Універсальний кейс
Клієнт

«Зоотовари» - мережа магазинів товарів для тварин. Крім сайту Zootovary.com, включає кілька роздрібних представництв і власну службу доставки в Києві.

Завдання
  • відсторонитися від конкурентів з їх шаблонної серйозністю в соціальних мережах;
  • створити систему отримання людяного, впізнаваного контенту;
  • показати, що увага приділяється не тільки клієнту, але і його вихованцям.
Команда
  • Head of
    digital department

    Рустам
    Алієв

  • Тім лід

    Андрій
    Шепель

  • Копірайтери
    Вікторія
    Кулікова
    Наталія
    Натідзе
  • Дизайнеры
    Ярослава
    Голубова
    Іріна
    Орєхова
  • Менеджер
    проекту

    Вікторія
    Ващенко

ВХІДНІ ДАНІ

Нас цікавило, можливо і чи ефективно вести спільноту в соцмережах за допомогою контенту,
що створюється його учасниками (UGC - user-generated content).


Основним завданням було - знайти спосіб створити спільноту, в якому з передплатниками та клієнтами зможуть
говорити на одній мові. Де замість ідеальних зображень будуть відомі всім фотографії та ситуації.

гіпотеза

Люди люблять своїх тварин і готові ділитися їх фотографіями.

РІШЕННЯ

Для перевірки гіпотези ми розробили рубрикатор, який допомагає збирати контент для
публікацій: доносити інформацію до користувачів.

  • Інфопривід

    Ситуативні публікації, пов'язані зі святами, новинами про тварин, виходом нового фільму і т.д.

  • Інфографіка

    Забавна і корисна для господарів тварин інформація, структурована для кращого сприйняття.

  • Міфи

    Спростування найпоширеніших міфів про тварин.

  • UGC

    Призначені для користувача фотографії вихованців з кумедним підписом або корисними порадами.

  • Смішинка

    Жарти або забавні факти про тварин.

  • Опитування

    Заклик до дії у вигляді питання з варіантами відповідей.

  • Конкурс

    Призи за цільові дії: активації в Facebook і в Instagram.

В результаті аккаунт компанії в Instagram наповнювався унікальним контентом від підписників:



  • До старту робіт


  • Перший місяць роботи


  • Зараз

гіпотеза

необхідно заохочувати людей за фотографії їх
улюбленців за допомогою хвилини слави і подарунків.

РІШЕННЯ

Челендж

Щоб урізноманітнити контент спільноти і підключити до цього підписників, ми пропонуємо їм надсилати в коментарях до посту фото своїх вихованців в схожих позах. Переможці визначаються випадково.

Активації

Обов'язкова умова при публікації фото вихованця - виконати при цьому певне завдання. Користувачі з задоволенням діляться фотографіями своїх тварин, а сторінка отримує багато унікального контенту.

Хвилина слави

Конкурс на фото місяця, яке стає обкладинкою спільноти. Господарям тварин приємно бачити їх на обкладинці протягом цілого місяця. Наша команда вибирає відповідне фото, а переможець отримує приз - 3 кг якісного корму. Така активація збирає рекордну кількість користувацького контенту.

У двох соцмережах проводиться всього 3 конкурси: 2 в Facebook і 1 в Instagram.

Як ми
отримуємо контент:

Усі пропоновані користувачами фото публікуються в різних рубриках: гуморі, інфоприводи,
корисностях. У таких постах ми пропонуємо підписникам надсилати фото своїх вихованців, після чого
повторюємо схему, починаючи з відстеження фото тварин в коментарях.

РЕЗУЛЬТАТИ

Наша команда розробила спосіб отримувати цікавий і унікальний контент для соцмереж,
в значній мірі генерується користувачами. Спільноти компанії Zootovary в Facebook і Insta-
gram стали помітно відрізнятися від конкурентів, а завдяки реальним фотографіям від підписників
показник залученості зріс на 900%.

До старту робіт

Перший місяць нашої роботи

Зараз

Одночасно зі скороченням кількості постів у
соцмережах (на 69% в Facebook і на 52% в Instagram), значно зросли основні показники ефективності просування:
Залученість
+900%

Facebook

+267%

Instagram

Коментарів за пост
+3 200%

Instagram

Постів
-69%

Facebook

-52%

Instagram

Підписників
+31,6%

Facebook

+35%

Instagram

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 759-84-19
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207