формат:

offline

online

старт:

18 ноября 2019

тривалість:

30 часов

графік

понеділок та середа 18:30 - 20:00 (1 год 30 хв)

вільних місць:

до 35

вартість онлайн-курсу:

9 000 грн*

*як отримати знижку?

Реєстрація

формат:

курс-інтенсив

для кого:

маркетологів, інтернет-маркетологів, власників онлайн-бізнесу, всіх, хто використовує інструменти інтернет-маркетингу, студентів і випускників ВНЗ, IT-курсів.

де:

Харків,
офіс Promodo

старт:

18 ноября 2019

графік

понеділок та середа 18:30 - 20:00 (1 год 30 хв)

вартість:

9 000 грн*

*як отримати знижку?

Одним з найбільш результативних і популярних видів просування бізнесу в інтернеті є email-маркетинг. Він дозволяє вибудувати пряму комунікацію між брендом (компанією, бізнесом) і потенційними або існуючими клієнтами. Результат такої комунікації може виражатися як в підвищенні лояльності клієнтів до компанії, так і в збільшенні нових і повторних продажів при мінімумі витрат.

навчишся створювати проморассилкі і тригерні ланцюжки
придбай практичний досвід роботи з сервісом для email-маркетингу
отримай високооплачувану і затребувану професію
придбай досвід захисту своїх результатів і їх презентації

програма навчання

1. Вступ

2. Гігієна email-маркетингу

  • Email-валідація: навіщо і як перевіряти базу передплатників перед розсилкою?
  • Double Opt-In як обов'язковий інструмент для збереження бази в чистому вигляді!
  • Чим загрожує безвідповідальний підхід до бази?
  • Як підвищити якість списку?

3. Можливість доставити

  • Якісна доставка, як одна з найважливіших метрик эмейл-маркетингу.
  • Про спам, спам-пастки і спам-мітки.
  • Репутація відправника. Що таке SPF, DKIM і DMARK.

4. Сервіси відправок

  • Критерії вибору сервісу.
  • Найпопулярніші сервіси для розсилок.

5. Типи розсилок (промо та тригери)

  • Які типи розсилок бувають?
  • Проморозсилки і їх види.
  • Автоматичні розсилки: які бувають і навіщо потрібні.
  • Приклади.

6. Структура і контент листів:

  • Структура листів.
  • Види блоків в листі (обов'язкові / специфічні).
  • Детальніше про кожний блок + приклади.

7. Мультиканальність

  • Email.
  • SMS.
  • Viber.
  • Різні комбінації.

8. Метрики

  • Визначаємо ключові метрики.
  • Що дає Open Rate і Click Rate.
  • Витягуємо дані з GA.
  • Чому ROI?

9. Аналіз конкурентів

  • Навіщо потрібен
  • Визначаємо послідовність аналізу.
  • Основні чинники.

10. Аудит поточного email-маркетингу

  • Навіщо потрібен
  • Складові аудиту
  • Вигоди.

1. Формати і механіки збору даних.

  • Навіщо потрібен double opt-in.
  • Які форми підписок бувають.
  • Де розмістити форму.
  • Поля форми, їх валідація.
  • Які лід магніти використовувати.
  • Чи не формою єдині: інші джерела контактів.
  • Максимум можливостей лендінга для збору email.

2. Сегментація, яка працює.

  • Навіщо потрібні сегменти.
  • Види і основні параметри сегментації.
  • Реальні приклади і типові помилки.

1. Розсилка за допомогою eSputnik.

  • Ознайомлення з сервісом.
  • Основні переваги.
  • Технічні особливості.
  • API.
  • Методи і приклади реалізації.

2. Тестування.

  • Види тестів.
  • Перевірка достовірності.
  • Зводимо дані.

3. Основи верстки HTML-листів (включаючи верстку в єспутнік).

  • Основні принципи верстки.
  • Верстка html-листів у eSputnik-e.

4. Адаптивність листів.

  • Що таке адаптивність.
  • Правила верстки.

1. Google Analytics.

  • Визначаємо ключові метрики.
  • Ефективність каналу в цілому і окремих кампаній зокрема.
  • Стандартні звіти.
  • Автоматичні звіти.
  • Що дає показник відмов.
  • асоційовані конверсії.

2. GTM.

  • Опис.
  • Структура.
  • Створення та налагодження аккаунту.
  • Встановлення тегів і тригерів.
  • Застосування (реальні приклади).

3. Photoshop.

  • Для чого Photoshop email-маркетологу.
  • Можливості Photoshop, без яких не обійтися.

4. Excel.

  • Для чого Excel email-маркетологу.
  • Можливості Excel, без яких не обійтися.

5. Завершальна лекція.

лектори

Корчевський Микита

Корчевський Микита

Руководитель направления Retention маркетинг

Більше 5 років в інтернет-маркетингу. Керівник відділу email-маркетингу. Більше 50 успішних проектів України, Росії та Казахстану.

Зоряна Оберемок

Оберемок Зоряна

Retention маркетинг Team lead

У професійному email-маркетингу з 2015 року. Досвід роботи з найбільшими проектами України (Intertop.ua, Portmone.com).

Фурса Світлана

Фурса Світлана

Retention маркетинг Team lead

У email-маркетингу з 2016 року, в т.ч. в іноземному сегменті (Латвія, ОАЕ). Сертифікований фахівець Google Analytics. Успішна робота з ecommerce і B2B проектами.

Ольга Стронская

Ольга Стронская

Team Lead Desinger

6 років досвіду роботи в дизайні. 2 роки досвіду роботи в дизайні email. Володіння Adobe Photoshop і Adobe Illustrator на професійному уровні. Має екстрасенсорні навичками розуміння клієнта і технічного фахівця.

як проходить навчання

Перегляд лекцій і розбір домашніх завдань в форматі онлайн вебінарів.
Доступ до запису вебінару, презентації та домашнього завдання в особистому кабінеті.
домашні завдання (тести і практичні завдання) для оцінки знань.
Сертифікат про навчання.
Реєстрація

FAQ

Де проходить навчання?
Студентам буде надано доступ до інтерактивної навчальної платформи, де будуть проходити вебінари і буде ваш особистий кабінет. В особистому кабінеті буде доступ до записів лекцій, презентацій, домашні завдання, тести.
В якому форматі проходить іспит?
Іспит проходить в online-форматі по черзі, яка сформується перед захистом. Після захисту Ви отримуєте сертифікат про проходження курсу з відміткою.
Як часто і в який час проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалістю 1:20.
Чи обов'язково робити домашні завдання?
Домашні завдання є бажаними до виконання для більш ефективного навчання та практичного закріплення теоретичних знань.
Скільки часу будуть доступні матеріали курсу?
По закінченню курсу у Вас залишаться відео вебінарів, скрінкасти і презентації до відео-лекцій, які знаходяться у Вашому особистому кабінеті. Всі лекції будуть доступні для перегляду 3 місяці.
Де знайти домашні завдання?
Домашні завдання знаходяться в особистих кабінетах в папці Мої завдання. У кожному домашньому завданні вказані дати виконання з .. до ... Завдання стає доступним з вказаної дати.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити якщо його немає і які доступи потрібні якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні до скачування відеозаписи вебінарів і презентації?
Презентації доступні до скачування. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 4 місяців з моменту закінчення курсів.
Як отримати сертифікат?
всі домашні завдання в строк і здати іспит.
Як отримати знижку?
Приведи друга - 20% знижки за умови, що він сплатив. Якщо ти прийшов на курси за рекомендацією співробітника Promodo або ти вже проходив будь-які курси в Promodo (офлайн/онлайн) - 20% знижки. Знижки не сумуються.
Як сплатити курси?
Сплатити можна на картку ПриватБанку або на р/рахунок. При реєстрації - вибери зручний для себе спосіб оплати.
Чи можлива оплата частинами?
На наших курсах 100% передплата. Якщо ж вам життєво необхідна розстрочка - зв'яжіться з менеджером.
Чи буде доступ до сервісів, які ми будемо вивчати?
Для виконання домашніх завдань використовуються безкоштовні сервіси та тріальний період платних сервісів. Як використовувати платні сервіси - показувати на заняттях.

Відгуки

Виталий Жуковский
Все класно
Дмитро Доленко, курс Email Basic

формат

offline

online

старт:

18 ноября 2019

тривалість:

30 часов

графік

понеділок та середа 18:30 - 20:00 (1 год 30 хв)

вільних місць:до 35

вартість онлайн-курсу:

9 000 грн*

програма навчання

основи email-маркетингу

1. Вступ

2. Гігієна email-маркетингу

  • Email-валідація: навіщо і як перевіряти базу передплатників перед розсилкою?
  • Double Opt-In як обов'язковий інструмент для збереження бази в чистому вигляді!
  • Чим загрожує безвідповідальний підхід до бази?
  • Як підвищити якість списку?

3. Можливість доставити

  • Якісна доставка, як одна з найважливіших метрик эмейл-маркетингу.
  • Про спам, спам-пастки і спам-мітки.
  • Репутація відправника. Що таке SPF, DKIM і DMARK.

4. Сервіси відправок

  • Критерії вибору сервісу.
  • Найпопулярніші сервіси для розсилок.

5. Типи розсилок (промо та тригери)

  • Які типи розсилок бувають?
  • Проморозсилки і їх види.
  • Автоматичні розсилки: які бувають і навіщо потрібні.
  • Приклади.

6. Структура і контент листів:

  • Структура листів.
  • Види блоків в листі (обов'язкові / специфічні).
  • Детальніше про кожний блок + приклади.

7. Мультиканальность

  • Email.
  • SMS.
  • Viber.
  • Різні комбінації.

8. Метрики

  • Визначаємо ключові метрики.
  • Що дає Open Rate і Click Rate.
  • Витягуємо дані з GA.
  • Чому ROI?

9. Аналіз конкурентів

  • Навіщо потрібен
  • Визначаємо послідовність аналізу.
  • Основні чинники.

10. Аудит поточного email-маркетингу

  • Навіщо потрібен
  • Складові аудиту
  • Вигоди.
робота з базою контактів

1. Формати і механіки збору даних.

  • Навіщо потрібен double opt-in.
  • Які форми підписок бувають.
  • Де розмістити форму.
  • Поля форми, їх валідація.
  • Які лід магніти використовувати.
  • Чи не формою єдині: інші джерела контактів.
  • Максимум можливостей лендінга для збору email.

2. Сегментація, яка працює.

  • Навіщо потрібні сегменти.
  • Види і основні параметри сегментації.
  • Реальні приклади і типові помилки.
розсилки в eSputnik, тестування і верстка листів

1. Розсилка за допомогою eSputnik.

  • Ознайомлення з сервісом.
  • Основні переваги.
  • Технічні особливості.
  • API.
  • Методи і приклади реалізації.

2. Тестування.

  • Види тестів.
  • Перевірка достовірності.
  • Зводимо дані.

3. Основи верстки HTML-листів (включаючи верстку в єспутнік).

  • Основні принципи верстки.
  • Верстка html-листів у eSputnik-e.

4. Адаптивність листів.

  • Що таке адаптивність.
  • Правила верстки.
допоміжні інструменти email-маркетолога

1. Google Analytics.

  • Визначаємо ключові метрики.
  • Ефективність каналу в цілому і окремих кампаній зокрема.
  • Стандартні звіти.
  • Автоматичні звіти.
  • Що дає показник відмов.
  • асоційовані конверсії.

2. GTM.

  • Опис.
  • Структура.
  • Створення та налагодження аккаунту.
  • Встановлення тегів і тригерів.
  • Застосування (реальні приклади).

3. Photoshop

  • Для чого Photoshop email-маркетологу.
  • Можливості Photoshop, без яких не обійтися.

4. Excel.

  • Для чого Excel email-маркетологу.
  • Можливості Excel, без яких не обійтися.

5. Завершальна лекція.

лектори

Корчевський Микита

Корчевський Микита

Руководитель направления Retention маркетинг

Более 5 лет в интернет-маркетинге. Руководитель отдела email-маркетинга. Более 50 успешных проектов Украины, России и Казахстана.

Оберемок Зоряна

Оберемок Зоряна

Retention маркетинг Team lead

У професійному email-маркетингу з 2015 року. Досвід роботи з найбільшими проектами України (Intertop.ua, Portmone.com).

Фурса Світлана

Фурса Світлана

Retention маркетинг Team lead

У email-маркетингу з 2016 року, в т.ч. в іноземному сегменті (Латвія, ОАЕ). Сертифікований фахівець Google Analytics. Успішна робота з ecommerce і B2B проектами.

Ольга Стронская

Ольга Стронская

Team Lead Desinger

6 років досвіду роботи в дизайні. 2 роки досвіду роботи в дизайні email. Володіння Adobe Photoshop і Adobe Illustrator на професійному уровні. Має екстрасенсорні навичками розуміння клієнта і технічного фахівця.

Процесс обучения

FAQ

Де проходить навчання?
Студентам буде надано доступ до інтерактивної навчальної платформи, де будуть проходити вебінари і буде ваш особистий кабінет. В особистому кабінеті буде доступ до записів лекцій, презентацій, домашні завдання, тести.
В якому форматі проходить іспит?
Іспит проходить в online-форматі по черзі, яка сформується перед захистом. Після захисту Ви отримуєте сертифікат про проходження курсу з відміткою.
Як часто і в який час проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалістю 1:20.
Чи обов'язково робити домашні завдання?
Домашні завдання є бажаними до виконання для більш ефективного навчання та практичного закріплення теоретичних знань.
Скільки часу будуть доступні матеріали курсу?
По закінченню курсу у Вас залишаться відео вебінарів, скрінкасти і презентації до відео-лекцій, які знаходяться у Вашому особистому кабінеті. Всі лекції будуть доступні для перегляду 3 місяці.
Де знайти домашні завдання?
Домашні завдання знаходяться в особистих кабінетах в папці Мої завдання. У кожному домашньому завданні вказані дати виконання з .. до ... Завдання стає доступним з вказаної дати.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити якщо його немає і які доступи потрібні якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні до скачування відеозаписи вебінарів і презентації?
Презентації доступні до скачування. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 4 місяців з моменту закінчення курсів.
Як отримати сертифікат?
всі домашні завдання в строк і здати іспит.
Як отримати знижку?
Приведи друга - 20% знижки за умови, що він сплатив. Якщо ти прийшов на курси за рекомендацією співробітника Promodo або ти вже проходив будь-які курси в Promodo (офлайн/онлайн) - 20% знижки. Знижки не сумуються.
Як сплатити курси?
Сплатити можна на картку ПриватБанку або на р/рахунок. При реєстрації - вибери зручний для себе спосіб оплати.
Чи можлива оплата частинами?
На наших курсах 100% передплата. Якщо ж вам життєво необхідна розстрочка - зв'яжіться з менеджером.
Чи буде доступ до сервісів, які ми будемо вивчати?
Для виконання домашніх завдань використовуються безкоштовні сервіси та тріальний період платних сервісів. Як використовувати платні сервіси - показувати на заняттях.

Відгуки

Виталий Жуковский
Все класно
Дмитро Доленко, курс Email Basic

можливості

навчишся створювати проморассилкі і тригерні ланцюжки
придбай практичний досвід роботи з сервісом для email-маркетингу
отримай високооплачувану і затребувану професію
придбай досвід захисту своїх результатів і їх презентації

Якщо у вас є запитання чи пропозиції:

[email protected]

+38 (057) 752-54-62

+38 (050) 402-31-42

Поділитися:

Записатися на курс