формат:

offline

online

старт:

19 ноября 2019

тривалість:

34 години

графік

вівторок і четвер 18:30 - 20:00 (1 час 30 мин)

вільних місць:

до 35

вартість онлайн-курсу:

8 000 грн*

*як отримати знижку?

Реєстрація

формат:

курс-інтенсив

для кого:

студенти і випускники ВНЗ та IT-курсів, а також
всі, хто хоче освоїти PPC, підвищити свої скіли
і навички інтернет-маркетингу

де:

Харків,
офіс Promodo

старт:

19 ноября 2019

тривалість:

34 години

графік

18:30 - 20:00 (1 год 30 хв)

вартість онлайн-курсу:

8 000 грн*

*як отримати знижку?

З ростом ринку ecommerce просування бізнесу в інтернеті стає життєвою необхідністю для багатьох компаній. Знання в області РРС потрібні не тільки майбутнім фахівцям, але і власникам бізнесу, маркетологам, аналітикам. Ми цінуємо ваш час і прагнення до навчання, тому запускаємо даний онлайн курс.

отримаєш високооплачувану професію
придбаєш практичний досвід роботи з інструментами контекстної реклами
запустиш реальні рекламні кампанії для сайту
придбаєш досвід захисту своїх результатів і їх презентації команді

програма навчання

1. Основи контекстної реклами.

  • Принципи роботи контекстної реклами і види реклами
  • Системи контекстної реклами
  • Основні показники ефективності контекстної реклами: CTR, CPC, QS і ін.

 

  • Переваги контекстної реклами, моделі оплати
  • Типи рекламних кампаній в Google AdWords
  • KPI для проектів, клієнтів, бізнесу

 

  • Як створити обліковий запис
  • Первинні налаштування аккаунту, структура аккаунта
  • Правила AdWords
  • Принцип роботи Editor

 

  • Основні функції Editor
  • Масові зміни через Editor

1. Пошукові кампанії Google Adwords

  • Принцип роботи аукціону в Google AdWords.
  • Типи відповідності КС.
  • Що таке показник якості.
  • Мінус-слова, крос-мінусовка.
  • DSA (динамічні кампанії).
  • Структура рекламного аккаунта, групування ключових слів.
  • Ключові слова: типи відповідностей, мінус-слова, підбір ключових слів.
  • Структура текстового оголошення та метод написання ефективних оголошень.
  • Оцінка ефективності РК.
  • Розширення Google AdWords.
  • Загальна бібліотека в Google AdWords.Gclid- і utm-мітки.
  • Оптимізація пошукових кампаній: звіт про пошукові запити, оптимізація ставок.

2. GDN і GSP

  • Типи рекламних кампаній.
  • Типи таргетинга.
  • Типи оголошень.
  • Планувальник КМС.
  • Структура рекламного аккаунта, групування КМС-аудиторій.
  • Створюємо КМС-оголошення: HTML5, шаблони, адаптив.
  • Оцінка ефективності РК і оптимізація.

3. Відеокампанії Youtube TrueView

  • Принцип роботи.
  • Типи таргетинга.
  • Типи і формати оголошень.
  • Оцінка ефективності РК і оптимізація.

4. Ремаркетинг Google AdWords

  • Що таке ремаркетинг, кому він підходить.
  • Пошуковий ремаркетинг.
  • Банерний ремаркетинг.
  • Динамічний ремаркетинг.
  • Теги ремаркетингу в Google Analytics, AdWords.
  • Створення аудиторій в Google Analytics.
  • Створення аудиторій в AdWords.
  • Різниця між аудиторіями Google Analytics і AdWords.
  • Створення кампаній ремаркетингу (банери, динамічний ремаркетинг) і додавання аудиторій з корективами на пошук.
  • Оцінка ефективності кампаній ремаркетингу та їх оптимізація.

5. Автоматизація РК

  • Що можна автоматизувати в аккаунті і в роботі.
  • Автоматизовані правила AdWords.
  • Автоматичні стратегії призначення ставок AdWords.
  • Навіщо потрібні скрипти AdWords, Apps Script, API AdWords, YouTube, Google Analytics.

6. MS Excel і Google Sheets

  • Excel для роботи з КС і оголошеннями.
  • Excel для роботи зі звітами.
  • Побудова діаграм.
  • Google Sheets: особливості та переваги роботи.

7. Google Merchant Center і Торгові кампанії

  • Принцип роботи.
  • Створення торгових кампаній і тактика їх ведення.
  • Оцінка ефективності РК і їх оптимізація.

8. Google Analytics

  • Аккаунт, ресурс, уявлення.
  • Стандартні звіти.
  • Мікро- та макроконверсії. Типи конверсій: лід, дзвінок, покупка, транзакція і ін.
  • Цілі в Google Analytics, їх види та налаштування.
  • Електронна торгівля.
  • Фільтри.
  • Моделі атрибуції, відмінності конверсій по Google Analytics і по AdWords.
  • Багатоканальні послідовності.
  • Асоційовані конверсії.
  • Кастомізовані звіти.

9. Google Tag Manager

  • Принцип роботи, особливості та переваги GTM.
  • Що таке теги, перемінні і тригери.
  • Як створювати і виводити теги через GTM.

1. Основи таргетованой реклами

  • Введення і основні поняття.
  • Принципи та необхідність таргетованой реклами.

2. Завдання і цілі реклами в Facebook

  • Збільшення обсягу продажів.
  • Залучення релевантного трафіку.
  • Підвищення впізнаваності бренду.
  • Збір лідов.
  • Зв'язок з користувачами через Messenger.
  • Збільшення залученості для окремих посад або спільнот.
  • Охоплення широкої аудиторії.
  • Установка і просування мобільних додатків.
  • Відеореклама.

3. Технічні параметри РК

  • Структура аккаунта і Бізнес Менеджера.
  • Вибір формату закупівлі трафіку.
  • Вибір мети.
  • Основні види таргетингу.
  • Стратегія вибору налаштувань таргетування.
  • Види і налаштування індивідуалізованих аудиторій.
  • Плейсмент.
  • Вибір моделі оплати.
  • Вибір стратегії призначення ставок і оптимізації для показу реклами.
  • Основні формати розміщення.
  • Створення Полотна.
  • Налаштування оголошень.

4. Піксель Facebook

  • Створення та налагодження базового Пікселя.
  • Розширена налаштування подій.
  • Створення аудиторій.

5. Mobile

6. Звітність та оптимізація

  • Підготовка звітів за рахунок внутрішніх інструментів.
  • Підготовка звітів за рахунок зовнішніх інструментів (supermetrics, fame).
  • Методи оптимізації РК.
  • Автоматизовані правила.

7. Аналітика Facebook

  • Коротке знайомство з аналітикою Facebook
  • Чекліст старту проекту по Google AdWords.
  • Звіти: приклад звітів, автоматизація звітності через суперметрікс.
  • Google Data Studio.
  • Складання медіа-планів за принципом See-Think-Do-Care.
  • Інші канали платних трафіків: прайси, e-mail та ін.
  • Приклади поганих інтерфейсів. Що ще негативно впливає на рівень конверсії. Google Optimize.

лектори

Анастасия Романова

Анастасия Романова

РРС-фахівець

З 2016 року працює в контекстній рекламі. Спеціаліст зі стратегічного медіапланування і підготовці пропозицій для провідних клієнтів. Розповість, як правильно побудувати рекламну стратегію, які інструменти використовувати і для чого ставити цілі перед тим, як почати роботу з каналом.

Дмитрий Крючков

Дмитрий Крючков

РРС-фахівець

З 2014 року працює в інтернет-маркетингу. Спеціаліст з просування мобільних додатків з 2017 року. Великий досвід в просуванні великих вітчизняних і зарубіжних проектів. Розповість як платно і безкоштовно просунути мобільний додаток.

Борис Дзюндзюк

Борис Дзюндзюк

РРС-фахівець

З 2016 року працює в сфері контекстної реклами. Однаково гарно просуває великі вітчизняні і зарубіжні ecommerce-проекти.

Сергій Ломаненко

Сергій Ломаненко

РРС-фахівець

В інтернет-маркетингу з 2014 року. Досвід роботи з найбільшими e-commerce проектами України в сфері таргетованої реклами (Citrus, Rozetka, Comfy, Infoshina). <3 Facebook.

Юлия Чуб

Юлия Чуб

Team Lead PPC

В рекламе с 2009 года, в интернет-маркетинге с 2011. Сертифицированный специалист Google Ads Большой опыт на руководящей должности - знаю, как всё работает изнутри, сейчас внедряю свой опыт в работу команды. Видела, как менялись рекламные системы - интерфейсы и принципы работы)

Анна Тарасова

Анна Тарасова

Middle PPC

Опыт в интернет-маркетинге с 2014. Специализируется на продвижении средних e-commerce проектов в Google, Yandex, Facebook. Сертифицированный специалист Google Analytics и Google Ads.

як проходить навчання

Перегляд лекцій і розбір домашніх завдань в форматі онлайн вебінарів.
Доступ до запису вебінару, презентації та домашнього завдання в особистому кабінеті.
домашні завдання (тести і практичні завдання) для оцінки знань.
Сертифікат про навчання.
Реєстрація

FAQ

Де проходить навчання?
Студентам буде надано доступ до інтерактивної навчальної платформи, де будуть проходити вебінари і буде ваш особистий кабінет. В особистому кабінеті буде доступ до записів лекцій, презентацій, домашні завдання, тести.
В якому форматі проходить іспит?
Іспит проходить в online-форматі по черзі, яка сформується перед захистом. Після захисту Ви отримуєте сертифікат про проходження курсу з відміткою.
Як часто і в який час проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалістю 1:20.
Чи обов'язково робити домашні завдання?
Домашні завдання є бажаними до виконання для більш ефективного навчання та практичного закріплення теоретичних знань.
Скільки часу будуть доступні матеріали курсу?
По окончанию курса у Вас останутся видео вебинаров, скринкасты и презентации к видео-лекциям, которые находятся в Вашем личном кабинете. Все лекции будут доступны для просмотра 3 месяца.
Де знайти домашні завдання?
Домашні завдання знаходяться в особистих кабінетах в папці Мої завдання. У кожному домашньому завданні вказані дати виконання з .. до ... Завдання стає доступним з вказаної дати.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити якщо його немає і які доступи потрібні якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні до скачування відеозаписи вебінарів і презентації?
Презентації доступні до скачування. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 4 місяців з моменту закінчення курсів.
Як отримати сертифікат?
Выполнить все домашние задания в срок и сдать экзамен.
Як отримати знижку?
Приведи друга - 20% знижки за умови, що він сплатив. Якщо ти прийшов на курси за рекомендацією співробітника Promodo або ти вже проходив будь-які курси в Promodo (офлайн/онлайн) - 20% знижки. Знижки не сумуються.
Як сплатити курси?
Сплатити можна на картку ПриватБанку або на р/рахунок. При реєстрації - вибери зручний для себе спосіб оплати.
Чи можлива оплата частинами?
На наших курсах 100% передплата. Якщо ж вам життєво необхідна розстрочка - зв'яжіться з менеджером.
Чи буде доступ до сервісів, які ми будемо вивчати?
Для виконання домашніх завдань використовуються безкоштовні сервіси та тріальний період платних сервісів. Як використовувати платні сервіси - показувати на заняттях.

Відгуки

Виталий Жуковский
Отличная программа, все понятно и главное на практике. Полностью закрыл вопрос с настройкой контекстной рекламы для своего бизнеса, настроил самостоятельно динамический ремаркетинг. Главное делать то, что говорят учителя и задавать вопросы, если что-то не понятно! Вcегда помогут.
Жуковський Віталій, курс PPC Basic
Марина Еременко
Ну що сказати. Спасибі, Promodo! :) випускати з курсів готових фахівців, з повним усвідомленням того що і як працює. З такими знаннями без проблем можна змінити професію, якщо раніше працював в іншій сфері :)
Єременко Марина, курс PPC Basic
Илона Багдасарова
Відмінні курси. Надали великі знання з практичними завданнями. З нульового рівня знань в PPC, за два місяці вивчила основи цієї професії і стала june фахівцем по контекстній рекламі.
Багдасарова Ілона, курс PPC Basic
Олег Словиковский
Отримав ті знання за якими прийшов
Словіковскій Олег, курс PPC Basic
Дмитрий Лаптев
Курси хороші і по SEO і по РРС, але по SEO один спікер не доторкнувся до ДЗ, це сумно, все чекали, тема цікава. В цілому інфо добре подається і його багато. Спікери кваліфіковані. Юля по контексту і Марина по SEO взагалі круті спікери. Дякую за чай з печивом) І за хороші курси.
Дмитрий Лаптев, курс PPC Basic

формат

offline

online

старт:

19 ноября 2019

тривалість:

30 часов

графік

вівторок і четвер 18:30 - 20:00 (1 час 30 мин)

вільних місць: до 35

вартість онлайн-курсу:

8 000 грн*

програма навчання

лектори

Процесс обучения

FAQ

Де проходить навчання?
Студентам буде надано доступ до інтерактивної навчальної платформи, де будуть проходити вебінари і буде ваш особистий кабінет. В особистому кабінеті буде доступ до записів лекцій, презентацій, домашні завдання, тести.
В якому форматі проходить іспит?
Іспит проходить в online-форматі по черзі, яка сформується перед захистом. Після захисту Ви отримуєте сертифікат про проходження курсу з відміткою.
Як часто і в який час проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалістю 1:20.
Чи обов'язково робити домашні завдання?
Домашні завдання є бажаними до виконання для більш ефективного навчання та практичного закріплення теоретичних знань.
Скільки часу будуть доступні матеріали курсу?
По окончанию курса у Вас останутся видео вебинаров, скринкасты и презентации к видео-лекциям, которые находятся в Вашем личном кабинете. Все лекции будут доступны для просмотра 3 месяца.
Де знайти домашні завдання?
Домашні завдання знаходяться в особистих кабінетах в папці Мої завдання. У кожному домашньому завданні вказані дати виконання з .. до ... Завдання стає доступним з вказаної дати.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити якщо його немає і які доступи потрібні якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні до скачування відеозаписи вебінарів і презентації?
Презентації доступні до скачування. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 4 місяців з моменту закінчення курсів.
Як отримати сертифікат?
Выполнить все домашние задания в срок и сдать экзамен.
Як отримати знижку?
Приведи друга - 20% знижки за умови, що він сплатив. Якщо ти прийшов на курси за рекомендацією співробітника Promodo або ти вже проходив будь-які курси в Promodo (офлайн/онлайн) - 20% знижки. Знижки не сумуються.
Як сплатити курси?
Сплатити можна на картку ПриватБанку або на р/рахунок. При реєстрації - вибери зручний для себе спосіб оплати.
Чи можлива оплата частинами?
На наших курсах 100% передплата. Якщо ж вам життєво необхідна розстрочка - зв'яжіться з менеджером.
Чи буде доступ до сервісів, які ми будемо вивчати?
Для виконання домашніх завдань використовуються безкоштовні сервіси та тріальний період платних сервісів. Як використовувати платні сервіси - показувати на заняттях.

можливості

Отзывы

Якщо у вас є запитання чи пропозиції:

[email protected]

+38 (057) 752-54-62

+38 (050) 402-31-42

Поділитися:

Записатися на курс