формат:

курс-інтенсив

для кого:

для маркетологів, інтернет-маркетологів, власників онлайн-бізнесу, всіх, хто використовує інструменти інтренет-маркетингу

де:

Харків,
офіс Promodo

коли:

25 вересня

як:

26 годин, 2 рази на тиждень по 2 години
19:00-21:00

вартість:

5 500 грн*

*як отримати знижку?

Реєстрація

формат:

курс-інтенсив

для кого:

для маркетологів, інтернет-маркетологів, власників онлайн-бізнесу, всіх, хто використовує інструменти інтренет-маркетингу

де:

Харків,
офіс Promodo

коли:

25 вересня

як:

26 годин, 2 рази на тиждень по 2 години
19:00-21:00

вартість:

5 500 грн*

*як отримати знижку?

З ростом ринку ecommerce і кількості інструментів для просування бізнесу в інтернеті аналіз даних стає життєвою необхідністю для багатьох компаній. А значить - зростає і потреба у фахівцях з web-аналітики, тому що важливо не тільки налаштувати коректний збір даних, а й здійснити їх якісний аналіз з метою оптимізації онлайн-бізнеса. У вересні компанія Promodo відкриває набір на курси по web-аналітиці. На них ви можете освоїти цю надзвичайно затребувану професію.

отримай високооплачувану професію і стань частиною команди Promodo після успішного навчання
придбаєш практичний досвід роботи з інструментами Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio и Google Optimize
зможеш налаштувати аналітику для свого сайту
придбаєш досвід захисту своїх результатів і їх презентації команді

програма навчання

1. Вступна лекція

2. Знайомство з викладачами і програмою курсу

3. План майбутніх занять

4. Розповідаємо для кого і для чого курс

5. Огляд існуючих інструментів

6. Кейси

1. Базове налаштування Google Analytics.

  • Необхідний мінімум налаштувань.
  • Структура аккаунта.
  • Типові помилки і як їх уникнути.

2. Обзор Google Tag Manager. Особенности и принцип работы.

  • Measurement Protocol.
  • Інтеграція і аналіз offsite взаємодій.

3. Практика по GTM. Анализ. Настройка. Отладка.

  • Принцип роботы.
  • Особливості.

4. Настройка отслеживания электронной торговли (стандартная и расширенная).

  • Вбудовані та кастомні налаштування.

1. Принципи роботы Google Analytics.

  • Типи даних.
  • Вбудовані та кастомні метрики і параметри.
  • Типи звітов.

2. Конверсії та KPI.

  • Критерії вибору.
  • Відсіювання зайвого.

3. Візуалізація даних. GA дашборда. Google Data Studio.

4. Сегментація, як ключовий принцип аналізу поведінки.

  • Кастомні звіти.
  • Перехресна сегментація.
  • Створення сегментів в GA.

5. Аналіз електронної торгівлі.

6. Аттрібуція. Асоційовані конверсії. Ключові проблеми аналізу мультиканальних даних. Можливості їх вирішення.

  • Асоційовані конверсії.
  • Ключові проблеми аналізу мультиканальних даних.
  • Можливості їх вирішення.

7. Проведення A / B тестів через Google Analytics і Google Optimize.

лектори

Єкатерина Гузевата

Єкатерина Гузевата

Web-аналітик

Більше 6 років досвіду в інтернет-маркетингу і близько 4 років - в веб-аналітиці. Сертифікований фахівець Google Analytics. Працює з великими українськими та європейськими ecommerce проектами. Розповість як налаштувати базове відстеження на сайті і побудувати з зібраних даних красиву візуалізацію.

Дмитро Борзенко

Дмитро Борзенко

Senior Спеціаліст з просування web-проектів

Більше 5 років в інтернет-маркетингу. Сертифікований фахівець Google Analytics і Google Adwords з 2013 року. Досвід роботи в SEO, контекстну рекламу і веб-аналітиці, як в російськомовному, так і в іноземному сегментах.

требования:

  • Ви знайомі з інструментами інтернет-маркетингу
  • Є досвід роботи маркетологом, інтернет-маркетологом, SEO або РРС фахівцем;

формат

курс-інтенсив

для кого:

для маркетологів, інтернет-маркетологів, власників онлайн-бізнесу, всіх, хто використовує інструменти інтренет-маркетингу

де:

Харків,
офіс Promodo

коли:

25 вересня

як:

26 годин, 2 рази на тиждень по 2 години
19:00-21:00

вартість:

5 500 грн*

*як отримати знижку?

програма навчання

вступ

1. Вступна лекція

2. Знайомство з викладачами і програмою курсу

3. План майбутніх занять

4. Розповідаємо для кого і для чого курс

5. Огляд існуючих інструментів

налаштування відстеження та збору даних

1. Базове налаштування Google Analytics.

  • Необхідний мінімум налаштувань.
  • Структура аккаунта.
  • Типові помилки і як їх уникнути.

2. Обзор Google Tag Manager. Особенности и принцип работы.

  • Measurement Protocol.
  • Інтеграція і аналіз offsite взаємодій.

3. Практика по GTM. Анализ. Настройка. Отладка.

  • Принцип роботы.
  • Особливості.

4. Настройка отслеживания электронной торговли (стандартная и расширенная).

  • Вбудовані та кастомні налаштування.
анализ и работа с данными

1. Принципи роботы Google Analytics.

  • Типи даних.
  • Вбудовані та кастомні метрики і параметри.
  • Типи звітов.

2. Конверсії та KPI.

  • Критерії вибору.
  • Відсіювання зайвого.

3. Візуалізація даних. GA дашборда. Google Data Studio.

4. Сегментація, як ключовий принцип аналізу поведінки.

  • Кастомні звіти.
  • Перехресна сегментація.
  • Створення сегментів в GA.

5. Аналіз електронної торгівлі.

6. Аттрібуція. Асоційовані конверсії. Ключові проблеми аналізу мультиканальних даних. Можливості їх вирішення.

  • Асоційовані конверсії.
  • Ключові проблеми аналізу мультиканальних даних.
  • Можливості їх вирішення.

7. Проведення A / B тестів через Google Analytics і Google Optimize.

лектори

Єкатерина Гузевата

Єкатерина Гузевата

Фахівець Google Analytics

Більше 6 років досвіду в інтернет-маркетингу і близько 4 років - в веб-аналітиці. Сертифікований фахівець Google Analytics. Працює з великими українськими та європейськими ecommerce проектами. Розповість як налаштувати базове відстеження на сайті і побудувати з зібраних даних красиву візуалізацію.

Дмитро Борзенко

Дмитро Борзенко

Senior Специалист по продвижению web-проектов

Більше 5 років в інтернет-маркетингу. Сертифікований фахівець Google Analytics і Google Adwords з 2013 року. Досвід роботи в SEO, контекстну рекламу і веб-аналітиці, як в російськомовному, так і в іноземному сегментах.

вимоги

  • Ви знайомі з інструментами інтернет-маркетингу;
  • Є досвід роботи маркетологом, інтернет-маркетологом, SEO або РРС фахівцем;

можливості

отримай високооплачувану професію і стань частиною команди Promodo після успішного навчання
приобретешь практический опыт работы с инструментами Google Analytics
зможеш налаштувати аналітику для свого сайту
придбаєш досвід захисту своїх результатів і їх презентації команді

День відкритих дверей

Остались вопросы? Приходи 18 сентября
піду

Якщо у вас є запитання чи пропозиції:

school@promodo.com

+38 (057) 752-54-62

Поділитися:

День

відкритих дверей

18 вересня піду

Записатися на курс