формат:

online

для кого:

курс створений для Тебе - Майбутній монстр Email - маркетингу! А також для маркетологів, копірайтерів, власників онлайн-бізнесу, студентів і випускників ВНЗ або IT-курсів. Для всіх, хто використовує інструменти інтернет-маркетингу.

старт:

17 березня 2020

тривалість:
30 часов
графік

вівторок і четвер 18:30 - 20:00

вільних місць:осталось 10

Залишити заявку на курс Залишити заявку

формат:

курс-інтенсив

для кого:

курс створений для Тебе - Майбутній монстр Email - маркетингу! А також для маркетологів, копірайтерів, власників онлайн-бізнесу, студентів і випускників ВНЗ або IT-курсів. Для всіх, хто використовує інструменти інтернет-маркетингу.

де:

Харків,
офіс Promodo

старт:

17 березня 2020

графік

вівторок і четвер 18:30 - 20:00

вільних місць: осталось 10

Вітаємо тебе, майбутній монстр email-маркетингу.
Цей напрямок - один з найбільш ефективних видів просування бізнесу в інтернеті. Email-маркетинг вибудовує пряму комунікацію між брендом (компанією, бізнесом) і клієнтами. Як потенційними, так і існуючими.
Результатом такої комунікації стане підвищення лояльності клієнтів до компанії, збільшення нових і повторних продажів при мінімумі витрат and so on.
Трохи нижче ми розповімо, які суперсили у тебе будуть після нашого курсу.

навчишся створювати проморассилкі і тригерні ланцюжки
придбай практичний досвід роботи з сервісом для email-маркетингу
отримай високооплачувану і затребувану професію
придбай досвід захисту своїх результатів і їх презентації

лектори

Корчевський Микита

Корчевський Микита

Head of email-marketing

В інтернет-маркетингу більше 5 років. Працює з клієнтами з України, Росії і Казахстану. 50+ успішних проектів говорять самі за себе.

Зоряна Оберемок

Оберемок Зоряна

Retention marketing Team lead

У email-маркетингу з 2015 року. Працювала з проектами: Intertop, Portmone, Concert.ua, Avon, Zootovary. Зоряна крута.

Фурса Світлана

Фурса Світлана

Retention marketing Team lead

У email-маркетингу з 2016 року. Сертифікований фахівець Google Analytics. Поділиться досвідом роботи з ecommerce і B2B. Проекти нашої Свєти: Stylus, Будинок Іграшок, Infoshina, Moyo, Telemart.

Ольга Стронская

Ольга Стронская

Design Team Lead

6 років працює дизайнером. Юзає Adobe Photoshop і Adobe Illustrator в усі тяжкі. Знає, як зібрати ідеї технічних фахівців і клієнтів докупи.

програма навчання

1. Вступ

2. Гігієна email-маркетингу

  • Email-валідація: навіщо і як перевіряти базу передплатників перед розсилкою.
  • Double Opt-In як обов'язковий інструмент для збереження бази в чистому вигляді.
  • Чим загрожує безвідповідальний підхід до бази.
  • Як підвищити якість списку.

3. Можливість доставити

  • Якісна доставка, як одна з найважливіших метрик эмейл-маркетингу.
  • Про спам, спам-пастки і спам-мітки.
  • Репутація відправника. Що таке SPF, DKIM і DMARK.

4. Сервіси відправок

  • Критерії вибору сервісу.
  • Найпопулярніші сервіси для розсилок.

5. Типи розсилок (промо та тригери)

  • Які типи розсилок бувають.
  • Проморозсилки і їх види.
  • Автоматичні розсилки: які бувають і навіщо потрібні.
  • Приклади.

6. Структура і контент листів:

  • Структура листів.
  • Види блоків в листі (обов'язкові / специфічні).
  • Детальніше про кожний блок + приклади.

7. Мультиканальність

  • Email.
  • SMS.
  • Viber.
  • Різні комбінації.

8. Метрики

  • Визначаємо ключові метрики.
  • Що дає Open Rate і Click Rate.
  • Витягуємо дані з GA.
  • Чому ROI.

9. Аналіз конкурентів

  • Навіщо потрібен
  • Визначаємо послідовність аналізу.
  • Основні чинники.

10. Аудит поточного email-маркетингу

  • Навіщо потрібен
  • Складові аудиту
  • Вигоди.

1. Формати і механіки збору даних.

  • Навіщо потрібен double opt-in.
  • Які форми підписок бувають.
  • Де розмістити форму.
  • Поля форми, їх валідація.
  • Які лід магніти використовувати.
  • Чи не формою єдині: інші джерела контактів.
  • Максимум можливостей лендінга для збору email.

2. Сегментація, яка працює.

  • Навіщо потрібні сегменти.
  • Види і основні параметри сегментації.
  • Реальні приклади і типові помилки.

1. Розсилка за допомогою eSputnik.

  • Ознайомлення з сервісом.
  • Основні переваги.
  • Технічні особливості.
  • API.
  • Методи і приклади реалізації.

2. Тестування.

  • Види тестів.
  • Перевірка достовірності.
  • Зводимо дані.

3. Основи верстки HTML-листів (включаючи верстку в єспутнік).

  • Основні принципи верстки.
  • Верстка html-листів у eSputnik-e.

4. Адаптивність листів.

  • Що таке адаптивність.
  • Правила верстки.

1. Google Analytics.

  • Визначаємо ключові метрики.
  • Ефективність каналу в цілому і окремих кампаній зокрема.
  • Стандартні звіти.
  • Автоматичні звіти.
  • Що дає показник відмов.
  • асоційовані конверсії.

2. GTM.

  • Опис.
  • Структура.
  • Створення та налагодження аккаунту.
  • Встановлення тегів і тригерів.
  • Застосування (реальні приклади).

3. Photoshop.

  • Для чого Photoshop email-маркетологу.
  • Можливості Photoshop, без яких не обійтися.

4. Excel.

  • Для чого Excel email-маркетологу.
  • Можливості Excel, без яких не обійтися.

5. Завершальна лекція.

як проходить навчання

Перегляд лекцій і розбір домашніх завдань в форматі онлайн вебінарів.
Доступ до запису вебінару, презентації та домашнього завдання в особистому кабінеті.
домашні завдання (тести і практичні завдання) для оцінки знань.
Сертифікат про навчання.

Відгуки

Никита Шаповалов
Я отримав масу нових знань і навичок. Хочеться швидше застосувати всі на практиці. Велике дякую лекторам! Це було рілі складно, але дуже круто, цікаво і драйвово.
Микита Шаповалов, Replay Media Agency (сайт video.replay.com.ua)
Карина Анисимова
Promodo Academy - це інструменти і практика. Після курсу ти точно будеш знати, що робити далі. Обов'язково прийде вміння. Зазначу лекцію по Google Analytics. Тепер все зрозуміло завдяки лектору, який розклав все по поличках. Спасибі вам!!
Карина Анісімова, MobiDev
Юлия Величкова
На курсах мене вразили 2 речі: ентузіазм студентів і глибина знань доповідачів. Пояснювалося все докладно, не нудно і з гумором. Раджу всіма руками і ногами :)
Юлія Велічкова
Алена Кудинова
Давно планувала піти вчитися в Promodo Academy! І нарешті це сталося. З гордістю можу сказати, що вже почала застосовувати всі знання на практиці. Це нереально круто, кайфую від того, чого навчилася!
Олена Кудінова, Prom
Залишити заявку

FAQ

Де проходить навчання?
У тебе буде доступ до інтерактивної навчальної платформи. На ній проходять вебінари і розташовується твій особистий кабінет, в якому є записи лекцій, презентації, домашні завдання, тести.
В якому форматі проходить іспит?
Іспит проходить в online-форматі по черзі, яка сформується перед захистом. Після захисту Ви отримуєте сертифікат про проходження курсу з відміткою.
Як часто і в який час проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалістю 1:20.
Чи обов'язково робити домашні завдання?
Домашні завдання є бажаними до виконання для більш ефективного навчання та практичного закріплення теоретичних знань.
Скільки часу будуть доступні матеріали курсу?
По закінченню курсу у Вас залишаться відео вебінарів, скрінкасти і презентації до відео-лекцій, які знаходяться у Вашому особистому кабінеті. Всі лекції будуть доступні для перегляду 3 місяці.
Де знайти домашні завдання?
Домашні завдання знаходяться в особистих кабінетах в папці Мої завдання. У кожному домашньому завданні вказані дати виконання з .. до ... Завдання стає доступним з вказаної дати.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити якщо його немає і які доступи потрібні якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні до скачування відеозаписи вебінарів і презентації?
Презентації доступні до скачування. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 4 місяців з моменту закінчення курсів.
Як отримати сертифікат?
всі домашні завдання в строк і здати іспит.
Як отримати знижку?
Приведи друга - 20% знижки за умови, що він сплатив. Якщо ти прийшов на курси за рекомендацією співробітника Promodo або ти вже проходив будь-які курси в Promodo (офлайн/онлайн) - 20% знижки. Знижки не сумуються.
Як сплатити курси?
Сплатити можна на картку ПриватБанку або на р/рахунок. При реєстрації - вибери зручний для себе спосіб оплати.
Чи можлива оплата частинами?
На наших курсах 100% передплата. Якщо ж вам життєво необхідна розстрочка - зв'яжіться з менеджером.
Чи буде доступ до сервісів, які ми будемо вивчати?
Для виконання домашніх завдань використовуються безкоштовні сервіси та тріальний період платних сервісів. Як використовувати платні сервіси - лектори покажут на заняттях.

формат

online

старт:

17 березня 2020

тривалість:

30 часов

графік

вівторок і четвер 18:30 - 20:00

вільних місць:осталось 10

програма навчання

основи email-маркетингу

1. Вступ

2. Гігієна email-маркетингу

  • Email-валідація: навіщо і як перевіряти базу передплатників перед розсилкою.
  • Double Opt-In як обов'язковий інструмент для збереження бази в чистому вигляді.
  • Чим загрожує безвідповідальний підхід до бази.
  • Як підвищити якість списку.

3. Можливість доставити

  • Якісна доставка, як одна з найважливіших метрик эмейл-маркетингу.
  • Про спам, спам-пастки і спам-мітки.
  • Репутація відправника. Що таке SPF, DKIM і DMARK.

4. Сервіси відправок

  • Критерії вибору сервісу.
  • Найпопулярніші сервіси для розсилок.

5. Типи розсилок (промо та тригери)

  • Які типи розсилок бувають.
  • Проморозсилки і їх види.
  • Автоматичні розсилки: які бувають і навіщо потрібні.
  • Приклади.

6. Структура і контент листів:

  • Структура листів.
  • Види блоків в листі (обов'язкові / специфічні).
  • Детальніше про кожний блок + приклади.

7. Мультиканальность

  • Email.
  • SMS.
  • Viber.
  • Різні комбінації.

8. Метрики

  • Визначаємо ключові метрики.
  • Що дає Open Rate і Click Rate.
  • Витягуємо дані з GA.
  • Чому ROI.

9. Аналіз конкурентів

  • Навіщо потрібен
  • Визначаємо послідовність аналізу.
  • Основні чинники.

10. Аудит поточного email-маркетингу

  • Навіщо потрібен
  • Складові аудиту
  • Вигоди.
робота з базою контактів

1. Формати і механіки збору даних.

  • Навіщо потрібен double opt-in.
  • Які форми підписок бувають.
  • Де розмістити форму.
  • Поля форми, їх валідація.
  • Які лід магніти використовувати.
  • Чи не формою єдині: інші джерела контактів.
  • Максимум можливостей лендінга для збору email.

2. Сегментація, яка працює.

  • Навіщо потрібні сегменти.
  • Види і основні параметри сегментації.
  • Реальні приклади і типові помилки.
розсилки в eSputnik, тестування і верстка листів

1. Розсилка за допомогою eSputnik.

  • Ознайомлення з сервісом.
  • Основні переваги.
  • Технічні особливості.
  • API.
  • Методи і приклади реалізації.

2. Тестування.

  • Види тестів.
  • Перевірка достовірності.
  • Зводимо дані.

3. Основи верстки HTML-листів (включаючи верстку в єспутнік).

  • Основні принципи верстки.
  • Верстка html-листів у eSputnik-e.

4. Адаптивність листів.

  • Що таке адаптивність.
  • Правила верстки.
допоміжні інструменти email-маркетолога

1. Google Analytics.

  • Визначаємо ключові метрики.
  • Ефективність каналу в цілому і окремих кампаній зокрема.
  • Стандартні звіти.
  • Автоматичні звіти.
  • Що дає показник відмов.
  • асоційовані конверсії.

2. GTM.

  • Опис.
  • Структура.
  • Створення та налагодження аккаунту.
  • Встановлення тегів і тригерів.
  • Застосування (реальні приклади).

3. Photoshop

  • Для чого Photoshop email-маркетологу.
  • Можливості Photoshop, без яких не обійтися.

4. Excel.

  • Для чого Excel email-маркетологу.
  • Можливості Excel, без яких не обійтися.

5. Завершальна лекція.

лектори

Корчевський Микита

Корчевський Микита

Head of email-marketing

В інтернет-маркетингу більше 5 років. Працює з клієнтами з України, Росії і Казахстану. 50+ успішних проектів говорять самі за себе.

Оберемок Зоряна

Оберемок Зоряна

Retention marketing Team Lead

У email-маркетингу з 2015 року. Працювала з проектами: Intertop, Portmone, Concert.ua, Avon, Zootovary. Зоряна крута.

Фурса Світлана

Фурса Світлана

Retention marketing Team Lead

У email-маркетингу з 2016 року. Сертифікований фахівець Google Analytics. Поділиться досвідом роботи з ecommerce і B2B. Проекти нашої Свєти: Stylus, Будинок Іграшок, Infoshina, Moyo, Telemart.

Ольга Стронская

Ольга Стронская

Design Team Lead

6 років працює дизайнером. Юзає Adobe Photoshop і Adobe Illustrator в усі тяжкі. Знає, як зібрати ідеї технічних фахівців і клієнтів докупи.

Процесс обучения

FAQ

Де проходить навчання?
У тебе буде доступ до інтерактивної навчальної платформи. На ній проходять вебінари і розташовується твій особистий кабінет, в якому є записи лекцій, презентації, домашні завдання, тести.
В якому форматі проходить іспит?
Іспит проходить в online-форматі по черзі, яка сформується перед захистом. Після захисту Ви отримуєте сертифікат про проходження курсу з відміткою.
Як часто і в який час проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалістю 1:20.
Чи обов'язково робити домашні завдання?
Домашні завдання є бажаними до виконання для більш ефективного навчання та практичного закріплення теоретичних знань.
Скільки часу будуть доступні матеріали курсу?
По закінченню курсу у Вас залишаться відео вебінарів, скрінкасти і презентації до відео-лекцій, які знаходяться у Вашому особистому кабінеті. Всі лекції будуть доступні для перегляду 3 місяці.
Де знайти домашні завдання?
Домашні завдання знаходяться в особистих кабінетах в папці Мої завдання. У кожному домашньому завданні вказані дати виконання з .. до ... Завдання стає доступним з вказаної дати.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити якщо його немає і які доступи потрібні якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні до скачування відеозаписи вебінарів і презентації?
Презентації доступні до скачування. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 4 місяців з моменту закінчення курсів.
Як отримати сертифікат?
всі домашні завдання в строк і здати іспит.
Як отримати знижку?
Приведи друга - 20% знижки за умови, що він сплатив. Якщо ти прийшов на курси за рекомендацією співробітника Promodo або ти вже проходив будь-які курси в Promodo (офлайн/онлайн) - 20% знижки. Знижки не сумуються.
Як сплатити курси?
Сплатити можна на картку ПриватБанку або на р/рахунок. При реєстрації - вибери зручний для себе спосіб оплати.
Чи можлива оплата частинами?
На наших курсах 100% передплата. Якщо ж вам життєво необхідна розстрочка - зв'яжіться з менеджером.
Чи буде доступ до сервісів, які ми будемо вивчати?
Для виконання домашніх завдань використовуються безкоштовні сервіси та тріальний період платних сервісів. Як використовувати платні сервіси - лектори покажут на заняттях.

Відгуки

Никита Шаповалов
Я отримав масу нових знань і навичок. Хочеться швидше застосувати всі на практиці. Велике дякую лекторам! Це було рілі складно, але дуже круто, цікаво і драйвово.
Микита Шаповалов, Replay Media Agency (сайт video.replay.com.ua)
Карина Анисимова
Promodo Academy - це інструменти і практика. Після курсу ти точно будеш знати, що робити далі. Обов'язково прийде вміння. Зазначу лекцію по Google Analytics. Тепер все зрозуміло завдяки лектору, який розклав все по поличках. Спасибі вам!!
Карина Анісімова, MobiDev
Юлия Величкова
На курсах мене вразили 2 речі: ентузіазм студентів і глибина знань доповідачів. Пояснювалося все докладно, не нудно і з гумором. Раджу всіма руками і ногами :)
Юлія Велічкова
Алена Кудинова
Давно планувала піти вчитися в Promodo Academy! І нарешті це сталося. З гордістю можу сказати, що вже почала застосовувати всі знання на практиці. Це нереально круто, кайфую від того, чого навчилася!
Олена Кудінова, Prom

можливості

навчишся створювати проморассилкі і тригерні ланцюжки
придбай практичний досвід роботи з сервісом для email-маркетингу
отримай високооплачувану і затребувану професію
придбай досвід захисту своїх результатів і їх презентації
Залишити заявку

Ти можеш зв'язатися з нами ось так:

[email protected]

+38 (057) 752-54-62

+38 (050) 402-31-42

Поділитися:

Записатися на курс