Zootovary.com — сайт зоомагазину повного циклу. Він має мережу роздрібних представництв у Києві та власну кур’єрську службу для доставки по Києву. Доставка по Україні здійснюється транспортними компаніями.
Збільшити обсягів продажу через канал email-маркетингу.
Підвищити лояльність користувачів до бренду.
Зібрати детальну інформацію про клієнтів і після цього створити максимально персоналізовані листи.
На старті проекту командою Promodo було визначено, що у проекту фактично немає сегментації бази контактів. У зв’язку з тематикою інтернет-магазину цей процес є життєво необхідним для зростання кількості продажів. Було ухвалене рішення використати кілька методів для отримання максимальної інформації про підписників:
Створення анкети, яка збирала дані про підписників і натомі надавала знижку.
Анкета містила такі поля:
Для збору даних про користувача були відправлені 2 промо-розсилки з пропозицією заповнити анкету.
Після промо-розсилок протягом перших двох тижнів ефективність заповнення анкети активними користувачами значно зросла.
Окрім цього, через деякий час було додано візуальний блок з анкетою до всіх промо- і тригерних розсилок, що відображаються лише у тих підписників, які ще не заповнили анкету.
За чотири місяці використання цього блоку вдалося підвищити заповнюваність анкети ще на 4,8%.
В підсумку, за 6 місяців відправки анкети її заповнили більше 20% активних користувачів, тобто кожен п’ятий.
Щоб ефективно використовувати зібрані дані про підписників, було ухвалено рішення впровадити кілька максимально персоналізованих тригерів.
Такий тригер максимально персоналізований, оскільки відправляється конкретному користувачу в день народження його домашнього улюбленця. Залежно від виду тварини, лист містить банер з кішкою, собакою чи спільне фото, а також відповідний текст. І в тему, і в тіло листа автоматично підтягується кличка тварини.
Цей тригер надсилається із певним часовим інтервалом, залежно від виду домашнього улюбленця і ваги упаковки товару.
Він використовує такі дані:
Паралельно з цими листами був також запущений ряд тригерів:
Лист “Покинутий перегляд”. Якщо користувач в рамках візиту на сайт не здійснює на ньому корисних дій, то через деякий час він отримує листа з переглянутими і рекомендованими товарами.
Лист “Покинутий кошик”. Якщо користувач додає товар до кошика, але з якихось причин так і не оформлює замовлення, то він отримує листа з нагадуванням про це і пропозицією завершити купівлю.
Реактиваційний лист (за покупками). Лист надсилається автоматично і лише в тому випадку, якщо клієнт раніше здійснював покупки, але не був активний вже більше 6 місяців.
Welcome-серія. Перше повідомлення надсилається одразу ж після підписки і вітає нового клієнта. Решта повідомлень із додатковою інформацією надсилаються з інтервалом у декілька днів.
Персоналізовані тригери показали суттєві результати порівняно з іншими. Середній Open Rate (відсоток відкриття листів) інших тригерів складає до 35%, Click Rate (відсоток переходів з листів) – до 10%, а коефіцієнт транзакцій – близько 15%, в той же час персоналізовані тригери продемонстрували значно більші показники:
Запровадження анкети, базових і персоналізованих тригерів дало можливість досягти ще більш значних результатів: збільшити щомісячний прибуток з каналу email в середньому на третину і отримати заповнюваність анкети не менш ніж 20% активних користувачів.
На вказаний email
ми відправили лист з підтвердженням
підписки на розсилку
Київ, Україна
+380 44 333-69-73
пн–пт. 1000–1900
01033, м. Київ,
вул. Сім'ї Прахових, 50,
Харків, Україна
+380 57 752-54-62
пн–пт. 1000–1900
61072, м. Харків,
ул. Отакара Яроша, 18
Львів, Україна
пн–пт. 1000–1900
79041, м. Львів,
вул. Героїв УПА, 73,
корпус 10
Дніпро, Україна
Ми працюємо з командою відділу email-маркетингу компанії Promodo трохи менше року. Головною метою нашого співробітництва є ефективна сегментація бази контактів і отримання максимуму інформації про підписників з метою персоналізації розсилок. Все, що стосувалося роботи компанії Promodo, було виконане у встановлені терміни, відповідально і якісно. Ми рекомендуємо цю компанію як надійного та ініціативного підрядника в галузі email-маркетингу.
Ярослав Гавриш Керуючий партнер Zootovary.comДля нас дуже важливо, щоб клієнт ішов назустріч нашим ініціативам і швидко реагував на можливі зміни і впровадження. Робота з Ярославом Гавришем і його командою – саме такий випадок. Завдяки їхній оперативності та гнучкості ми змогли досягти чудових результатів: підвищити лояльність користувачів до інтернет-магазину і збільшити щомісячний прибуток з email-каналу в середньому на 30%.
Олександра Дубакова Менеджер проектів, Promodo