offline

online

для кого:

студенти і випускники ВНЗ та IT-курсів, а також
всі, хто хоче освоїти PPC, підвищити свої скіли
і навички інтернет-маркетингу

формат:
Online
старт:
березнь 2020
тривалість:

37 часов

графік

вівторок і четвер 18:30 - 20:00 (2 часа)

вільних місць:

осталось 10

Залишити заявку на курс Залишити заявку

формат:

Online

для кого:

студенти і випускники ВНЗ та IT-курсів, а також
всі, хто хоче освоїти PPC, підвищити свої скіли
і навички інтернет-маркетингу

де:

Харків,
офіс Promodo

старт:

березнь 2020

тривалість:

44 години

графік

вторник и четверг 18:30 - 20:00 (1 час 30 мин)

вільних місць:

осталось 10

З ростом ринку ecommerce просування бізнесу в інтернеті стає життєвою необхідністю для багатьох компаній. Знання в області РРС потрібні не тільки майбутнім фахівцям, але і власникам бізнесу, маркетологам, аналітикам. Ми цінуємо ваш час і прагнення до навчання, тому запускаємо даний онлайн курс.

З ростом ринку ecommerce просування бізнесу в інтернеті стає життєвою необхідністю для багатьох компаній. Знання в області РРС потрібні не тільки майбутнім фахівцям, але і власникам бізнесу, маркетологам, аналітикам. Ми цінуємо ваш час і прагнення до навчання, тому запускаємо даний онлайн курс.

отримаєш високооплачувану професію
придбаєш практичний досвід роботи з інструментами контекстної реклами
запустиш реальні рекламні кампанії для сайту
придбаєш досвід захисту своїх результатів і їх презентації команді

лектори

Анастасия Романова

Анастасия Романова

РРС-фахівець

З 2016 року працює в контекстній рекламі. Спеціаліст зі стратегічного медіапланування і підготовці пропозицій для провідних клієнтів. Розповість, як правильно побудувати рекламну стратегію, які інструменти використовувати і для чого ставити цілі перед тим, як почати роботу з каналом.

Дмитрий Крючков

Дмитрий Крючков

РРС-фахівець

З 2014 року працює в інтернет-маркетингу. Спеціаліст з просування мобільних додатків з 2017 року. Великий досвід в просуванні великих вітчизняних і зарубіжних проектів. Розповість як платно і безкоштовно просунути мобільний додаток.

Борис Дзюндзюк

Борис Дзюндзюк

РРС-фахівець

З 2016 року працює в сфері контекстної реклами. Однаково гарно просуває великі вітчизняні і зарубіжні ecommerce-проекти.

Сергій Ломаненко

Сергій Ломаненко

РРС-фахівець

В інтернет-маркетингу з 2014 року. Досвід роботи з найбільшими e-commerce проектами України в сфері таргетованої реклами (Citrus, Rozetka, Comfy, Infoshina). <3 Facebook.

Юлия Чуб

Юлия Чуб

Team Lead PPC

В рекламе с 2009 года, в интернет-маркетинге с 2011. Сертифицированный специалист Google Ads Большой опыт на руководящей должности - знаю, как всё работает изнутри, сейчас внедряю свой опыт в работу команды. Видела, как менялись рекламные системы - интерфейсы и принципы работы)

Анна Тарасова

Анна Тарасова

Middle PPC

Опыт в интернет-маркетинге с 2014. Специализируется на продвижении средних e-commerce проектов в Google, Yandex, Facebook. Сертифицированный специалист Google Analytics и Google Ads.

програма навчання

1. Основи контекстної реклами.

  • Принципи роботи контекстної реклами і види реклами
  • Системи контекстної реклами
  • Основні показники ефективності контекстної реклами: CTR, CPC, QS і ін.

 

  • Переваги контекстної реклами, моделі оплати
  • Типи рекламних кампаній в Google AdWords
  • KPI для проектів, клієнтів, бізнесу

 

  • Як створити обліковий запис
  • Первинні налаштування аккаунту, структура аккаунта
  • Правила AdWords
  • Принцип роботи Editor

 

  • Основні функції Editor
  • Масові зміни через Editor

1. Пошукові кампанії Google Adwords

  • Принцип роботи аукціону в Google AdWords.
  • Типи відповідності КС.
  • Що таке показник якості.
  • Мінус-слова, крос-мінусовка.
  • DSA (динамічні кампанії).
  • Структура рекламного аккаунта, групування ключових слів.
  • Ключові слова: типи відповідностей, мінус-слова, підбір ключових слів.
  • Структура текстового оголошення та метод написання ефективних оголошень.
  • Оцінка ефективності РК.
  • Розширення Google AdWords.
  • Загальна бібліотека в Google AdWords.Gclid- і utm-мітки.
  • Оптимізація пошукових кампаній: звіт про пошукові запити, оптимізація ставок.

2. GDN і GSP

  • Типи рекламних кампаній.
  • Типи таргетинга.
  • Типи оголошень.
  • Планувальник КМС.
  • Структура рекламного аккаунта, групування КМС-аудиторій.
  • Створюємо КМС-оголошення: HTML5, шаблони, адаптив.
  • Оцінка ефективності РК і оптимізація.

3. Відеокампанії Youtube TrueView

  • Принцип роботи.
  • Типи таргетинга.
  • Типи і формати оголошень.
  • Оцінка ефективності РК і оптимізація.

4. Ремаркетинг Google AdWords

  • Що таке ремаркетинг, кому він підходить.
  • Пошуковий ремаркетинг.
  • Банерний ремаркетинг.
  • Динамічний ремаркетинг.
  • Теги ремаркетингу в Google Analytics, AdWords.
  • Створення аудиторій в Google Analytics.
  • Створення аудиторій в AdWords.
  • Різниця між аудиторіями Google Analytics і AdWords.
  • Створення кампаній ремаркетингу (банери, динамічний ремаркетинг) і додавання аудиторій з корективами на пошук.
  • Оцінка ефективності кампаній ремаркетингу та їх оптимізація.

5. Автоматизація РК

  • Що можна автоматизувати в аккаунті і в роботі.
  • Автоматизовані правила AdWords.
  • Автоматичні стратегії призначення ставок AdWords.
  • Навіщо потрібні скрипти AdWords, Apps Script, API AdWords, YouTube, Google Analytics.

6. MS Excel і Google Sheets

  • Excel для роботи з КС і оголошеннями.
  • Excel для роботи зі звітами.
  • Побудова діаграм.
  • Google Sheets: особливості та переваги роботи.

7. Google Merchant Center і Торгові кампанії

  • Принцип роботи.
  • Створення торгових кампаній і тактика їх ведення.
  • Оцінка ефективності РК і їх оптимізація.

8. Google Analytics

  • Аккаунт, ресурс, уявлення.
  • Стандартні звіти.
  • Мікро- та макроконверсії. Типи конверсій: лід, дзвінок, покупка, транзакція і ін.
  • Цілі в Google Analytics, їх види та налаштування.
  • Електронна торгівля.
  • Фільтри.
  • Моделі атрибуції, відмінності конверсій по Google Analytics і по AdWords.
  • Багатоканальні послідовності.
  • Асоційовані конверсії.
  • Кастомізовані звіти.

9. Google Tag Manager

  • Принцип роботи, особливості та переваги GTM.
  • Що таке теги, перемінні і тригери.
  • Як створювати і виводити теги через GTM.

1. Основи таргетованой реклами

  • Введення і основні поняття.
  • Принципи та необхідність таргетованой реклами.

2. Завдання і цілі реклами в Facebook

  • Збільшення обсягу продажів.
  • Залучення релевантного трафіку.
  • Підвищення впізнаваності бренду.
  • Збір лідов.
  • Зв'язок з користувачами через Messenger.
  • Збільшення залученості для окремих посад або спільнот.
  • Охоплення широкої аудиторії.
  • Установка і просування мобільних додатків.
  • Відеореклама.

3. Технічні параметри РК

  • Структура аккаунта і Бізнес Менеджера.
  • Вибір формату закупівлі трафіку.
  • Вибір мети.
  • Основні види таргетингу.
  • Стратегія вибору налаштувань таргетування.
  • Види і налаштування індивідуалізованих аудиторій.
  • Плейсмент.
  • Вибір моделі оплати.
  • Вибір стратегії призначення ставок і оптимізації для показу реклами.
  • Основні формати розміщення.
  • Створення Полотна.
  • Налаштування оголошень.

4. Піксель Facebook

  • Створення та налагодження базового Пікселя.
  • Розширена налаштування подій.
  • Створення аудиторій.

5. Mobile

6. Звітність та оптимізація

  • Підготовка звітів за рахунок внутрішніх інструментів.
  • Підготовка звітів за рахунок зовнішніх інструментів (supermetrics, fame).
  • Методи оптимізації РК.
  • Автоматизовані правила.

7. Аналітика Facebook

  • Коротке знайомство з аналітикою Facebook
  • Чекліст старту проекту по Google AdWords.
  • Звіти: приклад звітів, автоматизація звітності через суперметрікс.
  • Google Data Studio.
  • Складання медіа-планів за принципом See-Think-Do-Care.
  • Інші канали платних трафіків: прайси, e-mail та ін.
  • Приклади поганих інтерфейсів. Що ще негативно впливає на рівень конверсії. Google Optimize.

Компанія Promodo розвиває бізнес клієнта за допомогою мережі Інтернет, шляхом залучення цільової аудиторії, підвищення її лояльності та зміцнення бренду клієнта.

Ми робимо це за допомогою інструментів комплексного інтернет-маркетингу за рахунок комфортного взаємодії з провідною командою експертів на ринку.

як проходить навчання

Перегляд лекцій і розбір домашніх завдань в форматі онлайн вебінарів.
Доступ до запису вебінару, презентації та домашнього завдання в особистому кабінеті.
домашні завдання (тести і практичні завдання) для оцінки знань.
Сертифікат про навчання.

Відгуки

Виталий Жуковский
Отличная программа, все понятно и главное на практике. Полностью закрыл вопрос с настройкой контекстной рекламы для своего бизнеса, настроил самостоятельно динамический ремаркетинг. Главное делать то, что говорят учителя и задавать вопросы, если что-то не понятно! Вcегда помогут.
Жуковський Віталій, курс PPC Basic
Марина Еременко
Ну що сказати. Спасибі, Promodo! :) випускати з курсів готових фахівців, з повним усвідомленням того що і як працює. З такими знаннями без проблем можна змінити професію, якщо раніше працював в іншій сфері :)
Єременко Марина, курс PPC Basic
Илона Багдасарова
Отличные курсы. Дали обширные знания с практическими заданиям. С нулевого уровня знаний в PPC, за два месяца изучила основы этой профессии и стала Junior специалистом по контекстной рекламе.
Багдасарова Ілона, курс PPC Basic
Олег Словиковский
Отримав ті знання за якими прийшов
Словіковскій Олег, курс PPC Basic
Дмитрий Лаптев
Курси хороші і по SEO і по РРС, але по SEO один спікер не доторкнувся до ДЗ, це сумно, все чекали, тема цікава. В цілому інфо добре подається і його багато. Спікери кваліфіковані. Юля по контексту і Марина по SEO взагалі круті спікери. Дякую за чай з печивом) І за хороші курси.
Дмитрий Лаптев, курс PPC Basic
Залишити заявку

FAQ

Де проходить навчання?
У тебе буде доступ до інтерактивної навчальної платформи. На ній проходять вебінари і розташовується твій особистий кабінет, в якому є записи лекцій, презентації, домашні завдання, тести.
В якому форматі проходить іспит?
Іспит проходить в online-форматі по черзі, яка сформується перед захистом. Після захисту Ви отримуєте сертифікат про проходження курсу з відміткою.
Як часто і в який час проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалістю 1:20.
Чи обов'язково робити домашні завдання?
Домашні завдання є бажаними до виконання для більш ефективного навчання та практичного закріплення теоретичних знань.
Скільки часу будуть доступні матеріали курсу?
По закінченню курсу у Вас залишаться відео вебінарів, скрінкасти і презентації до відео-лекцій, які знаходяться у Вашому особистому кабінеті. Всі лекції будуть доступні для перегляду 3 місяці.
Де знайти домашні завдання?
Домашні завдання знаходяться в особистих кабінетах в папці Мої завдання. У кожному домашньому завданні вказані дати виконання з .. до ... Завдання стає доступним з вказаної дати.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити якщо його немає і які доступи потрібні якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні до скачування відеозаписи вебінарів і презентації?
Презентації доступні до скачування. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 4 місяців з моменту закінчення курсів.
Як отримати сертифікат?
всі домашні завдання в строк і здати іспит.
Як отримати знижку?
Приведи друга - 20% знижки за умови, що він сплатив. Якщо ти прийшов на курси за рекомендацією співробітника Promodo або ти вже проходив будь-які курси в Promodo (офлайн/онлайн) - 20% знижки. Знижки не сумуються.
Як сплатити курси?
Сплатити можна на картку ПриватБанку або на р/рахунок. При реєстрації - вибери зручний для себе спосіб оплати.
Чи можлива оплата частинами?
На наших курсах 100% передплата. Якщо ж вам життєво необхідна розстрочка - зв'яжіться з менеджером.
Чи буде доступ до сервісів, які ми будемо вивчати?
Для виконання домашніх завдань використовуються безкоштовні сервіси та тріальний період платних сервісів. Як використовувати платні сервіси - лектори покажут на заняттях.

формат

offline

online

для кого:

студенти і випускники ВНЗ та IT-курсів, а також
всі, хто хоче освоїти PPC, підвищити свої скіли
і навички інтернет-маркетингу

формат:

Online

старт:

березнь 2020

тривалість:

37 часовe

графік

вівторок і четвер 18:30 - 20:00 (1 час 30 мин)

вільних місць: осталось 10

програма навчання

лектори

Процесс обучения

FAQ

Де проходить навчання?
У тебе буде доступ до інтерактивної навчальної платформи. На ній проходять вебінари і розташовується твій особистий кабінет, в якому є записи лекцій, презентації, домашні завдання, тести.
В якому форматі проходить іспит?
Іспит проходить в online-форматі по черзі, яка сформується перед захистом. Після захисту Ви отримуєте сертифікат про проходження курсу з відміткою.
Як часто і в який час проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалістю 1:20.
Чи обов'язково робити домашні завдання?
Домашні завдання є бажаними до виконання для більш ефективного навчання та практичного закріплення теоретичних знань.
Скільки часу будуть доступні матеріали курсу?
По закінченню курсу у Вас залишаться відео вебінарів, скрінкасти і презентації до відео-лекцій, які знаходяться у Вашому особистому кабінеті. Всі лекції будуть доступні для перегляду 3 місяці.
Де знайти домашні завдання?
Домашні завдання знаходяться в особистих кабінетах в папці Мої завдання. У кожному домашньому завданні вказані дати виконання з .. до ... Завдання стає доступним з вказаної дати.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити якщо його немає і які доступи потрібні якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні до скачування відеозаписи вебінарів і презентації?
Презентації доступні до скачування. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 4 місяців з моменту закінчення курсів.
Як отримати сертифікат?
всі домашні завдання в строк і здати іспит.
Як отримати знижку?
Приведи друга - 20% знижки за умови, що він сплатив. Якщо ти прийшов на курси за рекомендацією співробітника Promodo або ти вже проходив будь-які курси в Promodo (офлайн/онлайн) - 20% знижки. Знижки не сумуються.
Як сплатити курси?
Сплатити можна на картку ПриватБанку або на р/рахунок. При реєстрації - вибери зручний для себе спосіб оплати.
Чи можлива оплата частинами?
На наших курсах 100% передплата. Якщо ж вам життєво необхідна розстрочка - зв'яжіться з менеджером.
Чи буде доступ до сервісів, які ми будемо вивчати?
Для виконання домашніх завдань використовуються безкоштовні сервіси та тріальний період платних сервісів. Як використовувати платні сервіси - лектори покажут на заняттях.

можливості

Отзывы

Залишити заявку

Ти можеш зв'язатися з нами ось так:

[email protected]

+38 (057) 752-54-62

+38 (066) 174-09-52

Поділитися:

Записатися на курс