації до відео-лекцій, які знаходяться у Вашому особистому кабінеті. Всі лекції будуть доступні для перегляду 3 місяці.
Де знайти домашні завдання?
Домашні завдання знаходяться в особистих кабінетах в папці Мої завдання. У кожному домашньому завданні вказані дати виконання з .. до ... Завдання стає доступним з вказаної дати.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити якщо його немає і які доступи потрібні якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні до скачування відеозаписи вебінарів і презентації?
Презентації доступні до скачування. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 4 місяців з моменту закінчення курсів.
Як отримати сертифікат?
всі домашні завдання в строк і здати іспит.
Як отримати знижку?
Приведи друга - 20% знижки за умови, що він сплатив. Якщо ти прийшов на курси за рекомендацією співробітника Promodo або ти вже проходив будь-які курси в Promodo (офлайн/онлайн) - 20% знижки. Знижки не сумуються.
Як сплатити курси?
Сплатити можна на картку ПриватБанку або на р/рахунок. При реєстрації - вибери зручний для себе спосіб оплати.
Чи можлива оплата частинами?
На наших курсах 100% передплата. Якщо ж вам життєво необхідна розстрочка - зв'яжіться з менеджером.
Чи буде доступ до сервісів, які ми будемо вивчати?
Для виконання домашніх завдань використовуються безкоштовні сервіси та тріальний період платних сервісів. Як використовувати платні сервіси - лектори покажут на заняттях.

формат

offline

online

для кого:

для всіх, хто хоче стати монстром інтернет-маркетингу: власники і керівники, майбутні підприємці, практикуючі маркетологи, які бажають освоїти нову професію

старт:

березнь 2020

тривалість:

30 часов

графік

понеділок та середа 18:30 - 20:00

вільних місць:залишилось 12

програма навчання

лектори

Антон Поліщук

Антон Поліщук

Керівник відділу SEO

Head of SEO. В інтернет-маркетингу з 2011 року. Керує всі проекти компанії. Монстр пошукової оптимізації з великої літери. Але добрий. Мабуть, не варто вам це говорити :)

Дмитро Котілевскій

Дмитро Котілевскій

Senior SEO фахівець

В інтернет-маркетингу більш 4-х років. Працював з багатьма великими eCommerce: Vodafone Shop, Infoshina, Besplatka, Grandinstrument та інформаційними проектами. Поділиться не тільки технічними штуками, а й особистим досвідом.

Саша Житинський

Саша Житинський

Senior SEO фахівець

В інтернет маркетингу з 2016 року. Працює з великим eCommerce і інформаційними проектами. Один з них - Comfy - великий eCommerce проект в Україні в сфері побутової техніки та електроніки.

Саша Уткін

Саша Уткін

Senior SEO фахівець

Займається SEO, контекстною рекламою, має свої інформаційні сайти і інтернет магазин. Упевнений, що знання в суміжних областях підвищують цінність фахівця. Працює з проектами: avtodiski, concert.

Ксенія Алісова

Ксенія Алісова

Middle SEO фахівець

З 2016 року працює в сфері інтернет-маркетингу. Досвід в просуванні вітчизняних проектів в Google і Яндекс. Спеціалізується на просуванні середніх і великих eCommerce проектів в галузі одягу та взуття, ювелірних виробів, косметики та парфумерії: prostor, minimal silver.

Марко Федоренко

Марко Федоренко

Middle SEO фахівець

В інтернет-маркетингу більше 5 років. За цей час працював над просуванням як великих міжнародних так і локальних проектів. Прекрасно розуміє зв'язок між технічною оптимізацією і маркетинговим ефектом.

Сергій Белий

Сергій Белий

Team Lead SEO

У професійному інтернет-маркетингу з 2012 року. Займався просуванням як тематичних проектів так і ecommerce на СНД і західних ринках. Працював як з локальними проектами так і великими сервісами з мільйонним трафіком. Має досвід роботи як в SEO так і в Front-end.

Тетяна Євланова

Тетяна Євланова

Middle SEO фахівець

Маркетолог за освітою і оптимізатор в душі. Має досвід в просуванні західних проектів. Любить складні завдання і навчить вас не боятися їх, а приймати виклик. Ще вона гуру Excel (як приємний бонус). Проекти: eco-lavka, ecosoft.

Процесс обучения

FAQ

Де проходить навчання?
У тебе буде доступ до інтерактивної навчальної платформи. На ній проходять вебінари і розташовується твій особистий кабінет, в якому є записи лекцій, презентації, домашні завдання, тести.
В якому форматі проходить іспит?
Іспит проходить в online-форматі по черзі, яка сформується перед захистом. Після захисту Ви отримуєте сертифікат про проходження курсу з відміткою.
Як часто і в який час проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалістю 1:20.
Чи обов'язково робити домашні завдання?
Домашні завдання є бажаними до виконання для більш ефективного навчання та практичного закріплення теоретичних знань.
Скільки часу будуть доступні матеріали курсу?
По закінченню курсу у Вас залишаться відео вебінарів, скрінкасти і презентації до відео-лекцій, які знаходяться у Вашому особистому кабінеті. Всі лекції будуть доступні для перегляду 3 місяці.
Де знайти домашні завдання?
Домашні завдання знаходяться в особистих кабінетах в папці Мої завдання. У кожному домашньому завданні вказані дати виконання з .. до ... Завдання стає доступним з вказаної дати.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити якщо його немає і які доступи потрібні якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні до скачування відеозаписи вебінарів і презентації?
Презентації доступні до скачування. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 4 місяців з моменту закінчення курсів.
Як отримати сертифікат?
всі домашні завдання в строк і здати іспит.
Як отримати знижку?
Приведи друга - 20% знижки за умови, що він сплатив. Якщо ти прийшов на курси за рекомендацією співробітника Promodo або ти вже проходив будь-які курси в Promodo (офлайн/онлайн) - 20% знижки. Знижки не сумуються.
Як сплатити курси?
Сплатити можна на картку ПриватБанку або на р/рахунок. При реєстрації - вибери зручний для себе спосіб оплати.
Чи можлива оплата частинами?
На наших курсах 100% передплата. Якщо ж вам життєво необхідна розстрочка - зв'яжіться з менеджером.
Чи буде доступ до сервісів, які ми будемо вивчати?
Для виконання домашніх завдань використовуються безкоштовні сервіси та тріальний період платних сервісів. Як використовувати платні сервіси - лектори покажут на заняттях.

можливості

навчишся збирати семантичне ядро для сайту і вибудовувати SEO-стратегію на його основі
проводити комплексну роботу по оптимізації сайту, перетворюючи його в інструмент залучення клієнтів
працювати з панелями вебмайстрів, системами аналітики, ключовими програмами і сервісами SEO фахівця
нарощувати кількість посилань, працювати з поведінковими і текстовими факторами

Отзывы

Залишити заявку

Ти можеш зв'язатися з нами ось так:

[email protected]

+38 (057) 752-54-62

+38 (066) 174-09-52

Поділитися:

Записатися на курс