для маркетологів, інтернет-маркетологів, власників онлайн-бізнесу, всіх, хто використовує інструменти інтренет-маркетингу
Харків,
офіс Promodo
26 годин, 2 рази на тиждень по 2 години
19:00-21:00
для маркетологів, інтернет-маркетологів, власників онлайн-бізнесу, всіх, хто використовує інструменти інтренет-маркетингу
Харків,
офіс Promodo
26 годин, 2 рази на тиждень по 2 години
19:00-21:00
1. Вступна лекція
2. Знайомство з викладачами і програмою курсу
3. План майбутніх занять
4. Розповідаємо для кого і для чого курс
5. Огляд існуючих інструментів
1. Базове налаштування Google Analytics.
2. Обзор Google Tag Manager. Особенности и принцип работы.
3. Практика по GTM. Анализ. Настройка. Отладка.
4. Настройка отслеживания электронной торговли (стандартная и расширенная).
1. Принципи роботы Google Analytics.
2. Конверсії та KPI.
3. Візуалізація даних. GA дашборда. Google Data Studio.
4. Сегментація, як ключовий принцип аналізу поведінки.
5. Аналіз електронної торгівлі.
6. Аттрібуція. Асоційовані конверсії. Ключові проблеми аналізу мультиканальних даних. Можливості їх вирішення.
7. Проведення A / B тестів через Google Analytics і Google Optimize.
Ти можеш зв'язатися з нами ось так:
Просто приведіть з собою друга (кількість друзів не сумується)
Для усіх, хто пройшов курси РРС та SEO від Promodo school
Якщо після закінчення курсу ви залишаєтесь працювати в Promodo, ви також отримуєте знижку.
Якщо після першого заняття ви зрозуміли, що це вам не цікаво, то можете відмовитися від подальшого навчання, і ми повернемо вам гроші.