Універсальний кейс

Zootovary.com

Кейс із email-маркетингу
Клієнт

Zootovary.com — сайт зоомагазину повного циклу. Він має мережу роздрібних представництв у Києві та власну кур’єрську службу для доставки по Києву. Доставка по Україні здійснюється транспортними компаніями.

Завдання

Збільшити обсягів продажу через канал email-маркетингу.
Підвищити лояльність користувачів до бренду.
Зібрати детальну інформацію про клієнтів і після цього створити максимально персоналізовані листи.

Команда проекту
Олександра Дубакова
МЕНЕДЖЕР ПРОЕКТІВ, PROMODO
Микита Корчевський
Керівник відділу email-маркетингу, Promodo
Зоряна Оберемок
Провідний фахівець із email-маркетингу, Promodo

Ми працюємо з командою відділу email-маркетингу компанії Promodo трохи менше року. Головною метою нашого співробітництва є ефективна сегментація бази контактів і отримання максимуму інформації про підписників з метою персоналізації розсилок. Все, що стосувалося роботи компанії Promodo, було виконане у встановлені терміни, відповідально і якісно. Ми рекомендуємо цю компанію як надійного та ініціативного підрядника в галузі email-маркетингу.

Ярослав Гавриш Керуючий партнер Zootovary.com

Для нас дуже важливо, щоб клієнт ішов назустріч нашим ініціативам і швидко реагував на можливі зміни і впровадження. Робота з Ярославом Гавришем і його командою – саме такий випадок. Завдяки їхній оперативності та гнучкості ми змогли досягти чудових результатів: підвищити лояльність користувачів до інтернет-магазину і збільшити щомісячний прибуток з email-каналу в середньому на 30%.

Олександра Дубакова Менеджер проектів, Promodo

Вхідні дані

На старті проекту командою Promodo було визначено, що у проекту фактично немає сегментації бази контактів. У зв’язку з тематикою інтернет-магазину цей процес є життєво необхідним для зростання кількості продажів. Було ухвалене рішення використати кілька методів для отримання максимальної інформації про підписників:

Перший етап роботи

Створення анкети, яка збирала дані про підписників і натомі надавала знижку.

Анкета містила такі поля:

  • ім’я домашньої тварини;
  • вид тварини;
  • дату народження;
  • назва корму;
  • побажання.

Для збору даних про користувача були відправлені 2 промо-розсилки з пропозицією заповнити анкету.

Результат

Після промо-розсилок протягом перших двох тижнів ефективність заповнення анкети активними користувачами значно зросла.

Заповнюваність анкети після промо-розсилок

Окрім цього, через деякий час було додано візуальний блок з анкетою до всіх промо- і тригерних розсилок, що відображаються лише у тих підписників, які ще не заповнили анкету.

За чотири місяці використання цього блоку вдалося підвищити заповнюваність анкети ще на 4,8%.

Заповнюваність анкети після додавання блоку

В підсумку, за 6 місяців відправки анкети її заповнили більше 20% активних користувачів, тобто кожен п’ятий.

Другий етап роботи

Щоб ефективно використовувати зібрані дані про підписників, було ухвалено рішення впровадити кілька максимально персоналізованих тригерів.

Привітання домашнього улюбленця з днем народження

Такий тригер максимально персоналізований, оскільки відправляється конкретному користувачу в день народження його домашнього улюбленця. Залежно від виду тварини, лист містить банер з кішкою, собакою чи спільне фото, а також відповідний текст. І в тему, і в тіло листа автоматично підтягується кличка тварини.

Для власників собак

Для власників кішок

Для інших тварин

Нагадування про купівлю корму

Цей тригер надсилається із певним часовим інтервалом, залежно від виду домашнього улюбленця і ваги упаковки товару.
Він використовує такі дані:

  • вид тварини;
  • ім’я улюбленця;
  • вага купленого корму.

Паралельно з цими листами був також запущений ряд тригерів:

Лист “Покинутий перегляд”. Якщо користувач в рамках візиту на сайт не здійснює на ньому корисних дій, то через деякий час він отримує листа з переглянутими і рекомендованими товарами.

Лист “Покинутий кошик”. Якщо користувач додає товар до кошика, але з якихось причин так і не оформлює замовлення, то він отримує листа з нагадуванням про це і пропозицією завершити купівлю.

Реактиваційний лист (за покупками). Лист надсилається автоматично і лише в тому випадку, якщо клієнт раніше здійснював покупки, але не був активний вже більше 6 місяців.

Welcome-серія. Перше повідомлення надсилається одразу ж після підписки і вітає нового клієнта. Решта повідомлень із додатковою інформацією надсилаються з інтервалом у декілька днів.

Результат

Персоналізовані тригери показали суттєві результати порівняно з іншими. Середній Open Rate (відсоток відкриття листів) інших тригерів складає до 35%, Click Rate (відсоток переходів з листів) – до 10%, а коефіцієнт транзакцій – близько 15%, в той же час персоналізовані тригери продемонстрували значно більші показники:

Запровадження анкети, базових і персоналізованих тригерів дало можливість досягти ще більш значних результатів: збільшити щомісячний прибуток з каналу email в середньому на третину і отримати заповнюваність анкети не менш ніж 20% активних користувачів.

Надсилання персоналізованих листів дала можливість не лише досягти зростання транзакцій і прибутку, але і дозволила з кожним новим листом підвищувати лояльність підписників. Такі листи свідчать про турботу і дають зрозуміти кожному підписнику, що до нього прислухаються і готують для нього тільки максимально релевантну інформацію.

Що далі

Розширення персоналізованого сценарію «Нагадування про купівлю корму» на всі види тварин (не лише кішок і собак), а також великий вибір кормів.
Розробка тригерного сценарію з рекомендаціями після купівлі, з урахуванням купленого товару і виду тварини.
Доопрацювання контенту в тригерних листах.
Застосування А/В тестування елементів листа.

Якщо ви хочете працювати з нами,
давайте почнемо з обговорення завдання

Отримати консультацію

Отримуйте новини інтернет-маркетингу

Тільки корисна інформація від експертів Promodo

Контакти

contact@promodo.com

 

Київ, Україна
+380 44 201-10-21
пн–пт. 1000–1900
04070, м. Київ,
вул. Ігоревська, 1/8,
офіс 16

Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
вул. 23 Серпня,
31Б, офіс 305

Лінкольн, Англія
+44 0203 137-66-81
пн–пт. 1200–2000
The Terrace AT5,
Grantham Street,
Lincoln, LN2 1BD

Алмати, Казахстан
+7 727 346-92-21
пн–пт. 1000–1900
050004, м. Алмати,
вул. Кунаєва 43,
офіс 207